1.
|
4 p, 102.7 KB |
Treball de Final de Màster [44435]
/
Valenzuela Garcia, Hugo ;
Veciana Botet, Paula ;
Morales Morales, Ernesto ;
Verdu Tirado, Jorge Andres ;
Esparza Masana, Ricard ;
Morell Perez, Antoni ;
López Vicario, José ;
Giraldo Luque, Santiago ;
Rodriguez Alvarez, Joaquín ;
Blázquez Giménez, Concepción ;
Meneses Benitez, Montserrat ;
Faucha Hernández, Mireia ;
Aragonés Chicharro, Vidal ;
Perez Tena, Juan Ramon ;
Marti Palet, Ignasi ;
Marca Francès, Guillem ;
Rodríguez Salgado, Luis ;
Fajula Payet, Anna ;
Soria Rodriguez, Isabel ;
Basart i Muñoz, Josep M ;
Pedret Ferré, Carles ;
Blanco, Ismael ;
Turro Sol, Andreu ;
Fito Frutos, Ariadna ;
Melendez Pereto, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El Treball de Fi de Màster (TFM) constitueix un element fonamental del procés formatiu de l'alumnat. Permet desenvolupar un projecte d'investigació individual de manera autònoma (tot i que sota la supervisió d'un tutor/a que pot ser, o no, professorat del màster) sobre un tema de la seva elecció de qualsevol àmbit d'investigació relacionat amb els continguts docents del màster. [...] The Master's Thesis Dissertation (TFM) is a fundamental element of the students' learning process. It allows the student to develop an individual research project independently (under the supervision of a tutor who may, or may not, be a professor teaching in the master) on a topic of the student's choice in any field of research related to the contents of the Master. [...] El Trabajo de Fin de Máster (TFM) constituye un elemento fundamental del proceso formativo del alumnado. Permite desarrollar un proyecto de investigación individual de manera autónoma (aunque bajo la supervisión de un tutor/a que puede ser, o no, profesorado del máster) sobre un tema de su elección de cualquier ámbito de investigación relacionado con los contenidos docentes del máster. [...]
2023-24 Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
|
|
2.
|
5 p, 110.5 KB |
Tecnologia i Comunicació en Emprenedoria i Innovació Social [44432]
/
Pedret Ferré, Carles ;
Giraldo Luque, Santiago ;
Faucha Hernández, Mireia ;
Marca Francès, Guillem ;
Pérez Reyes, Andreu ;
Basart i Muñoz, Josep M ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu del mòdul és aportar a l'alumnat la visió general dels recursos tecnològics i comunicatius disponibles en l'àmbit de l'emprenedoria social. Tenint en compte els diversos "background" acadèmics, no és objectiu del mòdul que aquests es converteixen en experts en l'àmbit tecnològic i comunicatiu, sinó que adquireixin el coneixement de les diferents eines i solucions tecnològiques que estan disponibles a dia d'avui en aquest àmbit. [...] The objective of the module is to provide students with an overview of the technological and communication resources available in the field of social entrepreneurship. Taking into account the student's different academic background, it is not the objective of this module that they become experts in the technological and communicative field, but rather that they acquire knowledge of the different technological tools and solutions that are currently available in this field. [...] El objetivo del módulo es aportar al alumnado la visión general de los recursos tecnológicos y comunicativos disponibles en el ámbito del emprendimiento social. Teniendo en cuenta los diversos "backgrounds" académicos, no es objetivo de este módulo que los alumnos se conviertan en expertos en el ámbito tecnológico y comunicativo, sino que adquieran el conocimiento de las diferentes herramientas y soluciones tecnológicas que están disponible actualmente en este ámbito. [...]
