Resultados globales: 90 registros encontrados en 0.01 segundos.
Artículos, Encontrados 11 registros
Libros y colecciones, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 8 registros
Materiales académicos, Encontrados 68 registros
Artículos Encontrados 11 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
18 p, 1.3 MB The Acquisition of Negation in English / Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
This article focuses on the acquisition of Negation by English children from the age of 20 to 30 months approximately. The theoretical framework that we use to explain the different negation patterns is the Principles and Parameters model (PPT), which assumes that Negation in the adult model is a functional category with specific syntactic properties. [...]
1995
Atlantis (1979), Vol. XVII Núm. 1-2 (1995) , p. 22-44  
2.
15 p, 216.9 KB On That-omission and its absence in the written production of bilingual Spanish/Catalan L2-learners of english / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Pladevall Ballester, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Following recent minimalist accounts of the English so-called that-omission construction (as in I think this book is interesting), this article analyses the written production of bilingual Spanish/Catalan L2 learners of English and reveals L1 interference in the acquisition of this construction. [...]
Siguiendo propuestas minimistas recientes sobre la construcción conocida como that-omission (como en I think this book is interesting, Creo que este libro es interesante), este artículo analiza la producción escrita de estudiantes de inglés bilingües español/catalán y pone de manifi esto la interferencia de la L1 en la adquisición de esta construcción. [...]

2013
Atlantis (1979), Vol. 35 Núm. 1 (2013) , p. 35-49  
3.
16 p, 814.5 KB On the acceptance of the null That by bilingual Catalan/Spanish L2 learners of english / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Bel, Aurora (Universitat Pompeu Fabra)
The research presented in this article aims at providing new data on L2 learner knowledge and recognition of the null that in complement clauses. The speech of English native speakers reveals a kind of variation which implies that where that may be present or absent in clauses selected by many common verbs such as say or think there is no preference for one of the two options. [...]
2019 - 10.3390/languages4020030
Languages, Vol. 4 (2019) , p. 1-16  
4.
12 p, 953.0 KB Verbs de "restructuració" o verbs de "no-restructuració" / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1991
Llengua & literatura, Núm. 4 (1991) , p. 265-276  
5.
19 p, 76.3 KB La pobresa gramatical del primer estadi de l'adquisició lingüística : raons i evidència / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L'estudi analitza el primer estadi de l'adquisició del català i dóna evidència a favor de la Hipòtesi de Maduració, enfront de la posició continuista. Les autores primer descriuen el model gramàtic de l'adult, després se centren en les dades de les produccions infantils (i en fenòmens com el de la "a" neutra", la flexió verbal, l'ordre de mots i la llibertat d'elisió d'elements) i finalment argumenten i proposen una estructura sintàctica per a aquestes produccions, en les quals es detecta una absència de categories funcionals.
1997
Llengua & literatura, Núm. 8 (1997) , p. 269-287  
6.
20 p, 88.5 KB A l'entorn de l'adquisició de la sintaxi i del seu estudi / Rosselló Ximenes, Joana (Universitat de Barcelona) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bel, Aurora (Universitat Pompeu Fabra)
2003
Caplletra, Núm. 35 (2003) , p. 59-78  
7.
2 p, 105.6 KB Ús de "that" per part d'individus amb afàsia / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Ferreiro, Silvia (Rijksuniversiteit Groningen) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
L'afàsia és una patologia regressiva que afecta les habilitats lingüístiques (dèficit de comprensió i de producció oral i escrita) i que apareix després d'una lesió cerebral. Un estudi sobre la producció de construccions subordinades en anglès en individus amb i sense afàsia mostra que els individus amb afàsia utilitzen clarament menys oracions subordinades, sobretot els que tenen dèficit de producció. [...]
La afasia es una patología regresiva que afecta a las habilidades lingüísticas (déficit de comprensión y de producción oral y escrita) y que aparece tras una lesión cerebral. Un estudio sobre la producción de construcciones subordinadas en inglés en individuos con y sin afasia muestra que los individuos con afasia utilizan claramente menos oraciones subordinadas, sobre todo los que tienen déficit de producción. [...]
Aphasia is a regressive pathology affecting linguistic skills (lack of comprehension and oral and written production) which appears after brain injury. A study on the production of subordinate constructions in English in individuals with and without aphasia shows that individuals with aphasia use significantly less subordinate clauses, especially those with production deficits. [...]

