Resultats globals: 28 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 14 registres trobats
Materials acadèmics, 13 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 247.1 KB Standardizing admission and discharge processes to improve patient flow: a cross sectional study / Ortiga Fontgivell, Berta (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Salazar, Albert (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Jovell Fernández, Albert J. (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Josep Laporte) ; Escarrabill Sanglas, J. (Institut d'Estudis de la Salut (Barcelona, Catalunya)) ; Marca Francès, Guillem (Universitat de Vic) ; Corbella, Xavier (Hospital Universitari de Bellvitge)
Background: The aim of this study was to evaluate how hospital capacity was managed focusing on standardizing the admission and discharge processes. Methods: This study was set in a 900-bed university affiliated hospital of the National Health Service, near Barcelona (Spain). [...]
2012 - 10.1186/1472-6963-12-180
BMC health services research, Vol. 12, N. 180 (June 2012) , p. 1-6  

Documents de recerca 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
72 p, 2.1 MB Product placement a la dècada del 2020 : cas Stranger Things / Corbera Rubio, Miquel ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El creixement de les noves tecnologies així com el naixement de nous models de negoci ha comportat canvis en el model publicitari. El product placement ha nascut com una alternativa a la publicitat convencional. [...]
El crecimiento de las nuevas tecnologías y el nacimiento de nuevos modelos de negocio ha comportado cambios en el modelo publicitario. El product placement ha nacido como una alternativa a la publicidad convencional. [...]
The growth of new technologies and the birth of new business models have brought about changes in the advertising model. Product placement has emerged as an alternative to conventional advertising. In this paper we will study the effectiveness of this technique in one of the most-watched series in the 2020s, Stranger Things. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
258 p, 89.0 MB Plan de comunicación de la agencia de modelos Sum Models / Baños Fernández, Carlos ; Escalera Mora, Judith ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en la ideació d'un pla de comunicació per a l'agència de models Sum Models. A partir d'una anàlisi de la situació de les agències de models actuals a Espanya, i de les necessitats del sector, s'ha creat una agència basada en la bellesa real que dona resposta a aquesta nova realitat. [...]
Este proyecto se basa en la ideación de un plan de comunicación para la agencia de modelos Sum Models. A partir de un análisis de la situación de las agencias de modelos actuales en España, y de las necesidades del sector, se ha creado una agencia basada en la belleza real que da respuesta a esta nueva realidad. [...]
This project is based on the ideation of a communication plan for the model agency Sum Models. Based on an analysis of the situation of current modelling agencies in Spain and the needs of the sector, an agency based on real beauty has been created to respond to this new reality. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
56 p, 5.6 MB Mi primera tragaperras / Ruiz Navarro, Víctor ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Milers de nens juguen a videojocs en disposituis mòbils. Una gran quantitat d'aquests jocs són gratuïts, però amaguen una manera de guanyar diners que res té a veure amb l'ètica. Les mecàniques de jocs d'atzar introduïdes en aquests jocs suposen un perill pel desenvolupament mental d'un menor.
Miles de niños juegan a videojuegos en dispositivos móviles. Una gran cantidad de estos juegos son gratuitos, pero esconden una manera de ganar dinero que nada tiene que ver con la ética. Las mecánicas de juegos de azar introducidas en estos juegos suponen un riesgo para el desarrollo mental de un menor.
Thousands of children play video games on mobile devices. A large number of these games are free, but they hide a way to earn money that has nothing to do with ethics. The gambling mechanics introduced in these games pose a risk to the mental development of the minor.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
4.
196 p, 6.7 MB El tractament del/la VIH/SIDA en la premsa generalista i la premsa LGBT : un estudi comparatiu de TIME Magazine i Gay Community News / Lagares Pastor, Salomé ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és estudiar el tractament del/la VIH/SIDA en la premsa generalista i LGBT, observar si existeixen diferències i definir-ne quines a partir d'una anàlisi quantitativa i qualitativa d'una mostra de peces publicades pels setmanaris estatunidencs TIME Magazine i Gay Community News el 1987.
El objetivo de este trabajo es estudiar el tratamiento del VIH/SIDA en la prensa generalista y LGBT, observar si existen diferencias y definir cuáles a partir de un análisis cuantitativo y cualitativo de una muestra de piezas publicadas por los semanarios estadounidenses TIME Magazine y Gay Community News en 1987.
The goal of this paper is to study the treatment of HIV/AIDS in the mainstream and LGBT press, observing whether there's differences and defining which through a quantitative and qualitative analysis of a sample of pieces published by the American weeklies TIME Magazine and Gay Community News in 1987.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
5.
233 p, 4.3 MB Música, fans y redes sociales : estrategias promocionales de los álbumes BE y folklore en Twitter / González Franco, Clara ; Ribas Alcántara, Maria ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La popularitat de les xarxes socials entre el públic general ha provocat que una gran varietat de sectors es mobilitzin en aquests espais virtuals i facin ús d'ells per a anunciar productes i serveis. [...]
