Resultats globals: 53 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 19 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials acadèmics, 28 registres trobats
Articles 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
16 p, 13.8 MB Una nova peça del Mestre de Cabestany : el «titulus crucis» de la portada de Sant Pere de Rodes / Castiñeiras, Manuel 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i Musicologia)
La troballa en el mercat d'antiquaris d'una peça marmòria, fins ara desconeguda, procedent de la portada de l'església del monestir de Sant Pere de Rodes (el Port de la Selva, Alt Empordà) obre la possibilitat de reconstruir millor el programa iconogràfic de la façana duta a terme pel Mestre de Cabestany cap a l'any 1163. [...]
The discovery on the antique market of a previously unknown fragment of marble from the portal of the monastic church of Sant Pere de Rodes (El Port de la Selva, Alt Empordà) offers us a more accurate reconstruction of the iconography of the facade created by the Master of Cabestany in around 1163. [...]
El hallazgo en el mercado de anticuarios de una pieza marmórea, hasta ahora desconocida, procedente de la portada de la iglesia del monasterio de Sant Pere de Rodes (el Port de la Selva, Alt Empordà) abre la posibilidad de reconstruir mejor el programa iconográfico de la fachada llevada a cabo por el Maestro de Cabestany hacia el año 1163. [...]

2023 - 10.5565/rev/locus.504
Locus amoenus, Vol. 21 (2023) , p. 7-22 (Articles)  
2.
36 p, 2.0 MB Un posible ciclo del "Pseudo-Turpín" en destruido claustro románico de la antigua canónica de Santa Maria de Solsona / Castiñeiras, Manuel 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona)
La posible figuración de un ciclo derivado del repertorio carolingio (Chanson de Roland, Historia Turpini) en los restos procedentes del destruido claustro románico de la antigua canónica de Santa Maria de Solsona (1163-1195) plantea una serie de preguntas sobre el interés y difusión de este ciclo épico en el contexto catalán en el último tercio del siglo XII. [...]
The possible depiction of a figurative cycle based on the Carolingian repertoire (Chanson de Roland, Historia Turpini) in the remains from the no longer extant Romanesque cloister of the old canons' house at Santa Maria de Solsona (1163-1195) raises several questions relating to the interest and diffusion of this epic cycle in the Catalan context of the last third of the 12th century. [...]

2023 - 10.61890/adlimina/14.2023/02
Ad Limina, Vol. 14 Núm. 14 (2023) , p. 57-91  
3.
32 p, 9.3 MB Iconos devocionales y donantes. A propósito de una nueva Koímesis creto-veneciana de inicios del siglo XVI / Castiñeiras, Manuel 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Abenza Soria, Verónica Carla (Consejo Superior de Investigaciones Científicas (Espanya))
El presente artículo trata de un desconocido icono de la Koímesis de inicios del siglo XVI, atribuible al taller de los Ritzos, que nos permite valorar los gustos artísticos, estéticos y devocionales que caracterizaron a la sociedad creto-veneciana de Candia durante ese período. [...]
The following article deals with an unknown early 16th-century icon of the Koímesis, which can be attributed to the Ritzos' workshop. Its study allows us a better understanding of the artistic, aesthetic, and devotional tastes which characterized the Creto-Venetian society in Candia during this period. [...]

