Resultats globals: 35 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 11 registres trobats
Documents de recerca, 10 registres trobats
Articles, 8 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 6 registres trobats
Materials de curs 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 79.8 KB Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [103136] / Montoya Vilar, Norminanda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. -Conèixer la dimensió professional de l'activitat a Espanya i al mon. -Conèixer les àrees d'especialització de les Relacions Públiques. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
4 p, 27.8 KB Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [103136] / Montoya Vilar, Norminanda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. -Conèixer la dimensió professional de l'activitat a Espanya i al mon. -Conèixer les àrees d'especialització de les Relacions Públiques. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
4 p, 28.2 KB Locució i Presentació [103056] / Montoya Vilar, Norminanda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Llenguatge Audiovisual, la qual es desenvolupa al llarg del tercer i quart curs del Grau. Es tracta d'una matèria formada per sis assignatures, l´objectiu principal de les quals és conèixer i utilitzar els diferents llenguatges audiovisuals (televisiu, cinematogràfic, radiofònic i multimèdia). [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
4.
4 p, 101.3 KB Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [103136] / Montoya Vilar, Norminanda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
-Conèixer la disciplina des dels seus fonaments teòrics, conceptualització i orígens històrics. -Conèixer la dimensió professional de l'activitat a Espanya i al mon. -Conèixer les àrees d'especialització de les Relacions Públiques. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
5 p, 64.6 KB Comunicació Audiovisual i Educació [22053] / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
6.
5 p, 64.6 KB Comunicació Audiovisual i Educació [22053] / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Física [69]  
7.
5 p, 64.6 KB Comunicació Audiovisual i Educació [22053] / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
8.
5 p, 64.6 KB Comunicació Audiovisual i Educació [22053] / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
9.
5 p, 64.6 KB Comunicació Audiovisual i Educació [22053] / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]  
10.
4 p, 41.1 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20665] / Blanch, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Febrer 2005-06
Llicenciat en Periodisme [72]  

