Resultats globals: 160 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 37 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 25 registres trobats
Materials acadèmics, 91 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 37 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
28 p, 468.9 KB Risk judgments in climbers : the role of difficulty, meteorological conditions, confidence and appropriate tools / Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Risk perception among climbers is a factor that can contribute to injury prevention. The purpose of this study was to analyze how expert climbers make judgments about potential risks to their safety. [...]
2019 - 10.1080/01490400.2018.1442266
Leisure Sciences, Vol. 41 Núm. 3 (2019) , p. 221-235  
2.
8 p, 446.3 KB How primary and secondary appraisals of daily stressful events influence negative and positive affect / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ferrer, Iris (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The aim of this study was to evaluate the influence of primary and secondary appraisal, and of coping strategies, on daily stress, taking into account any possible effect of the big five personality traits. [...]
El objetivo de este estudio fue evaluar la influencia de la evaluación primaria, secundaria y de las estrategias de afrontamiento sobre el estrés diario, teniendo en cuenta cualquier posible efecto de los cinco grandes rasgos de personalidad. [...]

2022 - 10.6018/analesps.500581
Anales de psicología, Vol. 38 Núm. 3 (2022) , p. 538-545  
3.
36 p, 2.2 MB Metazoan evolution of glutamate receptors reveals unreported phylogenetic groups and divergent lineage-specific events / Ramos-Vicente, David (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Ji, Jie (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Gratacòs-Batlle, Esther (Universitat de Barcelona) ; Gou Alsina, Gemma (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Reig-Viader, R. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Fernandez-Martín, josé Luis (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Burguera, Demian (Universitat de Barcelona) ; Navas-Pérez, Enrique (Universitat de Barcelona) ; García-Fernández, Jordi (Universitat de Barcelona) ; Fuentes-Prior, Pablo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Escrivà, Hector (Sorbonne Université) ; Roher Armentia, Nerea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Soto, David (Universitat de Barcelona) ; Bayés, Àlex (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí"
Glutamate receptors are divided in two unrelated families: ionotropic (iGluR), driving synaptic transmission, and metabotropic (mGluR), which modulate synaptic strength. The present classification of GluRs is based on vertebrate proteins and has remained unchanged for over two decades. [...]
2018 - 10.7554/eLife.35774
eLife, Vol. 7 (november 2018)  
4.
2.0 MB Characterization of the TLR Family in Branchiostoma lanceolatum and Discovery of a Novel TLR22-Like Involved in dsRNA Recognition in Amphioxus / Ji, Jie (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Ramos-Vicente, David (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Navas-Pérez, Enrique (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Herrera-Úbeda, Carlos (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Lizcano de Vega, José Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; García-Fernández, Jordi (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Escrivà, Hector (Sorbonne Université. Biologie Intégrative des Organismes Marins) ; Bayés, Àlex (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Roher Armentia, Nerea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular
Toll-like receptors (TLRs) are important for raising innate immune responses in both invertebrates and vertebrates. Amphioxus belongs to an ancient chordate lineage which shares key features with vertebrates. [...]
2018 - 10.3389/fimmu.2018.02525
Frontiers in immunology, Vol. 9 (November 2018) , art. 2525  
5.
18 p, 915.7 KB When and how do hospital nurses cope with daily stressors? A multilevel study / Martínez-Zaragoza, Fermín (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Benavides Gil, Gemma (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Martín-del-Río, Beatriz (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; García-Sierra, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Solanes-Puchol, Ángel (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
During their workday, nurses face a variety of stressors that are dealt with using different coping strategies. One criticism of the contextual models of work stress is that they fail to focus on individual responses like coping with stress. [...]
2020 - 10.1371/journal.pone.0240725
PloS one, Vol. 15 (november 2020)  
6.
15 p, 1.7 MB How the lagged and accumulated effects of stress, coping, and tasks affect mood and fatigue during nurses' shifts / Martínez-Zaragoza, Fermín (Universidad Miguel Hernández de Elche) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Benavides Gil, Gemma (Universidad Miguel Hernández de Elche) ; García-Sierra, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria)
Nurses experience significant stress and emotional exhaustion, leading to burnout and fatigue. This study assessed how the nurses' mood and fatigue evolves during their shifts, and the temporal factors that influence these phenomena. [...]
2020 - 10.3390/ijerph17197277
International journal of environmental research and public health, Vol. 17, núm. 19 (2020) , p. e7277  
7.
2 p, 428.1 KB Nou llibre : "¡Libérate del estrés!" / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
Jordi Fernández Castro, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i director del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació és membre del Grup de Recerca en Estrès i Salut (GIE) i ha publicat el llibre "¡Libérate del estrés". [...]
Jordi Fernández Castro, profesor de la Universidad Autónoma de Barcelona y director del Departamento de Psicología Básica, Evolutiva y de la Educación es miembro del Grupo de Investigación en Estrés y Salud (GIE) y ha publicado el libro "¡Liberate del estrés". [...]