2014
UAB divulga, Abril 2014
3 documentos
8.
13 p, 471.6 KB A talk with Neil Smith / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1994
Links & letters, N. 1 (1994) p. 109-121  
9.
1 p, 31.3 KB Foreward / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
1994
Links & letters, N. 1 (1994) p. 5-5  
10.
14 p, 275.8 KB An Incorporation Analysis Revisited / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
El comportament sintàctic d'algunes construccions de verb auxiliar i infinitiu o participi en català indica que aquests dos elements es comporten com una unitat. A Llinàs (1990) es proposà el mecanisme d'incorporació (Baker (1988)) per explicar aquest fenomen. [...]
1993
Catalan Working Papers in Linguistics, V. 3 n. 1 (1993) p. 139-152  

Artículos : Encontrados 11 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Libros y colecciones Encontrados 3 registros  
1.
16 p, 185.9 KB Rasgos de C y su adquisición en L2 : una asimetría más entre el catalán y el inglés / Fernández-Sánchez, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola, 2017
Relaciones sintácticas : Homenaje a José M. Brucart y M. Lluïsa Hernanz, 2017, p. 299-314  
2.
704 p, 5.7 MB Relaciones sintácticas : Homenaje a José M. Brucart y M. Lluïsa Hernanz / Gallego, Ángel J.. (Gallego Bartolomé) ed. ; Rodríguez Sellés, Yolanda, ed. ; Fernández-Sánchez, Javier, ed. ; Villalba, Xavier 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Uriagereka, Juan (University of Maryland) ; Sànchez López, Cristina (Universidad Complutense de Madrid) ; Sánchez Lancis, Carlos Eliseo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Saab, Andrés (Universidad de Buenos Aires) ; Rubio Alcalá, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romero Morales, Juan (Universidad de Extremadura) ; Ridruejo Alonso, Emilio (Universidad de Valladolid) ; Picallo i Soler, M. Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pavón Lucero, María Victoria (Universidad Carlos III de Madrid) ; Suñer Gratacós, Avel·lina (Universitat de Girona) ; Ordóñez, Francisco (Stonybrook University. Department of Linguistics) ; Mendívil-Giró, José-Luis (Universidad de Zaragoza) ; Mateu Fontanals, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Masullo, Pascual José (Universidad Nacional de Río Negro) ; Massanell i Messalles, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mascaró, Joan, 1949- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Machuca Ayuso, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ríos Mestre, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Leonetti, Manuel (Universidad de Alcalá. Departamento de Filología) ; Escandell-Vidal, Victoria (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Jiménez-Fernández, Ángel L (Universidad de Sevilla) ; Gutiérrez Rodríguez, Edita (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Pérez Ocón, Pilar (Universidad de Alcalá) ; Gumiel Molina, Silvia (Universidad de Alcalá) ; Moreno-Quibén, Norberto (Universidad de Alcalá) ; Pérez-Jiménez, Isabel (Universidad de Alcalá) ; Gràcia i Solé, Lluïsa (Universitat de Girona) ; Roca, Francesc 1945- (Universitat de Girona) ; González Rodríguez, Raquel (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica) ; Palma-Martínez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández-Sánchez, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garriga Escribano, Cecilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Gutiérrez Cuadrado, Juan (Universidad Carlos III de Madrid) ; Fábregas, Antonio (Universidad de Tromsø-Universidad Ártica de Noruega) ; Etxepare, Ricardo (Centre de Recherche sur la Langue et les Textes Basques (IKER)) ; Uribe-Etxebarria, Myriam (Universidad del País Vasco) ; Espinal, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Eguren, Luis (Universidad Autónoma de Madrid) ; Di Tullio, Ángela L. (Universidad de Buenos Aires) ; Demonte, Violeta (Universidad Autónoma de Madrid) ; Fernández Soriano, Olga (Universidad Autónoma de Madrid) ; Castroviejo, Elena (Consejo Superior de Investigaciones Científicas (Espanya). Instituto de Lengua, Literatura y Antropología) ; Gehrke, Berit (Centre National de la Recherche Scientifique (França)) ; Camus Bergareche, Bruno (Universidad de Castilla-La Mancha. Facultad de Letras) ; Ohannesian, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabré Monné, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Buenafuentes de la Mata, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Bosque, Ignacio (Universidad Complutense de Madrid) ; Sáez del Álamo, Luis Ángel (Universidad Complutense de Madrid) ; Bonet, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica) ; Bartra, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Rigau, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Balari, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Ausín, Adolfo (Michigan State University) ; Torrego, Esther (University of Massachusetts) ; Arche, María J. (University of Greenwich) ; Marín, Rafael (Université de Lille) ; Alcoba, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente volumen recoge los trabajos de algunos amigos y colegas de M. Lluïsa Hernanz i José M. Brucart. Con este libro se pretende rendir homenaje a su dilatada labor docente, a su inestimable contribución al estudio de la gramática del español y a su particular manera de concebir la formación universitaria como una actividad orientada también a educar en valores.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola, 2017  
3.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
Este proyecto tiene como objetivo principal mejorar las condiciones de aprendizaje de los estudiantes de dos asignaturas troncales de primer curso de la titulación de Filología Inglesa: Lengua Inglesa: Gramática Descriptiva I y Lengua Inglesa: Gramática Descriptiva II. [...]
The primary goal of this project is to improve the learning conditions of students in two core courses in the first year of the degree programme in English Language and Literature, English Language: Descriptive Grammar I and II. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documentos