Materials de curs : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 10 registres trobats  
1.
87 p, 1.3 MB Representación de estereotipos sobre discapacidad en anuncios de publicidad en televisión / Moreno Moreno, Rubén ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la representació de persones amb discapacitat en anuncis de televisió i dels estereotips que s'utilitzen per a aquesta fi. El treball inclou també l'anàlisi de la percepció que desprèn aquesta representació i la comparació de com diversos tipus d'entitats utilitzen la figura del discapacitat per a diverses finalitats que inclouen diferents tipus de representació en la publicitat d'aquest col·lectiu.
Análisis de la representación de personas con discapacidad en anuncios de televisión y de los estereotipos que se utilizan para este fin. El trabajo incluye también el análisis de la percepción que desprende esta representación y la comparación de cómo diversos tipos de entidades utilizan la figura del discapacitado para diversos fines que incluyen diferentes tipos de representación en la publicidad de este colectivo.
Analysis of representation of people with disabilities in television adverstiments and stereotypes that are used for this purpose. The work also includes analysis of perception this representation and comparison of how different types of entities use the figure of the disabled for some purposes including different types of advertising representation of this group.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
7.7 MB Credibilidade e valores : análise de estratégias persuasivas através da imagem fixa. Na imagem política / Pinto Salgado, Andre Wilson Archer ; Mas Manchón, Lluís, dir. ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Con la creciente tendencia de la mediatización y personificación de la imagen del político, la imagen fija ha conquistado importancia en el proceso de la comunicación político, esto por el facto del poder de eternizar un momento y poseer carga de verdad por reproducir lo real con calidad. [...]
Com a crescente tendência de midiatização e personificação da imagem do político, a imagem fixa tem conquistado importância no processo de comunicação política, isto pelo fato de poder eternizar um momento e possuir carga de verdade por reproduzir o real com qualidade. [...]
With the constant mediafication and personification of the politician's image, the fixed image has conquered importance in the political communication process, due to the fact of a possible power to make a moment eternal and having real load by reproducing the reality with quality. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
98 p, 3.0 MB Planificació d'un concert per a una ONL / Garcia Lara, Sonia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Organitzacions No Lucratives supleixen les inquietuds i necessitats de la societat allà on les institucions governamentals no donen respostes ni solucions. No obstant això, la falta de recursos i fonts de finançament a gran part d'elles, fa difícil planificar i dissenyar campanyes de comunicació que aconsegueixin que la societat es comprometi amb les fites que defensen. [...]
Las Organizaciones No Lucrativas suplen las inquietudes y necesidades de la sociedad allá a donde las instituciones gubernamentales no dan respuestas ni soluciones. Sin embargo, la falta de recursos y fuentes de financiación en muchas de ellas, hace difícil planificar y diseñar campañas de comunicación que logren que la sociedad se comprometa con los fines que defienden. [...]
Non-profit organizations cover the needs and pay attention to the concerns of society when governmental institutions do not give answers or solutions. However, the lack of resources and financing sources in most of these organizations, make it difficult to plan and design communication campaigns that make the society commit to the goals they defend. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
93 p, 1.5 MB Los intereses del prime time: vidas condicionadas / Carceller Hernández, Noelia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació analitza quins són els motius pels quals l'horari prime time de les televisions a Espanya, tant les públiques com les privades, no s'avança. Ho fa a partir d'entrevistes en profunditat als diferents actors implicats. [...]
Este trabajo de investigación analiza los motivos por los cuales el horario prime time de las televisiones en España, tanto las públicas como las privadas, no se adelanta. Lo hace a partir de entrevistas en profundidad a los diferentes actores implicados. [...]
This research analyzes the reasons why the prime time of television in Spain, both public and private, not ahead. lt does from in-depth interviews to different stakeholders. lt also studies the views of the public regarding a schedule change through a survey. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
92 p, 6.3 MB Runea : Pla d'empresa i creació de marca / Barnich Fonollà, Genís ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte realitza un estudi de mercat per conèixer la viabilitat de constituir un marketplace esportiu basat en el teletreball per runners i entrenadors personals. L'anàlisi dels entorns macroeconòmics i microeconòmics mostra un sector atractiu i amb possibilitats al què dirigir-se. [...]
El presente proyecto realiza un estudio de mercado para conocer la viabilidad de constituir un marketplace deportivo basado en el teletrabajo para runners y entrenadores personales. El análisis de los entornos macroeconómicos y microeconómicos muestra un sector atractivo y con posibilidades al que dirigirse. [...]
This project makes a market study to determine the feasibility of establishing a sports marketplace based on telecommuting for runners and personal trainers. The analysis of macroeconomic and microeconomic environment shows an attractive and likely to be addressed sector. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
143 p, 22.0 MB Creación de una agencia de comunicación ONL para el Tercer Sector Social / Puñet Olivella, Ester ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les organitzacions del Tercer Sector Social existeixen per comunicar les injustícies del món i poder ajudar els més desfavorits. No obstant això i paradoxalment, com a entitats sense ànim de lucre, moltes d'elles no tenen els suficients recursos per dissenyar campanyes estratègiques i professionals de comunicació que impactin i impliquin a la societat. [...]
Las organizaciones del Tercer Sector Social existen para comunicar las injusticias del mundo y poder ayudar a los más desfavorecidos. Sin embargo y paradójicamente, como entidades sin ánimo de lucro, muchas de ellas no poseen los suficientes recursos para diseñar campañas estratégicas y profesionales de comunicación que impacten e impliquen a la sociedad. [...]
The third social sector organizations exist to communicate the injustices of the world and to help the poor. However, and paradoxically, as non-profit entities, many of which don't have enough resources for design strategic and professional communication campaigns that impact society and involve it. [...]

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
156 p, 6.7 MB Mesurament dels valors en la publicitat audiovisual dirigida a la infància i adolescència / Moutinho Tristán, Júlia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació analitza la publicitat audiovisual dirigida a infants i adolescents. L'objecte d'estudi en concret és el mesurament dels valors i les càrregues de valor, que es transmeten a través d'anuncis de televisió emesos durant la campanya de Nadal de l’any 2013. [...]
Este trabajo de investigación analiza la publicidad audiovisual dirigida a niños y adolescentes. El objeto de estudio en concreto es la medición de valores i las cargas de valor, que se transmiten a través de anuncios de televisión emitidos durante la campaña de Navidad del año 2013. [...]
This research work analyses audiovisual advertising addressed to children and teenagers. The aim of this study is to measure the values and its loads transmitted through TV ads that were broadcasted during the Christmas period of 2013. [...]