La popularidad de las redes sociales entre el público general ha provocado que una gran variedad de sectores se movilicen en estos espacios virtuales y hagan uso de ellos para anunciar productos y servicios. [...]
The popularity of social media among the general public has caused a wide variety of sectors to take part in these platforms and use them to advertise products and services. This study shows an analysis of the different official promotional techniques and strategies carried out on Twitter to promote the albums BE, by the South Korean group BTS, and folklore, by the American singer Taylor Swift, both published in 2020. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
6.
160 p, 22.9 MB Plan de comunicación corporativa y su promoción en las redes sociales del Ateneu de Rubí / Tudó Gallart, Paula ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es una proposta de projecte de comunicació corporativa per a l'equipament municipal cultural anomenat Ateneu, situat a la ciutat de Rubí (Vallès Occidental). El projecte vol donar solució a dos dels seus principals problemes. [...]
Este trabajo es una propuesta de proyecto de comunicación corporativa para el equipamiento municipal cultural llamado Ateneu, situado en la ciudad de Rubí (Vallés Occidental). El proyecto quiere dar solución a dos de sus principales problemas. [...]
This work is a proposal of a corporate communication plan of the municipal cultural equipment called Ateneu, located in the city of Rubí (Valles Occidental). This project aims to give a solution to two of its main problems. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
7.
126 p, 50.4 MB Espais que vénen de gust : pla de comunicació per a Tendals Gabriel / Gabriel López, Ariadna ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es basa en la creació d'un pla de comunicació per a Tendals Gabriel, una petita empresa del Bages especialitzada en sistemes de protecció solar. A partir de l'anàlisi de la pròpia empresa i el seu entorn, s'ha dut a terme una proposta estratègica que dóna resposta als problemes de comunicació detectats i que culmina amb el plantejament d'un pla d'accions.
Este proyecto se basa en la creación de un plan de comunicación para Tendals Gabriel, una pequeña empresa del Bages especializada en sistemas de protección solar. A partir del análisis de la propia empresa y su entorno, se ha elaborado una propuesta estratégica que da respuesta a los problemas de comunicación detectados y que culmina con el planteamiento de un plan de acciones.
This project is based on the creation of a communication plan for Tendals Gabriel, a small company from Bages.
specialized in solar protection systems. Based on an analysis of the company itself and its environment, a strategic proposal was drawn up in response to the communication problems detected, culminating in an action plan.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
121 p, 27.2 MB Creació i desenvolupament de la marca personal La Beta / Aragall Roca, Alba ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi del concepte "marca personal" per a la posterior aplicació a la creació de la meva pròpia marca personal de comunicació en arts escèniques.
Estudio del concepto "marca personal" para la posterior aplicación a la creación de mi propia marca personal de comunicación en artes escénicas.
Study of the "personal brand" concept for subsequent application to the creation of my own personal brand in the performing arts communication.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
54 p, 9.4 MB Estratègia de creació de continguts : creació d'una campanya de comunicació i marca personal en xarxes socials / Mitjavila i de Miguel, Albert ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es duu a terme una estratègia de creació de continguts per a una campanya de comunicació de marca personal. Es crea tota l'estratègia i producció de continguts de la marca personal de Loli Ortega, una maquilladora professional. [...]
En este trabajo se lleva a cabo una estrategia de creación de contenidos para una campaña de comunicación de marca personal. Se crea toda la estrategia y producción de contenidos de la marca personal de Loli Ortega, una maquilladora profesional. [...]
This project is about the creation of a content creation strategy for a personal brand communication campaign. The entire strategy and content production of the personal brand of Loli Ortega, a professional makeup artist, is created. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
174 p, 8.4 MB Gas a la vida : pla de comunicació per un taller de pneumàtics local / Canalejo Bastardas, Laia ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent Treball de Fi de Grau proposa un pla de comunicació 360ª per a SAS Pneumàtics, un taller de pneumàtics local i independent al Baix Llobregat. El projecte treballa l'anàlisi dels entorns, l'establiment d'objectius smart i la creació d'una proposta estratègica de valor amb el seu corresponent pla d'accions, calendari KPI's i pressupost.
El siguiente Trabajo de Fin de Grado propone un plan de comunicación 360ª para SAS Pneumàtics, un taller de neumáticos local e independiente en el Baix Llobregat. El proyecto trabaja el análisis de los entornos, el establecimiento de objetivos smart y la creación de una propuesta estratégica de valor con su correspondiente plan de acciones, calendarización, KPIs y presupuesto.
This Final Degree Project proposes a 360º communication plan for SAS Pneumàtics, a local and independent tire centre in Baix Llobregat. The project works on the environment's analysis, the establishment of smart goals, and the creation of a strategic value proposal with its corresponding action plan, KPI's, calendar and budget.

