Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
52 p, 2.3 MB DéjàVu : Plataforma gamificada para la obtención de datos para analítica en marketing experiencial aplicada a grandes eventos / Fonoll i Branchadell, Joaquim ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A l'era de la postpublicitat, la postdemografia, dels postconsumidors i dels postmedia, en l'era del big data i l'analítica extrema que tot ho pot mesurar, el màrqueting experiencial no té una forma senzilla de ser mesurat i avaluat. [...]
En la era de la postpublicidad, los postconsumidores y de los postmedia, en la era del big data y la analítica extrema que todo lo mide, el marketing experiencial no tiene dispone de un sistema de medición y evaluación sencillos. [...]
In the age of postadvertising, postconsumerism and postmedia, in the age of big data and when extreme analytics can metric everything, experience marketing doesn't have an effective tool for mesure nor evaluate its results. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.