Resultats globals: 2 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
18 p, 229.5 KB Becoming a language teacher : constraints and negotiation in the emergence of new identities / Block, David (Universitat de Lleida)
Over the past three decades, identity has become a key construct in applied linguistics and there has been a great deal of research focussing on language learner identities. Meanwhile, less research has been devoted to language teacher identities, although there has been an increase in recent years. [...]
Durant les últimes tres dècades, la identitat s'ha convertit en un constructe fonamental en la lingüística aplicada i hi ha hagut una gran quantitat de recerca que s'ha centrat en les identitats dels aprenents d'idiomes. [...]
Durante las últimas tres décadas, el concepto de la identidad se ha convertido en un constructo fundamental en la lingüística aplicada y por lo tanto, un gran número de estudios se han centrado en las identidades de los aprendices de idiomas. [...]
Au cours des trois dernières décennies, le concept d'identité est devenu une construction clé en linguistique appliquée et par conséquent, il ya eu beaucoup de recherches ont porté sur les identités des apprenants de langue. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.648
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (august-september 2015) , p. 9-26 (Invited Authors)  
2.
15 p, 70.1 KB Revisiting the gap between SLA researchers and language teachers / Block, David (University of London)
This paper is a reflection on the gap between SLA researchers and language teachers. It begins with a brief look at how SLA publications are often about issues which are not of particular interest to language teachers. [...]
2000
Links & letters, N. 7 (2 000) , p. 129-143  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.