2020
UAB divulga, Febrer 2020, p. 1-2
2 documents
8.
23 p, 286.5 KB Influencia de la inteligencia emocional percibida en el afrontamiento del estrés cotidiano / Puigbó, Júlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Limonero García, Joaquim T. (Joaquim Timoteo) (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
Introducción y objetivos: El presente estudio investiga la influencia de cada una de las dimensiones de la inteligencia emocional percibida (IEP) sobre las estrategias de afrontamiento ante situaciones de estrés cotidiano. [...]
Background and aims: The purpose of the present study is to investigate the influence of each perceived emotional intelligence dimension on coping strategies in the face of daily stress. Material and methods: The sample was comprised of 50 people aged 18 to 25 years. [...]

2019 - 10.1016/j.anyes.2019.01.003
Ansiedad y estrés, Vol. 25 (2019) , p. 1-6  
9.
12 p, 228.8 KB Relaciones entre roles y satisfacción vital en personas con discapacidad física en ámbito comunitario / Vidaña Moya, Laura (Universitat de Vic. Departament de Ciències Socials i del Benestar) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ezquerra, Sandra 1976- (Universitat de Vic. Departament de Ciències Socials i del Benestar) ; Merchán-Baeza, Jose Antonio (Universitat de Vic. Departament de Ciències Socials i del Benestar) ; Rodríguez Bailón, María (Universidad de Málaga. Departamento de Fisioterapia)
Introducción. El desempeño de roles ocupacionales puede ser una fuente de estrés, tensión y conflicto, pero también puede estar relacionado con experimentar satisfacción vital. Diversos estudios se han llevado a cabo en población general, y también especialmente en personas mayores con el objetivo de analizar esta relación. [...]
Introduction. The performance of occupational roles can be a source of stress, tension and conflict, but can also be related to experiencing satisfaction. Several studies have been carried out in the general population and in the elderly with the aim of analyzing this relationship. [...]

2018
Revista chilena de terapia ocupacional, Vol. 18, núm. 2 (2018) , p. 53-63  
10.
5 p, 273.4 KB ¿Facilita el optimismo la eficacia de una terapia basada en emociones positivas en pacientes de cáncer? / Louro, André (Instituto Português de Oncologia Francisco Gentil) ; Blasco, Tomás (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
No está claro si el optimismo modera el efecto de las intervenciones psicológicas en pacientes de cáncer. El presente trabajo analiza si el optimismo se relacionaba con la eficacia de una intervención basada en la potenciación de emociones positivas en una muestra de 24 pacientes de cáncer colorrectal que la recibieron mientras se les administraba quimioterapia. [...]
It is not clear whether optimism moderates the effect of psychological interventions on cancer patients. The present paper analyzes whether optimism was related to the effectiveness of an intervention based on the potentiation of positive emotions in a sample of 24 colorectal cancer patients who received over chemotherapy. [...]

2018 - 10.5565/rev/qpsicologia.1467
Quaderns de psicologia, Vol. 20 Núm. 3 (2018) , p. 287-291 (Notas de Investigación)  