Editorial Universidad de Alcalá, 2022 - 10.37536/ebizantinos.2022.10.2070
Estudios Bizantinos, Vol. 10 (2022) , p. 65-96  
4.
6 p, 111.4 KB Ingresantes en la universidad : rendimiento en química y competencia científica / Falicoff, Claudia Beatriz (Universidad Nacional del Litoral. Departamento de Química) ; Güemes, René Osvaldo (Universidad Nacional del Litoral. Departamento de Química) ; Odetti, Héctor Santiago (Universidad Nacional del Litoral. Departamento de Química) ; Manni, Diego Carlos (Universidad Nacional del Litoral. Departamento de Matemática) ; Domínguez Castiñeiras, José Manuel (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didácticas Aplicadas)
Se evalúa el rendimiento en Química (RQ) y en la competencia científica (RCC) de un grupo de alumnas y alumnos ingresantes a la Facultad de Bioquímica y Ciencias Biológicas (FBCB), de la Universidad Nacional del Litoral (UNL), Argentina. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 1777-1782  
5.
30 p, 5.6 MB Ideas de los alumnos sobre radiactividad al finalizar la enseñanza secundaria obligatoria y su relación con los libros de texto y la prensa : un estudio de caso / Corbelle Cao, Javier (IES Arcebispo Xelmírez 1 (Santiago de Compostela)) ; Domínguez Castiñeiras, José Manuel (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didácticas Aplicadas)
En el presente trabajo se exploran, mediante un cuestionario diseñado ad hoc, algunas de las ideas de una muestra de alumnos sobre radiactividad al finalizar su enseñanza obligatoria. Además, se estudia hasta qué punto dichas ideas se relacionan con el tratamiento que sobre este tema hacen los libros de texto y la prensa. [...]
En el present treball s'exploren, mitjançant un qüestionari dissenyat ad hoc, algunes de les idees d'una mostra d'alumnes sobre radioactivitat en finalitzar el seu ensenyament obligatori. A més, s'estudia fins a quin punt aquestes idees es relacionen amb el tractament que sobre aquest tema fan els llibres de text i la premsa. [...]
Via ad-hoc questionnaire, this article explores some ideas students have about radioactivity at the end of their compulsory education. Moreover, it revises material on radioactivity taken from a sample of textbooks at a 9th grade level, as well as analyzes how these topics were addressed by a sample of newspapers after the accident at nuclear power plant in Fukushima. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.1959
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 3 (2016) , p. 113-142 (Investigaciones Didácticas)  
6.
22 p, 2.3 MB Estado de la cuestión sobre el aprendizaje y la enseñanza de la radiactividad en la educación secundaria / Corbelle Cao, Javier (IES Arcebispo Xelmírez) ; Domínguez Castiñeiras, José Manuel (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Didácticas Aplicadas)
En el presente trabajo se realiza una revisión bibliográfica sobre las dificultades de enseñanza y aprendizaje en el campo conceptual de la radiactividad. Se lleva a cabo el análisis desde diferentes perspectivas: ideas previas de los alumnos, ideas de profesores en formación, actividades de aula y propuestas didácticas. [...]
En el present treball es realitza una revisió bibliogràfica sobre les dificultats d'ensenyament i aprenentatge en el camp conceptual de la radioactivitat. Es duu a terme l'anàlisi des de diferents perspectives: idees prèvies dels alumnes, idees de professors en formació, activitats d'aula i propostes didàctiques. [...]
Through the means of a literature review, this article tackles the difficulties of teaching and learning about radioactivity and its related concepts. An analysis of the issue is carried out from different angles: students' misconceptions, pre-service teachers' ideas, classroom activities and teaching proposals. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1807
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 3 (2015) , p. 137-158 (Investigaciones Didácticas)  
7.
5 p, 63.2 KB Perfil argumentativo del profesorado cuando resuelve un problema real sobre la transformación de energía eléctrica / García de Cajén, Silvia (Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires) ; Domínguez Castiñeiras, José Manuel (Universidade de Santiago de Compostela)
La enseñanza de la ciencia desde una perspectiva CTSA, tiende a la educación de la ciudadanía para la sostenibilidad y a promover el discurso y la argumentación en el aula. Los currículos indican desarrollar en la ciudadanía destrezas cognitivo-lingüísticas para decidir sobre problemas reales, y ubican la problemática energética como central para lograr un cambio cultural surgido de la alfabetización científica. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3042-3046  
8.
8 p, 406.2 KB Una propuesta didáctica para la enseñanza de la termoquímica en 2º de Bachillerato / Pereira García, I. (Universidade de Santiago de Compostela) ; Domínguez Castiñeiras, José Manuel (Universidade de Santiago de Compostela)
El presente trabajo forma parte de una investigación más amplia relacionada con el diseño, la planificación, la implementación y la evaluación de una propuesta didáctica para la enseñanza de la Termodinámica Química en 2º Bachillerato. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2597-2604  
9.
5 p, 384.6 KB Ressenyes / Castiñeiras, Manuel, 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Medievals)
Obra ressenyada: Sofia DI SCIASCIO, Reliquie et reliquiari in Puglia fra IX e XV secolo. (Lecce): Congedo Editore, 2009.
2012 - 10.5565/rev/medievalia.65
Medievalia, Vol. 15 (2012) , p. 457-461 (Ressenyes)  
10.
5 p, 380.7 KB Ressenyes / Castiñeiras, Manuel, 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Medievals)
Obra ressenyada: Marco ROSSI, Milano e le origini della pittura romanica lombarda. Committenze episcopali, modelli iconografici, maestranze. Milán : Scalpendi Editore, 2011.
2012 - 10.5565/rev/medievalia.63
Medievalia, Vol. 15 (2012) , p. 451-455 (Ressenyes)  

