Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
196 p, 3.8 MB Propuesta de la estrategia de marketing para la creación de un punto de venta de Díselo con Chocolate de Nestlé Caja Roja / Garlito Expósito, Alba ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprofitant el valor afegit i diferencial que ofereix Díselo con Chocolate amb el seu servei de personalització de caixes de bombons, i el reconeixement de Nestlé, es proposa crear un punt de venda per a la marca. [...]
Aprovechando el valor añadido y diferencial que ofrece Díselo con Chocolate con su servicio de personalización de cajas de bombones, y el reconocimiento de Nestlé, se propone crear un punto de venta para la marca. [...]
Leveraging the distinguishing and added value that "Díselo con Chocolate" offers with its branding service of chocolate boxes, and the recognition of Nestlé, is intend to create a retail point of sale for the brand. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.