Resultats globals: 32 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 29 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
20 p, 289.5 KB La gestión de personas en los recursos residenciales de atención a la infancia : descripción del puesto de trabajo del educador/a social / Marzo Arpón, Maite (Universitat Ramon Llull. Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés) ; Fajardo Martinez, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Este artículo presenta una propuesta de descripción de puesto de trabajo como herramienta básica en la gestión de personas en los centros residenciales de acción educativa de atención a la infancia y la adolescencia. [...]
Aquest article presenta una proposta de descripció de lloc de treball com a eina bàsica en la gestió de persones en els centres residencials d'acció educativa d'atenció a la infància i l'adolescència. [...]
This paper shows a proposal of Job Description as a basic tool for people management in residential institutions that are devoted to care for children and adolescents. His preparation cropped up from a research carried out among the counsellor community of residential childcare resources in Barcelona and province. [...]

2012 - 10.5565/rev/educar.27
Educar, Vol. 48, Núm. 2 (juliol-desembre 2012) , p. 301-320  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
338 p, 1.8 MB La Formación en las organizaciones del tercer sector social : estado actual y retos / Fajardo Martinez, Sonia ; Pineda i Herrero, Pilar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Este estudio describe y analiza la formación en las organizaciones del tercer sector social de Cataluña, y contribuye a aportar algunas propuestas de mejora. El entorno complejo vivido desde los últimos años marca un cambio de época para las entidades que deben cubrir más necesidades sociales con menos recursos. [...]
This study describes and analyzes the training in the organizations of the third social sector of Catalonia and contributes to provide some improvement proposals. The complex surrounding lived til the last years marks a change of era for the entities that should cover up more social necessities with less resources. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
11 p, 17.7 MB Seqüències d'aprenentatge actiu i autoregulat en el context de l'aula invertida : el projecte c-flip / Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Cussó i Segura, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Fajardo Martinez, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez, Reinaldo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moschetti, Mauro Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Pagés Mimó, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Sepúlveda-Parrini, Paloma
Les infografies que es presenten a continuació són el resultat de l'aplicació de la metodologia d'aula invertida en un conjunt d'assignatures. A continuació es detalla el conjunt de principis que articulen les infografies d'aquest producte digital: Els dissenys i redissenys han partit d'uns pilars comuns: a) el disseny de seqüències d'aprenentatge flexibles i amb el suport de les tecnologies digitals, i b) el foment de l'aprenentatge actiu i autoregulat (veure pàgina 1). [...]
2022  

Materials acadèmics 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 112.2 KB Gestió i desenvolupament dels recursos humans en les organitzacions [101635] / Fajardo Martínez, Sònia ; Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La gestió i el desenvolupament de les persones a les organitzacions representa un gran repte pels i les professionals de l'educació en tant que han de ser capaços d'integrar les necessitats i els interessos de les organitzacions amb els dels treballadors i treballadores. [...]
The management and development of people in organizations represents a great challenge for education professionals as they must be able to integrate the needs and interests of organizations with those of workers. [...]
La gestión y el desarrollo de las personas en las organizaciones representa un gran reto para los y las profesionales de la educación en tanto que deben ser capaces de integrar las necesidades y los intereses de las organizaciones con los de los trabajadores y trabajadoras. [...]

2023-24
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
2.
5 p, 109.2 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Alvarez Canovas, Isabel ; Fajardo Martínez, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul busca oferir un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg i ample de la vida i això implica dues vessants principals: 1. [...]
This module seeks to present a context sufficiently broad enough to access tools and mechanisms in order to transfer the functions of psycho-pedagogy into lifelong and lifewide learning. This involves two main aspects: 1. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida. Esto implica dos vertientes: 1. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
3.
6 p, 110.4 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Fajardo Martínez, Sònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...]
1. To acquire a theoretical specific and to analyze the context in which the educator will realize his professional activity as well as to attend, to interpret and to value critically the existing relations between the education of the adult persons, the current of a social perspective. [...]
1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. [...]

2023-24
Grau en Educació Social [827]
3 documents
4.
5 p, 107.9 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...]
1. To acquire a theoretical specific and to analyze the context in which the educator will realize his professional activity as well as to attend, to interpret and to value critically the existing relations between the education of the adult persons, the current of a social perspective. [...]
1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. [...]

2022-23
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
5 p, 109.9 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul busca oferir un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg i ample de la vida i això implica dues vessants principals: 1. [...]
This module seeks to present a context sufficiently broad enough to access tools and mechanisms in order to transfer the functions of psycho-pedagogy into lifelong and lifewide learning. This involves two main aspects: 1. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida. Esto implica dos vertientes: 1. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
6.
6 p, 107.9 KB Gestió i desenvolupament dels recursos humans en les organitzacions [101635] / Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La gestió i el desenvolupament dels recursos humans a les organitzacions representa un gran repte pels professionals de l'educació en tant que han de ser capaços d'integrar les necessitats i els interessos de les organitzacions amb els dels treballadors i treballadores. [...]
Management and development of human resources in organizations is a major challenge for education professionals as they must be able to integrate the needs and interests of organizations with those of workers. [...]
La gestión y el desarrollo de los recursos humanos en las organizaciones representa un gran reto para los profesionales de la educación ya que deben ser capaces de integrar las necesidades y los intereses de las organizaciones con los de los trabajadores y trabajadoras. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
7.
6 p, 109.2 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: Treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
This module seeks to present a context sufficiently broad enough to access tools and mechanisms in order to transfer the functions of psycho-pedagogy in lifelong learning. This involves two main aspects: 1. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida y esto implica dos vertientes: Trabajo en red con todos los agentes implicados en el territorio y hacer un uso integrado de la redes digitales para poder establer sinergias prácticas y reales en el mundo globalizado para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
8.
5 p, 108.4 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...]
1. To acquire a theoretical specific and to analyze the context in which the educator will realize his professional activity as well as to attend, to interpret and to value critically the existing relations between the education of the adult persons, the current of a social perspective. [...]
1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. [...]

2021-22
Grau en Educació Social [827]
3 documents
9.
5 p, 106.2 KB Gestió i desenvolupament dels recursos humans en les organitzacions [101635] / Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La gestió i el desenvolupament dels recursos humans a les organitzacions representa un gran repte pels professionals de l'educació en tant que han de ser capaços d'integrar les necessitats i els interessos de les organitzacions amb els dels treballadors i treballadores. [...]
Management and development of human resources in organizations is a major challenge for education professionals as they must be able to integrate the needs and interests of organizations with those of workers. [...]
La gestión y el desarrollo de los recursos humanos en las organizaciones representa un gran reto para los profesionales de la educación ya que deben ser capaces de integrar las necesidades y los intereses de las organizaciones con los de los trabajadores y trabajadoras. [...]

2021-22
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
10.
5 p, 108.0 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Fajardo Martinez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: Treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
Este modulo busca dar un contexto suficientemente amplio como para poder disponer de las herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la vida y esto implica dos vertientes: Trabajo en red con todos los agentes implicados en el territorio y hacer un uso integrado de la redes digitales para poder establer sinergias prácticas y reales en el mundo globalizado para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents

Materials acadèmics : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.