Resultats globals: 41 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 15 registres trobats
Documents de recerca, 11 registres trobats
Articles, 13 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Materials de curs 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
23 p, 599.7 KB Dos modelos de iniciación deportiva en la Escuela / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Características diferenciales de dos modelos didácticos de iniciación deportiva en edades escolares.
Bellaterra 2015 (Recursos docents)  
2.
25 p, 206.0 KB Comunicación didáctica en Educación Física / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aspectos que intervienen en la comunicación didáctica de Educación Física entre profesora y alumna consideradas como entidades aisladas y consecuencias para la práctica.
2015  
3.
18 p, 144.3 KB Interacción alumna-alumna en Educación Física / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aspectes que cal tenir en compte en la comunicació didáctica de l'Educació Física entre professora i alumnes, considerades com a grup; mètodes didàctics d'interacció i aplicació didàctica.
Bellaterra , 2014  
4.
20 p, 655.1 KB La sesión de educación física. Organización y desarrollo / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Decisions que cal tenir en compte en cada fase del procés d'organització i desenvolupament d'una sessió d'Educació Física escolar.
Bellaterra , 2016 (Recursos docents)  
5.
16 p, 661.1 KB Diseño de sesiones en Educación Física / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Anàlisi de les tècniques que cal tenir en compte a l'hora de dissenyar sessions en funció dels continguts estructurals prèviament programats.
Bellaterra , 2010  
6.
15 p, 448.8 KB Motivación en Educación Física / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Presenta exemples específics per a Educación Física dels factors que es poden tenir en compte per a millorar la motivació intrínseca i extrínseca de les persones escolars.
Bellaterra , 2012  
7.
6 p, 108.3 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Galera, Antonio D. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, les estudiants haurien de ser capaces de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
8.
3 p, 18.6 KB Educació Física i la seva Didàctica [22033] / Casals Goma, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Guerao Barbier, Christiane (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Orrit, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
9.
3 p, 18.6 KB Educació Física i la seva Didàctica [22033] / Casals Goma, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Guerao Barbier, Christiane (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Orrit, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
10.
3 p, 18.6 KB Educació Física i la seva Didàctica [22033] / Casals Goma, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Orrit, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Guerao Barbier, Christiane (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]  

