Resultats globals: 39 registres trobats en 0.06 segons.
Materials de curs, 9 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 15 registres trobats
Articles, 11 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Materials de curs 9 registres trobats  
1.
5 p, 105.0 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
5 p, 104.1 KB Treball de Fi de Grau [103152] / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió.
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
4 p, 102.1 KB Treball de Fi de Grau [103152] / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió.
2013-14  
4.
5 p, 105.2 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
2013-14  
5.
3 p, 69.4 KB Gestió de Comunicació a l'Empresa Pública i Privada [20715] / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012-13
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  
6.
5 p, 14.0 KB Comunicació Empresarial i Institucional [103124] / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Presentació En els últims anys la comunicació ha passat a convertir-se en una peça clau en la gestió de les organitzacions. En l'actualitat s'està evidenciant l'important valor de la imatge i la reputació corporativa de les empreses, tot això a causa de factors com la participació més activa de la societat en el consum, l'homogeneïtzació dels productes/serveis i/o la necessitat de diferenciar-se, entre uns altres. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
5 p, 24.7 KB Redacció Publicitària en Català [20701] / Fajula, Anna ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
8.
1 p, 144.5 KB Tècniques de comunicació i publicitat [23335] / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2004-05
Llicenciat en Humanitats [506]  
9.
4 p, 37.6 KB Introducció a la Creativitat Publicitària [20688] / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Juny 2005-06
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
10 p, 264.4 KB Creativity : the key to creating successful advertising messages in the digital sonosphere / Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
The characteristics of the radio media have traditionally been put forward as arguments to justify the lack of creativity in radio advertising in Spain. Factors such as fragmentation of the media, the need to resort to high frequencies in the broadcast message, the format almost absolute control wedge or direct translation of texts designed to television to radio, have led to and perpetuated the idea that radio advertising is not creative. [...]
Braga, Portugal: Communication and Society Research Centre (University of Minho), 2012
Radio evolution : conference Proceedings, 2012, p. 295-303  
2.
12 p, 449.5 KB La importancia del community manager en la gestión de la reputación online de las empresas / Chacón García, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Santiago de Compostela: IBERCOM, AssIBERCOM, AGACOM, 2013
Libro de Actas. XIII Congreso Internacional Ibercom: comunicación, cultura e esferas de poder, 2013, p. 1351-1360  

Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
524 p, 5.8 MB La gestión de la responsabilidad social corporativa : el caso Unilever España / Barrio Fraile, Estrella ; Morales Serrano, Francisca, dir. ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En los últimos años hemos visto que, tanto en nuestro país como a nivel internacional, han salido a la luz escándalos empresariales que han provocado una creciente desconfianza de la ciudadanía hacia las empresas. [...]
In the last years we have seen that, in our country and at international level as well, some corporate scandals has raised-up, which has created an up-growing lack of confidence from the citizenship towards corporations. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
182 p, 35.1 MB La Responsabilitat Social Corporativa a les empreses de moda espanyoles: Els casos d' Inditex i Mango / Moure Soler, Carla ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Responsabilitat Social Corporativa s'ha convertit en un dels intangibles amb una major projecció de futur a les grans empreses. En aquest treball d'investigació s'estudia com gestionen les empreses espanyoles la RSC, i en concret les companyies del sector de la moda, un dels que ha de fer front a més reptes en el camp de la sostenibilitat. [...]
La Responsabilidad Social Corporativa se ha convertido en uno de los intangibles con mayor proyección de futuro en las grandes empresas. En este trabajo de investigación se estudia cómo gestionan las empresas españolas la RSC, y en concreto las compañías del sector de la moda, uno de los que debe hacer frente a más desafíos en el campo de la sostenibilidad. [...]
Corporate Social Responsibility has become one of the intangibles with better future growing prospects. In this research it's examined how Spanish companies manage CSR, particularly companies in the fashion industry, one of the sectors that must deal with more challenges in the field of sustainability. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
109 p, 1.8 MB La gestió de la comunicació a les ONG. Estudi dels casos Greenpeace, Médicos Sin Fronteras i Oxfam Intermón / Montes Villasclaras, Anna ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'avantatge competitiu que suposa gestionar la comunicació com una eina estratègica és cada vegada més tingut en compte a les empreses. La concepció de la comunicació com un element estratègic, però, va més enllà del món empresarial. [...]
La ventaja competitiva que supone gestionar la comunicación como una herramienta estratégica es cada vez más tenida en cuenta en las empresas. Pero la concepción de la comunicación como un elemento estratégico va más allá del mundo empresarial. [...]
The competitive advantage of managing communication as a strategic tool is increasingly being taken into account by the companies. However, the concept of communication as a strategic factor goes beyond the business world. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
97 p, 762.7 KB La gestió de la comunicació organitzacional en els social media. Estudi de cas: Twitter de la Policia Nacional / Garcia Casellas, Marina ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La gestió de la comunicació organitzacional en els social media i en especial en les xarxes socials comença a erigir-se com una de les qüestions més rellevants de les organitzacions. Mitjançant una revisió documental d’aquesta temàtica indagarem en els factors que determinen una òptima comunicació integral en aquest entorn digital per a què aquesta esdevingui un avantatge per a l’organització. [...]
La gestión de la comunicación organizacional en los social media y en especial en las redes sociales empieza a ser una de las cuestiones más relevantes de las organizaciones. Mediante una revisión documental indagaremos en los factores que determinan una óptima comunicación en el entorno digital para que esta devenga una ventaja para la organización. [...]
The management of organizational communication in social media and especially in social networks is becoming one of the most important issues for the organizations. By means of a documentary review on this subject we will investigate the factors that determine an optimum communication in this digital environment so that it can turn in an advantageous aspect for a organization. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
128 p, 6.2 MB Gestión de la comunicación política en redes sociales en Cataluña / Rico Sánchez, Gaspar ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació en xarxes socials ha suposat una nova oportunitat per a la comunicació en general, obrint un camp a explorar com una nova via per aplegar als subjectes. No obstant, com a nou canal directe amb la ciutadania, com s'utilitzen les xarxes socials des dels partits polítics? En aquesta investigació s'analitza com es gestiona aquesta comunicació, des de quins són els objectius que es persegueixen fins als processos de monitorització, a partir de l'estudi de cinc partits catalans.
La comunicación en redes sociales ha supuesto una nueva oportunidad para la comunicación en general, abriendo un campo a explorar como una nueva vía para llegar a los sujetos. Sin embargo, como nuevo canal directo con la ciudadanía, ¿cómo se utilizan las redes sociales desde los partidos políticos? En esta investigación se analiza cómo se gestiona esta comunicación, desde qué objetivos se persiguen hasta los procesos de monitorización, a través del estudio de cinco partidos catalanes.
Communication in social networks has become a new opportunity for general communication, opening a new field to explore as a new way to reach the subjects. However, as a new direct channel, how is it used by politics? This investigation analizes how is this communication managed, studying the pursued objectives and the monitoring processes, through the analysis of five Catalan political parties.

