Resultats globals: 14 registres trobats en 0.03 segons.
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Materials acadèmics, 6 registres trobats
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
2 p, 50.3 KB La comunicación como herramienta de cambio : la experiencia de la prevención con menores / Martín Villodres, Francisco (Centro Social Darna)
Bellaterra : Observatori Mediterrani de la Comunicació, 2020
La comunicació com a eina per a la cohesió social contra el racisme i la intolerància, 2020, p. 25-26  
2.
85 p, 14.6 MB La comunicació com a eina per a la cohesió social contra el racisme i la intolerància / Carniel Bugs, Ricardo, coord. ; Velázquez, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Riba, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària) ; Del Río Sánchez, Olga (Universitat de Girona) ; Martín Villodres, Francisco (Centro Social Darna) ; Messias, Adriano (Pontifícia Universidade Católica de São Paulo) ; García Juanatey, Ana (Observatorio Proxi) ; Tarragona Fenosa, Laia (Observatorio Proxi) ; Román-Velázquez, Patria (Loughborough University) ; Jara, Yuli (Maldita Migración) ; Bonilla, Thais (NOVACT) ; Gallego Ayala, Joana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prieto, Rodrigo (Institut Diversitas) ; Borges-Rey, Eddy (Residence Northwestern University of Qatar) ; Fernández-Rovira, Cristina (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Observatori Mediterrani de la Comunicació
Aquesta publicació és resultat del projecte "La comunicació com a eina per a la cohesió social contra el racisme i la intolerància", finançat pel XXXV Fons de Solidaritat de la Universitat Autònoma de Barcelona (FSXXXV-03). [...]
Bellaterra: Observatori Mediterrani de la Comunicació, 2020  

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
59 p, 3.7 MB Medios de guerra : la influencia de los medios de comunicación en la guerra de los Balcanes / Cros Marchena, Paula ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza el paper dels mitjans de comunicació en una de les guerres més recents i properes com és la guerra dels Balcans, focalitzant en Bòsnia-Herzegovina. Una guerra a Europa, amb els civils com a principals víctimes -particularment les dones-, que va marcar la fi del segle XX. [...]
Este trabajo analiza el papel de los medios de comunicación en una de las guerras más recientes y proximas como es la guerra de los Balcanes, focalizando en Bosnia-Herzegovina. Una guerra en Europa, con los civiles como principales víctimas -particularmente las mujeres-, que marcó el fin del siglo XX. [...]
This research analyzes the role of the media in one of the most recent and close wars such as the Balkan War, focusing on Bosnia and Herzegovina. A war in Europe, with civilians as the main victims -particularly women- that marked the end of the 20th century. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
2.
64 p, 4.8 MB El rol femení en publicitat : comparativa entre la publicitat del Pròxim Orient i Occident / Martín Torrens, Marta ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca es presenta una comparativa entre les publicitats dels països del Pròxim Orient i dels països considerats occidentals; concretament es realitza una comparació de la representació del rol de la figura femenina en aquestes dues publicitats. [...]
En esta investigación se presenta una comparativa entre las publicidades de los países de Oriente Próximo y los países considerados occidentales; concretamente se realiza una comparación de la representación del rol de la figura femenina en estas dos publicidades. [...]
In this research, there is a comparison between advertising in the countries of the Near East and the countries considered Western; specifically, a comparison is made of the representation of the role of the female figure in these two areas. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
56 p, 583.9 KB Análisis de figuras LGTBI+ en webseries españolas de 2005 a 2014 y su correlación con la aceptación de dicho colectivo en la sociedad española / Fontán Domínguez, Alejandro ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Després de l'aprovació de la Llei 13/2005 es va legalitzar el matrimoni homosexual a Espanya però, fins a quin punt és acceptat aquest col·lectiu? Respondre a aquesta pregunta és senzill: de la mateixa manera que van reaccionar les produccions audiovisuals mostrant aquesta nova realitat social. [...]
Tras la aprobación de la Ley 13/2005 se legalizó el matrimonio homosexual en España pero, ¿hasta qué punto es aceptado este colectivo? Responder a esta pregunta es sencillo: de la misma manera que reaccionaron las producciones audiovisuales mostrando esta nueva realidad social. [...]