2023-24 Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
|
|
3.
|
|
4.
|
6 p, 111.2 KB |
Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431]
/
Ribes Guardia, Francesc Xavier ;
Valero Sancho, José Luis ;
Navarro Bosch, Celina ;
Pires de Sa, Fernanda ;
Marca Francès, Guillem ;
Andreu Sánchez, Celia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...] The aim of this module is to deepen in the study, analysis and production of interactive contents in the different media and formats, as well as its cross-media decline and the implementation of the social media communication strategies. [...] Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]
2023-24 Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
6 p, 114.7 KB |
Tecnologia i Comunicació en Emprenedoria i Innovació Social [44432]
/
Pedret Ferré, Carles ;
Domènech Argemí, Miquel ;
Franco Puntes, Daniel ;
Giraldo Luque, Santiago ;
Marca Francès, Guillem ;
Espinosa, Antonio ;
Basart i Muñoz, Josep M ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu del mòdul és aportar a l'alumnat la visió general dels recursos tecnològics i comunicatius disponibles en l'àmbit de l'emprenedoria social. Tenint en compte els diversos "background" acadèmics, no és objectiu del mòdul que aquests es converteixen en experts en l'àmbit tecnològic i comunicatiu, sinó que adquireixin el coneixement de les diferents eines i solucions tecnològiques que estan disponibles a dia d'avui en aquest àmbit. [...] The objective of the module is to provide students with an overview of the technological and communication resources available in the field of social entrepreneurship. Taking into account the student's different academic background, it is not the objective of this module that they become experts in the technological and communicative field, but rather that they acquire knowledge of the different technological tools and solutions that are currently available in this field. [...] El objetivo del módulo es aportar al alumnado la visión general de los recursos tecnológicos y comunicativos disponibles en el ámbito del emprendimiento social. Teniendo en cuenta los diversos "backgrounds" académicos, no es objetivo de este módulo que los alumnos se conviertan en expertos en el ámbito tecnológico y comunicativo, sino que adquieran el conocimiento de las diferentes herramientas y soluciones tecnológicas que están disponible actualmente en este ámbito. [...]
2022-23 Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
5 p, 108.7 KB |
Gèneres Publicitaris [103073]
/
Marca Francès, Guillem ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura optativa de 6 ECTS forma part de la matèria Gèneres Audiovisuals, junt amb l'abans esmentada, Gèneres Televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres interactius, i Programació en ràdio i televisió. [...] This optional subject of 6 ECTS is part of the subject Audiovisual Gender, together with the aforementioned, Television Genres, Film Genres, Interactive Genres, and Radio and Television Programming. The main objective is to have the basic specific knowledge about the set of narrative and expressive conventions that define the different genres and formats of Audiovisual Communication and Advertising, as well as the associated productive routines. [...] Esta asignatura optativa de 6 ECTS forma parte de la materia Géneros Audiovisuales, junto con la antes mencionada Géneros televisivos, Géneros cinematográficos, Géneros interactivos y Programación en radio y televisión. [...]
2021-22 Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents
|
|
10.
|
6 p, 114.7 KB |
Tecnologia i Comunicació en Emprenedoria i Innovació Social [44432]
/
Verdu Tirado, Jordi ;
Domènech Argemí, Miquel ;
Franco Puntes, Daniel ;
Giraldo Luque, Santiago ;
Jordan Avila, Santiago ;
Marca Francès, Guillem ;
Espinosa, Antonio ;
Basart Muñoz, Josep M.. ;
Pedret Ferré, Carles ;
Tejedor, Santiago ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu del mòdul és aportar a l'alumnat la visió general dels recursos tecnològics i comunicatius disponibles en l'àmbit de l'emprenedoria social. Tenint en compte els diversos "background" acadèmics, no és objectiu del mòdul que aquests es converteixen en experts en l'àmbit tecnològic i comunicatiu, sinó que adquireixin el coneixement de les diferents eines i solucions tecnològiques que estan disponibles a dia d'avui en aquest àmbit. [...] The objective of the module is to provide students with an overview of the technological and communication resources available in the field of social entrepreneurship. Taking into account the student's different academic background, it is not the objective of this module that they become experts in the technological and communicative field, but rather that they acquire knowledge of the different technological tools and solutions that are currently available in this field. [...] El objetivo del módulo es aportar al alumnado la visión general de los recursos tecnológicos y comunicativos disponibles en el ámbito de la emprendeduría social. Teniendo en cuenta los diversos "backgrounds" académicos, no es objetivo de este módulo que los alumnos se conviertan en expertos en el ámbito tecnológico y comunicativo, sino que adquieran el conocimiento de las diferentes herramientas y soluciones tecnológicas que están disponible actualmente en este ámbito. [...]
2021-22 Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
|
|