Documentos de investigación Encontrados 8 registros  
1.
39 p, 848.9 KB The Acquisition of the wh-movement Parameter by Chinese Learners of English / Zheng Yang, Jie ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Adopting the generative approach as its framework, this paper aims to explore the Full Transfer/Full Access model by investigating the acquisition of the wh-movement parameter by Chinese learners of English. [...]
Adoptando el método generativo como marco de trabajo, este artículo pretende explorar el modelo de Transferencia Total/Acceso Total investigando la adquisición del parámetro wh-movement por parte de los estudiantes chinos de inglés. [...]
Adoptant el mètode generatiu com a marc de treball, aquest article pretén explorar el model de Transferència Total/Accés Total investigant l'adquisició del paràmetre wh-movement per part dels estudiants xinesos d'anglès. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
2.
37 p, 714.8 KB The Acquisition of English as a Second Language : v-raising Parameter Resetting by Spanish Native Speakers / Valle Gayà, Laura del ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
This dissertation sets out to see if evidence in favour of L1 transfer and UG access can be found in Verb-raising parameter resetting. The experiment consists of an acceptability judgement task carried out by Spanish and Catalan bilingual students of English. [...]
L'objectiu d'aquesta tesi és descobrir si hi ha transferència de la L1 i accés a la GU en la reconfiguració del paràmetre d'elevació del Verb. L'experiment consisteix en una tasca de judici d'acceptabilitat duta a terme per estudiants d'anglès de parla castellana i catalana. [...]
El objetivo de esta tesis es descubrir si hay transferencia de la L1 y acceso a la GU en la reconfiguración del parámetro de elevación del Verbo. El experimento consiste en una tarea de juicio de aceptabilidad realizada por castellano y catalanoparlantes que estudian inglés. [...]

