Resultats globals: 9 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 7 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Materials de curs 7 registres trobats  
1.
6 p, 89.1 KB Advanced Topics in Entrepreneurship and SME Management [42781] / Perdiguero Garcia, Jordi ; Llonch Andreu, Joan ; Capelleras Segura, Joan Lluís ; Urbano Pulido, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The main objective of this module is to provide students with a solid conceptual and empirical understanding of entrepreneurship and SME management. As such, the module is aimed at helping students develop a critical appreciation for the concepts, theoretical frameworks, methodologies, and current questions that animate the field.
2017-18
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]  
2.
6 p, 85.0 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
3.
6 p, 84.0 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2016-17
Màrqueting [1093]
2 documents
4.
3 p, 76.5 KB Pràctiques Professionals [43191] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial.
1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.

2016-17
Màrqueting [1093]
2 documents
5.
6 p, 32.2 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
2015-16
Màrqueting [1093]
2 documents
6.
7 p, 111.9 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
2014-15
Màrqueting [1093]
2 documents
7.
6 p, 104.1 KB Màrqueting Avançat [42226] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, de análisis de los mercados y de la planificación de marketing.
2013-14  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
342 p, 34.6 MB Una perspectiva sobre el usuario de metro. La investigación de la problemática actual en el transporte público suburbano en Barcelona : [proyecto de investigación: pasajeros, raíles, andenes y viajes] / Lamora Soto, David ; Ruiz de Escudero Amundarain, Ion ; Llonch Andreu, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
El transporte público metropolitano en Barcelona ha devenido eje vertebrador de la movilidad urbana y ha supuesto un cambio en las relaciones personales. Todo desarrollo va acompañado de deficiencias estructurales, técnicas, ambientales, económicas y sociales. [...]
El transport públic metropolità a Barcelona ha esdevingut eix vertebrador de la mobilitat urbana i ha suposat un canvi en les relacions personals. Tot desenvolupament va acompanyat de deficiències estructurals, tècniques, ambientals, econòmiques i socials. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009 (Projectes i treballs de final de carrera (UAB. Investigació i Tècniques de Mercat))  
2.
69 p, 377.1 KB La orientación al mercado, la orientación empresarial, la capacidad de innovación y los resultados en Pymes de reciente creación / Gómez Villanueva, Jorge E. ; Llonch Andreu, Joan, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa
En la literatura de marketing se han propuesto diferentes modelos que analizan de manera parcial la relación entre la orientación al mercado (OM), la orientación empresarial (OE), la capacidad de innovación (CI) y los resultados organizacionales. [...]
2007  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.