Resultats globals: 17 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 17 registres trobats
Materials acadèmics 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 71.4 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica II [43619] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
G1Ampliar la formació pràctica del professional de la logopèdia G1. 1Observar i participar gradualment en activitats que el preparin per la pràctica professional com a logopeda G1. 2 Relacionar, en el context de la pràctica aplicada, els coneixements teòrics previs i els que s' aconsegueixin en el màster. [...]
G1 Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1 Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexto de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]

2016-17
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documents
2.
4 p, 72.0 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica I [43618] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
G1Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexot de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]
G1 Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1 Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexto de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]

2016-17
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documents
3.
4 p, 71.8 KB Pràcticum II [101697] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Atès que la formació es realitza en un centre de pràctiques extern a la Universitat en el qual l'estudiant està en contacte amb professionals de la logopèdia i pacients, l'assignatura contempla tres objectius fonamentals: - que l'estudiant conegui les condicions en les quals es desenvolupa la tasca de logopèdia en el centre on realitzi el Pràcticum, la qual cosa pressuposa la relació amb els professionals d'altres disciplines (psicòlegs, metges, fisioterapeutes,etc) i d'altres institucions (EAP, escoles bressols,CEIP) - que l'estudiant conegui les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques dels pacients atesos al centre - que l'estudiant sàpiga i esbrini les necessitats que presenten les famílies dels pacients i alhora conegui els recursos adequats per a l' assessorament i la intervenció específica.
2016-17
Grau en Logopèdia [828]  
4.
5 p, 81.4 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
a. Aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. [...]
2016-17
Grau en Logopèdia [828]  
5.
4 p, 27.7 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica II [43619] / Mies Burrull, Maria Àngels
G1Ampliar la formació pràctica del professional de la logopèdia G1. 1Observar i participar gradualment en activitats que el preparin per la pràctica professional com a logopeda G1. 2 Relacionar, en el context de la pràctica aplicada, els coneixements teòrics previs i els que s' aconsegueixin en el màster. [...]
2015-16
2 documents
6.
4 p, 27.7 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica I [43618] / Mies Burrull, Maria Àngels
G1Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexot de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]
2015-16
2 documents
7.
5 p, 30.0 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
a. Aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. [...]
2015-16
Grau en Logopèdia [828]  
8.
4 p, 24.7 KB Pràcticum II [101697] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Atès que la formació es realitza en un centre de pràctiques extern a la Universitat en el qual l'estudiant està en contacte amb professionals de la logopèdia i pacients, l'assignatura contempla tres objectius fonamentals: - que l'estudiant conegui les condicions en les quals es desenvolupa la tasca de logopèdia en el centre on realitzi el Pràcticum, la qual cosa pressuposa la relació amb els professionals d'altres disciplines (psicòlegs, metges, fisioterapeutes,etc) i d'altres institucions (EAP, escoles bressols,CEIP) - que l'estudiant conegui les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques dels pacients atesos al centre - que l'estudiant sàpiga i esbrini les necessitats que presenten les famílies dels pacients i alhora conegui els recursos adequats per a l' assessorament i la intervenció específica.
2015-16
Grau en Logopèdia [828]  
9.
4 p, 99.6 KB Pràcticum II [101697] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Atès que la formació es realitza en un centre de pràctiques extern a la Universitat en el qual l'estudiant està en contacte amb professionals de la logopèdia i pacients, l'assignatura contempla tres objectius fonamentals: - que l'estudiant conegui les condicions en les quals es desenvolupa la tasca de logopèdia en el centre on realitzi el Pràcticum, la qual cosa pressuposa la relació amb els professionals d'altres disciplines (psicòlegs, metges, fisioterapeutes,etc) i d'altres institucions (EAP, escoles bressols,CEIP) - que l'estudiant conegui les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques dels pacients atesos al centre - que l'estudiant sàpiga i esbrini les necessitats que presenten les famílies dels pacients i alhora conegui els recursos adequats per a l' assessorament i la intervenció específica.
2014-15
Grau en Logopèdia [828]  
10.
6 p, 108.5 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Mies Burrull, Maria Àngels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
a. Aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. [...]
2014-15
Grau en Logopèdia [828]  

Materials acadèmics : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.