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
466 p, 2.8 MB Contextualizacion y conceptualización de la planificación estratégica de la comunicación de marca aplicada al internal branding: propuesta de un modelo teorico / de la Guardia, Carlos ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Propósito de esta investigación: Saber cómo se está aplicando la planificación estratégica de la comunicación de marca a los empleados en los programas de internal branding y proponer un modelo teórico y una herramienta para facilitar su aplicación. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
7.
112 p, 1.2 MB La gestió de la reputació online : Estudi del cas UOC / Ortiz Fort, Laia ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La reputació corporativa és un actiu intangible que esdevé un avantatge competitiu per a les organitzacions. Perquè generi valor, però, cal gestionar-la proactivament. L'auge d'Internet i dels mitjans socials obliga les empreses i institucions a adaptar la seva comunicació corporativa i actuació a l'entorn digital. [...]
La reputación corporativa es un activo intangible que se convierte en una ventaja competitiva para las organizaciones. Para que genere valor, no obstante, debe ser gestionada proactivamente. El auge de Internet y de los medios sociales obliga a las empresas e instituciones a adaptar su comunicación corporativa y actuación al entorno digital. [...]
Corporative reputation is an intangible asset that becomes a competitive advantage for organizations. However, it must be managed proactively to generate value. Internet and social media boom forces enterprises and institutions to adapt their corporative communication and their action to the digital environment. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
42 p, 2.8 MB La planificació de la comunicació interna a “Ambiel” (pseudònim). Anàlisi, diagnòstic i estratègia / Sanz Valls, Maria del Mar ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball és un projecte laboral. S'ha pres com a referència una empresa real (de la qual no es revela el nom per raons de confidencialitat) i s'ha analitzat la seva comunicació interna actual. [...]
El presente trabajo es un proyecto laboral. Se ha tomado como referencia una empresa real (de la que no se revela el nombre por razones de confidencialidad) y se ha analizado su comunicación interna actual. [...]
The present work is a work project. A real company (which name is not mentioned for reasons of confidentiality) has been taken as a reference and its current internal communication has been analyzed. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
105 p, 14.0 MB La publicidad se publicita a sí misma, ¿tendencia o necesidad? / Pedro Costa, Ana ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La societat rebutja des de fa anys la publicitat per considerar-se una activitat de manipulació i generació d'intencions consumistes i perfils socials que poc s'ajusten a la realitat. Aquesta recerca ha tingut com a precedent comprendre la repercussió social de la seva activitat i com la indústria publicitària ha respost al debat generat sobre les seves conseqüències socials, sorgint des de fa uns anys diverses iniciatives per a la defensa dels seus valors. [...]
La sociedad rechaza desde hace años la publicidad por considerarse una actividad de manipulación y generación de intenciones consumistas y perfiles sociales que poco se ajustan a la realidad. Esta investigación ha tenido como precedente comprender la repercusión social de su actividad y como la industria publicitaria ha respondido al debate generado sobre sus consecuencias sociales, surgiendo desde hace unos años varias iniciativas para la defensa de sus valores. [...]
Society has rejected for years advertising because it is considered that its activity promotes consume, manipulate the society and create social profiles, which don’t conform to reality. This research has as precedent the social impact understanding of its activity and how the advertising industry has answered to that debate about its social consequences, emerging in recent years several initiatives to defend its values. [...]

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
100 p, 2.5 MB Estudi de cas Unilever : la comunicació interna com a factor diferencial a les empreses / López Albrich, Alba ; Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació interna i la gestió dels actius intangibles ha començat a prendre força recentment. Aquest estudi de cas és una investigació documental d’alguns dels factors que determinen una bona comunicació interna perquè aquesta esdevingui un avantatge per l’empresa. [...]
La comunicación interna y la gestión de los activos intangibles empieza a ser una cuestión relevante en la actualidad para las empresas. Este estudio de caso se basa en una investigación documental de algunos de los factores que determinan una buena comunicación interna para que ésta se convierta en una ventaja para la empresa. [...]
Nowadays the Internal communication and invisible assets’ management is becoming increasingly relevant. This case study is a documentary research of some key factors that turns internal communication a business advantage. [...]

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
10 p, 156.1 KB Revisión del concepto de internal branding : la transmisión de la promesa de marca a los clientes por parte de los empleados / Guardia Gascuñana, Carlos de la (ESIC Business & Marketing School) ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El presente artículo es una revisión conceptual sobre el internal branding con la pretensión de conocer el estado de la cuestión así como su articulación en las organizaciones. La investigación de campo realizada se basa en quince entrevistas a expertos en la materia donde se analiza cómo se gestionan los programas de internal branding y qué departamentos son los idóneos para implementarlos en las organizaciones.
This article presents a revision of the internal branding concept as well as a primary research based on fifteen interviews to professionals and academics of different fields related to the subject of study. [...]
El present article és una revisió conceptual sobre el internal branding amb la pretensió de conèixer l'estat de la qüestió així com la seva articulació en les organitzacions. La investigació de camp realitzada es basa en quinze entrevistes a experts en la matèria on s'analitza com es gestionen els programes de internal branding i quins departaments són els idonis per a implementar-los en les organitzacions.