Articles : 37 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
10 p, 100.1 KB Materials virtuals d'autoaprenentatge en aplicacions gràfiques per a la Llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte d'elaboració de materials virtuals d'autoaprenentatge en programari gràfic per al Grau de publicitat i Relacions Públiques té l'objectiu de desenvolupar unitats videotutorials adaptades a les necessitats docents d'alumnes i professors de cara a complir els perfils professionals que hi són relacionats. [...]
The project of virtual materials for graphical software tools has the objective of developing video-tutorial units adapted to the educational needs of professors and students of advertising and public relations degree at UAB. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
9 p, 70.7 KB Desenvolupament d'una comunitat virtual dinàmica d'integració acadèmico-laboral en creativitat publicitària dins el pla pilot de publicitat i relacions públiques / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte ve motivat per l'absència en l'actualitat d'una eina tecnològica que lligui el món acadèmic amb el professional per a perfils especialitzats que genera el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. [...]
This project tries to solve a current lack of technological tools that allow to link the professional with the academic world, according the specific profiles of graduates that the career in Advertising and Public Relations is providing. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
11 p, 145.6 KB Biblioteca virtual per al treball en ECTS / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Agirrezabala, Leire (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Tébar, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'estudi dels estudiants de la Llicenciatura de la Prova Pilot DURSI de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tota la titulació. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
4.
11 p, 96.7 KB Compliment dels indicadors i competències del perfil / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Díaz, Viviana ; Fernández, Jordi ; Tébar, Núria
El present treball incideix en especificar un mètode que permeti esbrinar el nivell d'assoliment dels perfils, i com les diferents assignatures que es veuen implicades aporten el seu treball perquè així sigui. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
12 p, 122.3 KB Ús del fons virtual BREVIA als estudis de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'ensenyament dels estudiants de la prova pilot de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tots els estudis. [...]
Se presenta la construcción de una plataforma digital para facilitar la enseñanza de los estudiantes de la prueba piloto de Publicidad y Relaciones Públicas. Esta plataforma se constituye como la Biblioteca de Recursos Virtuales que los alumnos pueden utilizar a lo largo de todos los estudios. [...]
This article presents the construction of a digital platform to facilitate the teaching of students in the pilot test on advertising and public relations. This platform was set up as a library of virtual resources that students can use throughout their entire degree programme. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 75-86
4 documents
2.
10 p, 144.8 KB Comunitat virtual dinàmica d'integració academicolaboral en creativitat publicitària / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernàndez, Betsaida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El projecte d'una comunitat virtual dinàmica (CVD) pretén facilitar als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques la seva incorporació al món laboral com a culminació del seu aprenentatge, a través de la vinculació de dos tipus de públics: alumnes i apallones que ja estan inserits al món laboral. [...]
El proyecto de una comunidad virtual dinámica (CVD) pretende facilitar a los alumnos de Publicidad y Relaciones Públicas su incorporación al mundo laboral como culminación de su aprendizaje, a través de la vinculación de dos tipos de públicos: alumnos y ex alumnos que ya están insertados en el mundo laboral. [...]
The project to create a DYNAMIC VIRTUAL COMMUNITY (DVC) aims to make it easier for students in Advertising and Public Relations to adapt to the working world as the culmination of their education by linking up these two audiences: students, and alumni who are already working. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 65-74
4 documents

Documents de recerca 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Análisis de las acciones y estrategias de Marketing y Social Media Marketing del sector moda en Instagram para fomentar el engagement entre sus públicos / Campo Fernández, Jordi ; Monclús Blanco, Belén, dir. ; Coromina, Òscar, dir. ; Franquet, Rosa, 1955-, dir.
La idea de la recerca és determinar les accions i estratègies de Màrqueting i Social Media Marketing que estableix el sector de la moda a la plataforma Instagram per fomentar l'engegament entre els seus públics d'aquesta xarxa social. [...]
The idea on which we have started in the investigation is to determine the Marketing and Social Media Marketing actions and strategies established by the fashion sector on the Instagram platform to encourage engagement among its audiences on this social network. [...]

2022  
2.
132 p, 1.1 MB Leadership Styles, Work Engagement and Perceived Organizational Support among Nurses / Mehrad, Aida ; Fernández-Castro, Jordi, dir. ; González Gómez de Olmedo, María Paz, dir.
L'engagement és un factor essencial en el treball d'infermeria, tant per a la qualitat assistencial, com per a la salut laboral de les infermeres. El present estudi proposa estudiar l'associació entre estils de lideratge de les supervisores en infermeria i l'engagement i dilucidar el paper que té el Suport Organitzacional Percebut (POS) en aquesta relació. [...]
El engagement es un factor esencial en el trabajo de enfermería, tanto para la calidad asistencial, como para la salud laboral de las enfermeras. El presente estudio propone estudiar la asociación entre estilos de liderazgo de las supervisoras en enfermería y el engagement y dilucidar el papel que tiene el Apoyo Organizacional Percibido (POS) en esta relación. [...]
Work engagement is an essential factor in nursing work, both for the quality of the service provided and for nurses' occupational health. The present study proposes investigating the association between leadership styles of nursing supervisors and work commitment and elucidating the role that Perceived Organizational Support (POS) has in this relationship. [...]

