Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
18 p, 264.5 KB Integrating Digital Competence in Higher Education Curricula : an Institutional Analysis / Sánchez-Caballé, Anna (Universidad Isabel I) ; Gisbert Cervera, Mercè (Universitat Rovira i Virgili) ; Esteve-Mon, Francesc M (Universitat Jaume I)
Digital competence is key for students in the 21st century. The present study analyses the extent to which digital competence has been integrated at a Catalan university with 11,362 undergraduate students. [...]
La competencia digital es un elemento clave para los alumnos del siglo XXI. El presente estudio consiste en el análisis, en una institución de educación superior, del nivel de integración de la competencia digital en los planes de estudio de una universidad catalana integrada por 11. [...]
La competència digital és un element clau per als alumnes del segle XXI. El present estudi consisteix en l'anàlisi, en una institució d'educació superior, del nivell d'integració de la competència digital en els plans d'estudi d'una universitat espanyola integrada per 11. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1174
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 241-258 (Temas de investigación)  
2.
7 p, 223.1 KB ¿Cómo se escribe una biografía? / Caballé, Anna (Universitat de Barcelona. Unitat d'Estudis Biogràfics)
Partiendo de la idea de que el género de la biografía no responde a una metodología concreta, en este artículo, se ofrece una reflexión sobre las posibles características formales que debe tener una biografía y los compromisos a los que debe llegar el autor de la misma para conseguir una obra de rigor científico.
Partint de la idea que el gènere de la biografia no respon a una metodologia concreta, en aquest article, s'ofereix una reflexió sobre les possibles característiques formals que ha de tenir una biografia i els compromisos als quals ha d'arribar l'autor de la mateixa per aconseguir una obra de rigor científic.
Starting from the idea that the genre of biography is not responding to a specific methodology, this article is a reflection on the possible formal characteristics must have a biography and commitments that must reach the author of it to get a piece of scientific rigor.

2012 - 10.5565/rev/rubrica.28
Rúbrica contemporánea, Vol. 1, Núm. 2 (2012) , p. 39-45  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Caballé, Adrià
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.