2020
Grau en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 102.7 KB Treball de Final de Màster [44435] / Valenzuela Garcia, Hugo ; Veciana Botet, Paula ; Morales Morales, Ernesto ; Verdu Tirado, Jorge Andres ; Esparza Masana, Ricard ; Morell Perez, Antoni ; López Vicario, José ; Giraldo Luque, Santiago ; Rodriguez Alvarez, Joaquín ; Blázquez Giménez, Concepción ; Meneses Benitez, Montserrat ; Faucha Hernández, Mireia ; Aragonés Chicharro, Vidal ; Perez Tena, Juan Ramon ; Marti Palet, Ignasi ; Marca Francès, Guillem ; Rodríguez Salgado, Luis ; Fajula Payet, Anna ; Soria Rodriguez, Isabel ; Basart i Muñoz, Josep M ; Pedret Ferré, Carles ; Blanco, Ismael ; Turro Sol, Andreu ; Fito Frutos, Ariadna ; Melendez Pereto, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El Treball de Fi de Màster (TFM) constitueix un element fonamental del procés formatiu de l'alumnat. Permet desenvolupar un projecte d'investigació individual de manera autònoma (tot i que sota la supervisió d'un tutor/a que pot ser, o no, professorat del màster) sobre un tema de la seva elecció de qualsevol àmbit d'investigació relacionat amb els continguts docents del màster. [...]
The Master's Thesis Dissertation (TFM) is a fundamental element of the students' learning process. It allows the student to develop an individual research project independently (under the supervision of a tutor who may, or may not, be a professor teaching in the master) on a topic of the student's choice in any field of research related to the contents of the Master. [...]
El Trabajo de Fin de Máster (TFM) constituye un elemento fundamental del proceso formativo del alumnado. Permite desarrollar un proyecto de investigación individual de manera autónoma (aunque bajo la supervisión de un tutor/a que puede ser, o no, profesorado del máster) sobre un tema de su elección de cualquier ámbito de investigación relacionado con los contenidos docentes del máster. [...]

