Resultats globals: 75 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 16 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 5 registres trobats
Documents de recerca, 12 registres trobats
Materials didàctics, 7 registres trobats
Materials acadèmics, 29 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Articles 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
24 p, 300.1 KB Factores constituyentes identitarios en la maestra de educación infantil / Robinson Seisdedos, María Soledad (Universidad de Valparaiso (Xile)) ; Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El presente artículo analiza los factores claves que inciden en la construcción identitaria de la educadora infantil en sus primeros años de trabajo y en diferentes realidades educativas. La metodología aplicada consistió en un estudio de caso múltiple, con particularidades de tipo biográfico-narrativo, y la recogida de información se realizó a través de relatos de vida, específicamente incidentes críticos y biogramas, junto con entrevistas semiestructuradas y grupos focales. [...]
This article analyzed the key factors that affect the identity construction of the early childhood educator in his/her first years of work and in different educational realities. The methodology consisted of a multiple case study with particularities of a biographical type narrative and the collection of information was carried out through life stories, specifically critical incidents and biograms, together with semi-structured interviews and a focus group. [...]

2021 - 10.11144/Javeriana.m14.fcim
Magis, Vol. 14 (2021) , p. 1-24  
2.
The Early Development of Emotional Competence Profile (EDEC-P) : A Means to Share Information about Emotional Status and Expression of Children with Complex Communication Needs / Badia Martín, M. del Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Rangel Rodriguez, Gabriela Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Wilkinson, Krista M. (University Park Pennsylvania. Department of Communication Sciences and Disorders)
Purpose This clinical focus article introduces a summary profile template, called the Early Development of Emotional Competence Profile (EDEC-P). This profile distills information from a longer interview tool that solicits a detailed case history (the EDEC), but in a format that is readily accessible for communication partners of children with complex communication needs, including parents, educators, and other professionals. [...]
2021 - 10.1044/2020_AJSLP-20-00209
American Journal of Speech-Language Pathology, Vol. 30 Núm. 2 (2021) , p. 551-565  
3.
31 p, 1.4 MB Towards Active Evidence-Based Learning in Engineering Education : A Systematic Literature Review of PBL, PjBL, and CBL / Sukackė, Vilma (Kaunas University of Technology. Faculty of Social Sciences, Arts and Humanities) ; Pereira de Carvalho Guerra, Aida Olivia (Aalborg University. Department of Planning & Institute for Advanced Study in PBL) ; Ellinger, Dorothea (Hamburg University of Technology. Centre of Teaching and Learning) ; Carlos, Vânia (University of Aveiro. Department of Education and Psychology) ; Petronienė, Saulė (Kaunas University of Technology. Faculty of Social Sciences, Arts and Humanities) ; Gaižiūnienė, Lina (Kaunas University of Technology. Faculty of Social Sciences, Arts and Humanities) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Brose, Andrea (Hamburg University of Technology. Centre of Teaching and Learning)
Implementing active learning methods in engineering education is becoming the new norm and is seen as a prerequisite to prepare future engineers not only for their professional life, but also to tackle global issues. [...]
2022 - 10.3390/su142113955
Sustainability, Vol. 14 Núm. 21 (2022) , article number 13955  
4.
21 p, 5.2 MB Encouraging Emotional Conversations in Children With Complex Communication Needs : An Observational Case Study / Rangel-Rodríguez, Gabriela A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Badia Martín, M. del Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Children with complex communication needs (CCN) regularly have barriers to express and discuss emotions, and have fewer opportunities to participate in emotional conversations. The study explores and analyzes the changes after a training program focused on offering an interactive home learning environment that encouraged and modeled emotion-related conversations between a parent and a child with CCN within storybook-reading contexts. [...]
2021 - 10.3389/fpsyg.2021.674755
Frontiers in psychology, Vol. 12 (july 2021)  
5.
20 p, 1.8 MB Mejora de competencias personales y prosociales a través de prácticums con Aprendizaje-Servicio en la Universidad / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona)
La investigación que hemos llevado a cabo está orientada a mejorar la formación de los futuros maestros de Grado de Educación Infantil incorporando la posibilidad de hacer un prácticum con Aprendizaje-Servicio para fomentar el compromiso social. [...]
The research aims to improve the training of future teachers of Early Childhood Education by incorporating the possibility of doing a practicum with Service-Learning Projects (SLP) to promote social engagement. [...]