2021
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis Anglesos [801]  
3.
35 p, 405.6 KB The That-Deletion Phenomenon in English and the Restrictions that Constrain its Use / Rodríguez Pons, Víctor ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
El següent treball té com a objectiu examinar els contextos més comuns en què es poden trobar clàusules subordinades de that i identificar els factors que limiten l'omissió del that. Aquesta dissertació se centra tant en les restriccions sintàctiques com lèxiques que es poden analitzar en aquests contextos: Verb + Clàusula that, Substantiu + Clàusula that i Adjectiu + Clàusula that. [...]
The present work aims to examine the most common contexts in which that- subordinate clauses can be found and identify the factors that constraint the omission of the complementiser. This dissertation focuses on both the syntactic and lexical restrictions that can be analysed in these contexts: Verb + That Clause, Noun + That Clause and Adjective + That Clause. [...]
El siguiente trabajo tiene como objetivo examinar los contextos más comunes en que se pueden encontrar cláusulas subordinadas de that e identificar los factores que limitan la omisión del that. Esta disertación se centra tanto en las restricciones sintácticas como léxicas que se pueden analizar en estos contextos: Verbo + Cláusula that, Sustantivo + Cláusula that y Adjetivo + Cláusula that. [...]

2021
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
4.
107 p, 39.2 MB The syntax of embedded questions and its acquisition by L2 learners of english / González Fernández, Cynthia ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
This paper explores the different mechanisms of English and Spanish in what question formation is concerned. L2 learners of English tend to apply Subject-Auxiliary Inversion in embedded contexts, where it is not necessary. [...]
Este estudio se centra en los distintos mecanismos que inglés y castellano utilizan para la formación de preguntas. L2 estudiantes de inglés tienden a utilizar la Inversión Sujeto-Auxiliar en oraciones interrogativas subordinadas, cuando no es necesario. [...]

2015
Grau en Estudis Anglesos [801]  
5.
44 p, 481.0 KB L1 Spanish transfer in the acquisition of the phenomenon of that-deletion in English / Guirado Puiggròs, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Following studies on the phenomenon of that-deletion in English (I think he will come), this TFG studies whether or not Spanish L2 learners of English display L1 interference in the acquisition of the phenomenon of that-deletion in English after the verbs say, believe and think in written and oral channels. [...]
Seguint els estudis sobre el fenomen de la supressió del that-complementant en Anglès (I think he will come), aquest TFG estudia si estudiants espanyols aprenents d'anglès mostren interferència de L1 en l'adquisició del fenomen de la supressió del that-complementant en anglès després dels verbs say, believe i think en contextos escrits i orals. [...]

2014
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
2 documentos
6.
37 p, 589.8 KB Transfer in the acquisition of ECM clauses by catalan learners of english / Náger Duch, Núria ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The syntactic structures in our L1 and those in a L2 can sometimes coincide, but this does not always occur. Hence, some of the errors that L2 learners make result from making a parallelism of the mother tongue, and when this occurs we deal with 'transfer' errors. [...]
Les estructures sintàctiques de la nostra primera llengua i les d'una segona poden coincidir, però no sempre és així. Per tant, alguns dels errors que cometen els aprenents d'una segona llengua es produeixen pel paral·lelisme de la seva llengua materna, i quan això passa lidiem amb "errors de transferència". [...]