2017 - 10.5565/rev/grafica.68
Grafica, Vol. 5 Núm. 9 (2017) , p. 29-37 (Investigación)  
2.
13 p, 708.1 KB Máster en dirección de comunicación empresarial e institucional. Una experiencia virtual / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Madroñero, Gabriela (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona)
Un entorno virtual de aprendizaje contribuye a que el seguimiento y la atención por parte del profesor hacia el alumno puedan resultar más personalizados. La formación on-line crea un espacio interactivo entre profesores, alumnos y coordinadores de curso que permite a los participantes intercambiar conocimientos, ideas y experiencias a un mismo nivel. [...]
A virtual learning environment contributes to create a more personalized teacher’s monitoring and attention. The on-line education creates an interactive space among teachers, students and coordinators that allows participants to exchange ideas, knowledge and experiences at the same level. [...]

2015
Opción, Any 31 Núm. Especial 5 (2015) , p. 312-324  
3.
17 p, 174.5 KB La gestión de comunicación de crisis en las redes sociales / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
En muchas ocasiones es en las redes sociales donde se detectan los primeros indicios de una posible situación de crisis. En la actualidad, numerosas empresas deciden estar presentes en las redes sociales con el fin de comunicarse, escuchar y atender a sus públicos abiertamente con inmediatez. [...]
It is often in the social networks where you detect the first signs of a potential crisis situation. Today, many companies decide to be present in social networks to communicate, listen and respond to their audiences openly with immediacy. [...]

2013
Orbis. Revista científica ciencias humanas, Vol. 8 Núm. 24 (2013) , p. 116-131  
4.
4 p, 97.6 KB Más prevenir y menos improvisar : la gestión de comunicación de crisis en pymes / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2014
Cat.Económica, Num. 524 (2014) , p. 54-56  
5.
9 p, 120.9 KB La comunicació empresarial en situacions de crisi. Estudi de cas : la crisi de Fontaneda / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
L’empresa britànica United Biscuits decideix, l’any 2002, tancar la fàbrica de galetes Fontaneda a Aguilar de Campoo (Palència). Després de més de cent anys d’activitat de Fontaneda a Aguilar, els veïns s’enfrontaven a la pèrdua de dos-cents dotze llocs de treball, però també a la pèrdua d’una certa identitat. [...]
In 2002 the British multinational United Biscuits made the decision to close the Fontaneda cookie factory in Aguilar de Campoo, a municipality in the province of Palencia, Spain. After more than a hundred years of Fontaneda cookie production in Aguilar, the inhabitants faced the loss of not only 212 jobs but also of a certain kind of identity. [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.49
Treballs de comunicació, Núm. 25 (Desembre 2008)  
6.
10 p, 92.1 KB Reflexión sobre el rigor científico en la investigación cualitativa / Soler Pujals, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Con esta reflexión queremos poner en evidencia la dificultad que entraña formular hipótesis en los trabajos realizados con metodología cualitativa. Hemos detectado en algunos trabajos presentados por doctorandos que optan por utilizar la metodología cualitativa, que, en muchas ocasiones, estos estudios carecen de rigor científico. [...]
With this essay we want to highlight the difficulty of formulating hypotheses in researches with qualitative methodology. We have detected in some of the researches presented by doctoral students who choose to apply the qualitative methodology that, in many occasions, these studies present a lack of scientific rigor. [...]