Articles : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
7 p, 3.5 MB Monumentos de perenne intelecto : a propósito de la barca de la Iglesia en la galilea de Sant Pere de Rodes / Castiñeiras, Manuel, 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Peralada : Fundació Castell de Peralada, 2022
Passió per l'art d'alta època: estudis en record de Jaume Barrachina Navarro (1951-2020), 2022, p. 36-49  
2.
107 p, 50.4 MB Passió per l'art d'alta època: estudis en record de Jaume Barrachina Navarro (1951-2020) / Bassegoda i Hugas, Bonaventura, 1954- , ed. ; González, Maribel, ed. ; Barrachina, Jaume (Museu del Castell de Peralada) ; García, Susana (Museu del Castell de Peralada) ; Velasco Gonzàlez, Alberto (Museu Nacional d'Art de Catalunya) ; Ramon, Artur ; Quílez i Corella, Francesc M. (Museu Nacional d'Art de Catalunya) ; Piera Miquel, Mónica (Associació per a l'Estudi del Moble) ; Pastor, Paloma (Real Fábrica de Cristales de La Granja) ; Lorés, Immaculada (Universitat de Lleida) ; Guardia, Milagros (Universitat de Barcelona) ; de Déu Domènech, Joan ; Domènech i Vives, Ignasi (Museus de Sitges) ; Castiñeiras, Manuel, 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Carreras Barreda, Jordi ; Suqué Mateu, Isabel ; Suqué Mateu, Javier ; Suqué Mateu, Miguel
Recull d'escrits de catorze autors en homenatge a Jaume Barrachina, una de les figures més destacades dins la historiografia artística medieval catalana.
Recopilación de escritos de catorce autores en homenaje a Jaume Barrachina. una de las voces más destacadas dentro de la historiografía artística medieval catalana.
Compilation of writings by fourteen authors in homage to Jaume Barrachina. one of the most outstanding voices within Catalan medieval artistic historiography.

Peralada : Fundació Castell de Peralada, 2022  
3.
18 p, 1.0 MB Profetisa, sabia y reina : las metamorfosis de la Sibila en Bizancio / Castiñeiras, Manuel, 1964- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Medievals)
Desde la primera vez que contemplé la imagen de la Sibila de Gran laura, acompañada del epígrafe -ΣΙΒΥΛΛΑ- que no deja lugar a dudas sobre su identificación, me llamó la atención la peculiaridad de su regio y lujoso atuen-do (Fig. [...]
Bellatera Institut d'Estudis Medievals 2020
Respondámosle a concierto : estudios en homenaje a Maricarmen Gómez Muntané, 2020, p. 99-116  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
807 p, 10.0 MB Ego Regina : patronazgo y promoción artística femenina en Aragón, Navarra y Cataluña (1000-1200) / Abenza Soria, Verónica Carla ; Castiñeiras, Manuel, 1964-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
Aunque algunas de las mujeres que vivieron o estuvieron de paso entre los siglos XI y XII en las tierras de Aragón, Navarra y Cataluña, promocionaron algunas de las obras de arte y arquitectura de mayor transcendencia para el arte del período, y pese a que eso ha estimulado que sobre ellas recayera una considerable atención historiográfica, los estudios sobre la promoción artística femenina en estas coordenadas espacio-temporales siempre han priorizado una de las dos realidades del fenómeno, o promotora o arte. [...]
Although some of the women who lived or were travelling in the lands of Aragon, Navarre and Catalonia between the 11th and 12th centuries, promoted some of the most important works of art and architecture during this artistic period, and despite that this drew considerable historiographical attention on them, the studies on female artistic agency in these space-time contexts have always prioritized one of the two realities of the phenomenon -art or agency. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
2 documents
2.
7.6 MB El Simbolismo de la Virgen Negra : aproximación a una construcción cultural / Rodríguez Ariza, Jorge ; Castiñeiras, Manuel, 1964-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
La tesis investiga el fenómeno de las vírgenes negras tratándolo desde el punto de vista de la simbología y la historia del arte pero en concordancia con otras disciplinas que permiten una lectura más amplia de la cuestión, como la himnografía, la restauración artística, la antropología, etc. [...]
This thesis investigates the phenomenon of black virgins from the point of view of symbology and art history but in accordance with other disciplines that allow a wider reading of the issue, such as hymnnography, artistic restoration, anthropology, etc. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
3.
471 p, 13.5 MB Bastir la catedral : organización del taller, estatus y rol del artista en el arte medieval hispano (1000-1230) / Sánchez Márquez, Carles ; Castiñeiras, Manuel, 1964-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Medievals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia
A pesar del indudable valor arquitectónico de las catedrales románicas hispanas, a día de hoy sabemos muy poco sobre la identidad de sus autores, el proceso de aprendizaje, estatus o condición social. [...]
Despite the architectonic value of the Hispanic Romanesque cathedrals is unquestionable, up to the date few is known about the identity, the apprenticeship and the status of their authors. Besides, the information concerning the activity and the organization of the Romanesque building workshops, their composition (sculptors, bricklayers, workers) and the professional categories (masters, officers, apprentices) has not been deeply analyzed. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Materials acadèmics 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 105.3 KB Art Budista [106396] / Castiñeiras, Manuel 1964- ; Ribas Valls, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
- Assolir uns coneixements sobre les manifestacions artístiques budistes. - Conèixer els recursos bibliogràfics propis de la disciplina per tal de poder aprofundir en aspectes específics de l'art budista. [...]
- To gain knowledge about the artistic manifestations of Buddhism. - To know the specific bibliographic resources of the discipline in order to be able to deepen in specific topics of Buddhist Art. - To acquire a good command of the adequate historic-artistic vocabulary.
- Obtener unos conocimientos sobre las manifestaciones artísticas budistas. - Conocer los recursos bibliográficos propios de la disciplina con el objetivo de poder profundizar en aspectos específicos del arte budista. [...]

