Materials acadèmics

Materials acadèmics 467 registres trobats  inicianterior32 - 41següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
32.
7 p, 115.9 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Luján Bellon, Cecilia Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una breu base teòrica sobre què és la creativitat, els processos i les tècniques, la importància d'alimentar-se a través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Provide a brief theoretical basis on what creativity is, its processes and techniques, the importance of nourishing oneself through references and knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una breve base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias y el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
33.
5 p, 105.0 KB Economia Aplicada i de l'Empresa [103140] / Trillas Jane, Francesc Assis ; Heredia Ruiz, Paloma ; Estevez Martinez, Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre el funcionament de les economies de mercat, posant èmfasi en el comportament de les empreses i en les diferents estructures de mercat. [...]
It is an introductory subject for first year students on their first semester. The subject provides the basic tools of economic analysis to allow analyzing and understanding the functioning of market economies, emphasizing the behavior of companies and the different market structures. [...]
Se trata de una asignatura de primer curso, primer semestre, por tanto, de formación básica. La asignatura proporciona los instrumentos básicos del análisis económico que deben permitir analizar y entender el funcionamiento de las economías de mercado, poniendo énfasis en el comportamiento de las empresas y en las diferentes estructuras de mercado. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
34.
5 p, 103.0 KB Actualitat en Publicitat i Relacions Públiques [103139] / Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
· Marqueting i Comunicació 3. 0 i 4. 0 · Coneixement i desenvolupament de les tendències actuals de comunicació publicitària i de RRPP en l'àmbit empresaria · Coneixement i pràctica de les ultimes eines de planificació de la comunicació de les marques. [...]
Marketing and Communication 3. 0 and 4. 0 Connection and development of current trends in publicity and in the business environment. Connection and practice of the latest planning eines of communication of the marks. [...]
- Conocimiento y desarrollo de las tendencias actuales de comunicación publicitaria y de RRPP en el ámbito empresarial. - Conocimiento y práctica de las últimas herramientas de planificación de la comunicación de las marcas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
35.
6 p, 108.4 KB Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [103136] / Enrique Jimenez, Ana Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. -Conèixer les àrees d'especialització de les Relacions Públiques. -Conèixer les eines bàsiques de les Relacions Públiques. [...]
-To know the discipline from its theoretical foundations, conceptualization and historical origins. -To know the areas of specialization of Public Relations. -To know the basic tools of Public Relations. [...]
-Conocer la disciplina desde sus fundamentos teóricos, conceptualización y orígenes históricos. -Conocer las áreas de especialización de las Relaciones Públicas. -Conocer las herramientas básicas de las Relaciones Públicas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
36.
5 p, 108.4 KB Màrqueting i Gestió Documental [103133] / Gonzalez Quesada, Alfonso ; Jimenez Lopez, Maria Angeles ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Saber identificar mercats i públics. 2. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics del màrqueting analític i saber aplicar-los. 3. Conèixer l'abast de les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. [...]
1. Know how to identify markets and audiences. 2. Understand the scope of the basic tools and resources for analytical marketing and know how to apply them. 3. Know the scope of the main types of information sources and resources. [...]
1. Saber identificar mercados y públicos. 2. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos del marketing analítico y saber aplicarlos. 3. Conocer el alcance de las principales tipologías de fuentes y recursos de información. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
37.
6 p, 111.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Vinyals Ros, Albert ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials publicitaris. [...]
It is expected that at the end of the study of the subject the students will be able to: Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the analysis and creation of advertising materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales publicitarios. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
38.
7 p, 122.3 KB Estratègia Digital [104901] / Salla García, Xavier ; Soteras i Acosta, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a principal objectiu el coneixement, anàlisi i maneig de les principals tecnologies digitals aplicades a l'estratègia digital publicitària i a les relacions públiques (especialment, a les societats 4. [...]
The main objective of the course is the knowledge, analysis and management of the main digital technologies applied to digital advertising strategy and public relations (especially in companies 4. 0 and 5. [...]
La asignatura tiene como principal objetivo el conocimiento, análisis y manejo de las principales tecnologías digitales aplicadas a la estrategia digital publicitaria ya las relaciones públicas (especialmente, en las sociedades 4. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
39.
5 p, 105.6 KB Redacció Publicitària i de les Relacions Públiques [104897] / Melendez Rodriguez, Sarai ; Serra Folch, Carolina ; Fernandez Victory, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el rol de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins de l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant a Above The Line (ATL) com a Below The Line (BTL) ideant i escrivint tota mena de peces publicitàries. [...]
To know, study, reflect, examine and practice the role of Copywriter as a key professional within the organizational structure of an advertising agency, its functions and its operational development both in Above The Line (ATL) and Below The Line (BTL) devising and writing all kinds of advertising pieces. [...]
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
40.
5 p, 105.7 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, veure la importància dels sistemes d'informació en l'actualitat, dins de les organitzacions i clarificar l'alumnat el paper d'aquests sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. [...]
In general, this course pretends: See the importance of current information systems in an organization and clarify to students the role of these Information Systems in the marketing decision-making process. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, ver la importancia de los sistemas actuales de información en una organización y clarificar al alumnado el papel de estos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de marketing. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
41.
5 p, 104.7 KB Tècniques de Negociació i Lideratge [103154] / Danes Vilallonga, Arantza ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer els conceptes, principis i habilitats que es requereixen per a liderar amb èxit. - Adquirir els recursos, eines i actituds necessàries per al lideratge d'equips. - Conèixer els conceptes, principis i habilitats per tal de negociar de manera eficient. [...]
Identify the skills and abilities that allow managers to effectively manage teams Acquire skills and tools for people management Grow on your self-awareness. To be able to lead others you have to learn how to lead yourself Understand the principles and concepts related to negotiation in several areas. [...]
- Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para liderar a personas con éxito. - Adquirir los recursos, herramientas y actitudes necesarias para el liderazgo exitoso de equipos. - Conocer los conceptos, principios y habilidades necesarias para negociar de forma efectiva. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Materials acadèmics : 467 registres trobats   inicianterior32 - 41següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.