2012 - 10.5209/rev_ESMP.2012.v18.40966
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 18, Núm. Extra (Noviembre 2012) , p. 879-888  
7.
7 p, 83.9 KB Los públicos de interés en la gestión de conflictos sociales y laborales / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
En este artículo se pretende analizar quiénes son los públicos afectados en una situación de conflicto y cuál es la influencia que ejercen en la gestión de la crisis por parte de la empresa Se realiza un estudio de caso concreto, la crisis de Fontaneda, a partir del cuál hemos podido comprobar como la decisión de una compañía es susceptible de derivar en crisis dependiendo de la reacción y conducta de sus públicos, al estar éstos situados en su ámbito de actuación.
This article analyze who are the stakeholders in a conflict situation, and what is their influence on the Management of the crisis. We have done a case study, The Fontaneda’s crisis, from what we saw as the decision of a company is likely to lead to crisis depending on the reaction and behaviour of their stakeholders, to be situated in its own sphere of action.

2010
Diálogos de la comunicación, Núm. 81 (Junio 2010)  
8.
18 p, 252.2 KB Estructura de la comunicación empresarial / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Morales Serrano, Francisca (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este artículo pretende aportar conocimiento sobre la estructura de la comunicación empresarial, tomando como referencia los modelos provenientes de fuentes secundarias y una investigación empírica de carácter cualitativo. [...]
This article tries to throw light on the communication management structure taking as a reference the models from secondary sources and an empirical research of qualitative character. From a sample of 22 companies (11 of consumption and 11 of services) it is studied the denomination provided to the person in charge of communication and to the department that represents, who is the person of the company she or he reports with, how they define the communication model that they implement and what types of communication are coordinated and managed by the figure in charge of the communication in the company.

2008
Pensar la publicidad : revista internacional de investigaciones publicitarias, Vol. 2, Núm. 2 (2008) , p. 63-80  
9.
22 p, 135.9 KB La gestión de la comunicación en situaciones de crisis : el caso de la compañía United Biscuits en la crisis de Fontaneda. / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Cualquier empresa es susceptible de sufrir una crisis. Accidentes, catástrofes naturales o conflictos sociales son acontecimientos, entre otros, que pueden producirse en cualquier sector empresarial que se trate. [...]
Any company may suffer a crisis. Accidents, natural disasters or social conflicts are situations, among others, that can happen in any business area. The situation capable of risking the stability of a company will get a particular leading role if besides it is covered by the mass media. [...]

2008
Comunicación y sociedad, Vol. 21, N. 2 (2008) , p. 35-56  
10.
2 p, 145.6 KB Comunicació empresarial en situacions de crisi : la crisi de Fontaneda / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
L'any 2002, l'empresa britànica United Biscuits decideix tancar la fábrica de galetes Fontaneda, a Aguilar de Campoo (Palència). Fontaneda, una empresa familiar en els seus orígens, havia estat venuda pels seus propietaris a la multinacional el 1996. [...]
2007
UAB divulga, Desembre 2007, p. 1-2  

Articles : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
8 p, 331.6 KB Propuesta de un modelo de gestión de la comunicación en situaciones de crisis : el modelo de tres etapas / Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Saber gestionar una crisis, desde el punto de vista de la comunicación, puede llegar a ser de vital importancia para que esta situación grave no repercuta negativamente en la imagen o reputación de la empresa afectada, y en el caso de no poder evitarla, ser capaces de minimizar su impacto e incluso salir reforzados. [...]
2013
Seminario Internacional AISOC: Organizaciones en tiempos de crisis, perspectivas, diagnósticos, alternativas y propuestas. Madrid, 26è : 2013  
2.
7 p, 57.4 KB Propuesta de una metodología docente para aprender diseño gráfico en el marco del Espacio Europeo de Educación Superior / Entenza Rodríguez, Ana I. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez Bouza, José Manuel ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) ; Balbuena Palacios, Leonor
La asignatura de Diseño y Comunicación Gráfica, correspondiente a la Licenciatura de Publicidad y Relaciones Públicas de la UAB, se imparte desde el curso 2004-2005 en el marco del EEES con créditos ECTS. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Vegeu també: autors amb noms similars
14 Enrique, Ana Ma.,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.