2021  
3.
193 p, 1.8 MB Estrés cotidiano en supervivientes de cáncer. El papel del afrontamiento y del apoyo social / Castagnetta, Ornella ; Fernández-Castro, Jordi, dir. ; Blasco, Tomás, dir.
Introducció: El nombre de supervivents de càncer ha augmentat considerablement en els últims anys, i aquestes persones presenten necessitats assistencials específiques, i se senten vulnerables davant de qualsevol tipus de problema de salut, de manera que, contràriament al que seria esperable, la finalització del tractament sembla ser una etapa extremadament estressant per als supervivents. [...]
Introducción: El número de supervivientes de cáncer ha aumentado considerablemente en los últimos años, y estas personas presentan necesidades asistenciales específicas, y se sienten vulnerables ante cualquier tipo de problema de salud, por lo que, contrariamente a lo que sería esperable, la finalización del tratamiento parece ser una etapa extremadamente estresante para los supervivientes. [...]
Introduction: In recent years, the number of cancer survivors has considerably increased. These people have specific healthcare needs, and feel vulnerable to any type of health issue. As a result, contrary to what would be expected, the end of the Treatment appears to be an extremely stressful stage for survivors. [...]

2020  
4.
16 p, 1.7 MB Universitats i compromís social. Estudi de casos. Informe executiu / Martínez Pons, Marc ; Puente, Sílvia, dir. ; Güell Bosch, Jofre, dir. ; Riba Singla, Laura, dir. ; Prat Fernández, Jordi, dir. ; Fundació Autònoma Solidària
Aquest informe té per objectiu conèixer experiències rellevants d'institucions d'educació superior a nivell internacional que han introduït un enfocament basat en el compromís amb la comunitat, és a dir, que han desenvolupat relacions amb actors socials i institucionals diversos i a diferents escales per abordar conjuntament reptes socials i ambientals del planeta. [...]
2020  
5.
26 p, 1.5 MB A systematic review of the ecological and longitudinal methods to study daily stress / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Ferrer, Iris (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
The objective was to review the methods used to assess daily stress, focusing on the types records used, as well as the methods used to describe daily stressors, the ways to operationally define stress, and the different research approaches. [...]
2021  
6.
25 p, 961.0 KB Cuestionario PASA (Primary Appraisal Secundary Appraisal) para la evaluación del estrés. Adaptación al español e instrucciones de uso / Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Maturano, N. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
Dada la escasez de instrumentos que midan la valoración cognitiva siguiendo el modelo de estrés transaccional de Lazarus y Folkman (1984) e identificando claramente tanto la evaluación primaria como la secundaria con todos los componentes propuestos por el modelo de estrés. [...]
2021  
7.
155 p, 4.2 MB Avaluació i projecció de la custòdia del territori municipal / Casadevall Fernandez, Jordi Ildefons ; Font i Segura, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Ariza Sole, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
2018
Grau en Ciències Ambientals [959]  
8.
105 p, 1.9 MB Rasgos de personalidad, evaluación cognitiva y selección de estrategias de afrontamiento del estrés cotidiano : un estudio mediante registros diarios / Ferrer, Iris ; Fernández-Castro, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
El objetivo de la presente tesis es analizar la influencia de la personalidad y de la evaluación primaria y secundaria del estresor sobre el tipo afrontamiento (centrado en el problema, en las emociones, en la búsqueda de apoyo social y en el rechazo del estrés cotidiano), y determinar sus implicaciones sobre el estado afectivo. [...]
The aim of this thesis is to analyze the influence of the personality and the primary and secondary appraisal of the stressor on coping focused on the problem, on emotions, on support seeking and refused of daily stress, and to explain their implications on the affect. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
9.
207 p, 3.2 MB La participación ocupacional como vía de inclusión social en personas con discapacidad física : analizando la relación entre ocupación, entorno y bienestar / Vidaña Moya, Laura ; Fernández-Castro, Jordi, dir. ; Ezquerra, Sandra, 1976-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La complejidad del propio concepto de discapacidad, que en los últimos años ha evolucionado a una visión interactiva entre las condiciones de salud y los factores personales y ambientales, requiere dotar de recursos a las personas con discapacidad para que pueden vivir una vida plena y en salud. [...]
