Resultats globals: 6,922 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 5,877 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 836 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Documents gràfics, 1 registres trobats
Multimèdia, 206 registres trobats
Materials de curs 5,877 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 94.3 KB Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [42446] / Giró Martí, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. [...]
Los colectivos humanos se ven a menudo implicados en conflictos y a lo largo de su desarrollo construyen sus identitatdes a partir de las vivencias y de las representaciones de estos discursos sociales. [...]

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
2.
5 p, 99.0 KB Convergència Digital i Polítiques de Comunicació [42442] / Corominas Piulats, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
General: Estudiar l'evolució de les polítiques de la comunicació i de la cultura davant les transformacions tecnològiques i el creixement de l'oferta de les comunicacions. Concrets: Descriure i analitzar les polítiques (fonamentalment públiques) de comunicació i cultura en el context digital Identificar les línies principals de transformació dels mitjans de comunicació, lligades a la convergència tecnològica, la convergència empresarial i la convergència multimèdia.
Objetivos General: Estudiar la evolución de las políticas de la comunicación y de la cultura ante las transformaciones tecnológicas y el crecimiento de la oferta de las comunicaciones. Concretos: Describir y analizar las políticas (fundamentalmente públicas) de comunicación y cultura en el contexto digital Identificar las líneas principales de transformación de los medios de comunicación, vinculada a la convergencia tecnológica, la convergencia empresarial y la convergencia multimedia.

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
3.
3 p, 83.6 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económmicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
4.
3 p, 84.4 KB Mitjans de Comunicació, Responsabilitat Social i Ciutadania [42447] / Ferré Pavia, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reflexionar sobre la desigualtat en el tractament de la informació i pensar propostes dinamitzadores per a aprofundir en l'exercici de la responsabilitat periodística i de la responsabilitat de les empreses de comunicació.
Reflexionar sobre la desigualdad en el tratamiento de la información y pensar propuestas dinamizadoras para profundizar en el ejercicio de la responsabilidad periodística y de la responsabilidad de las empresas de comunicación.

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
5.
3 p, 87.0 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Explicar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Distinguir les diferents formes d'influència social dels mitjans de comunicació en l'opinió pública i en els processos de socialització política. [...]
1. Explicar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Distinguir las diferentes formas de influencia de los medios de comunicación en la opinión pública y en los procesos de socialización política. [...]

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents
6.
6 p, 90.0 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula Payet, Anna ; Alegre Rodriguez, Isam ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
4 p, 74.3 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103868] / Guimerà Orts, Josep Àngel ; Jordan Avila, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntamente amb Investigació de mercats i del consumidor. Objetius formatius de l'assignatura: - Estudiar els mètodes i tècniques quantitatives i qualitatives d'investigació en comunicació i publicitat. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
5 p, 79.1 KB Llenguatge Televisiu i Cinematogràfic [103685] / García Altadill, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'integra dins de la matèria "Llenguatge audiovisual" que proporciona coneixements específics sobre l'estructura expressiva de les formes sonores i visuals que caracteritzen els missatges audiovisuals i capacita l'alumnat en l'aprenentatge de les rutines expressives d'aquest llenguatge. [...]
2017-18
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
5 p, 82.0 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Ajenjo Cosp, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de les tècniques i instruments estadístics bàsics de tractament, recollida, anàlisi i presentació de dades per a la investigació de mercats, en una orientació de recerca de caire quantitatiu. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
4 p, 90.8 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2017-18
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documents

Materials de curs : 5,877 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
12 p, 86.9 KB Reglament de la Facultat de Ciències de la Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015  
2.
96 p, 1001.0 KB Les Televisions locals a Catalunya : de les experiències comunitàries a les estratègies de proximitat / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 7 de juny de l’any 1980 la pionera de les televisions locals a Catalunya, Radiotelevisió de Cardedeu, feia la seva primera emissió experimental. Aquella experiència aviat es va veure repetida en altres localitats i comarques, superant totes les dificultats (polítiques,econòmiques, tecnològiques, organitzatives) fins a arribar a constituir un dels teixits audiovisuals més plurals i descentralitzats d’Europa i un valor fonamental del sistema comunicatiu català. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2002 (Quaderns del CAC)  
3.
117 p, 2.3 MB Televisió interactiva : simbiosi tecnològica i sistemes d’interacció amb la televisió / Prado, Emili, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Franquet i Calvet, Rosa, dir. (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Soto Sanfiel, María Teresa (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Fernández Quijada, David (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El concepte de televisió interactiva s’ha convertit en un comodí de caire polisèmic que s’utilitza per designar tota una gamma d’aplicacions tecnològiques i de pràctiques de comunicació que preveuen alguna forma d’interacció per part del públic. [...]
Consell de l'Audiovisual de Catalunya 2006  

Documents de recerca 836 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
El Camino de Santiago ... Segura / Pascual Martínez, Cristina ; Solé Bruset, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Planificació d'un programa televisiu de gènere Docureality sobre el Camí de Santiago.
Planificaicón de un programa televisivo de género Docureality sobre el Camino de Santiago.
Planning of a Docureality television program about the Camino of Santiago.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]
   
