Materials acadèmics

Materials acadèmics 31 registres trobats  inicianterior17 - 26següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
17.
8 p, 102.9 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques [104078] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive school framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school in order to increase its capacity to attend all the students in the Educational centres. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
18.
4 p, 81.9 KB Treball de final de grau [102018] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o una proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
The Final Year Project (FYP) involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the Degree in Early Childhood Education. FYPs may be developed in various formats -students may decide to complete research or present a proposal for innovation contextualised in the educational setting where they completed their work placements, or they may choose a different context. [...]
El Trabajo Final de Grado (TFG) tiene que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito de la titulación. Los modelos para desarrollar el TFG pueden ser variados, el estudiante puede decidir hacer una investigación; o una propuesta de innovación contextualizada en el centro donde ha realizado las prácticas; o bien puede decidir enmarcarlo en otro contexto. [...]

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
19.
9 p, 50.8 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques [104078] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
2015-16  
20.
5 p, 29.5 KB Pràcticum II [102021] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
2015-16
Grau en Educació Infantil [847]  
21.
5 p, 107.2 KB Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament: educació inclusiva [102003] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
2014-15
Grau en Educació Infantil [847]  
22.
5 p, 102.9 KB Pràcticum II [102021] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
2014-15
Grau en Educació Infantil [847]  
23.
5 p, 103.9 KB Pràcticum II [102021] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una Llar d'Infants, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
2013-14  
24.
5 p, 107.2 KB Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament: educació inclusiva [102003] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
2013-14  
25.
5 p, 15.6 KB Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament: educació inclusiva [102003] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
2012-13
Grau en Educació Infantil [847]  
26.
5 p, 16.7 KB Pràcticum II [102021] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una Llar d'Infants, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
2012-13
Grau en Educació Infantil [847]  

Materials acadèmics : 31 registres trobats   inicianterior17 - 26següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Blanch, S.
2 Blanch, Silvia
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.