Materials de curs : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
62 p, 1.7 MB Programa experimental de recitació i cant en cursa (EFDI21 145) / Galera, Antonio D. coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Borrás Bau, Isabel ; Cantero Carbonell, Alba ; Cárcel Valiente, Tània ; Carneros Mejías, María ; Castro Fonseca, Ruth ; González Flores, Míriam ; Leiva Cruz, Ariadna ; Terradellas Veganzones, Nina ; Tost Mons, Georgina ; Calaf i Bracons, Georgina ; Figueroa Serra, Marina ; Garrido Rodríguez, Aitor ; Hernández Megías, Miguel Ángel ; Morales Navarro, Estrella ; Muñoz Sellarès, Núria ; Pardo Martí, Laia ; Soriano López, Jesús ; Arcusa Ferrer, Sònia ; Argemí Canals, Anna ; Benito Manzano, Alícia ; Castillero Campayo, Lidia ; Cintas Ruiz, Rocío ; Lladó Jorba, Judit ; Millà Gabriel, Mariona ; Ponce Gómez, Beatriz ; Alonso Pernas, Olga ; Blanco González, Lola ; Francisco Fadrique, Laura ; Kurubally Planas, Anna ; López Munuera, Belén ; Martí Chicano, Arianna ; Massons Pujadas, Gerard ; Sánchez García, Ariadna
Resultats de la recerca sobre activitats associades a la cursa econòmica per al desenvolupament de la resistència aeròbica a les edats escolars.
Bellaterra 2015  
2.
33 p, 579.8 KB Programa experimental de cursa amb activitats associades (EFDO 134) / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Resultats de la recerca sobre activitats associades a la cursa econòmica per al desenvolupament de la resistència aeròbica a les edats escolars.
Bellaterra, 2014 (Programes experimentals)  
3.
11 p, 522.2 KB Programa experimental de cant en cursa. Primer assaig / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Treballs preliminars de recerca en innovació docent.
Bellaterra , 2013 (Documents de recerca)  
4.
144 p, 8.4 MB Educació Física Cooperativa. Memòria de l’activitat desplegada en el Col.legi Públic La Floresta, de Sant Cugat del Vallès, el curs 2011-12 / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Informe sobre l'activitat experimental dissenyada i desenvolupada per l'autor amb un grup mixte format per estudiants universitaris i per escolars en el si d'un programa d'activitats formatives de substitució dissenyat i desplegat per a la formació inicial en Educació Física escolar dels plans LOGSE a extinguir.
Bellaterra , 2012 (Projecte d'Aprenentatge y Servei)  
5.
48 p, 2.5 MB Programa experimental de cant en cursa / Galera, Antonio D. coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Borrachero Caldera, Jaime ; Moya Gallardo, Alex ; Muñoz Valero, Raúl ; Hernández Sala, Anna ; López Boix, Anna ; Díaz Morante, Alba ; Casco Gimeno, Natalia ; Valle Malo, Sergio ; Moreno Ruiz, Esteban ; Muñoz Requena, Kevin ; Plaza Serrano, Sergio ; Pérez Martínez, Carlos ; Soto Torres, Alba ; Rodríguez Cazador, Albert ; Moreno Balagueró, Didac ; Matarin Sánchez, Anna ; Plazas Domínguez, Estefanía ; Ros Olmo, Toni ; Traver Salanueva, Isaac ; Vizcaíno Delgado, Esteban ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Resultats de la recerca sobre activitats associades a la cursa econòmica per al desenvolupament de la resistència aeròbica a les edats escolars.
Bellaterra ; 2014  
6.
37 p, 245.9 KB Anàlisi taxonòmica de dissenys curriculars (III): síntesi de continguts de l’àrea d’Educació física a l’Educació primària (reforma de 2007) / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Bellaterra Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal 2012 (Anàlisis taxonòmiques)  
7.
26 p, 222.6 KB Anàlisi taxonòmica de dissenys curriculars (II): continguts de l’àrea d’Educació física a l’Educació primària (reforma de 2007) / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Bellaterra Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal 2012 (Anàlisis taxonòmiques)  
8.
27 p, 276.2 KB Anàlisi taxonòmica de dissenys curriculars: proposta de metodologia i exemple d’aplicació als continguts / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Bellaterra Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal 2012 (Anàlisis taxonòmiques)  
9.
43 p, 319.8 KB Análisis taxonómico de diseños curriculares (III): síntesis de contenidos del área de Educación Física en la Educación Primaria (reforma de 2007) / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Valoración y conclusiones del análisis taxonómico de contenidos del área de Educación Física en Educación Primaria realizado en dos artículos anteriores.
Bellaterra Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal 2013 (Anàlisis taxonòmiques)  
10.
27 p, 896.2 KB Análisis taxonómico de diseños curriculares (II): contenidos del área de Educación Física en la Educación Primaria (reforma de 2007) / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Bellaterra Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal 2012 (Anàlisis taxonòmiques)  

Documents de recerca : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
24 p, 1.4 MB Educación física en los libros de texto escolares anteriores al franquismo (I) : Obras generales / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las obras de texto generales para la Primera enseñanza anteriores a 1939 coinciden en señalar mayoritariamente como principales contenidos de la educación física escolar la gimnasia educativa, los juegos infantiles y los paseos y excursiones, y están presentes en ellas ciertos aspectos de interdisciplinariedad que, desgraciadamente, no han llegado a prosperar mayoritariamente en nuestro sistema educativo, tales como la alternancia de esfuerzos considerada en el total de las actividades curriculares escolares para evitar la sobrecarga intelectual. [...]
Prior to 1939, most of Spanish textbooks for the whole Elementary education matters agree that main curricular contents for teaching physical education were to be gymnastics, games, and walks and outings; moreover, some interdisciplinary aspects were present that, unfortunately, did not succeed within the Spanish educational system, such as curricular efforts rotation in the whole scholar activity to avoid intellectual surmenage. [...]

2016
Cabás, Num. 16 (2016) , p. 24-47  
2.
8 p, 257.6 KB Iniciación educativa a la resistencia aeróbica.(III) Canto en carrera : funciones y asignaciones / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]
The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underlying doctrine was developed by the author as a result of his experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. [...]
to his proposal for disciplinary interplay between Physical Education and Music Education in order to an educational introduction to aerobic endurance from a sustainable standpoint.

2014 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2014/1).115.08
Apunts. Educación Física y Deportes, Núm. 115 (enero-marzo 2014) , p. 82-89  
3.
7 p, 378.8 KB Iniciación educativa a la resistencia aeróbica. (II) Actividades asociadas : el canto en carrera / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]
The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underlying doctrine was developed by the author as a result of his experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. [...]