2020 - 10.4995/redu.2020.13076
REDU : revista de docencia universitaria, Vol. 18 Núm. 1 (2020) , p. 123-142  
6.
9 p, 516.1 KB Millora de competències personals i prosocials a través de projectes d'Aprenentatge i Servei. Projectes de compromís social realitzats entre alumnes del Grau d'Educació Infantil i les escoles / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aquesta recerca mostra els resultats sobre la percepció de les competències personals i pro-socials de 575 estudiants d'educació Infantil i primària fent el pràcticum, a través d'un qüestionari. [...]
This research shows the results of the students' perception of their personal and pro-social competences development. 575 Early Childhood and Primary Education students used a questionnaire to evaluate their competences. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 3 (2016)  
7.
27 p, 218.8 KB Análisis de un proceso de institucionalización del Aprendizaje-Servicio universitario / García-Romero, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Muchas universidades han iniciado procesos complejos y diversos de institucionalización del Aprendizaje-Servicio como forma de atender a objetivos tanto de profesionalización como de compromiso social. [...]
Many universities have engaged in the institutionalization of Service-Learning, due to its potential to approach objectives such as professionalization or social commitment. These endeavors are diverse and complex. [...]

2021 - 10.5565/rev/athenea.2934
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Vol. 21 Núm. 3 (2021) , p. e2934 (Artículos)  
8.
22 p, 702.4 KB El grado de educación infantil de la UAB, apostando por el prácticum / Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Este artículo se centra en exponer los resultados de la implantación del Grado de Educación Infantil de la Universitat Autònoma de Barcelona des de su inicio en el año 2009 hasta el momento actual, 2014. [...]
2015
Tendencias pedagógicas, Vol. 26 (2015) , p. 109-130  
9.
5 p, 964.4 KB The effects of a peer tutoring programme to improve the reading comprehension competence involving primary students at school and their families at home / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdebenito, Vanessa (Universitat Autònoma de Barcelona)
This paper presents on the effects of an educational programme involving peer tutoring at school and family tutoring at home on child reading comprehension achievement. We drew upon a sample of 303 students and 223 family tutors. [...]
2012 - 10.1016/j.sbspro.2012.05.361
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 46 (2012) , p. 1684-1688  
10.
27 p, 513.3 KB ¿Cómo construyen su identidad las educadoras de párvulos principiantes? Una mirada desde diferentes realidades educativas / Robinson Seisdedos, María Soledad (Universidad de Valparaíso) ; Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo da cuenta de las dimensiones que contribuyen a la construcción de la identidad profesional de la educadora de párvulos principiante, en centros educativos públicos y particulares subvencionados chilenos. [...]
This article gives an account of the dimensions that contribute to the construction of the professional identity of the novice early childhood teacher in Chilean public and private subsidized educational institutions. [...]

2018 - 10.4151/07189729-Vol.57-Iss.3-Art.766
Perspectiva educacional, Vol. 57, núm. 3 (2018) , p. 104-130  

