Resultats globals: 154 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 45 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 10 registres trobats
Documents de recerca, 19 registres trobats
Materials acadèmics, 79 registres trobats
Articles 45 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 2.9 MB Panorama de la radiodifusió privada (?) catalana (?) / Martí, Josep Maria 1950-
1991
Capçalera, Núm. 27 (1991) , p. 10-11  
2.
9 p, 1.1 MB Prognostic Value of Serum Paraprotein Response Kinetics in Patients With Newly Diagnosed Multiple Myeloma / Tamariz-Amador, Luis-Esteban (Clínica Universidad de Navarra) ; Rodríguez-Otero, Paula (Clínica Universidad de Navarra) ; Jiménez-Ubieto, Ana (Hospital Universitario 12 de Octubre (Madrid)) ; Rosiñol, Laura (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Oriol, Albert (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras) ; Ríos-Tamayo, Rafael (Hospital Universitario Puerta de Hierro Majadahonda (Madrid)) ; Sureda, Anna (Hospital Duran i Reynals (Hospitalet del Llobregat)) ; Blanchard, María Jesús (Hospital Universitario Ramón y Cajal (Madrid)) ; Hernández, Miguel Teodoro (Hospital Universitario de Canarias (La Laguna)) ; Cabañas Perianes, Valentín (Hospital Universitario Virgen de la Arrixaca (Múrcia)) ; Jarque, Isidro (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Bargay, Joan (Hospital Universitari Son Llàtzer (Palma de Mallorca, Balears)) ; Gironella, Mercedes (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; De Arriba, Felipe (Hospital General Universitario Morales Meseguer (Múrcia)) ; Palomera, Luis (Hospital Clínico Universitario "Lozano Blesa" de Zaragoza) ; Blanchard (Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta) ; Martí, José M. (Hospital Universitari MútuaTerrassa (Terrassa, Catalunya)) ; Krsnik, Isabel (Hospital Universitario Puerta de Hierro Majadahonda (Madrid)) ; Arguiñano, José M. (Hospital Universitario de Navarra) ; González, Maríua Ester (Hospital Universitario de Cabueñes (Gijón)) ; Casado Montero, Luis Felipe (Hospital Virgen de la Salud (Toledo)) ; González-Rodriguez, Ana Pilar (Hospital Universitario Central de Asturias) ; López-Anglada, Lucía (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Puig, Noemí (Hospital Universitario de Salamanca) ; Cedena, María Teresa (Hospital Universitario 12 de Octubre (Madrid)) ; Paiva, Bruno (Clínica Universidad de Navarra) ; Mateos, M. V (Instituto de Investigación Biomédica de Salamanca) ; San-Miguel, J (Clínica Universidad de Navarra) ; Lahuerta, J. J (Hospital Universitario 12 de Octubre (Madrid)) ; Bladé Creixenti, Juan (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Trocóniz, Iñaki F. (Universidad de Navarra) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Introduction: Response kinetics is a well-established prognostic marker in acute lymphoblastic leukemia. The situation is not clear in multiple myeloma (MM) despite having a biomarker for response monitoring (monoclonal component [MC]). [...]
2022 - 10.1016/j.clml.2022.04.024
Clinical Lymphoma, Myeloma & Leukemia, Vol. 22 Núm. 9 (september 2022) , p. e844-e852  
3.
1 p, 997.1 KB Adéu i gràcies / Martí, Josep Maria, 1950-
2014
Capçalera, Núm. 163 (2014) , p. 5 (Carta del degà / Carta de la degana)  
4.
1 p, 1.1 MB El dret a una informació de qualitat / Martí, Josep Maria, 1950-
2013
Capçalera, Núm. 161 (2013) , p. 5  
5.
1 p, 1.1 MB Propostes per afrontar el futur / Martí, Josep Maria, 1950-
2013
Capçalera, Núm. 160 (2013) , p. 5  
6.
