Resultats globals: 3 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
8 p, 219.0 KB Uso del modelo sistémico complejo para la mejora de la formación permanente del profesorado de los campos de aprendizaje / Garcia Segura, María Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fabregat Arimon, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Badia Cabré, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol, Rosa M. (Rosa Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La investigación ha sido realizada en el marco de un curso de formación del profesorado iniciado el año 2006 dirigido a los equipos educativos de los Campos de Aprendizaje (CdA). El objetivo es analizar el modelo de ciencia que los educadores tienen y transmiten mediante los contenidos de las actividades y los materiales didácticos. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2866-2873  
2.
5 p, 106.8 KB Las salidas al medio como herramienta de ambientalización en la formación inicial de maestros : aplicación al caso del Delta del Ebro / Fabregat Arimon, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol, Rosa M. (Rosa Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
291 p, 5.0 MB Què i com ensenyar en educació ambiental des de la complexitat : aportacions teòriques, instrumentals i didàctiques en el cas del Camp d'aprenentatge del Delta de l'Ebre / Fabregat Arimon, Marc ; Calafell Subirà, Genina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Què i com ensenyar en Educació Ambiental des de la complexitat: aportacions teòriques, instrumentals i didàctiques en el cas del Camp d'Aprenentatge del Delta del Ebre té per finalitat contribuir a la incorporació d'una Educació Ambiental des de la complexitat als Camps d'Aprenentatge (CdA) per tal de millorar el disseny i la implementació dels programes educatius des d'aquest enfocament. [...]
The doctoral thesis What and how to teach Environmental Education from complexity: theoretical, instrumental and teaching contributions in the case of the Learning Field in Delta de l'Ebre aims to contribute to the incorporation of an Environmental Education from complexity to the Learning Fields (CdA) in order to improve the design and implementation of educational programs from this approach. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.