Resultats globals: 3 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
5 p, 44.6 KB Red para la enseñanza de las ciencias : la experiencia de un proceso de investigacion accion usando las tics en salta, Argentina / Chaile, M. (Universidad Nacional de Salta) ; Javi, V. (Universidad Nacional de Salta) ; Gramajo, M. (Universidad Nacional de Salta)
Un conjunto de docentes-investigadores de ciencias (Matemática, Física, Pedagogía, Energías Renovables, Química, Informática de la Universidad Nacional de Salta, Argentina) dan continuidad a una iniciativa anterior para mejorar la enseñanza utilizando las TICs. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2614-2618  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
52 p, 835.1 KB Findings and recommendations for research-based practice in science education / Balzano, Emilio (Università degli Studi di Napoli Federico II) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Galili, Igal (Universitah ha-Ivrit bi-Yerushalayim) ; Gramajo, Maria Cecilia (Universidad Nacional de Salta) ; Orozco Cruz, Juan Carlos (Universidad Pedagógica Nacional (Bogotà, Colòmbia)) ; Harres, João Batista Siqueira (Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul)
Aquest informe presenta les conclusions de la investigació desenvolupada en el marc del projecte TRACES. Les conclusions es presenten en forma de recomanacions per a possibles iniciatives i polítiques futures centrades en l'educació científica. [...]
2012 (Deliverables Projecte TRACES)  
2.
88 p, 1.7 MB Research and practice in science education : a cross comparison of national surveys / Balzano, Emilio (Università degli Studi di Napoli Federico II) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Galili, Igal (Universitah ha-Ivrit bi-Yerushalayim) ; Gramajo, Maria Cecilia (Universidad Nacional de Salta) ; Orozco Cruz, Juan Carlos (Universidad Pedagógica Nacional (Bogotà, Colòmbia)) ; Harres, João Batista Siqueira (Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul)
Aquest informe és una fita important en el desenvolupament de Traces. Es tanca la primera fase del projecte - un estudi sobre la bretxa d'investigació-pràctica centrat en els mestres - i estableix les bases per al segon - un estudi de camp per mirar a la mateixa qüestió en viu.
2012 (Deliverables Projecte TRACES)  

Vegeu també: autors amb noms similars
2 Gramajo, Maria Cecilia
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.