Given the complexity of the concept of disability, which in recent years has evolved into an interactive relationship between health conditions and personal and environmental factors, people with disabilities require the provision of resources so that they can live a full and healthy life. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
10.
150 p, 573.1 KB Ansiedad postquirúrgica en cirugía podológica / Espada Martín, Núria ; Fernández-Castro, Jordi, dir. ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La cirugía podológica es una cirugía ambulatoria con unas características propias que implica un papel activo del paciente durante el periodo postquirúrgico. El paciente debe ser capaz de realizarse pequeñas curas, detectar signos y síntomas de alerta y tomar la medicación farmacológica pautada. [...]
Podiatric surgery is an outpatient surgery with its own characteristics that implies an active role of the patient during the post-surgical period. The patient should be able to perform small cures, detect signs and symptoms of alertness and take prescribed pharmacological medication. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Documents de recerca : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 91 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 104.3 KB Introducció al Dret Turístic [104953] / Bru Sánchez, Josep ; Moguel Fernández, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
1. Obtenir un coneixement bàsic de l'ordenament jurídic espanyol, específicament en relació amb el Dret Privat. 2. Entendre com els aspectes legals afecten les decisions de negocis en diferents àrees. [...]
1. To obtain a basic knowledge of the Spanish legal system, specifically with relation to Private Law. 2. To understand how legal aspects affect business decisions in different areas. 3. To know the impact of International and European Union Law on business activities. [...]
1. Obtener un conocimiento básico del ordenamiento jurídico español, específicamente en relación con el Derecho Privado. 2. Entender cómo los aspectos legales afectan las decisiones de negocios en diferentes áreas. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
2.
5 p, 105.7 KB Estrès, Afrontament i Salut [43875] / Sanz Ruíz, Antonio ; Fernández Castro, Jordi ; Moix Queralto, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants un coneixement expert dels models actuals d'investigació en estrès i afrontament que els permeti analitzar i avaluar aplicacions en el camp de la salut, així com dissenyar protocols d'investigació en aquest camp.
The objective of this module is to provide students with an expert knowledge of current models of stress and coping research that allow them to analyze and evaluate applications in the health field, as well as design research protocols in this field.
El objetivo general de este módulo es proporcionar a los estudiantes un conocimiento experto de los modelos actuales de investigación en estrés y afrontamiento que les permita analizar y evaluar aplicaciones en el campo de la salud, así como diseñar protocolos de investigación en este campo.

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
3.
8 p, 115.0 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Torregrossa Alvarez, Miquel ; Fernández Castro, Jordi ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
This subject aims to introduce the student to the study of thought and language from a cognitive perspective. The characteristics of the cognitive tasks of classification and structuring of information, reasoning, decision making and problem solving will be analyzed, resources will also be provided for the improvement of thought and methods of intervention will be identified . [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
7 p, 116.0 KB Educació en contextos de diversitat [101636] / Laborda Molla, Cristina ; Prat Fernandez, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de les següents mencions: Menció en "Orientació educativa" de la titulació de Pedagogia. Menció en "Educació de nens i joves" de la titulació d'Educació Social. [...]
This coure is included in: Mención en "orientación educativa" of Pedagogy degree. Mención en "educación de niños y jóvenes" of Social Education degree. It is an open course to all students who want to do it. [...]
Esta asignatura forma parte de las siguientes menciones: Mención en "orientación educativa" de la titulación de Pedagogia. Mención en "educación de niños y jóvenes" de la titulación de Educación Social. [...]

