Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
4 p, 43.0 KB A s idéias dos alunos nas pesquisas de formação inicial de professores de ciências / Pizzato Camara, M. (Centro Universitário Univates. Ciências Exatas) ; Harres, João Batista Siqueira (Centro Universitário Univates) ; Sebastiany, A. (Centro Universitário Univates) ; Diehl, I. (Centro Universitário Univates) ; Mörs Finke, M. (Centro Universitário Univates) ; Eidelwein, G. (Centro Universitário Univates)
Considerando as idéias dos alunos como uma componente essencial do ensino de ciências, apresenta-se uma revisão de 20 trabalhos sobre a formação inicial de professores selecionados de revistas em inglês no período de 1995 a 2005. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2920-2923  
2.
4 p, 43.0 KB Alunos de hoje, professores de amanhã : dificuldades recorrentes com a Hisdrostática / Sebastiany Siqueira, A. (Centro Universitário Univates) ; Harres, João Batista Siqueira (Centro Universitário Univates) ; Diehl, I. (Centro Universitário Univates)
Este trabalho apresenta a análise das idéias de futuros professores de ciências quanto a temática de hidrostática, em específico sobre o processo de funcionamento de um sifão. As idéias foram coletadas a partir da aplicação de duas perguntas elaboradas com o intuito de caracterizalas para posterior análise. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 1646-1649  
3.
18 p, 390.2 KB El cambio del profesorado de ciencias II : itinerarios de progresión y obstáculos en estudiantes de magisterio / Porlán Ariza, Rafael (Universidad de Sevilla) ; Martín del Pozo, Rosa (Universidad Complutense de Madrid) ; Rivero García, Ana (Universidad de Sevilla) ; Harres, João Batista Siqueira (Pontifical Catholic University of Rio Grande do Sul, Brazil) ; Azcárate Goded, Pilar (Universidad de Cádiz) ; Pizzato, Michelle (Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do Sul (Brasil))
En este trabajo, segundo de una serie de dos, se presenta el progreso y los obstáculos que experimentan cinco equipos de estudiantes de Magisterio al participar en asignaturas basadas en el modelo Formación de Profesores para Investigar la Práctica (FOPIP), de orientación constructivista, y en el curso CAIC (Concepciones de los Alumnos e Innovación Curricular). [...]
This paper, the second in a series of two, presents the progress and obstacles experienced by five teams of prospective primary education teachers who participated in courses based on the constructivist-oriented model «Teacher Education for Inquiry into Practice (FOPIP)», and in the «Students' Conceptions and Curricular Innovation (CAIC)» course. [...]

2011 - 10.5565/rev/enscien/v29n3.1113
Enseñanza de las ciencias, Vol. 29, Núm. 3 ( 2011) , p. 353-370  
4.
5 p, 160.7 KB La física de la fuerza impresa como referente para la evolución de las ideas de los alumnos / Harres, João Batista Siqueira (Centro Universitário Univates)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
5.
16 p, 508.8 KB El cambio del profesorado de ciencias I : marco teórico y formativo / Porlán Ariza, Rafael (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales) ; Martín del Pozo, Rosa (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales, Sociales y Matemáticas) ; Rivero García, Ana (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales) ; Harres, João Batista Siqueira (Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul. Facultade de Física) ; Azcárate Goded, Pilar (Universidad de Cádiz. Departamento de Didáctica) ; Pizzato, Michelle (Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul. Facultade de Física)
En este trabajo, primero de una serie de dos, se reflexiona sobre la necesidad de cambiar el modelo dominante de enseñanza de las ciencias y sobre la conveniencia de que los docentes construyan un conocimiento práctico profesional que supere disyunciones del tipo teoría-práctica, conocimiento científico y didáctico, etc. [...]
This communication, the first of a series of two, reflets on the need to change the predominant model of science teaching, and on the desirability for teachers to construct their own professional knowledge to go beyond disjunctions of the theory-practice, scientific-pedagogical knowledge, etc, type. [...]

2010 - 10.5565/rev/ensciencias.3619
Enseñanza de las ciencias, Vol. 28, Núm. 1 (2010) , p. 31-46  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
52 p, 835.1 KB Findings and recommendations for research-based practice in science education / Balzano, Emilio (Università degli Studi di Napoli Federico II) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Galili, Igal (Universitah ha-Ivrit bi-Yerushalayim) ; Gramajo, Maria Cecilia (Universidad Nacional de Salta) ; Orozco Cruz, Juan Carlos (Universidad Pedagógica Nacional (Bogotà, Colòmbia)) ; Harres, João Batista Siqueira (Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul)
Aquest informe presenta les conclusions de la investigació desenvolupada en el marc del projecte TRACES. Les conclusions es presenten en forma de recomanacions per a possibles iniciatives i polítiques futures centrades en l'educació científica. [...]
2012 (Deliverables Projecte TRACES)  
2.
88 p, 1.7 MB Research and practice in science education : a cross comparison of national surveys / Balzano, Emilio (Università degli Studi di Napoli Federico II) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Galili, Igal (Universitah ha-Ivrit bi-Yerushalayim) ; Gramajo, Maria Cecilia (Universidad Nacional de Salta) ; Orozco Cruz, Juan Carlos (Universidad Pedagógica Nacional (Bogotà, Colòmbia)) ; Harres, João Batista Siqueira (Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul)
Aquest informe és una fita important en el desenvolupament de Traces. Es tanca la primera fase del projecte - un estudi sobre la bretxa d'investigació-pràctica centrat en els mestres - i estableix les bases per al segon - un estudi de camp per mirar a la mateixa qüestió en viu.
2012 (Deliverables Projecte TRACES)  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Harres, Joao
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.