Articles : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
22 p, 1.8 MB T'imagines una universitat diferent? Educació oberta a partir dels reptes territorials / Blanch Gelabert, Sílvia (ECIU University) ; Ronzoni, Myra (ECIU University)
L'ECIU University és una iniciativa del Consorci Europeu d'Universitats Innovadores (ECIU) que té per objectiu crear un model d'institució d'ensenyament superior pioner i innovador a escala europea, que funcioni com un sistema obert i flexible. [...]
2023
Setmana de l'Educació Oberta a la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2023
15 documents
2.
11 p, 166.9 KB Peer-practual : una tutoria entre iguals interprofessional als estudis de magisteri i psicopedagogia / Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Duran Gisbert, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Es presenta una experiència d'innovació didàctica consistent en la realització conjunta de pràctiques professionals entre estudiants de Magisteri d'educació Infantil i Educació Primària, i estudiants de Psicopedagogia. [...]
The authors of this communication presents the results of a didactic innovation experience, based on professional practices between undergraduates studying to become Pre-school or Primary Teachers, and Psychopedagogy students. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
7 p, 36.2 KB Una experiència de coavaluació: situar l'avaluació en el procés d'aprenentatge i afavorir que els estudiants de magisteri aprenguin a avaluar treballs escrits / Duran Gisbert, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Es presenta una experiència de coavaluació de dos treballs de l'assignatura de Psicologia Evolutiva i de l'Educació, dels estudis de Mestre d'Educació Primària i Educació Musical. L'objectiu de l'experiència és situar l'avaluació dins del procés d'ensenyament i aprenentatge (partir de la detecció i reflexió sobre els errors dels companys i dels propis); oferir oportunitats als alumnes de magisteri a aprendre a avaluar treballs escrits (una competència necessària en la seva tasca professional) i millorar el procés d'avaluació de treballs (forçant l'explicitació de criteris de correcció i optimitzant els temps de correcció). [...]
This paper presents a co-evaluation experience based on two assignments within the subjects of Educational and developmental Psychology, based on the studies of Primary and Musical Education student teachers. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
11 p, 53.4 KB La construcció conjunta d'una guia per a la implementació de la carpeta d'aprenentatge en l'àmbit de l'educació superior / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rifà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Trafí Prats, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Els autors d'aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l'IDES des de l'any 2004. En l'actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d'una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Llibres i col·leccions 5 registres trobats  
1.
64 p, 894.1 KB INTERSTICE. Encounters between artists, children and educators. Thoughts in-between the arts and education / París Romia, Gemma, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hay, Penny, ed. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Cabo, Helena ; Dybwik, Siri ; Halle, Kristen ; Panciroli, Chiara ; Russo, Veronica ; Urpí, Isabel ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
2.
8 p, 3.8 MB Un espacio de expresión con un artista residente en la escuela infantil : un contexto de aprendizaje para maestros i infantes de 2 a 3 años / Mas, Maite ; Blanch Gelabert, Sílvia ; París Romia, Gemma ; Pla, Imma
Madrid : Ed. Dykinson, S.L., 2021 - 10.2307/j.ctv2gz3wvn
Investigación educativa ante los actuales retos migratorios, 2021, p. 919-926  
3.
122 p, 18.3 MB Experiències docents d'Aprenentatge i Servei a la UAB / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanes Garcia, Ian (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Campoy Sánchez, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Casillas Viladerrams, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Fernández Córdoba, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Izquierdo Tugas, Ma. Dolors. (Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Lalueza Sazatornil, José Luis, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Llagostera Casas, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia) ; López Sánchez, Maite (Universitat de Barcelona. Departament de Matemàtiques i Informàtica) ; Navarro-Arribas, Guillermo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Aguayo-Gonzalez, Mariela (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Peire Fernández, Tomás (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Ruiz Conca, Mateo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; De Toro Valdivia, Maria Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Villanueva, M. (Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2022 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 9)  
4.
126 p, 4.7 MB Jornada Estatal sobre Llegim en parella / Duran Gisbert, David, 1963- coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals) ; Keith, Topping, Keith (University of Dundee) ; Duran Gisbert, David 1963- ; Fons, Montserrat ; Oller Sánchez, Maite ; Corcelles Seuba, Mariona ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Valbenito Zambrano, Vanessa ; Flores Coll, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Escuela Jaime Gómez García de Santiago de Chile (Chile) ; Escola La Riera de Ribes de Sant Pere de Ribes (Catalunya) ; Colegio San Gabriel de Zaragoza (Aragón) ; Gernika Berritzegumea de Gernika (Euskadi) ; Centro Lezo Herri Eskola de Lezo (Euskadi) ; Escola Alfred Mata de Puig-Reig (Catalunya) ; Berritzegune de Irún (Euskadi) ; Institut Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia (Catalunya) ; Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei (Catalunya)
"Llegim en parella" va néixer com una proposta metodològica basada en l'aprenentatge entre iguals que té com a finalitat promoure la lectura entre els alumnes de les aules de primària i de secundària. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació , 2013 (Col·lecció Digital de Jornades ; 1)  
5.
124 p, 1011.8 KB Carpetes d'aprenentatge a l'educació superior : una oportunitat per repensar la docència / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bosco, Alejandra ; Gimeno Soria, Xavier ; González-Monfort, Neus ; Jariot, Mercè ; Jiménez Pelayo, Javier ; Oliver del Olmo, Sònia ; Rifà Valls, Montserrat ; Santiveri Papiol, Noemí ; Segura Aliaga, Dídac ; Trafí Prats, Laura ; Roble Quiroga Juárez, María del ; Forestello, Ana María
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011 (Eines d'innovació docent en educació superior ; 5)
3 documents