1 p, 1.1 MB Contra la crisi, més periodisme / Martí, Josep Maria, 1950-
2013
Capçalera, Núm. 159 (2013) , p. 5  
7.
1 p, 1.1 MB Un any enmig de la tempesta / Martí, Josep Maria, 1950-
2013
Capçalera, Núm. 162 (2013) , p. 5  
8.
1 p, 1.1 MB Balanç d'una adaptació als canvis del periodisme / Martí, Josep Maria, 1950-
2012
Capçalera, Núm. 158 (2012) , p. 5  
9.
1 p, 1.0 MB Nova imatge, noves necessitats / Martí, Josep Maria, 1950-
2012
Capçalera, Núm. 157 (2012) , p. 5  
10.
1 p, 1.6 MB Diagnosticar l'avui, encarar el demà / Martí, Josep Maria, 1950-
2012
Capçalera, Núm. 156 (2012) , p. 5  

Articles : 45 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
12 p, 43.3 KB Factores que inciden en las transformaciones de la radio especializada en el actual contexto digital : del modelo Radio 1.0 al 2.0 / Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Ràdio a Catalunya) ; Asociación Española de Investigación de la Comunicación. Congreso Internacional Fundacional (2008 : Santiago de Compostela, Galícia)
La oferta programática especializada y el consumo radiofónico están iniciando un proceso de transformación como consecuencia del aumento de soportes de difusión y básicamente los digitales: Internet, telefonia móvil, satélite, etc. [...]
2008
Congreso Internacional Fundacional AE-IC. Santiago de Compostela, Galícia, : 2008  

Llibres i col·leccions 10 registres trobats  
1.
174 p, 94.8 MB Història de la ciutat de Balaguer / Pou y Martí, José Ma. 1882-1961 (José María)
Monografia il·lustrada sobre la història de Balaguer escrita per l'historiador franciscà Josep Ma Pou. Obra premiada en els Jocs Florals celebrats a la ciutat de Balaguer el 1912.
Monografia ilustrada sobre la historia de Balaguer escrita por el historiador franciscano Josep Ma Pou. Obra premiada en los Juegos Florales celebrados en la ciudad de Balaguer en 1912.
Illustrated monograph on Balaguer and its history written by the historian Josep Ma Pou. Awarded work in the Floral Games hold in the city of Balaguer in 1912.

Manresa : Impremta i Enquadernació de Sant Josep, 1913 (Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic)
Fundació Amatller
3 documents
2.
161 p, 5.9 MB Informe sobre la ràdio a Catalunya 2006-2007 / Martí, Josep Maria, 1950-, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Monclús Blanco, Belén, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona)
L'Observatori de la Ràdio, vinculat al GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB), va néixer l'any 2007 amb l'objectiu de crear una instància de recerca independent dedicada bàsicament a la realització d'estudis de recerca i a la celebració d'activitats de difusió que poguessin ser d'interès per al conjunt del sector radiofònic català. [...]
Bellaterra: Observatori de la Ràdio a Catalunya, 2008  
3.
17 p, 673.5 KB R@dio y jóvenes, una encrucijada de intereses y expectativas / Gutiérrez, Maria (Observatori de la Ràdio a Catalunya) ; Monclús Blanco, Belén (Observatori de la Ràdio a Catalunya) ; Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Ràdio a Catalunya)
El objetivo de este capítulo es, por una parte, analizar la compleja relación del medio radio con los jóvenes de 14 a 24 años en el contexto digital y, por otra, examinar las estrategias implementadas por el sector para afrontar esta crisis. [...]
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014
Audiencias juveniles y cultura digital, 2014, p. 107-123  
4.
6 p, 60.2 KB La radiodifusió en el context de la societat xarxa: especulacions, certeses i esperances / Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Ràdio a Catalunya)
L'autor fa referència als canvis que s'estan succeint en la producció, distribució i consum de ràdio com a conseqüència del seguit d'avenços tecnològics. Es descarten aproximacions simples sobre la influència directa de la tecnologia que han portat a fer interpretacions precipitades. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 339-344  
5.