2013
Grau en Estudis Anglesos [801]  
7.
189 p, 9.3 MB Verbal sequences : a generative approach / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Brucart, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Aquesta tesi vol proporcionar una explicació a un constrast sintàctic entre l'anglès, el català i l'espanyol tot assumint propostes teòriques específiques del marc generativista dins del model de la Recció i el Lligam. [...]
Esta tesis quiere proporcionar una explicación a un contraste sintáctico entre el inglés, el catalán i el español asumiendo propuestas teóricas específicas del marco generativista dentro del modelo de la Rección y el Ligamiento. [...]
This thesis attempts to provide an explanation of a syntactic contrast between English, Catalan and Spanish assuming specific theoretical proposals in the generative framework within the Government and Binding model. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
3 documentos
8.
669 p, 4.1 MB Child and Adult Non-Native Subject Development : a Bi-directional Study of English and Spanish as L2s / Pladevall Ballester, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquesta tesi explora l'adquisició no-nativa de les propietats del subjecte gramatical en l'anglès i el castellà de nens i adults castellanoparlants i angloparlants, els quals no resideixen en el país de la L2, i contribueix així a la recerca en aquest camp amb noves dades i descobriments. [...]
The present study explores the non-native English and Spanish acquisition of subject properties in Spanish and English-speaking children and adults who are not in the L2-speaking country and thus contributes to the amount of research produced in the field by providing new data and findings. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Materiales académicos Encontrados 68 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
1 p, 401.6 KB Sintaxi Anglesa Avançada [21757] / Llinàs i Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2003-04
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
2.
1 p, 444.4 KB Sintaxi Anglesa Avançada [21757] / Llinàs i Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2002-03
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
3.
1 p, 418.7 KB Sintaxi anglesa avançada [00000] / Llinàs i Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
4.
1 p, 376.2 KB Sintaxi anglesa I [00000] / Llinàs i Grau, Mireia ; Capdevila i Batet, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
5.
1 p, 276.0 KB Gramàtica anglesa [00000] / Llinàs i Grau, Mireia ; Capdevila i Batet, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2001-02
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
6.
1 p, 432.3 KB Sintaxi anglesa avançada [00000] / LLinàs i Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2000-01
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
7.
1 p, 294.3 KB Sintaxi anglesa II [00000] / Llinàs i Grau, Mireia ; Domínguez, Joaquín ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2000-01
Llicenciat en Filologia Anglesa [501]  
8.
4 p, 101.2 KB Adquisició de la Sintaxi i la Morfologia Angleses [44030] / Llinàs i Grau, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul estudia els procés d'adquisició de l'anglès com a primera i com segona llengua analitzant com els nens (L1) i els adults (L2) aprenen la forma de les paraules angleses i les seves possibles combinacions per formar oracions en anglès. [...]
This module studies the process of acquiring English as a first and as a second language by analysing how children (L1) and adults (L2) acquire the form of English words and their possible combinations into English sentences. [...]
Este módulo estudia los procesos de adquisición del inglés como primera y como segunda lengua analizando cómo los niños (L1) y los adultos (L2) aprenden la forma de las palabras inglesas y sus posibles combinaciones para formar oraciones en inglés. [...]

2022-23
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]
3 documentos
9.
5 p, 107.3 KB Gramàtica Anglesa I: de la Paraula a l'Oració [106279] / Coll Alfonso, Mercè ; Llinàs i Grau, Mireia ; West Underhill, Lovell Margaret ; Barranqueras Martinez, Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest és un curs descriptiu que ofereix una revisió de la gramàtica de l'anglès des del mot fins l'oració. Aporta als estudiants la terminologia necessària per tal de poder descriure i explicar els elements de l'oració anglesa.
This is a descriptive course which offers an overview of the grammar of English from the word to the sentence. It provides the students with the necessary terminology to be able to describe and explain the elements of English sentences.
Este es un curso descriptivo que ofrece una revisión de la gramática del inglés desde la palabra a la oración. Aporta a los estudiantes la terminología necesaria para poder describir y explicar los elementos de la oración inglesa.

2022-23
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
3 documentos
10.
5 p, 105.5 KB Gramàtica Descriptiva Anglesa [103410] / Coll Alfonso, Mercè ; Llinàs i Grau, Mireia ; West Underhill, Lovell Margaret ; Barranqueras Martinez, Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest és un curs descriptiu que ofereix una revisió de la gramàtica de l'anglès des del mot fins la oració. Aporta als estudiants la terminologia necessària per tal de poder descriure i explicar els elements de la oració anglesa.
This is a descriptive course which offers an overview of the grammar of English from the word to the sentence. It provides the students with the necessary terminology to be able to describe and explain the elements of English sentences.
Este es un curso descriptivo que ofrece una revisión de la gramática del inglés desde la palabra a la oración. Aporta a los estudiantes la terminología necesaria para poder describir y explicar los elementos de la oración inglesa.

2022-23
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 68 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.