1.
|
6 p, 113.6 KB |
Màrqueting Digital [106685]
/
Guerrero Gonzalez, Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting, i per extensió el màrqueting digital, són una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Empresa i Tecnologia, perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial i, en concret, de la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental dins l'àrea comercial de l'empresa. [...] Marketing, and by extension digital marketing, are a basic subject within the studies of the Degree in Business and Technology, because it trains the student in central aspects of business management and, specifically, of the management of the marketing department, which is a fundamental piece within the commercial area of the company. [...] El marketing, y por extensión el marketing digital, son una materia básica dentro de los estudios del Grado de Empresa y Tecnología, porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial y, en concreto, de la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental dentro del área comercial de la empresa. [...]
2023-24 Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
|
|
2.
|
7 p, 116.6 KB |
Màrqueting Emergent [42227]
/
Lopez Belbeze, Maria Pilar ;
Guerrero Gonzalez, Montserrat ;
Zabala Lozano, Luis ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...] The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies. Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
2023-24 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
3.
|
|
4.
|
5 p, 112.1 KB |
Màrqueting Digital [106685]
/
Pladellorens Pertegaz, Roger ;
Guerrero González, Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting, i per extensió el màrqueting digital, són una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Empresa i Tecnologia, perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial i, en concret, de la gestió del departament de màrqueting, que és una peça fonamental dins l'àrea comercial de l'empresa. [...] Marketing, and by extension digital marketing, are a basic subject within the studies of the Degree in Business and Technology, because it trains the student in central aspects of business management and, specifically, of the management of the marketing department, which is a fundamental piece within the commercial area of the company. [...] El marketing, y por extensión el marketing digital, son una materia básica dentro de los estudios del Grado de Empresa y Tecnología, porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial y, en concreto, de la gestión del departamento de marketing, que es una pieza fundamental dentro del área comercial de la empresa. [...]
2022-23 Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
|
|
5.
|
7 p, 116.0 KB |
Màrqueting Emergent [42227]
/
Lopez Belbeze, María Pilar ;
Guerrero González, Montserrat ;
Zabala Lozano, Luis ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...] The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies. Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
2022-23 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
7 p, 116.2 KB |
Màrqueting Emergent [42227]
/
López Belbeze, María Pilar ;
Guerrero González, Montserrat ;
Zabala Lozano, Luis ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...] The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies. Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
2021-22 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
8.
|
6 p, 111.8 KB |
Màrqueting Emergent [42227]
/
López Belbeze, María Pilar ;
Guerrero González, Montserrat ;
Zabala Lozano, Luis ;
Lamberti, Giuseppe ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...] The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies. Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
2020-21 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|