14 p, 1.2 MB La ràdio / Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Ràdio a Catalunya)
El bienni 2007-2008 la ràdio catalana ha viscut per primer cop un concurs de llicències convocat per l'autoritat reguladora de l'audiovisual. En aquest període, la crisi que afecta tots els mitjans convencionals ha posat fi a una dècada d'augment constant dels ingressos publicitaris en el sector, que coincideix amb un estancament del model i amb l'aparició de senyals que indiquen una davallada de la penetració de la ràdio entre la població, sobretot entre els sectors més joves.
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 53-66  
6.
15 p, 101.0 KB La radio / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Durante el bienio 2005-2006, el sector radiofónico de Cataluña ha vivido un período marcado por las novedades legislativas, tanto en el ámbito catalán -con el aumento de competencias del CAC y la regulación del sector audiovisual- como en el estatal -en relación con las emisiones analógicas y al proceso de digitalización, que sigue estancado-. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB. (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB, 2007, p. 49-62  
7.
14 p, 72.9 KB La ràdio / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Durant el bienni 2005-2006, el sector radiofònic del Principat ha viscut un període marcat per les novetats legislatives, tant en l'àmbit català -amb l'augment de competències del CAC i la regulació del sector audiovisual- com en l'estatal -amb relació a les emissions analògiques i al procés de digitalització, que segueix estancat. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 49-62  
8.
16 p, 1.1 MB La ràdio / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El bienni 2003-2004 presenta una sèrie de transformacions en el sistema radiofònic català amb conseqüències difícils de preveure. D'una banda, els emissors han augmentat, fins a unes 800 freqüències el 2005, però en un context d'estancament de l'audiència i de la inversió publicitària. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 51-66  
9.
16 p, 1.1 MB La ràdio / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
Els primers anys dos mil, els grups de comunicació, d'implantació estatal i d'origen autòcton, han augmentat la importància en la ràdio a Catalunya amb un increment de freqüències vinculades a les seves cadenes radiofòniques. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 45-60  
10.
29 p, 2.6 MB La ràdio / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En els darrers anys, el panorama radiofònic català ha patit una gran reestructuració a partir del procés d'atorgament de concessions engegat per la Generalitat el 1998. Les noves llicències atorgades han permès el naixement de cadenes de radio autòctones durant 1999 i això està transformant l'estructura de l'oferta i la demanda. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 43-65  

Documents de recerca 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
345 p, 8.4 MB La música del dia de Sant Esteve : les epístoles farcides / Martí Mendoza, Joan Maria ; Gómez Muntané, Maricarmen, dir. ; Alturo i Perucho, Jesús, 1954-, dir.
Les epístoles farcides són les lectures de la missa en dies concrets a les que s'hi afegeixen trops. Aquestes addicions de text i música es poden trobar tant al començament de l'epístola, com al seu interior o al final, combinant de manera diferent amb el text original. [...]
Las epístolas farcidas son las lecturas de la misa en días concretos a las que se añaden tropos. Estas adiciones de texto y música se pueden encontrar tanto en el comienzo de la epístola, como en el interior o al final, combinando de manera diferente con el texto original. [...]
Farsed epistles are the Mass Epistles with tropes. These additions of text and music can be found at the beginning of the Epistle, inside or at the end, differently combined with the original text. There are farsed epistles for particular feasts of the liturgical calendar, especially for those following Christmas: Saint Stephen, Saint John Evangelist and Holy Innocents. [...]

2020
2 documents
2.
206 p, 22.3 MB Disseny i organització dels premis Focus 2019 / Capel Garcia, Patricia ; Pagés Escolà, Ester ; Solé Garrido, Margarita ; Martí, Josep Maria, 1950- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els premis Focus 2019 representen el reprendiment del disseny i organització dels premis de comunicació local realitzats per la Diputació de Barcelona fins l'any 2012. El projecte té la finalitat de reconèixer i premiar la producció periodística local de Catalunya en tots els seus gèneres i formats mitjançant una gala de premis ideada en la seva totalitat. [...]