2013 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2013/4).114.08
Apunts. Educación Física y Deportes, Núm. 114 (octubre-diciembre 2013) , p. 72-78  
4.
7 p, 302.8 KB Iniciación educativa a la resistencia aeróbica. (I) La carrera económica / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]
The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underpinning doctrine was developed by the author as a result of their experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. [...]

2013 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2013/3).113.08
Apunts. Educación Física y Deportes, Núm. 113 (julio-setiembre 2013) -83  
5.
9 p, 81.0 KB Aplicación del método de grupos reducidos a la enseñanza de deportes en equipo / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
En la metodología tradicional de la enseñanza de Deportes de Equipo, el autor distingue tres deficiencias: ausencia de una fase de adaptación entre la enseñanza de gestos técnicos individuales y la de acciones tácticas colectivas, inexistencia de situaciones de aprendizaje en las que se planteen problemas de oposición táctica activa, y abuso de soluciones tácticas creadas por el profesor. [...]
1984
Apunts d’educació física i medicina esportiva, Vol. XXI Núm. 82 (Febrero 1984) , p. 109-114  
6.
22 p, 751.4 KB Las 'disciplinas del Movimiento' en la escuela franquista (1936-1975) / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Con la denominación genérica de “disciplinas del Movimiento” se conocieron durante el franquismo una serie de asignaturas o materias educativas que fueron encomendadas a dos organismos dependientes de la llamada ‘Secretaría General del Movimiento’, órgano en el que fue reconvertido el único partido permitido por el régimen, Falange Española Tradicionalista y de las J. [...]
During the Francoist regime in Spain a series of school courses were asigned to two political organizations both dependent of the so called ‘Secretaría General del Movimiento’ (General Sec-retary for Movement), an evolution for the former ‘Falange Española Tradicionalista y de las J. [...]

2015
Cabás, Núm. 14 (Diciembre 2015) , p. 74-95  
7.
2 p, 9.9 MB Un método simple para el cálculo teórico de parciales en Natación / Galera, Antonio D.
1980
Deporte 2000 (Separatas Técnicas núm. 73), Núm. 121 (1980) , p. 9-10  
8.
7 p, 1.8 MB Rendiment social de les escoles esportives . Proposta de metodologia d'avaluació / Galera, Antonio D.
En els últims anys s'ha anat observant a moltes ciutats del nostres país, un increment notable de les genèricament anomenades "escoles esportives". Acostumen aestar patrocinades, o com a mínim recolzades, pel poders públics (Ajuntaments, Comunitats Autònomes, Consell Superior d'Esports, etc. [...]
En los últimos años se viene observando en muchas ciudades de nuestro país un incremento notable de las llamadas genéricamente "escuelas deportivas". Suelen estar patrocinadas o al menos apoyadas por los poderes públicos (Ayuntamientos, Comunidades Autónomas, Consejo Superior de Deportes, etc. [...]

1988
Apunts. Educació física i esports, Núm. 13 (1988) , p. 55-61
2 documents
9.
8 p, 316.5 KB Iniciació educativa a la resistència aeròbica. (III) Cant en cursa : funcions i assignacions / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
L’autor presenta un conjunt de factors didàctics sistemàtics per a la iniciació educativa a la resistència aeròbica centrant-se en mètodes aplicables a la realitat escolar des d’una perspectiva sostenible. [...]
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]

2014 - 10.5672/apunts.2014-0983.cat.(2014/1).115.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 115 (2014) , p. 82-89  
10.
7 p, 334.1 KB Iniciació educativa a la resistència aeròbica. (II) Activitats associades : el cant en cursa / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
L’autor presenta un conjunt de factors didàctics sistemàtics per a la iniciació educativa a la resistència aeròbica centrant-se en mètodes aplicables a la realitat escolar des d’una perspectiva sostenible. [...]
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]

2013 - 10.5672/apunts.2014-0983.cat.(2013/4).114.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 114 (2013) , p. 72-78  

Articles : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
32 p, 2.6 MB Recerca sobre l'educació física i l'esport / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Peire Fernández, Tomás (Universitat Autònoma de Barcelona)
Fonaments doctrinals i proposta d'organització de serveis d'investigació i de documentació universitaris sobre educació física.
1982
Jornades sobre l'esport a la Universitat. Esplugues de Llobregat, : 1982  
2.
20 p, 2.0 MB Estructuració i organització / Galera, Antonio D. coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llaverias i Santacana, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montesinos i Uroz, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Trepat i Ribé, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona)
Proposta d'organització d'un servei d'educació física universitari.
1982
Jornades sobre l'esport a la Universitat. Esplugues de Llobregat, : 1982  

Vegeu també: autors amb noms similars
3 Galera, A. D.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.