1.
|
80 p, 5.8 MB |
Maquetació i tatuatges : disseny de portafolis per a estudis de tatuatges
/
Losada i Ollé, Gal·la ;
Entenza Rodríguez, Ana I. (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb aquest projecte he desenvolupat revistes per a 3 estudis de tatuatges on es recull la feina de cada artista, com si d'un portafoli es tractés. Amb l'objectiu de crear una eina per ajudar als tatuadors a promocionar-se, he dissenyat uns catàlegs individualitzats amb entrevistes a cadascú i imatges on es mostren els seus estils. [...] Con este proyecto he desarrollado revistas para 3 estudios de tatuajes en las que se recoge el trabajo de cada artista, como si de un portafolio se tratase. Con el objetivo de crear una herramienta para ayudar a los tatuadores a promocionarse, he diseñado unos catálogos individualizados con entrevistas a cada uno e imágenes con las que se muestran sus estilos. [...] In this project, I have developed magazines for 3 tattoo studios which gather every artist's work, as if it was a portfolio. I've designed individualized catalogs containing interviews for each artist and images that show their styles, aiming to create a tool to help them promote themselves. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
2.
|
69 p, 1.9 MB |
Creació d'una revista de moda digital : Passarel·la Magazine
/
Casadó Berga, Laia ;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball se centra en la creació d'una revista en format digital, Passarel·la Magazine, especialitzada en la moda catalana en català. El sector de moda catalana està poc representat en els mitjans especialitzats i aquest és un dels motius pels quals neix aquesta publicació. [...] Este trabajo se centra en la creación de una revista en formato digital, Passarel·la Magazine, especializada en la moda catalana en catalán. El sector de moda catalana está poco representado en los medios especializados y este es uno de los motivos por los cuales nace esta publicación. [...] This project is focused on the creation of a digital magazine, Passarel·la Magazine, specialized in Catalan fashion in Catalan. The Catalan fashion area is poorly represented in specialized media and this is one of the reasons for the creation of this publication. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
3.
|
136 p, 33.9 MB |
Redoing a brand to rebuild the world : creación de identidad y plan de comunicación para una marca de moda que quiere cambiar el mundo
/
Ferret Carrión, Mar ;
García Nova, Paula ;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en el desenvolupament d'un pla de comunicació 360º per a una marca de moda slow fashion real. Es treballaran la investigació del seu entorn intern i extern, l'essència i estratègia de marca amb la seva identitat corporativa i finalment el disseny de l'estratègia de comunicació, i el seu corresponent pla d'accions. Este proyecto de fin de grado consiste en el desarrollo de un plan de comunicación 360º para una marca de moda slow fashion real. Se trabajarán la investigación de su entorno interno y externo, la esencia y estrategia de marca junto a su identidad corporativa y finalmente el diseño de la estrategia de comunicación, y su correspondiente plan de acciones. This final degree project consists of the development of a 360º communication plan for a real slow fashion fashion brand. Research will be carried out on its internal and external environment, the essence and brand strategy together with its corporate identity and, finally, the design of the communication strategy and its corresponding action plan.
2019 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
|
5.