Los premios Focus 2019 representan el reprendimiento del diseño y organización de los premios de comunicación local realizados por la Diputación de Barcelona hasta el año 2012. El proyecto tiene el fin de reconocer y premiar la producción periodística local de Cataluña en todos sus géneros y formatos con una gala de premios ideada en su totalidad. [...]
The 2019 Focus awards represent the continuity of the design and organization of the local communication awards that were hold by the Diputació de Barcelona until 2012. The project aims to recognize and reward the local journalistic production of Catalonia in all its genres and formats through a gala arranged in its entirety. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
3.
82 p, 2.4 MB Gestión de la comunicación de crisis en organizaciones humanitarias : el caso de Cruz Roja Cataluña / Merlos Gómez, Enric ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Consisteix en plantejar com es gestionen les comunicacions internes i externes a la Creu Roja de Catalunya en situacions de crisi. Les accions de comunicació que es duen a terme en situacions conflictives varien en funció de l'origen i per això s'han d'esbrinar quines són les diferents eines i estratègies que se segueixen a una organització humanitària com la Creu Roja per poder analitzar com es porta a terme la resolució de crisi comunicatives.
Consiste en plantear cómo se gestionan las comunicaciones internas y externas a la Cruz Roja de Cataluña en situaciones de crisis. Las acciones de comunicación que se llevan a cabo en situaciones conflictivas varían en función del origen y por ello se debe averiguar cuáles son las diferentes herramientas y estrategias que se siguen en una organización humanitaria como Cruz Roja para poder analizar cómo se lleva a cabo la resolución de crisis comunicativas.
It consists of considering how to manage internal and external communications to the Catalan Red Cross in crisis situations. The communication actions that are carried out in conflict situations vary according to their origin and for this reason its needed to find out the different tools and strategies that are followed by a humanitarian organisation such as the Red Cross in order to analyse how communication crisis resolution is carried out.

2018
Grau en Periodisme [971]  
4.
71 p, 5.6 MB Els estereotips de la dona a la premsa rosa durant el segon franquisme : anàlisi de la revista Pronto / Jaumira Nesplé, Marta ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estereotips de gènere han existit sempre, però van ser molt més reforçats durant l'època franquista, sobretot el paper que havien de dur a terme les dones. Aquests models, a part de ser difosos pel règim, també eren transmesos per les revistes femenines i la premsa del cor. [...]
Los estereotipos de género han existido siempre, pero fueron mucho más reforzados durante la época franquista, sobre todo el papel que tenían que llevar a cabo las mujeres. Estos modelos, aparte de ser difundidos por el régimen, también eran transmitidos por las revistas femeninas y la prensa del corazón. [...]
Gender stereotypes have always existed, but they were much more reinforced during Franco's period, especially the role women should play. These models, apart from being disseminated by the regime, were also transmitted by female magazines and the gossip magazines. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
5.
195 p, 3.4 MB Els valors que transmeten les cançons emeses per les ràdios musicals : estudi de cas de Los40, Cadena 100 i iCat / Hernández Esteve, Judit ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi dels valors que transmeten a la societat catalana les cançons que sonen a l'actualitat a les ràdios musicals a través d'un estudi de cas de Los40, Cadena 100 i iCat. L'objectiu és definir què són els valors, quins són els que predominen entre la població catalana, de quina forma pot transmetre valors la música i conèixer si hi ha uns valors comuns que es repeteixen en la majoria de cançons mitjançant un anàlisi de contingut de 30 peces musicals.
Análisis de los valores que transmiten a la sociedad catalana las canciones que suenan en la actualidad en las radios musicales a través de un estudio de caso de Los40, Cadena 100 e iCat. El objetivo es definir qué son los valores, cuales son los que predominan entre la población catalana, de qué forma puede transmitir valores la música y conocer si hay unos valores comunes que se repiten en la mayoría de canciones mediante un análisis de contenido de 30 piezas musicales.