After the approval of Law 13/2005 homosexual marriage was legalized in Spain but, how far is this collective accepted? Answering this question is simple: in the same way that audiovisual productions reacted by showing this new social reality. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
76 p, 3.6 MB Twitter : una herramienta básica en el periodismo deportivo actual / Cordovilla Zambrano, Sergi ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Twitter ha deixat de ser una xarxa social i s'ha convertit en un canal de comunicació i d'informació molt potent que ofereix possibilitats úniques des del punt de vista periodístic. Tot i que Twitter és un fenomen que ha incidit en el periodisme en la seva totalitat, el que es pretén investigar és la importància que ha adquirit en el periodisme esportiu. [...]
Twitter ha dejado de ser una red social y se ha convertido en un canal de comunicación e información muy potente que ofrece posibilidades únicas des del punto de vista periodístico. Pese a que Twitter es un fenómeno que ha incidido en el periodismo en su totalidad, lo que se pretende investigar es la importancia que ha adquirido en el periodismo deportivo. [...]
Twitter has stopped being a social network and has turned into a very powerful communication and information channel. Although Twitter is a phenomenon that has had a strong influence in journalism, we want to investigate the importance that it has acquired in sports journalism. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
5.
169 p, 52.9 MB La representación del personaje gay en las series de ficción televisiva españolas / Borrego Escot, Daniel ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La representació gai en les sèries de ficció televisiva espanyoles va començar a produir-se després del final del franquisme, l'any 1976. Des d'aleshores, són nombroses les sèries que han anat introduint personatges gais per abordar la qüestió de l'orientació sexual. [...]
La representación gay en las series de ficción televisiva españolas comenzó a producirse tras el final del franquismo,en 1976. Desde entonces, son numerosas las series que han ido introduciendo personajes gays para abordar la cuestión de la orientación sexual. [...]
Gay representation in Spanish T. V fiction began to be produced after Francoism, in 1976. Since then, there have been many series which have introduced a gay character to question sexual orientation. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
6.
63 p, 33.7 MB Catalunya sota l'aigua / Flamarich Garrido, Laura ; Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Catalunya sota l'aigua" vol ser la primera sèrie documental sobre el món submarí català. Són 13 episodis de 30 minuts, que van de nord a sud al llarg del litoral català. El presentador serà l'encarregat de dur a terme els dos grans objectius del programa: mostrar la millor biodiversitat submarina de la costa catalana i donar a conèixer la zona a partir de la seva gent.
"Cataluña bajo el agua" quiere ser la primera serie documental sobre el mundo submarino catalán. Son 13 episodios de 30 minutos, que van de norte a sur a lo largo del litoral catalán. El presentador será el encargado de llevar a cabo los dos grandes objetivos del programa: mostrar la mejor biodiversidad submarina de la costa catalana y dar a conocer la zona a partir de su gente.
"Catalonia underwater" wants to be the first documentary series about the Catalan underwater world. It consists of 13 episodes of 30 minutes each, going along the Catalan coast from north to south of the region. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]
3 documents

Materials acadèmics 6 registres trobats  
1.
6 p, 83.4 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite, Nicolàs ; Morales Morante, Luis Fernando ; Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales 1. -Producción El proceso general de realización audiovisual en cine y televisión. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
2.
4 p, 74.3 KB Administració i Direcció d'Empreses de Publicitat [103165] / Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
a. Introducir al alumno en los actuales criterios y los diferentes campos de la gestión empresarial de las empresas de publicidad/comunicación comercial. b. Dotar al alumno de una visión transversal acerca de cómo funciona el negocio de la comunicación comercial. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
5 p, 81.4 KB Treball de Final de Grau [103152] / Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau (TFG) és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per continuar altres estudis com per exercir la professió.
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
5 p, 80.6 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite, Nicolàs ; Morales Morante, Luis Fernando ; Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
5 p, 78.4 KB Treball de Final de Grau [103152] / Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió.
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
5 p, 27.9 KB Treball de Final de Grau [103152] / Martín Villodres, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió.
2015-16
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.