Resultats globals: 7 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 6 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
155 p, 3.4 MB Revoicing : estudio de discursos de profesores en clase de matemáticas / Boukafri Itahriouan, Kaouthar ; Planas, Núria, (Planas i Raig), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El trabajo de tesis doctoral Revoicing. Estudio de discursos de profesores en clase de matemáticas constituye una aportación a la investigación en Educación Matemática y discurso en clases de matemáticas. [...]
The doctoral thesis Revoicing. A Study of Teachers' Discourses in Mathematics Class contributes to research in the field of mathematics education and classroom-based discourse. The three complementary perspectives considered are sociocultural theories of learning taken as a general framework, symbolic interactionism and discourse theories. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
2 documents

Materials acadèmics 6 registres trobats  
1.
5 p, 106.7 KB Connexions i contextos en matemàtiques [102060] / Boukafri Itahriouan, Kaouthar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Davant la llum blanca, Isaac Newton, va idear un pla per fer-la passar a traves d'un prisma de vidre que va revelar un preciós arc de sant Martí que va deixar meravellats als experts de la Royal Society. [...]
Ante la luz blanca, Isaac Newton, ideó un plan para hacerla pasar a través de un prisma de cristal que reveló un precioso arcoíris que dejó maravillados a los expertos de la Royal Society. Esto generó una pregunta directa, ¿está la luz blanca compuesta por todos los colores o era el prisma el que tintaba la luz? Sin más complejidad que hacer pasar la luz multicolor por otro prisma idéntico, revertió el efecto, regresando a la visión de la luz blanca. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
5 p, 112.8 KB Connexions i contextos en matemàtiques [102060] / Boukafri Itahriouan, Kaouthar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Davant la llum blanca, Isaac Newton, va idear un pla per fer-la passar a traves d'un prisma de vidre que va revelar un preciós arc de sant Martí que va deixar meravellats als experts de la Royal Society. [...]
Ante la luz blanca, Isaac Newton, ideó un plan para hacerla pasar a través de un prisma de cristal que reveló un precioso arcoíris que dejó maravillados a los expertos de la Royal Society. Esto generó una pregunta directa, ¿está la luz blanca compuesta por todos los colores o era el prisma el que tintaba la luz? Sin más complejidad que hacer pasar la luz multicolor por otro prisma idéntico, revertió el efecto, regresando a la visión de la luz blanca. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
5 p, 85.1 KB Connexions i contextos en matemàtiques [102060] / Tinoco Balongo, Juan Carlos ; Boukafri Itahriouan, Kaouthar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Davant la llum blanca, Isaac Newton, va idear un pla per fer-la passar a traves d'un prisma de vidre que va revelar un preciós arc de sant Martí que va deixar meravellats als experts de la Royal Society. [...]
With the white light, Isaac Newton, he devised a plan to make it pass through a prism of glass revealed a beautiful rainbow that left astonished the experts of the Royal Society. This generated a direct question; white light is composed of all colors or was it the prism which colored it light? No more complexity than passing the multicolored light with an identical prism reversed the effect, returning to the vision of white light. [...]
Ante la luz blanca, Isaac Newton, ideó un plan para hacerla pasar a través de un prisma de cristal que reveló un precioso arcoíris que dejó maravillados a los expertos de la Royal Society. Esto generó una pregunta directa, ¿está la luz blanca compuesta por todos los colores o era el prisma el que tintaba la luz? Sin más complejidad que hacer pasar la luz multicolor por otro prisma idéntico, revertió el efecto, regresando a la visión de la luz blanca. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
5 p, 86.0 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Fortuny, Josep M.. ; Guinjoan, Marc ; Boukafri Itahriouan, Kaouthar ; Clemente, Francisco ; Prat, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
It is a compulsory third year course that focuses on the development of skills of teaching and mathematical analysis, based on real situations of primary mathematics classroom, which allows students to design, manage and evaluate of innovative, interdisciplinary and diversified mathematical activities in their future teaching. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
5 p, 80.9 KB Les matemàtiques en el currículum d'educació infantil [101986] / Boukafri Itahriouan, Kaouthar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està pensada per ser cursada quan els alumnes ja han fet tota la formació bàsica. És una assignatura centrada en una didàctica específica i s'imparteix simultàniament amb altres didàctiques específiques. [...]
This course is meant to be done once all the basic training has been passed. This course is about specific didactics in mathematics, and is done simultaneously with other specific didactics courses. [...]
Esta asignatura está pensada para llevarse a cabo cuando los alumnos ya hayan cursado toda la formación básica. Es una asignatura enfocada en una didáctica específica y se imparte simultáneamente con otras didácticas específicas. [...]

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
6.
5 p, 108.9 KB Les matemàtiques en el currículum d'educació infantil [101986] / Boukafri Itahriouan, Kaouthar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura està pensada per dur-se a terme quan els alumnes ja han fet tota la formació bàsica. És una assignatura centrada en una didàctica específica i s'imparteix simultàniament a altres didàctiques específiques. [...]
2014-15
Grau en Educació Infantil [847]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.