2023-24
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
2.
5 p, 110.5 KB Tecnologia i Comunicació en Emprenedoria i Innovació Social [44432] / Pedret Ferré, Carles ; Giraldo Luque, Santiago ; Faucha Hernández, Mireia ; Marca Francès, Guillem ; Pérez Reyes, Andreu ; Basart i Muñoz, Josep M ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu del mòdul és aportar a l'alumnat la visió general dels recursos tecnològics i comunicatius disponibles en l'àmbit de l'emprenedoria social. Tenint en compte els diversos "background" acadèmics, no és objectiu del mòdul que aquests es converteixen en experts en l'àmbit tecnològic i comunicatiu, sinó que adquireixin el coneixement de les diferents eines i solucions tecnològiques que estan disponibles a dia d'avui en aquest àmbit. [...]
The objective of the module is to provide students with an overview of the technological and communication resources available in the field of social entrepreneurship. Taking into account the student's different academic background, it is not the objective of this module that they become experts in the technological and communicative field, but rather that they acquire knowledge of the different technological tools and solutions that are currently available in this field. [...]
El objetivo del módulo es aportar al alumnado la visión general de los recursos tecnológicos y comunicativos disponibles en el ámbito del emprendimiento social. Teniendo en cuenta los diversos "backgrounds" académicos, no es objetivo de este módulo que los alumnos se conviertan en expertos en el ámbito tecnológico y comunicativo, sino que adquieran el conocimiento de las diferentes herramientas y soluciones tecnológicas que están disponible actualmente en este ámbito. [...]

2023-24
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
3.
4 p, 106.6 KB Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris [42432] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Martin Pascual, Miguel Angel ; Ávalos Del Pino, Maria Carmen ; Marca Francès, Guillem ; Gifreu, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul profunditza en la recerca de les principals tendències en formats i programació audiovisuals i publicitaris que afectes als continguts en diferents suports.
This module delves into the research of the main tendencies in audiovisual and advertising formats and programming that affect the contents in different media and devices.
Este módulo profundiza en la investigación de las principales tendencias en formatos y programación audiovisuales y publicitarios que afectan a los contenidos en diferentes soportes.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
4.
6 p, 111.2 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Valero Sancho, José Luis ; Navarro Bosch, Celina ; Pires de Sa, Fernanda ; Marca Francès, Guillem ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
The aim of this module is to deepen in the study, analysis and production of interactive contents in the different media and formats, as well as its cross-media decline and the implementation of the social media communication strategies. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
5.
4 p, 103.0 KB Direcció d'Art, Disseny Artístic i Il·luminació [105011] / Marca Francès, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és introduir l'alumne en l'àmbit de la direcció d'art des de totes les facetes diferenciant la polisèmia del concepte i oferint la possibilitat de deixar obertes diferents apostes laborals. [...]
The objective of the subject is to introduce the student to the field of art direction from all its facets, differentiating the polysemy of the concept and offering the possibility of leaving open different job options. [...]
El objetivo de la asignatura es introducir al alumno en el ámbito de la dirección de arte desde todas sus facetas diferenciando la polisemia del concepto y ofreciendo la posibilidad de dejar abiertas distintas apuestas laborales. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
6.
4 p, 104.4 KB Disseny Centrat en l'Usuari [104731] / Andreu Sánchez, Celia ; Marca Francès, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació de productes que resolguin necessitats dels usuaris finals amb la simplicitat i usabilitat com a base. Estudi de metodologies, tècniques i models d'investigació per al disseny i l'avaluació de productes interactius finals.
Creation of products that meet the needs of end users with simplicity and usability as the basis. Study of methodologies, techniques and research models for the design and evaluation of final interactive products.
Creación de productos que resuelvan necesidades de los usuarios finales con la simplicidad y usabilidad como base. Estudio de metodologías, técnicas y modelos de investigación para el diseño y la evaluación de productos interactivos finales.