|
145 p, 7.2 MB |
El Proceso creativo publicitario: la importancia de las apropiaciones artísticas en la práctica de la dirección de arte en Brasil y España
/
Esteves, Roberta Fernandes ;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Rom Rodríguez, Josep A, 1963-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Considerando la estrecha relación entre arte y publicidad, con sus asimetrías e intercambios de códigos y lenguajes, la investigación busca demostrar la importancia de las apropiaciones artísticas en la dirección de arte publicitaria. [...] Considering the close relationship between art and advertising, with its asymmetries and exchanges of codes and languages, this research seeks to demonstrate the significance of artistic appropriations in advertising art direction. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
2 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
71 p, 2.0 MB |
Estrategias de márqueting digital : Zara vs Mango
/
Gómez Lozano, Laura ;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La següent investigació consisteix en un estudi comparatiu entre les estratègies de màrqueting digital de les empreses de moda espanyoles Zara i Mango. L'objectiu del treball és descobrir quins són els punts en comú i les diferències entre les formes de publicitar-se virtualment de totes dues empreses, mitjançant l'anàlisi d'aspectes com l'email màrqueting, el SEO i SEM, i amb especial atenció, les estratègies a xarxes socials (Facebook, Mango i Instagram). La siguiente investigación consiste en un estudio comparativo entre las estrategias de marketing digital de las empresas de moda españolas Zara y Mango. El objetivo del presente trabajo es descubrir cuáles son los puntos en común y las diferencias entre la forma de publicitarse virtualmente de ambas empresas, analizando aspectos como el email marketing, el SEO y el SEM, y con especial atención, las estrategias en redes sociales (Facebook, Twitter e Instagram). The following research is a comparative study of digital marketing strategies of Spanish fashion firms Zara and Mango. The purpose of the study is to discover the similarities and differences between the virtual advertising of both companies, analyzing aspects such as email marketing or SEO and SEM, and with a special focus on strategies at social media (Facebook, Twitter and Instagram).
2016 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
8.
|
117 p, 4.0 MB |
Emergències i xarxes socials : anàlisi del sistema espanyol
/
Bonet Alarcón, Víctor ;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la comunicació dels sistemes d'emergència espanyols a través de les xarxes socials. Per dur a terme l'anàlisi s'han estudiat els perfils oficials dels cossos integrats dins els plans de Protecció Civil de l'Estat espanyol en matèria de seguretat, sanitat, rescat, prevenció i extinció d'incendis. [...] Este trabajo analiza la comunicación de los sistemas de emergencia españoles a través de las redes sociales. Para llevar a cabo el análisis se han estudiado los perfiles oficiales de los cuerpos integrados en los planes de Protección Civil del Estado español en materia de seguridad, sanidad, rescate, prevención y extinción de incendios. [...] This study analyses social media communication in Spanish emergency services. In order to make this analysis the official profiles of the forces that are part of Spanish Civil Defense plans have been taken into account in the matter of security, health, rescue, prevention and tire fighting. [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
150 p, 4.0 MB |
El fenomen Salvados : Per què lidera els programes d'investigació?
/
Martínez Mate, Inés ;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'un TFG que té com a objectiu principal esbrinar per què Salvados és el programa de recerca capdavanter en la televisió espanyola. Es compara a Salvados amb els altres dos programes que compten amb més audiència: Equipo de Investigación i Comando Actualidad. [...] Se trata de un TFG que tiene como objetivo principal averiguar por qué Salvados es el programa de investigación líder en la televisión española. Se compara a Salvados con los otros dos programas que cuentan con más audiencia: Equipo de Investigación y Comando Actualidad. [...] This is a research project whose main objective is to find out why "Salvados" is the leading research program on Spanish television. To that end, we compare this program with the other two programs that have more audience: "Equipo de Investigación" and "Comando Actualidad". [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
634 p, 3.1 MB |
Elementos básicos de las representaciones visuales funcionales análisis crítico de las aportaciones realizadas desde diversas disciplinas
/
Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) ;
Gubern, Román, 1934-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta investigación surge de la necesidad de elaborar un discurso teórico que nos permita superar el problema de conocimiento fundamentado en el ensayo y el error, práctica que a menudo utilizamos en nuestras aulas, y aportar directrices más sólidas que nos permitan obtener criterios generales para poder "leer" y "escribir" este tipo de mensajes. [...] Aquesta investigació parteix de la necessitat d'elaborar un discurs teòric que ens permeti superar el problema de coneixement fonamentat en l'assaig i l'error, pràctica que sovint fem servir a les nostres aules, i aportar directrius més sòlides que ens permetin obtenir criteris generals per poder " llegir "i" escriure "aquest tipus de missatges. [...] Our research stems from the need to develop a theoretical discourse capable of overcoming the problem of knowledge based on trial and error-common in our classrooms-and of providing more solid guidelines and general criteria to 'read' and 'write' this type of messages. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
|
|