2014
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
88 p, 2.1 MB Del yo al nosotros : análisis y diagnóstico de la economía colaborativa / Shedden Casanovas, Sara ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau explica i analitza el fenomen de l'economia col·laborativa, tenint en compte l'explicació del concepte i dels motors que han impulsat l'economia col·laborativa, que són principalment econòmics, tecnològics, socials i polítics, com ara la cultura d'Internet i la crisi econòmica i de valors i la transició de la propietat a l'accés als productes i serveis que ha provocat la xarxa. [...]
Este trabajo de fin de grado explica y analiza el fenómeno de la economía colaborativa, teniendo en cuenta la explicación del concepto y de los motores que han impulsado la economía colaborativa, que son principalmente económicos, tecnológicos, sociales y políticos, como la cultura de Internet y la crisis económica y de valores y la transición de la propiedad al acceso a los productos y servicios que ha provocado la red. [...]
This final degree academic work explains and analises the phenomenon of the collaborative economy, explaining the concept and the engines that have driven the collaborative economy, which are mainly economic, technological, social and political, as Internet culture and the economic and values crisis and the transition from ownership to access to products and services the network caused. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
412 p, 1.6 MB La Comunicación interna y la promoción de la salud : estudio de caso en Madrid Salud / Bustamante Ospina, Edilson ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta tesis tiene como principal objetivo describir la incidencia de la comunicación interna en las labores de promoción de la salud. Para ello se analizan 6 variables de comunicación interna: Información, Identificación, Instrucción, Integración, Imagen e Investigación. [...]
The main objective of this thesis is to describe the incidence of internal communication in the work of health promotion. Six variables of internal communication are discussed here: Information, Identification, Instruction, Integration, Imaging and Research. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
10.
60 p, 9.5 MB El Uso de la voz en la publicidad audiovisual dirigida a los niños / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Rodríguez Bravo, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
12 documents

Articles 8 registres trobats  
1.
31 p, 697.4 KB Values perception in food commercials with dietary strategies / Mas Manchón, Lluís (Universitat Pompeu Fabra) ; Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lopes da Silva, Elaine A. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Salgado, Andre Wilson A. P. (IFAM (Manaos, Brasil))
En la actualidad, existe consenso son la influencia de la publicidad en los trastornos alimentarios. En particular, la publicidad utiliza imágenes corporales estereotipadas para extender y promocionar ideales físicos y hábitos alimentarios no saludables asociados con productos de comida y ropa dirigidos a jóvenes. [...]
There is clear evidence today that advertising influences eating disorders. Particularly, advertising uses stereotyped body images to spread and promote physical ideals and non-healthy food habits associated with food and clothes products targeted at youth. [...]

2016
Prisma social: revista de ciencias sociales, Núm.1 Esp. (2016) , p.29-59  
2.
13 p, 94.1 KB Revista RUTA : El Tatuaje / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
2015
Ruta : revista universitària de treballs acadèmics, Núm. 6 (2015) , p. 1-3 (Articles)  
3.
13 p, 736.2 KB El habla emocionada en la comunicación audiovisual: una nueva metodología de análisis / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver, J. Manel ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En este artículo se expone la necesidad de nuevas herramientas metodológicas para el análisis de la comunicación audiovisual y al hilo de la investigación expuesta, se presenta, también, un nuevo instrumento de estudio: el "método de análisis instrumental". [...]
This article explains the need of new methodological tools for the analysis of audiovisual communication and, in the context of the expressed research, a new instrument of study is also introduced: the "method of instrumental analysis". [...]