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
7.
6 p, 114.7 KB Tecnologia i Comunicació en Emprenedoria i Innovació Social [44432] / Pedret Ferré, Carles ; Domènech Argemí, Miquel ; Franco Puntes, Daniel ; Giraldo Luque, Santiago ; Marca Francès, Guillem ; Espinosa, Antonio ; Basart i Muñoz, Josep M ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu del mòdul és aportar a l'alumnat la visió general dels recursos tecnològics i comunicatius disponibles en l'àmbit de l'emprenedoria social. Tenint en compte els diversos "background" acadèmics, no és objectiu del mòdul que aquests es converteixen en experts en l'àmbit tecnològic i comunicatiu, sinó que adquireixin el coneixement de les diferents eines i solucions tecnològiques que estan disponibles a dia d'avui en aquest àmbit. [...]
The objective of the module is to provide students with an overview of the technological and communication resources available in the field of social entrepreneurship. Taking into account the student's different academic background, it is not the objective of this module that they become experts in the technological and communicative field, but rather that they acquire knowledge of the different technological tools and solutions that are currently available in this field. [...]
El objetivo del módulo es aportar al alumnado la visión general de los recursos tecnológicos y comunicativos disponibles en el ámbito del emprendimiento social. Teniendo en cuenta los diversos "backgrounds" académicos, no es objetivo de este módulo que los alumnos se conviertan en expertos en el ámbito tecnológico y comunicativo, sino que adquieran el conocimiento de las diferentes herramientas y soluciones tecnológicas que están disponible actualmente en este ámbito. [...]

2022-23
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
8.
4 p, 103.0 KB Direcció d'Art, Disseny Artístic i Il·luminació [105011] / Marca Francès, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de l'assignatura és introduir l'alumne en l'àmbit de la direcció d'art des de totes les facetes diferenciant la polisèmia del concepte i oferint la possibilitat de deixar obertes diferents apostes laborals. [...]
The objective of the subject is to introduce the student to the field of art direction from all its facets, differentiating the polysemy of the concept and offering the possibility of leaving open different job options. [...]
El objetivo de la asignatura es introducir al alumno en el ámbito de la dirección de arte desde todas sus facetas diferenciando la polisemia del concepto y ofreciendo la posibilidad de dejar abiertas distintas apuestas laborales. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
9.
5 p, 108.7 KB Gèneres Publicitaris [103073] / Marca Francès, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de la matèria Gèneres Audiovisuals, junt amb l'abans esmentada, Gèneres Televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres interactius, i Programació en ràdio i televisió. [...]
This optional subject of 6 ECTS is part of the subject Audiovisual Gender, together with the aforementioned, Television Genres, Film Genres, Interactive Genres, and Radio and Television Programming. The main objective is to have the basic specific knowledge about the set of narrative and expressive conventions that define the different genres and formats of Audiovisual Communication and Advertising, as well as the associated productive routines. [...]
Esta asignatura optativa de 6 ECTS forma parte de la materia Géneros Audiovisuales, junto con la antes mencionada Géneros televisivos, Géneros cinematográficos, Géneros interactivos y Programación en radio y televisión. [...]

2021-22
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents
10.
6 p, 114.7 KB Tecnologia i Comunicació en Emprenedoria i Innovació Social [44432] / Verdu Tirado, Jordi ; Domènech Argemí, Miquel ; Franco Puntes, Daniel ; Giraldo Luque, Santiago ; Jordan Avila, Santiago ; Marca Francès, Guillem ; Espinosa, Antonio ; Basart Muñoz, Josep M.. ; Pedret Ferré, Carles ; Tejedor, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu del mòdul és aportar a l'alumnat la visió general dels recursos tecnològics i comunicatius disponibles en l'àmbit de l'emprenedoria social. Tenint en compte els diversos "background" acadèmics, no és objectiu del mòdul que aquests es converteixen en experts en l'àmbit tecnològic i comunicatiu, sinó que adquireixin el coneixement de les diferents eines i solucions tecnològiques que estan disponibles a dia d'avui en aquest àmbit. [...]
The objective of the module is to provide students with an overview of the technological and communication resources available in the field of social entrepreneurship. Taking into account the student's different academic background, it is not the objective of this module that they become experts in the technological and communicative field, but rather that they acquire knowledge of the different technological tools and solutions that are currently available in this field. [...]
El objetivo del módulo es aportar al alumnado la visión general de los recursos tecnológicos y comunicativos disponibles en el ámbito de la emprendeduría social. Teniendo en cuenta los diversos "backgrounds" académicos, no es objetivo de este módulo que los alumnos se conviertan en expertos en el ámbito tecnológico y comunicativo, sino que adquieran el conocimiento de las diferentes herramientas y soluciones tecnológicas que están disponible actualmente en este ámbito. [...]

2021-22
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents

Materials acadèmics : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.