Resultats globals: 21 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 18 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles, 2 registres trobats
Materials de curs 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
11 p, 146.2 KB Rúbrica d'autoavaluació de competències i habilitats personals i prosocials / París, Gemma ; Blanch, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada, Joan ; Gimeno, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborat una rubríca d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
2017  
2.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes Solé, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Moron Velasco, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016  
3.
5 p, 27.2 KB Pràcticum III [102020] / Comes Solé, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè els alumnes adquireixin una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. [...]
2015-16
Educació Infantil [847]  
4.
6 p, 52.0 KB Projectes globalitzadors des de les ciències socials en educació infantil [102016] / Comes Solé, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs centrada en una didàctica específica de l'àrea de ciències socials, des d'una perspectiva globalitzadora, molt apropiada per desenvolupar a l'etapa d'educació infantil. [...]
2015-16
Educació Infantil [847]  
5.
6 p, 35.2 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Comes Solé, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
2015-16
Educació Infantil [847]  
6.
6 p, 52.8 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Comes Solé, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. Per això des de la concepció fins l'aplicació a l'aula de l'assignatura, les dues àrees treballen en base a una estructura interdisciplinària. [...]
2015-16
Educació Infantil [847]  
7.
5 p, 103.1 KB Pràcticum III [102020] / Comes Solé, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè els alumnes adquireixin una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. [...]
2014-15
Educació Infantil [847]  
8.
6 p, 113.6 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Comes Solé, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
2014-15
Educació Infantil [847]  
9.
6 p, 130.2 KB Projectes globalitzadors des de les ciències socials en educació infantil [102016] / Comes Solé, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs centrada en una didàctica específica de l'àrea de ciències socials, des d'una perspectiva globalitzadora, molt apropiada per desenvolupar a l'etapa d'educació infantil. [...]
2014-15
Educació Infantil [847]  
10.
6 p, 131.0 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Comes Solé, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. Per això des de la concepció fins l'aplicació a l'aula de l'assignatura, les dues àrees treballen en base a una estructura interdisciplinària. [...]
2014-15
Educació Infantil [847]  

Materials de curs : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
394 p, 3.9 MB La ruralidad: análisis de las representaciones del profesorado y propuesta para una enseñanza aprendizaje del compromiso con la ruralidad, aplicada en la región del Maule (Chile) / Muñoz Canessa, Italo ; Comes Solé, Pilar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
En nuestra investigación partimos del reconocimiento de un problema social actual en la Región del Maule, que es la migración de los jóvenes, problema que se conecta a la educación geográfica y es por eso que buscamos pruebas para confirmar las hipótesis de esta tesis, que se basa en el pensamiento negativo que tienen los profesores en relación con la ruralidad. [...]
In our research we start from the recognition of a current social problem in the Maule Region, which is the migration of young people, problem that is connected to the geographic education and that is why we look for evidence to confirm the assumptions of this thesis, which are based on the negative thought teachers have regarding rurality. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Articles 2 registres trobats  
1.
2 p, 83.0 KB Ressenyes / Comes, Pilar
Index de les obres ressenyades: INSTITUT d'estudis metropolitans de Barcelona. L'efecte de la reforma educativa sobre la xarxa escolar de la província de Barcelona.
1992
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 21 (1992) p. 205-206  
2.
2 p, 85.7 KB Ressenyes / Comes, Pilar
Index de les obres ressenyades: M. CLARY et. al. , Cartes et modèles à l'école.
1992
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 21 (1992) p. 203-204  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Comes, P
2 Comes, Pau
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.