Resultats globals: 1 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
216 p, 13.0 MB Dieselgate : estudi i anàlisi comunicacional de la crisi empresarial més important del sector automobilístic / Arranz Díaz, Miquel ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació vol mostrar quina importància ha tingut la comunicació en la crisi dels motors dièsel de Volkswagen i esbrinar si aquesta ha estat una crisi de producte o de marca. Per això, aquest treball aborda, principalment, la comunicació empresarial i la comunicació de crisi. [...]
La presente investigación quiere mostrar que importancia ha tenido la comunicación en la crisis de los motores diésel de Volkswagen y averiguar si esta ha sido una crisis de producto o de marca. Por eso, este trabajo aborda, principalmente, la comunicación corporativa y la comunicación de crisis. [...]
This research wants to show how important communication in the Volkswagen diesel engines crisis have been and find out if this crisis have been a product or brand crisis. Therefore, this research deals mainly business and crisis communication. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.