1998
Comunicación y cultura, Núm. 5-6 (1998) , p. 59-71  
4.
47 p, 998.3 KB Medición y evaluación de valores en contenidos audiovisuales desde un abordaje interdisciplinar / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mas Manchón, Lluis (Universitat Pompeu Fabra) ; Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lopes da Silva, Elaine A. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martins, Gerson (Universidade Federal do Mato Grosso do Sul) ; Peixoto, Mike (Universidade de Brasilia) ; Müller, Karina (Universidad Argentina de la Empresa)
El siguiente estudio interdisciplinar realizado por LAICOM (Laboratorio de Análisis Instrumental de la Comunicación, UAB), parte de la revisión del concepto de calidad comunicativa y formula un inventario de 26 valores para el ámbito iberoamericano, seleccionados aplicando el análisis de contenido a tres documentos de gran consenso social: “Carta de Derechos Humanos” (1948), “Constitución Federal de Brasil” (1988) y “Constitución Española” (1978). [...]
This interdisciplinary research, carried out by LAICOM reviews the concept quality communication and designs a 26 values glossary within the ibero-American context. Values are selected by applying a content analysis to 3 documents of feat social consensus: the “Human Rights Act” (1948), the “Federal Brazilian Constitution” (1988), and the “Spanish Constitution (1978); and are defined in three dimensions: human, social and education. [...]

2013
Prisma social: revista de ciencias sociales, Núm. 11 (2013) , p. 158-204  
5.
28 p, 149.4 KB Plan Integral de Comunicación para un sector económico en crisis : estudio de caso de la Comunidad de Pescadores de Corumbá (MS, Brasil) / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mas Manchón, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona)
En el marco de un proyecto de cooperación entre un equipo de investigadores españoles y la UFMS1, los autores nos trasladamos al estado brasileño de Mato Grosso do Sul para estudiar el caso de la comunidad de pescadores del Río Paraguay (principalmente de la ciudad de Corumbá), que está viviendo una grave crisis debido a diferentes factores económicos, políticos y medioambientales. [...]
In the Framework of a cooperation Project between a team of researchers from Spain and the UFMS2, the authors moved to the Brazilian State Mato Grosso do Sul to study the case of the fishermen community in the River Paraguay (mainly in the city Corumbá), which are suffering big crisis du to different economic, politic and environmental factors. [...]

2010
Observatorio (OBS*) Journal, Vol. 4, Núm. 4 (2010) , p. 1-28  
6.
8 p, 60.3 KB El Control objetivo de la implicación de los informantes en el estudio del habla emocionada / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat) ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver, Josep Manel ; Longhi, Ludovico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; González, Mireia
En las investigaciones sobre la influencia de las emociones en el habla aparece sistemáticamente el problema de cómo objetivar el estado emocional de los informantes (locutores). Así, para construir los córpora (o bases de datos) se suele solicitar a uno o varios actores una serie de interpretaciones, proporcionándoles los textos y una serie de indicaciones más o menos completas sobre el tipo de estado emocional que han de interpretar. [...]
1998
Procesamiento del lenguaje natural, Vol. 23, Núm. (1998) , p. 24-31  
7.
9 p, 151.8 KB El papel de la voz en la publicidad audiovisual dirigida a los niños / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
En el artículo se desarrolla una explicación sobre el efecto persuasivo de la publicidad audiovisual dirigida a los niños. Y analiza qué técnicas de persuasión utilizan los publicistas para convencer a la audiencia infantil, centrándose sobre todo en la voz, que es uno de los elementos menos estudiados en este campo. [...]
The article explains the persuasive effect of audiovisual advertising aimed at children. It also analyses the techniques of persuasion used by advertisers in order to convince its child audience, in particular the voice - one of the areas in this field which has been least rescarched. [...]

1998
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 3, Núm. 4 (Mayo 1998) , p. 161-177  
8.
17 p, 240.1 KB La voz de los anuncios y su eficacia persuasiva en los niños / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El objeto de estudio de este trabajo de investigación es la voz en la publicidad audiovisual dirigida a los niños y su eficacia persuasiva. Hemos estudiado la voz de los locutores publicitarios en el ámbito audiovisual y lo hemos hecho a través del análisis acústico, realizado en el Laboratorio de Análisis Instrumental de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
The study target is the voice in the audiovisual publicity adressed to children and its persuading effectiveness. We have studied the advertising announcers voice in the audiovisual circle and we have done it through the acoustic test, carried out in the Instrumental Analysis Laboratory. [...]

