1.
|
|
2.
|
|
3.
|
3 p, 359.9 KB |
La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404]
/
Danes Vilallonga, Arantza ;
Places Fernando, Mireya ;
Valli Casado, Ana Beatriz ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Aprendre les eines per a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en un entorn digital. Identificar les diferències de perfils, comportament i evolució dels usuaris digitals. [...] Objetivos: Aprender las herramientas para diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en un entorno digital. Identificar las diferencias de perfiles, comportamiento y evolución de los usuarios digitales. [...] Objectives and Contextualisation: Learn the tools to design, plan and manage marketing actions in a digital scenario. Identify different profil·les, behaviors and evolution of digital users. Determine the specificities and tàctics used to plan in Advertising and PR in a digital environment. [...]
2013-14 Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
4 p, 369.7 KB |
Treball de Final de Màster [44117]
/
Balsebre, Armand ;
Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) ;
Enrique, Ana Mª (Ana María) ;
Lorite, Nicolàs ;
Vinyals Mirabent, Sara ;
Zeller, Ileana Lis ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...] Objetivos: Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...] Objectives and Contextualisation: To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...]
2023-24 Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
|
|
6.
|
5 p, 276.1 KB |
Gènere, Comunicació i Canvi Social [42444]
/
Muntané, Isabel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació són una eina fonamental a l'hora de transformar imaginaris i crear una nova consciència social però també ho són a l'hora de perpetuar discursos sexistes i discriminatoris per raons de gènere, de sexe, d'ètnia o de classe, entre altres. [...] Los medios de comunicación son una herramienta fundamental a la hora de transformar imaginarios y crear una nueva conciencia social pero también lo son a la hora de perpetuar discursos sexistas y discriminatorios por razones de género, de sexo, de etnia o de clase, entre otros. [...] The media are a fundamental tool when it comes to transforming imaginaries and creating a new one social conscience, but they are also when it comes to perpetuating sexist and discriminatory discourses for reasons of gender, sex, ethnicity or class, among others. [...]
2023-24 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
7.
|
|
8.
|
6 p, 106.9 KB |
Dissenys i Anàlisis en la Recerca Aplicada [44709]
/
Ferre Pavia, Maria del Carme ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a aplicar els diferents mètodes i tècniques d'investigació. Iniciar-se en l'ús dels recursos i eines per a la documentació, la recollida, l'anàlisi, la presentació i difusió de treballs de recerca. [...] To learn to apply the different research methods and techniques. To be initiated in the use of resources and tools for documentation, collection, analysis, presentation and dissemination of research work. [...] Aprender a aplicar los diferentes métodos y técnicas de investigación. Iniciarse en el uso de los recursos y herramientas para la documentación, la recogida, el análisis, la presentación y difusión de trabajos de investigación. [...]
2023-24 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
9.
|
6 p, 108.1 KB |
Polítiques Culturals i Comunicació Participativa en el Marc de l'Agenda Sostenible 2030 [44708]
/
Gaya Morla, Catalina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reflexionar entorn de la Comunicació com a mediació i posibilitadora de la cultura - Abordar la cultura des de la participació comunitària feminista i el mainstream de gènere - Entendre les polítiques culturals com a accions comunitàries - Vincular memòria col·lectiva i imaginaris socials com a desconstrucció del relat patriarcal - Abordar el relat cultural des d'una mirada intereseccional - Entendre el cos i els afectes com a artefactes de mobilització i noves textualitats. The module proposes participatory communication as a theoretical-methodological approach that makes possible the link between stories, collective memories and narratives of change or transformation. The objectives of the module are: - Reflect on Communication as a mediation and enabler of culture - Approach culture from feminist community participation and the gender mainstream - Understand cultural policies as community actions - Link collective memory and social imaginaries as a deconstruction of the patriarchal story - Approach the cultural story from an intersectional perspective - Understand the body and affects as artifacts of mobilization and new textualities. El objetivo principal del seminario es desarrollar una reflexión crítica en torno a la comunicación El módulo plantea la comunicación participativa como enfoque teórico-metodológico que hace posible la vinculación entre relatos, memorias colectivas y narrativas del cambio o la transformación. [...]
2023-24 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
10.
|
4 p, 103.4 KB |
Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519]
/
Llorens Maluquer, Carlos ;
Martí Martí, Josep Maria ;
Puig Gonzalez, Joaquin ;
Ullod Pujol, Ana Maria ;
Fernandez Peña, Emilio ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...] The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...] Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]
2023-24 Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
|
|