Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
10 p, 181.0 KB Las alianzas en el inicio del mercado del cable en España : un enfoque institucional / Miguel de Bustos, Juan Carlos de ; Fernández Peña, Emilio
El presente trabajo analiza las alianzas en el mercado del cable español en el momento inmediatamente anterior a la convocatoria de los concursos a las diferentes demarcaciones (principios de 1997). [...]
This article discusses alliances in cable at the first moment in the development of this business. The main objective of regulation is to stabilize new markets. Cable operators are divided into three groups: small, medium-sized and large operators. [...]

1998
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 3, Núm. 4 (Mayo 1998) , p. 71-95  
2.
19 p, 670.0 KB Grupos de comunicación y estrategias / Miguel, Juan Carlos de
1992
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 14 (1992) p. 131-149  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Miguel, J.
1 Miguel, J. A.
1 Miguel, J. De
1 Miguel, J.de
1 Miguel, Jesús M. de
1 Miguel, Jordi de
1 Miguel, Jorge Vega
1 Miguel, José Manuel de
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.