Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
8 p, 344.1 KB Les competències transversals a l'escola de ciències de la salut de Manresa / Ubiergo Perramon, Imma (Fundació Universitària del Bages. Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa) ; Lorza Blasco, Gonzalo (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa. Estudis de Fisioteràpia) ; Pérez Quirós, Manel (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa. Estudis de Podologia) ; Torralba Roselló, Mireia (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa. Estudis de Logopèdia) ; Valiente Ballesteros, Carme (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa. Estudis d'Infermeria)
Un dels pilars del nou marc d'ensenyament superior és l'aprenentatge basat en competències. Yáriz i Villardón defineixen una competència com el conjunt de coneixements, habilitats i actituds necessaris per a desenvolupar una ocupació donada i la capacitat de mobilitzar i aplicar aquests recursos en un entorn determinat, per a produir un resultat definit. [...]
One of the pillars of the new framework for higher education is learning based on competences. Yáriz and Villardon define one competence as knowledge, skills and attitudes, all of them needed to develop an activity, and the capacity to apply these resources on a specific environment, to produce a defined result. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
2.
7 p, 49.6 KB Experiència en l'aplicació d'un sistema d'aprenentatge cooperatiu en un grup nombrós d'alumnes / Lorza Blasco, Gonzalo (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa) ; Astarloa Askasibar, Idoia (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa)
Durant el curs 2006-2007 s'ha portat a terme la implementació d'un sistema d'aprenentatge cooperatiu a l'assignatura Kinessiteràpia II , que té un total de 4,5 crèdits teòrics. Els objectius inicials han estat la millora del nivell d'aprenentatge dels alumnes, la millora en el rendiment acadèmic, ja que era una assignatura amb un nivell de suspesos del 35% i 25% de no presentats. [...]
Along the course 2006-2007 we have been working in the stablisment of a new cooperative learning method in the kinessiterapia II subject, that is 4,5 theoretical credits. The main objectives have been the improving of the level of learning of our students, the improving of the academic preformance because of the hight percentage of failed exams (35%) and not presented (25%). [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
11 p, 102.2 KB Valoració per carpetes de les estades clíniques dels estudis de fisioteràpia de l'EUCS Manresa / Serrano Vivancos, Isaac (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa. Estudis de fisioteràpia) ; Lorza Blasco, Gonzalo (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa. Estudis de fisioteràpia) ; Rodríguez Munné, Carles (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa. Estudis de fisioteràpia) ; Sallés Ollé, Laia (Escola Universitària de Ciències de la Salut de Manresa. Estudis de fisioteràpia)
L'objectiu general que ens proposem aconseguir al llarg d'aquesta assignatura, és integrar el procés d'avaluació dins del procés d'ensenyament-aprenentatge, i aconseguir que els mateixos estudiants esdevinguin més autònoms a l'hora de controlar el seu procés d'aprenentatge.
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.