2.
La representación del personaje gay en las series de ficción televisiva españolas / Borrego Escot, Daniel ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La representació gai en les sèries de ficció televisiva espanyoles va començar a produir-se després del final del franquisme, l'any 1976. Des d'aleshores, són nombroses les sèries que han anat introduint personatges gais per abordar la qüestió de l'orientació sexual. [...]
La representación gay en las series de ficción televisiva españolas comenzó a producirse tras el final del franquismo,en 1976.  Desde entonces, son numerosas las series que han ido introduciendo personajes gays para abordar la cuestión de la orientación sexual. [...]
Gay representation in Spanish T. V fiction began to be produced after Francoism, in 1976.  Since then, there have been many series which have introduced a gay character to question sexual orientation. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
   
3.
239 p, 19.4 MB Nuevos usos de las redes sociales en las series de ficción. / Mota Villalba, Beatriz ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de recerca té com a objectiu estudiar el paper que tenen les xarxes socials, en concret Twitter, en l'estudi de l'audiència de les sèries de ficció. Per a això s'analitzaran els hashtags de dues sèries de ficció recentment estrenades: A Series of Unforntunate Events, de Netflix, i Big Little Lies, de HBO.
Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar el papel que tienen las redes sociales, en concreto Twitter, en el estudio de la audiencia de las series de ficción. Para ello se nalizarán los hashtags de dos series de ficción recién estrenadas: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, y Big Little Lies, de HBO.
This research project aims to study the role of social networks, specifically Twitter, in the study of the audience of fiction series. To achieve this, the hashtags of two recently released fictions series will be analyzed: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, and Big Little Lies, de HBO.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
Reconstrucció de les Pintures de la Pia Almoina de Lleida a través de la Realitat augmentada / Moreno Muñoz, Marina ; Coromina Rodríguez, Òscar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A través de la realitat augmentada es vol ajudar a imaginar com era la Seu Vella en l’edat mitjana, abans que les tropes de Felip IV la convertissin en caserna militar. La intenció d’aquest projecte és reconstruir part de l’interior de la Canonja a través de la projecció de les pintures de la Pia Almoina. [...]
A través de la realidad aumentada se quiere ayudar a imaginar cómo era la Seu Vella en la edad media, antes de que las tropas de Felipe IV la convirtieran en cuartel militar. La intención de este proyecto es reconstruir parte del interior de la Canónica a través de la proyección de las pinturas de la Pía Almoina. [...]
Through the augmented reality, wants to help to imagine how the Seu Vella was in the Middle Ages before the troops of Felip IV converted it into a military barrack. The aim of this project is to make a reconstruction of the inside of the Canonja through the projection of the paintings of Pia Almoina, providing the empty and monochrome spaces with color and textures. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]
   