2023-24
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
5 p, 104.9 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Prat Fernandez, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...]
The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...]
1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]

2023-24
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
6.
5 p, 104.5 KB Introducció al Dret Turístic [104953] / Bru Sánchez, Josep ; Moguel Fernández, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
1. Obtenir un coneixement bàsic de l'ordenament jurídic espanyol, específicament en relació amb el Dret Privat. 2. Entendre com els aspectes legals afecten les decisions de negocis en diferents àrees. [...]
1. To obtain a basic knowledge of the Spanish legal system, specifically with relation to Private Law. 2. To understand how legal aspects affect business decisions in different areas. 3. To know the impact of International and European Union Law on business activities. [...]
1. Obtener un conocimiento básico del ordenamiento jurídico español, específicamente en relación con el Derecho Privado. 2. Entender cómo los aspectos legales afectan las decisiones de negocios en diferentes áreas. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
7.
5 p, 105.0 KB Estrès, Afrontament i Salut [43875] / Fernández-Castro, Jordi ; Moix Queralto, Jenny ; Sanz Ruíz, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és proporcionar als estudiants un coneixement expert dels models actuals d'investigació en estrès i afrontament que els permeti analitzar i avaluar aplicacions en el camp de la salut, així com dissenyar protocols d'investigació en aquest camp.
The objective of this module is to provide students with an expert knowledge of current models of stress and coping research that allow them to analyze and evaluate applications in the health field, as well as design research protocols in this field.
El objetivo general de este módulo es proporcionar a los estudiantes un conocimiento experto de los modelos actuales de investigación en estrés y afrontamiento que les permita analizar y evaluar aplicaciones en el campo de la salud, así como diseñar protocolos de investigación en este campo.

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379]
3 documents
8.
7 p, 113.8 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Torregrossa Alvarez, Miquel ; Fernández-Castro, Jordi ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; García-Solà, Marina ; Mejías Riquelme, José Tomás ; Pérez Aranda, Adrian ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
This subject aims to introduce the student to the study of thought and language from a cognitive perspective. The characteristics of the cognitive tasks of classification and structuring of information, reasoning, decision making and problem solving will be analyzed, resources will also be provided for the improvement of thought and methods of intervention will be identified . [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
9.
4 p, 103.4 KB Educació i cooperació per al desenvolupament [101646] / Prat Fernandez, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...]
The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...]
1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
10.
6 p, 113.7 KB Educació en contextos de diversitat [101636] / Laborda Molla, Cristina ; Prat Fernandez, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de les següents mencions: Menció en "Orientació educativa" de la titulació de Pedagogia. Menció en "Educació de nens i joves" de la titulació d'Educació Social. [...]
This coure is included in: Mención en "orientación educativa" of Pedagogy degree. Mención en "educación de niños y jóvenes" of Social Education degree. It is an open course to all students who want to do it. [...]
Esta asignatura forma parte de las siguientes menciones: Mención en "orientación educativa" de la titulación de Pedagogia. Mención en "educación de niños y jóvenes" de la titulación de Educación Social. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents

Materials acadèmics : 91 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
¿Cómo afrontar la angustia que genera el confinamiento? / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Aportacions divulgatives del personal docent i de recerca de la UAB en relació amb la pandèmia del coronavirus.
2020 (La UAB respon)  

Vegeu també: autors amb noms similars
7 Fernandez, J.
16 Fernandez, J. P.
1 Fernandez, JC.
6 Fernandez, Javier
1 Fernandez, Jessica
17 Fernandez, Jordi
1 Fernandez, Juan Domingo
17 Fernàndez, Jordi
2 Fernàndez, Josep-Anton
7 Fernández, J.
1 Fernández, J. F.
1 Fernández, J. M.
16 Fernández, J. P.
4 Fernández, J..
1 Fernández, J.A.
1 Fernández, J.A.S.
1 Fernández, J.C.
5 Fernández, J.M.
6 Fernández, Javier
1 Fernández, Jesús
2 Fernández, Joan Carles
1 Fernández, Joaquín
1 Fernández, Jon
7 Fernández, Jorge
2 Fernández, Jose
1 Fernández, Jose Angel
1 Fernández, Jose Anton
1 Fernández, Jose L.
2 Fernández, Josep-Anton
1 Fernández, Josep-Anton,
2 Fernández, José
1 Fernández, José A.
1 Fernández, José Jesús
3 Fernández, José Luis
3 Fernández, José Luis
2 Fernández, José María
1 Fernández, José Uberos
1 Fernández, Juan Carlos
1 Fernández, Juan José
2 Fernández, Juan M.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.