2000
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 5, Núm. 8 (mayo 2000) , p. 67-92  

Contribucions a jornades i congressos 6 registres trobats  
1.
19 p, 73.1 KB La persuasión publicitaria a través de la voz y su aplicación a la educación / Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
En la comunicación se desarrolla una explicación sobre el efecto persuasivo de la publicidad audiovisual dirigida a los niños y analiza qué técnicas de persuasión utilizan los publicistas para convencer a la audiencia infantil, centrándose sobre todo en el estudio y análisis acústico de la voz de los locutores, y estableciendo modelos de la persuasión publicitaria. [...]
1998
Congreso Internacional de Formación y Medios, 2n : 1998  
2.
16 p, 93.9 KB Voz y persuasión / Montoya Vilar, Norminanda (LAICOM) ; Sociedade Brasileira de Estudos Interdisciplinares da Comunicação
La voz está presente en todo tipo de mensajes y de situaciones de comunicación, pero donde se hace imprescindible es en la comunicación con un fin persuasivo. Pero al ser un medio de expresión tan cotidiano y tan fugaz ha quedado relegada a un segundo término y apenas se le dedica unas líneas en el análisis del lenguaje publicitario. [...]
2008
Congresso Brasileiro de Estudos Interdisciplinares da Comunicaçao, 31è : 2008  
3.
15 p, 251.1 KB Calidad y evaluación de valores en la comunicación : construcción de un inventario de valores para España y Brasil / Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mas Manchón, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sociedade Brasileira de Estudos Interdisciplinares da Comunicação
Presentamos una investigación sobre los valores universales que rigen nuestra convivencia social. Este trabajo se apoya metodológicamente en el análisis de contenido de tres documentos de gran consenso social y distinto origen cultural: la Carta de Derechos Humanos, la Constitución Federal de Brasil y la Constitución Española. [...]
2012
Congresso Brasileiro de Estudos Interdisciplinares da Comunicaçao, 35è : 2012  
4.
17 p, 224.8 KB El rol de la Inclusión Comunicativa en el potencial de desarrollo : análisis comparativo del litoral Mediterráneo y la cuenca del río Paraguay / Montoya Vilar, Norminanda (LAICOM) ; Rodríguez Bravo, Ángel (LAICOM) ; Mas Manchón, Lluís (LAICOM) ; Sociedade Brasileira de Estudos Interdisciplinares da Comunicação
En esta comunicación el LAICOM (Laboratorio de Análisis Instrumental de la Comunicación de la UAB) analiza la situación de inclusión-exclusión comunicativa a la que están sometidas dos comunidades de pescadores bien distantes una de otra, pero con problemas similares: una situada en Corumbá, MS, en la Cuenca del Río Paraguay y otra situada en Vilanova i la Geltrú, en el Litoral Mediterráneo, Catalunya, España. [...]
2009
Congresso Brasileiro de Estudos Interdisciplinares da Comunicaçao, 32è : 2009  
5.
13 p, 102.1 KB Qualidade de Conteúdos no Audiovisual Televisivo / Gomes M., Márcia (Universidade Federal de Mato Grosso do Sul) ; Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mas Manchón, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Romero, Milton (Universidade Federal de Mato Grosso do Sul) ; Sociedade Brasileira de Estudos Interdisciplinares da Comunicação
Neste artigo são apresentados alguns dos aspectos norteadores do projeto de pesquisa “Control de Calidad de los Contenidos Audiovisuales", que tem como objetivo propor um protocolo de medição de qualidade a partir dos conteúdos de produtos audiovisuais televisivos. [...]
2011
Congresso Brasileiro de Estudos Interdisciplinares da Comunicaçao, 34è : 2011  
6.
21 p, 74.5 KB La evaluación de la calidad televisiva y su trascendencia social (El caso Español) / Montoya Vilar, Norminanda (LAICOM) ; Rodríguez Bravo, Ángel (LAICOM) ; Mas Manchón, Lluís (LAICOM) ; Gallego Gordo, Miguel Ángel (LAICOM) ; Castellblanque, Mariano R. (LAICOM) ; Fórum Nacional de Professores Jornalismo
“Quality Communication” es un proyecto pionero que pretende crear un protocolo de control de la calidad de los programas de TV. Esto es, tratamos de encontrar el modo de medir los valores sociales educativos y morales de los productos audiovisuales, con el objetivo de otorgar una puntuación y un sello de calidad (QC) con reconocimiento internacional.
2009
Encontro Nacional de Professores de Jornalismo, 12è : 2009  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.