5.
80 p, 1.4 MB Las influencias del New Hollywood en las series de televisión actual. El caso de The get down / Masachs Villarino, Manel ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball ens hem proposat trobar les possibles influències que la sèrie de televisió de Netflix The get down pot tenir del període de la història del cinema anomenat New Hollywood. Aquesta etapa es caracteritza fer fer pel·lícules amb presència de crítica social i política, pel tractament de temes tabú com el sexe i la violència, per la defensa de la llibertat personal, per reflectir a les minories, per denunciar les injustícies. [...]
En este trabajo nos hemos propuesto encontrar las posibles influencias que la serie de televisión de Netflix The get down puede tener del período de la historia del cine llamado New Hollywood. Esta etapa se caracteriza hacer hacer películas con presencia de crítica social y política, para el tratamiento de temas tabú como el sexo y la violencia, por la defensa de la libertad personal, para reflejar a las minorías, para denunciar las injusticias . [...]
In this work we intend to find possible influences of the television series The Netflix get down may be the period of history called New Hollywood cinema. This stage is characterized do make films in the presence of social and political criticism, for the treatment of taboo subjects like sex and violence, the defense of personal freedom, to reflect the minorities, to denounce injustice . [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]  
6.
69 p, 2.2 MB Info K: Informació i emoció : Estudi de les emocions que provoquen les notícies en infants i adolescents / Blanché Xandri, Antoni ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'impacte emocional que tenen les notícies en els infants i adolescents d'entre 6 i 15 anys. A partir del programa infoK, l'informatiu infantil de la televisió pública de Catalunya, s'investiga si els més petits de la casa, més enllà de saber què passa al món, són capaços d'entendre les connotacions emocionals de les notícies o si, per contra, la moderació del llenguatge infantil -per evitar un xoc emocional excessiu- converteix les notícies en apàtiques.
Análisis sobre el impacto emocional que tienen las noticias en los niños y adolescentes de entre 6 y 15 años. Partiendo del programa InfoK, el informativo infantil de la televisión pública de Cataluña, se investiga si los más pequeños de la casa, más allá de saber qué pasa en el mundo, son capaces de entender las connotaciones emocionales de las noticias o si, por contra, la moderación del lenguaje infantil -para evitar un choque emocional excesivo- convierte las noticias en apáticas.
Analysis of the emotional impact that the news have in children and adolescents aged between 6 and 15 years. Using news broadcasted in infoK, the news for children’s program on the public television of Catalonia, this study investigates whether the children, apart from being aware about what happens in the world, are able to understand the emotional connotations of the news or otherwise the language moderation -due to avoid excessive emotional shock- ends up with apathetic news.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
134 p, 3.4 MB Pares Hooligans / Llusera Domènech, Patrick ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada cap de setmana es produeixen episodis violents als camps de futbol. No estem parlant del futbol professional sinó del futbol formatiu, on nens que ni tan sols han complert els 18 anys es veuen immersos en baralles, agressions i disputes amb àrbitres, pares i jugadors de l'equip rival. [...]
Cada fin de semana se producen episodios violentos en los campos de fútbol. No estamos hablando de fútbol profesional sino de fútbol formativo, donde niños que ni siquiera han cumplido los 18 años, se ven inmersos en peleas, agresiones y disputas con àrbitros, padres y jugadores del equipo rival. [...]
Every weekend there are violent episodes in football fields. We are not talking about professional football, where kids under eighteen are the witness to fights, aggressions and referees, parents and players fo the other teams. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]  
8.
81 p, 2.9 MB La relació de Jordi Pujol amb el periodisme polític català durant el tram final del seu mandat (1998-2003) i la seva concepció dels mitjans de comunicació / Bertomeu Castaño, Aleix  ; Reales Guisado, Lluís , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant el llarg període de Jordi Pujol a la presidència de la Generalitat de Catalunya, els mitjans van tenir gran importància per difondre el seu missatge polític. En aquest reportatge expliquem, des de diferents perspectives i amb els testimonis de diferents procedències de dins del món dels mitjans, com Jordi Pujol i el seu equip es relacionaven amb periodistes i directors de mitjans. [...]
A lo largo del período de Jordi Pujol en la presidencia de la Generalitat de Cataluña, los medios fueron de gran importancia para difundir su mensaje político. En este reportaje explicamos, desde diferentes perspectivas y con los testimonios de distintas procedencias de dentro del mundo de los medios, cómo Jordi Pujol y su equipo se relacionaban con periodistas y directores de medios. [...]
Throughout the period of Jordi Pujol in the presidency of the Generalitat of Catalonia, the media were of great importance to spread their political message. In this report we explain, from different perspectives and with the testimonies of different sources from within the world of the media, how Jordi Pujol and his team related to journalists and media directors. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
121 p, 5.2 MB Princeses i bruixes: Les heroïnes de Miyazaki. Anàlisi de la representació femenina en la filmografia de Hayao Miyazaki. / Junyent Barbany, Anna ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca té com a objecte d'estudi l'anàlisi de la representació femenina en les pel·lícules de Hayao MIyazaki. Es pretén conèixer el perquè de la creació d'un prototip de personatge totalment divergent amb l'establert a l'animació japonesa.
Esta investigación tiene como objeto de estudio el análisis de la representación femenina en les películas de Hayao MIyazaki. Se pretende conocer el porqué de la creación de un prototipo de personaje totalmente divergente con el establecido en la animación japonesa.
This research has as object of study the analysis of women's representation in the movies of Hayao MIyazaki. It is intended to know the reason why he created a character prototype that differs with the established in Japanese animation.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]  
10.
133 p, 5.4 MB Adecuación de la programación infantil de Clan. Estudio de caso: Bob Esponja / Gómez Pérez, Jennifer ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball es centra en l'anàlisi de la sèrie d'animació ‘Bob Esponja’ com a estudi de cas per valorar si els continguts del canal infantil Clan són adequats pel tipus de públic al qual es dirigeixen. [...]
El objetivo de este trabajo se centra en el análisis de la serie de animación Bob Esponja como estudio de caso para valorar si los contenidos del canal infantil Clan son adecuados para el tipo de público al que se dirigen. [...]
The aim of this study is to evaluate the appropriateness of the Clan Channel's contents, centered around the analysis of the animated television series SpongeBob SquarePants, for the type of audience to which they are addresed. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]  

Documents de recerca : 836 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
4 p, 201.4 KB Quecorrilaveu.Org / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació , 2003-2003.
30 documents

Documents gràfics 1 registres trobats  
1.
1132x1728, 210.5 KB Miting recital : tot el districte universitari per la llibertat d'expressió, per Xavier Vinader / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Equip Butifarra
[1981]  

Multimèdia 206 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
6.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente. / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
7.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Lídia Heredia : lliçó inaugural. / Heredia, Lídia. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
8.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Bibiana Ballbè : culturainment : una fòrmula d'èxit (o de com barrejar cultura i entreteniment en formats televisius/radiofònics i de premsa) / Ballbè, Bibiana, 1977- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
9.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de[sic] A. Pérez Reverte. / Pérez-Reverte, Arturo, 1951- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : conferència a càrrec de Ramon Pellicer. / Pellicer, Ramon, 1960- ; Recoder, Maria Josep. ; Català Doménech, Josep M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   

Multimèdia : 206 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.