Documents de recerca 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
11.5 MB La comunicación emocional en niños y niñas con necesidades complejas de comunicación y sus madres y padres / Rangel Rodríguez, Gabriela Alejandra ; Blanch Gelabert, Sílvia, dir. ; Badia Martín, M. del Mar, dir.
La comunicació emocional és essencial per a un desenvolupament emocional òptim. Les persones amb necessitats complexes de comunicació (NCC) solen tenir dificultats per a expressar i parlar d'emocions mitjançant l'ús de mètodes convencionals i tenen menys oportunitats per a aprendre i conversar sobre les emocions. [...]
La comunicación emocional es esencial para un desarrollo emocional óptimo. Las personas con necesidades complejas de comunicación (NCC) suelen tener dificultades para expresar y hablar de emociones mediante el uso de métodos convencionales y vivencian menos oportunidades para aprender y conversar sobre emociones. [...]
Emotional communication is essential for optimal emotional development. Individuals with complex communication needs (CCN) often have difficulties expressing and talking about emotions using speech and non-verbal conventional methods, and experience fewer opportunities to learn and discuss emotions. [...]

2022  
2.
8 p, 547.5 KB INTERSTICE. Research on the peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Careta Plans, Arnau, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Forastello, Ana María, col. ; Halle, Kristen, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita, col. ; Mas Parera, Maite, col. ; Moles, Aina, col. ; Panciroli, Chiara, col. ; Peris Morancho, Pere, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
3.
8 p, 52.2 MB INTERSTICE. Training course for Education students / París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura ; Dybwik, Siri ; Halle, Kristen ; Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita ; Panciroli, Chiara ; Russo, Veronica ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
4.
70 p, 54.7 MB INTERSTICE : Artists, Children and Educators. Teachers in moviment. Peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Halle, Kristen ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Panciroli, Chiara, col. ; Macuda, Anita, col. ; Moles, Aina, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; laSala. Centre de creació d'Arts per a les famílies (Sabadell), coord ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
2 documents
5.
19 p, 1.3 MB Project Handbook : INTERSTICE, encounters between artists, children and educators / París Romia, Gemma ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Ciraso Calí, Anna ; INTERSTICE Project
This is the INTERSTICE project's Handbook. The INTERSTICE project aims to influence the learning outcomes of university students of the Early Childhood and Primary Education degree, by incorporating innovative experiences that intertwine art and education through collaborative learning between students, artists, teachers and children. [...]
Bellaterra, 2021  
6.
63 p, 1.2 MB Disseny col·laboratiu d'un programa de parentalitat positiva orientat a famílies gitanes / Escusol Manzano, Iris ; Blanch Gelabert, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El següent Treball de Fi d'Estudis es basa en una proposta d'Aprenentatge Servei en col·laboració amb la Fundació Pere Closa i l'estudiant de Psicologia Míriam Barajas Sousa. La proposta pretén analitzar la parentalitat positiva i responsiva de les famílies del col·lectiu gitano a través de l'estudi del Programa Proinfància de La Caixa i la participació activa al Taller d'alfabetització de mares que ofereix la Fundació.
El siguiente Trabajo de Fin de Estudios se basa en una propuesta de Aprendizaje Servicio en colaboración con la Fundación Pere Closa y la estudiante de Psicología Míriam Bajaras Sousa. La propuesta pretende analizar la parentalidad positiva y responsiva de las familias del colectivo gitano a partir del estudio del Programa Proinfància de La Caixa y la participación activa en el Taller de alfabetización de madres que ofrece la Fundación.
The following TFE is based on a Service-Learning proposal, which Fundació Pere Closa and Míriam Barajas Sousa (a Psychology bachelor student) participate. The aim of the study is to analyze the parenting response of a gypsy community throughout Programa Proinfància, carried out by La Caixa. [...]