2023-24
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
2.
11 p, 129.7 KB Art bizantí [100563] / Castiñeiras, Manuel 1964- ; Rodriguez Ariza, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Contextualització: L'assignatura forma part de la matèria Historia General de l'Art Medieval, de 24 ECTS, que es composa de quatre assignatures: Art a l'Europa dels segles IV al X; Art Bizantí; Art Romànic i Art Gòtic. [...]
Context This course is part of the general subject Medieval Art History, of 24 ECTS, which includes four courses:Art in Europe from the 4th to the 10th centuries, Byzantine Art, Romanesque Art and Gothic Art. [...]
Contextualización: La asignatura forma parte de la materia de Historia General del Arte Medieval, de 24 ECTS, que se compone de cuatro asigantura:, Arte en la Europa de los siglos IV al X; Arte Bizantino; Arte Romànico y Arte Gótico. [...]

2023-24
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
3.
7 p, 113.7 KB Art romànic [100560] / Castiñeiras, Manuel 1964- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Introducció general a l'art romànic.
General introduction to Romanesque art.
Introducción general al arte románico.

2023-24
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
4.
4 p, 102.8 KB Iconografia comparada d'Egipte i altres cultures antigues [100543] / Castiñeiras, Manuel 1964- ; Abruña Marti, Heriberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L' objectiu d'aquesta assignatura consisteix en comparar l'art i, especialment, la iconografia egípcia amb la d'altres cultures antigues, connectades amb la civilització de la Vall del Nil. Acabat el curs, l'estudiant haurà de ser capaç de: 1. [...]
The aim of this subject is to compare Egyptian art and, especially, iconography with that of other ancient cultures, connected to the Nile Valley civilization. Having finished the course, the student should be able to: 1. [...]
El objetivo de la asignatura consiste en comparar el arte y, especialmente, la iconografía egipcia con la de otras culturas antiguas, conectadas con la civilización del Valle del Nilo. Acabado el curso, el estudiante tendrá que ser capaz de: 1. [...]

2023-24
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
5.
15 p, 140.6 KB Art bizantí [100563] / Castiñeiras, Manuel 1964- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Contextualització: L'assignatura forma part de la matèria Historia General de l'Art Medieval, de 24 ECTS, que es composa de quatre assignatures: Art a l'Europa dels segles IV al X; Art Bizantí; Art Romànic i Art Gòtic. [...]
Context This course is part of the general subject Medieval Art History, of 24 ECTS, which includes four courses:Art in Europe from the 4th to the 10th centuries, Byzantine Art, Romanesque Art and Gothic Art. [...]
Contextualización: La asignatura forma parte de la materia de Historia General del Arte Medieval, de 24 ECTS, que se compone de cuatro asigantura:, Arte en la Europa de los siglos IV al X; Arte Bizantino; Arte Romànico y Arte Gótico. [...]

2022-23
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
6.
6 p, 111.1 KB Art romànic [100560] / Castiñeiras, Manuel 1964- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Introducció general a l'art romànic.
General introduction to Romanesque art.
Introducción general al arte románico.