Analysis of the values that the songs that currently sound on music radios transmit to Catalan society through a study of Los40, Cadena 100 and iCat. The objective is to define what are values, which are the ones that predominate among the Catalan population, how can music transmit values and know if there are common values that are repeated in most songs through a content analysis of 30 songs.

2018
Grau en Periodisme [971]  
6.
126 p, 5.0 MB Anàlisi de l'humor gràfic en el procés d'autodeterminació de Catalunya : seguiment de quatre ninotaires de quatre diaris amb diferent ideologia (del setembre a l'octubre del 2017) / Ferran Carbonell, Mateu ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'humor gràfic té un gran poder de generar crítica i reflexió, fins i tot més que un article d'opinió. La història del segle passat a Espanya i, en concret, a Catalunya ho confirma. Aquest treball consisteix a esbrinar quin és el tractament de les vinyetes de quatre ninotaires, de quatre diaris diferents, en el procés català. [...]
El humor gráfico tiene un gran poder de generar crítica y reflexión, incluso más que un artículo de opinión. La historia del siglo pasado en España, y, en concreto, en Cataluña lo confirma. El trabajo consiste en estudiar cuál ha sido el tratamiento de las viñetas de cuatro humoristas gráficos, de cuatro periódicos de diferente ideología en el conflicto del proceso catalán. [...]
Graphic humour has a great power of criticism and reflection, even more than an opinion article, the history of the last century in Spain, and in particular, Catalonia confirms it. Then, this work is to find out the treatment of the comic strip of four cartoonists of four different newspapers, in the conflict in Catalonia. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
7.
71 p, 1.3 MB La telerrealidad española del siglo XXI : ¿Realidad o ficción? / Santos Díaz, Laura ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és un anàlisi dels reality shows espanyols del segle XXI. L'objectiu d'estudi és posar en context el gènere, el seu significat i conèixer les seves característiques per així poder saber si es tracta de ficció o realitat. [...]
Este trabajo de fin de grado es un análisis de los reality shows españoles del siglo XXI. El objetivo de estudio es poner en contexto el género, su significado y conocer sus características para poder saber si se trata de ficción o realidad. [...]
This work of end of degree is an analysis of the reality Spanish shows of the 21st century. The aim of study is to put in context the kind, his meaning and to know his characteristics to be able to know if it is a question of fiction or reality. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
8.
110 p, 4.8 MB Som Músics : projecte de websèrie documental / Plans Clotet, Cristina ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Som Músics és un projecte audiovisual que consisteix en la creació d'una websèrie documental de 12 capítols de 10 minuts. Els episodis estan pensats per ser emesos per Internet, tot i que no es descarta l'opció d'explotar-los per la televisió. [...]
Som Músics es un proyecto audiovisual que consiste en la creación de una webserie documental de 12 capítulos de 10 minutos. Los episodios están pensados para ser emitidos por Internet, aunque no se descarta la posibilidad de explotarlos en televisión. [...]
Som Músics is an audiovisual project that involves the creation of a documentary web series consisting in 12 episodes of 10 minutes. In each episode, an artist of the Catalonia's music scene will help the viewers to discover a topic related to this industry. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
9.
56 p, 1.8 MB La financiación de RTVE : consecuencias de un modelo inestable / Garcia Navarro, Judith ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El canvi de finançament de la Corporació RTVE va marcar un abans i un després a la televisió pública a Espanya. Des de la supressió de la publicitat, l'Entitat ha hagut de dependre en excés de les subvencions i això ha dificultat la seva capacitat per a mantenir una economia i una gestió estables. [...]
El cambio de financiación de la Corporación RTVE marcó un antes y un después en la televisión pública en España. Desde la supresión de la publicidad, el Ente ha tenido que depender en exceso de las subvenciones y esto ha dificultado su capacidad para mantener una economía y una gestión estables. [...]