2020
Grau en Educació Infantil [847]  
7.
348 p, 3.5 MB Construcción de la identidad profesional de la educadora de párvulos principiante en diferentes centros de educación infantil : estudio de caso / Robinson Seisdedos, María Soledad ; Tejada Fernández, José, dir. ; Blanch Gelabert, Sílvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El presente trabajo doctoral da cuenta del proceso de construcción de la identidad profesional de la educadora de párvulos que se encuentran en los tres primeros años de ejercicio laboral en diferentes realidades educativas en Chile: centros públicos en educación infantil, centros educativos particulares subvencionados y jardines infantiles particulares. [...]
The present doctoral work accounts for the construction of the professional identity of novice early childhood teachers in the first three years of their work experience in different educational realities; public institutions in infant education, subsidised private educational institutions and private kindergartens. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
8.
10 p, 279.3 KB Assessment rubric of personal and prosocial competencies and skills / Edo, Mequè (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Estrada Aguilar, Joan (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Gimeno Soria, Xavier (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Morón, Mar (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; París Romia, Gemma (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE)) ; Peire Fernández, Tomàs (Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE))
University training for early years and primary school teachers has traditionally focused on highly academic and technical learnings. The extensive experience of our team as teacher trainers has shown us that, in order to complement those learnings, we need to boost our students' personal and prosocial competencies and skills. [...]
2018  
9.
148 p, 6.1 MB Intervención educativa musical en niños con dificultades de atención / García-Huidobro Vergara, Francisco ; Blanch Gelabert, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Viladot, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
La present tesi doctoral parteix de la idea que la música pot aportar beneficis a les persones. En aquest sentit, la recerca pretén analitzar la implementació d'una Intervenció Educativa Musical (IEM) a dos nens amb un marcat dèficit atencional quan cursaven segon de primària. [...]
La presente tesis doctoral parte de la idea de que la música puede aportar beneficios a las personas. En este sentido, la investigación pretende analizar la implementación de una Intervención Educativa Musical (IEM) a dos niños con un marcado déficit atencional, cuando cursaban segundo de primaria. [...]
The following thesis is based on the idea that music can provide benefits on people. In this sense, this investigation pretends to analyze the implementation of an Educative Musical Intervention (EMI) on two second grade boys seriously affected by an attention deficit disorder. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
2 documents
10.
48 p, 1014.8 KB Una aproximació crítica al TDAH. : Discursos actuals, pràctiques escolars i experiències d'infants, joves, famílies i professionals implicats / Cordero Bouzas, David ; Blanch Gelabert, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Trastorn per dèficit d'atenció amb o sense hiperactivitat (TDAH) es presenta com l'alteració del comportament infantil més comuna. El debat sobre la seva existència o no, malgrat no ser nou, continua viu i s' suscita un alt interès social. [...]
El Trastorno por déficit de atención con o sin hiperactividad (TDAH) se presenta como la alteración del comportamiento infantil más común. El debate sobre su existencia o no, a pesar de no ser nuevo, sigue vivo y se provoca un alto interés social. [...]
The Attention Deficit Disorder with or without hyperactivity (ADHD) is presented as altered most common childhood behavior. The debate over its existence or not, although not new, is still alive and causes a high social interest. [...]

