1.
|
10 p, 125.3 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barrera, Jaume 1954- ;
Empain, Joanna ;
Ritondale, Elena ;
Ferrer González, Cristian ;
Madí Besalú, Pol ;
Estebaranz i Sanchez, Ferran ;
Saura Clares, Alba ;
Benages Campins, Ester ;
Esparza Pagès, Mireia ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Lopez Garcia, Xavi ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furió Bruno, Marc ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Haas, Carlos ;
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Mojica Gasol, Laia ;
Del Río Morillas, Miguel Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] First, the subject must provide students with knowledge, analysis and understanding of the sociocultural, scientific and humani Secondly, the students of this subject will have to be involved into a learning system b. En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2021-22 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
9 p, 124.0 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barrera, Jaume 1954- ;
Empain, Joanna ;
Ritondale, Elena ;
Ferrer González, Cristian ;
Madí Besalú, Pol ;
Estebaranz i Sanchez, Ferran ;
Saura Clares, Alba ;
Benages Campins, Ester ;
Esparza Pagès, Mireia ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Lopez Garcia, Xavi ;
Cánovas Hernández, Germán ;
Furió Bruno, Marc ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Haas, Carlos ;
Bordetas Jiménez, Ivan ;
Mojica Gasol, Laia ;
Del Río Morillas, Miguel Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2020-21 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
4.
|
10 p, 133.8 KB |
Educació musical, visual i aprenentatge [102035]
/
Morón, Mar ;
Barrera, Jaume 1954- ;
Pla Sorribes, Maria Immaculada ;
Getino Díez, Julia ;
González-Martín, Cristina ;
Marugan Oliva, Olga ;
Molins Macau, Nuria ;
Mora Romagosa, Oriol ;
Ortin Lozano, Ruth ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...] Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]
2020-21 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
5.
|
9 p, 123.4 KB |
Mirem el Món: Projectes Transdisciplinaris [105045]
/
Saura Mas, Sandra ;
Bach i Plaza, Joan ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barrera, Jaume 1954- ;
Fondevilla Moreu, Víctor ;
Empain, Joanna ;
Ritondale, Elena ;
Estebaranz i Sanchez, Ferran ;
Sánchez Aguilar, Agustín ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Serret Vidal, Carme ;
Lopez Garcia, Xavi ;
Haas, Carlos ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En primer lloc, assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que està configurant el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] En primer lugar, la asignatura debe proporcionar a los estudiantes conocimiento, análisis y comprensión del contexto sociocultural, científico y humanista que está configurando el presente, permitiéndoles adoptar una postura crítica y constructiva de la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todas estas áreas en las últimas épocas. [...]
2019-20 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
10 p, 132.6 KB |
Educació musical, visual i aprenentatge [102035]
/
Morón, Mar ;
Barrera, Jaume 1954- ;
Pla Sorribes, Maria Immaculada ;
Getino Díez, Julia ;
González-Martín, Cristina ;
Mora Romagosa, Oriol ;
Ortin Lozano, Ruth ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...] Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]
2019-20 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
8.
|
5 p, 105.5 KB |
Projectes Artístics [102030]
/
Morón, Mar ;
Barrera, Jaume 1954- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
- Saber desenvolupar cada una de les fases d'un procés creatiu per materialitzar un projecte artístic: - Des de la cerca de la primera idea, cerca de referents, cerca dels materials, del llenguatge artístic escollit, dels recursos tècnics. [...] - Saber desarrollar cada una de las fases de un proceso creativo para materializar un proyecto artístico: - Desde la búsqueda de la primera idea, búsqueda de referentes, búsqueda de los materiales, del lenguaje artístico elegido, los recursos técnicos . [...]
2019-20 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
9.
|
4 p, 77.7 KB |
Experiència i Recerca: Espais de Creació i Desenvolupament de la Persona [43221]
/
Barrera, Jaume 1954- ;
Torrebadella Flix, Francesc Xavier ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'estudiarà des del àmbit transversal de l'espai: l'experiència i pràctica de l'educació artística, l'educació corporal i la psicomotricitat. Ho farà baix el signe de la creativitat i el desenvolupament de la persona, i tenint en compte les transformacions que experimenta el concepte d'espai i la seva vivència en el canvi de paradigma que reclama l'educació actual. [...] This module will be studied from the transversal space: the experience and practice of arts education, physical education and psychomotor skills. We will under the sign of creativity and personal development, and taking into account the transformations experienced by the concept of space and its experience in the paradigm shift that demands modern education. [...] En este módulo se estudiará desde el ámbito transversal del espacio: la experiencia y práctica de la educación artística, la educación corporal y la psicomotricidad. Lo hará bajo el signo de la creatividad y el desarrollo de la persona, y teniendo en cuenta las transformaciones que experimenta el concepto de espacio y su vivencia en el cambio de paradigma que reclama la educación actual. [...]
2018-19
3 documents
|
|
10.
|
11 p, 110.8 KB |
Societat, ciència i cultura [101658]
/
Barrera, Jaume 1954- ;
Bach i Plaza, Joan ;
Martínez Ribas, Ricard ;
Torras Francés, Meri ;
Ramón Riba, Antoni ;
Barquinero Estruch, Joan Francesc ;
Montiel Rayo, Francisca ;
Rifà Valls, Maria Montserrat ;
Moncunill Solé, Blanca ;
Pérez Fontdevila, Aina ;
Lojo Blesa, Aureli ;
Ritondale, Elena ;
Martín Jiménez, Sergi ;
Sánchez Aguilar, Agustín ;
Puigsech Farràs, Josep ;
Álvarez Cobo, Iolanda ;
Poch Serra, Joan ;
Serret Vidal, Carme ;
Cuadrado Ciuraneta, Sergi ;
Dot Jutglà, Esteve ;
Puente, Sílvia ;
Haas, Carlos ;
Saura Mas, Sandra ;
González Vilalta, Arnau, 1980- ;
Faciabén Lago, Jéssica ;
Luján, Oriol ;
Blanco-Romero, Asunción ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura ha de facilitar a l'estudiantat el coneixement, l'anàlisi i la comprensió del context sociocultural, científic i humanístic que ha configurat el present, possibilitant-li la presa d'una postura crítica i constructiva davant la realitat actual i les transformacions que s'han produït en tots aquests àmbits en els darrers períodes. [...] The subject must provide to the students the knowledge, analysis and understanding of the socio-cultural, scientific and humanistic context that has shaped the present, enabling it to take a critical and constructive stance on the current reality and the transformations that have occurred in all of these areas during the last periods. [...] La asignatura debe facilitar a los estudiantes el conocimiento, el análisis y la comprensión del contexto sociocultural, científico y humanístico que ha configurado el presente, posibilitándole la toma de una postura crítica y constructiva ante la realidad actual y las transformaciones que se han producido en todos estos ámbitos en los últimos periodos. [...]
2018-19 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|