2022-23
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
7.
5 p, 104.3 KB Art, Història i Pensament [43005] / Gargante Llanes, Maria ; Orriols i Alsina, Anna ; Castiñeiras, Manuel 1964- ; Bru Turull, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El programa del Mòdul 2 enllaça amb el del Mòdul 1 i constitueix el segon pilar del curs pel que fa a la introducció a la investigació. Pel plantejament de les classes i pels seus continguts específics, el programa d'aquest mòdul té per objecte introduir perspectives noves o originals a l'estudi d'un conjunt de temes de llarg recorregut i naturalesa molt diversa, tant des del punt de vista conceptual com espacial i temporal.
The Module 2 program links with Module 1 and constitutes the second cornerstone of the Master as far as the introduction to research is concerned. The program of this training module aims to introduce new and fresh perspectives on the study of a set of long-scope and varied issues, from the conceptual as well as spatial and temporal points of view.
El programa del Módulo 2 enlaza con el del módulo 1 y constituye el segundo pilar del curso en lo que concierne a la introducción a la investigación. Tanto por el planteamiento de las clases como por sus contenidos específicos, el programa de este Módulo persigue introducir perspectivas nuevas y originales en el estudio de un conjunto de temas de largo recorrido y naturaleza diversa, tanto desde el punto de vista conceptual como espacial y temporal.

2021-22
Màster Universitari en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic [1173]
3 documents
8.
10 p, 127.7 KB Art bizantí [100563] / Castiñeiras, Manuel 1964- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Contextualització: L'assignatura forma part de la matèria Historia General de l'Art Medieval, de 24 ECTS, que es composa de quatre assignatures: Art a l'Europa dels segles IV al X; Art Bizantí; Art Romànic i Art Gòtic. [...]
Context This course is part of the general subject Medieval Art History, of 24 ECTS, which includes four courses:Art in Europe from the 4th to the 10th centuries, Byzantine Art, Romanesque Art and Gothic Art. [...]
Contextualización: La asignatura forma parte de la materia de Historia General del Arte Medieval, de 24 ECTS, que se compone de cuatro asigantura:, Arte en la Europa de los siglos IV al X; Arte Bizantino; Arte Romànico y Arte Gótico. [...]

2021-22
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
9.
6 p, 108.1 KB Art grec [100427] / Claveria, Montserrat ; Castiñeiras, Manuel 1964- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Proporcionar els coneixements fonamentals d'índole estilística, tècnica, iconogràfica i històrica de les produccions artístiques prehel·lèniques i de la civilització grega antiga. Es capacita a l'estudiant perquè pugui analitzar les obres, sigui capaç d'emplaçar-les en el seu període de producció i relacionar-les amb el context cultural de la seva època.
To provide fundamental knowledge of stylistic, technical, iconographic and historical nature of the artistic productions of the pre-Hellenic and ancient Greek civilizations. The student will be qualified to analyse the works, to locate them in the period in which they were produced and to relate them with the cultural background of their time.
Proporcionar los conocimientos fundamentales de índole estilística, técnica, iconográfica e histórica de las producciones artísticas prehelénicas y de la civilización griega antigua. Se capacita al estudiante para analizar las obras, para que las pueda emplazar en el período en que se produjeron y las pueda relacionar con el contexto cultural de su época.

2021-22
Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Història de l'Art [807]
3 documents
10.
7 p, 114.4 KB Art, Història i Pensament [43005] / Llorens Moreno, Núria ; Orriols i Alsina, Anna ; Solanilla i Demestre, Victòria ; Gargante Llanes, Maria ; Castiñeiras, Manuel 1964- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El programa del Mòdul 2 enllaça amb el del Mòdul 1 i constitueix el segon pilar del curs pel que fa a la introducció a la investigació. Pel plantejament de les classes i pels seus continguts específics, el programa d'aquest mòdul té per objecte introduir perspectives noves o originals a l'estudi d'un conjunt de temes de llarg recorregut i naturalesa molt diversa, tant des del punt de vista conceptual com espacial i temporal.
El programa del Módulo 2 enlaza con el del módulo 1 y constituye el segundo pilar del curso en lo que concierne a la introducción a la investigación. Tanto por el planteamiento de las clases como por sus contenidos específicos, el programa de este Módulo persigue introducir perspectivas nuevas y originales en el estudio de un conjunto de temas de largo recorrido y naturaleza diversa, tanto desde el punto de vista conceptual como espacial y temporal.

2020-21
Màster Universitari en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic [1173]
3 documents

Materials acadèmics : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
9 Castiñeiras, Manuel,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.