1.
|
56.2 KB |
Ús de AnyLogic com a una Eina de Simulació en Gestió Aeronàutica
/
Rodríguez Grau, Alejandro ;
Juan Perez, Angel Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
La importància de la programació orientada a objectes (OOP en anglés) en el sector de la aeronàutica, repercuteix també en les tasques de gestió i coordinació. El seu us és recomenat quan es tracte de simular fluxos (com poden ser maletes, passatgers, recursos. [...] La importancia de la programación orientada a objetos (OOP en sus siglas en Inglés) en el sector de la aeronáutica repercute también en las labores de gestión y coordinación. Su uso es recomendado cuando se manejan flujos, ya sea de maletas, pasajeros, recursos o personal, ya que podemos simular un evento y hacer muchas repeticiones de esta, para tener resultados precisos, y detectar los cuellos de botella en el organigrama. [...] Object Oriented Programming (OOP) is recurrently used in management opera-tions and administration. Also, programmingper seforms part of the core of theaerospace industry. OOP use is suggested when managing flows such as luggage,passengers, resources or personnel, as it allows us to simulate a single or a group ofevents with several repetitions, that help to obtain precise results and detect bottle-necks or similar (e. [...]
2021 Màster en Gestió Aeronàutica [1171]
23 documents
|
|
2.
|
96 p, 11.3 MB |
Anàlisi per a la Gestió Eficient de l'Equipatge de Cabina en l'Aviació Comercial
/
Purull Polo, Mar ;
Juan Perez, Angel Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest projecte hem desenvolupat una metodologia aplicable a totes les companyies aèries per solucionar el problema d'excés d'equipatge de mà en l'aviació comercial. Per fer-ho possible hem dissenyat un model de regressió logística per mesurar quina és la probabilitat que un passatger facturi l'equipatge de mà, i un cluster analysis per tal de poder donar les directrius sobre com elaborar les noves polítiques relacionades amb l'equipatge de mà en funció del tipus de passatger, i arribar a aconseguir que aquest/a, per la seva pròpia voluntat, decideixi facturar l'equipatge de mà o, directament, no portar-ne. En este proyecto hemos desarrollado una metodología aplicable a todas las compañías aéreas para solucionar el problema de exceso de equipaje de mano en la aviación comercial. Para hacerlo posible hemos diseñado un modelo de regresión logística para medir cuál es la probabilidad de que un pasajero facture el equipaje de mano, y un cluster analysis, para poder dar las directrices de cómo elaborar las nuevas políticas relacionadas con el equipaje de mano en función del tipo de pasajero, y llegar a lograr que éste/a, por decisión propia, decida facturar el equipaje de mano o, directamente, no llevarlo. In this project we have developed a methodology applicable to all airlines to solve the problem of excess of hand luggage in commercial aviation. To make this possible, we have designed a logistic regression model to measure the probability of a passenger to check-in the hand luggage, and a cluster analysis, in order to give the guidelines on how to create new policies related with hand luggage based on the type of passenger, to encourage the passenger to check-in the hand luggage or not to carry it.
2020 Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
|
|
3.
|
96 p, 11.3 MB |
Análisi per a la Gestió Eficient de l'Equipatge de Cabina en l'Aviació Comercial
/
Quirante Saderra, Berta ;
Juan Perez, Angel Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En aquest projecte hem desenvolupat una metodologia aplicable a totes les companyies aèries per solucionar el problema d'excés d'equipatge de mà en l'aviació comercial. Per fer-ho possible hem dissenyat un model de regressió logística per mesurar quina és la probabilitat que un passatger facturi l'equipatge de mà, i un cluster analysis per tal de poder donar les directrius sobre com elaborar les noves polítiques relacionades amb l'equipatge de mà en funció del tipus de passatger, i arribar a aconseguir que aquest/a, per la seva pròpia voluntat, decideixi facturar l'equipatge de mà o, directament, no portar-ne. En este proyecto hemos desarrollado una metodología aplicable a todas las compañías aéreas para solucionar el problema de exceso de equipaje de mano en la aviación comercial. Para hacerlo posible hemos diseñado un modelo de regresión logística para medir cuál es la probabilidad de que un pasajero facture el equipaje de mano, y un cluster analysis, para poder dar las directrices de cómo elaborar las nuevas políticas relacionadas con el equipaje de mano en función del tipo de pasajero, y llegar a lograr que éste/a, por decisión propia, decida facturar el equipaje de mano o, directamente, no llevarlo. In this project we have developed a methodology applicable to all airlines to solve the problem of excess of hand luggage in commercial aviation. To make this possible, we have designed a logistic regression model to measure the probability of a passenger to check-in the hand luggage, and a cluster analysis, in order to give the guidelines on how to create new policies related with hand luggage based on the type of passenger, to encourage the passenger to check-in the hand luggage or not to carry it.
2020 Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
|
|
4.
|
72 p, 1.6 MB |
Gestió de les disrupcions : vaga ATC França 21-03-16
/
Herrera Sánchez, Lidia ;
Medinilla García, Mar ;
Juan, Ángel A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El projecte consistirà en realitzar una overview de les interrupcions que tenen lloc en el departament d'OCC (Centre de Control d'Operacions), a més de la descripció dels problemes que es produeixen a causa d'aquestes i el procés de solució que es dur a terme. [...] El proyecto consistirá en realizar una overview de las interrupciones que tienen lugar en el departamento de OCC (Centro de Control de Operaciones), además de la descripción de los problemas que se producen a causa de éstas i el proceso de solución que se lleva a cabo. Posteriormente, se analizaran profundamente los problemas d'aircraft recovery y passenger recovery, de los cuáles se buscará una solución a través de un algoritmo. La finalidad es aumentar la eficiencia del proceso de la toma de decisiones en el Departamento, para poder hacer frente al crecimiento del transporte aéreo mediante la optimización i la automatización de los procesos. This project is based on an overview of the disruptions that take place in the OCC (Operations Control Center) department, as well as the description of the involved problems and the solution process that is carried out. [...]
2016 Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
|
|
5.
|
103 p, 1.7 MB |
Programación de rutas y asignación de aeronaves
/
Rius Carmona, Miquel ;
Juan, Ángel A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En este proyecto se ha llevado a cabo la realización de un algoritmo para solucionar la problemática que se les presenta a las aerolíneas comerciales y a las de logística en el momento de hacer la planificación de las rutas a cubrir, y su horario . [...] En aquest projecte s'ha dut a terme la realització d'un algoritme per tal de solventar la problematica que se'ls hi presenta a les aerolínies comercials i a les de logística en el moment de fer la planificació de les rutes a cobrir, i el seu horari. [...] This project has been carrying out an algorithm to solve the problems that are presented to commercial airlines and logistics when it comes to planning the routes to cover, and it's schedule. This application while helping to solve in a first stage the issue of the air fleet assignment to the same routes.
2015 Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|