The funding change of RTVE Corporation was a turning point for the economic running of public television in Spain. Since the abolition of advertising, the broadcasting entity has had to rely in excess on subsidies and this has hindered its ability to maintain a stable economy and management. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
156 p, 34.9 MB Involved agency : Aproximación a la comunicación con influencers y cómo crear valor diferencial en un mercado publicitario emergente / Galí Gracia, Júlia ; Teixidor Pérez, Marina ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es pretén crear un model d'agència especialitzada en la comunicació amb influencers que aporti un valor afegit al mercat del màrqueting d'influència, mitjançant una aproximació a l'estat actual de la qüestió i una investigació de les principals agències d'influencers del mercat tant a nivell mundial com estatal, a partir de les quals es determinarà el valor diferencial d'aquest model d'agència; mitjançant la definició d'una cadena de valor i la creació d'una imatge de marca en conseqüència.
En este proyecto se pretende crear un modelo de agencia especializada en la comunicación con influencers que aporte un valor añadido al mercado del marketing de influencia, mediante una aproximación al estado actual de la cuestión y una investigación de las principales agencias de influencers del mercado tanto a nivel mundial como estatal, a partir de las cuales se determinará el valor diferencial de este modelo de agencia; mediante la definición de una cadena de valor y la creación de una imagen de marca en consecuencia.
This project aims to create a model agency specialising in communication with influencers that bring added value to the market of marketing influence through an approach to the current state of the issue and an investigation of the major influencer agencies of the market both worldwide as country level, from which the differential value of this agency model will be determined; by defining a value chain and creating a brand image accordingly.

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 79 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 103.4 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carlos ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Ullod Pujol, Ana Maria ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
2.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Maria Rosa ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emilio ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Llorens Maluquer, Carlos ; Fernandez Peña, Emilio ; Padilla Molina, Adrián ; Navarro Bosch, Celina ; Coromina, Òscar ; Gifreu, Arnau ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
1 The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
3.
4 p, 101.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep M ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutierrez Garcia, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernandez Peña, Emilio ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
4.
4 p, 103.5 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
5.
4 p, 103.5 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Català Domènech, Josep M. ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies. 1.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
7.
4 p, 100.3 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Català Domènech, Josep M. ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2020-21
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
4 p, 100.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Bonet Bagant, Montse ; Català Domènech, Josep M. ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutiérrez García, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig González, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; García-Muñoz, Núria ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernández Peña, Emilio ; Monclús Blanco, Belen ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
4 p, 103.6 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Vila, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
10.
4 p, 101.1 KB Programació en Radio i Televisió [103070] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu general de l'assignatura és el coneixement teòric i pràctic dels models de programació audiovisual en els principals suports de difusió. Els objectius específics són els següents: - Conèixer el context i els factors que condicionen l'activitat de programació a la ràdio i a la televisió. [...]
Esta asignatura se incluye en una de les veinte materias del grado de Comunicación Audiovisual denominada Gèneres Audiovisuals. Esta materia integra una asignatura obligatoria Teoria dels Gèneres Audiovisuals y además de esta, seis optativas: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres interactiu i Gèneres publicitaris. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents

Materials acadèmics : 79 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
7 Marti, J.
1 Marti, Joan-Daniel
25 Marti, Joel
1 Marti, Juan L.
7 Martí, J.
7 Martí, J.
8 Martí, J. M.
1 Martí, J.L.
9 Martí, Joaquim
9 Martí, Joaquím
1 Martí, Joaquín
25 Martí, Joel
25 Martí, Joel
6 Martí, Jordi
2 Martí, Josep
2 Martí, Josep Ma.
1 Martí, Josep Maria
97 Martí, Josep Maria,
1 Martí, Josep Mª
1 Martí, Josep,
1 Martí, José Ignacio
1 Martí, José M.
25 Martí, Joël
1 Martí, Julià
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.