2014
Grau en Educació Infantil [847]  

Documents de recerca : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 7 registres trobats  
1.
14 p, 918.0 KB La inclusió és cosa de tothom : 10 idees pel professorat / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moriana Garrido, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanahuja Gavaldà, José María (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest decàleg és fruït del treball del grup d'interès d'inclusió de la Facultat de Ciències de l'Educació amb l'objectiu de compartir estratègies d'inclusió a les nostres aules universitàries. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023  
2.
17 p, 158.8 KB Rúbrica de autoevaluación de competencias y habilidades personales y prosociales / París Romia, Gemma ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover estas competencias y su evaluación, el Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborado una rúbrica de evaluación para evidenciar el desarrollo de las competencias personales y prosociales para facilitar la reflexión de alumnos, profesores y maestros. [...]
2017  
3.
17 p, 156.1 KB Rúbrica d'autoavaluació de competències i habilitats personals i prosocials / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada Aguilar, Joan ; Gimeno Soria, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborat una rubríca d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
2017 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
4.
16 p, 2.0 MB Com citar i referenciar en els textos acadèmics. : Compilació basada en la normativa APA / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pérez i Vallverdú, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Silvente, Jennifer (Universitat Autònoma de Barcelona)
Publicació que pretén ser una guia per referenciar correctament seguint la normativa APA. El text facilitarà una orientació i coherència en les consignes del professorat per facilitar les cites a l'alumat.
Bellaterra , 2016  
5.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
6.
22 p, 722.8 KB Balanç de competències interpersonals i acadèmiques. : Grau d'Infantil / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell i Escuer, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prat, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pérez i Vallverdú, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Valero, Joan J. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nicolich Salvat, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sabaté Gómez, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona)
La formació universitària en el Grau d'Educació Infantil és una oportunitat per conèixer i contrastar coneixements teòrics i pràctics per poder ser i fer de mestre. Aquesta formació ha de poder oferir-vos, com a estudiants, unes bases teòriques i estratègies capaces de donar resposta a una societat en canvi continu. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) 2015  
7.
18 p, 714.7 KB Balanç de competències professionals. : Grau d'Infantil / Martínez Muñoz, Màrius (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell i Escuer, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prat, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pérez i Vallverdú, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Valero, Joan J. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nicolich Salvat, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sabaté Gómez, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona)
La formació universitària en el Grau d'Educació Infantil és una oportunitat per conèixer i contrastar coneixements teòrics i pràctics per poder ser i fer de mestre. Aquesta formació ha de poder oferir-vos, com a estudiants, unes bases teòriques i estratègies capaces de donar resposta a una societat en canvi continu. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) 2015  

Materials acadèmics 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 110.8 KB Necessitats educatives específiques sensorials en Educació Infantil [105054] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Fortuny Guasch, Rosa ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
2.
9 p, 132.8 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Careta Plans, Arnau ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants durant menors de 6 anys. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive education framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school and other services for children and their families in order to increase its capacity to attend all the children under 6 years old. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
3.
6 p, 110.9 KB Necessitats educatives específiques sensorials en Educació Infantil [105054] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Fortuny Guasch, Rosa ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
4.
9 p, 133.1 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Careta Plans, Arnau ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants durant menors de 6 anys. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive education framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school and other services for children and their families in order to increase its capacity to attend all the children under 6 years old. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
5.
6 p, 110.1 KB Necessitats educatives específiques sensorials en Educació Infantil [105054] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Fortuny Guasch, Rosa ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
6.
9 p, 132.3 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Careta Plans, Arnau ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants durant menors de 6 anys. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
7.
6 p, 109.4 KB Necessitats educatives específiques sensorials en Educació Infantil [105054] / Fortuny Guasch, Rosa ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
8.
9 p, 127.6 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
9.
5 p, 82.8 KB Desenvolupament de la personalitat (0-6 anys) [102024] / Martínez Capón, Inés ; Weise Vargas, Crista ; Blanch Gelabert, Sílvia ; González Parera, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Que l'estudiant conegui els processos desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i c subjecte capaç. Objectius: Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que cons activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. [...]
That the student know the processes development and learning that take place to the first infancy, that identify the interaction and social communication how a factor determining and that it contemplate the child how an able subject. [...]
Que el estudiante conozca los procesos desarrollo y aprendizaje que tienen lugar en la primera infancia, que identifique la interacción y comunicación social como un factor determinante y que contemple al niño como un sujeto capaz. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
10.
8 p, 104.4 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques [104078] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat d'educació d'infantil. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive education framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school and other early chilhood and their families services in order to increase its capacity to attend all the students in the Educational centres. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado de educación infantil. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents

Materials acadèmics : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
INTERSTICE. Pedagogical audio-visual material / París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dybwik, Siri, coord. ; Halle, Kristen, coord. ; Corazza, Laura ; Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macauda, Anita ; Panciroli, Chiara ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Russo, Veronica, col. ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moles, Aina, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project ; INTERSTICE Project ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts.
This audio-visual material is a compendium of some of the singular projects carried out through different artistic languages, encompassing experiences with different ages and target groups.

2023 (CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo))
4 documents
2.
Com reinventar-nos com a família amb les criatures a casa? / Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aportacions divulgatives del personal docent i de recerca de la UAB en relació amb la pandèmia del coronavirus.
2020 (La UAB respon)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.