Resultats globals: 39 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 10 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials acadèmics, 19 registres trobats
Articles 10 registres trobats  
1.
19 p, 9.6 MB A hyaluronic acid demilune scaffold and polypyrrole-coated fibers carrying embedded human neural precursor cells and curcumin for surface capping of spinal cord injuries / Elkhenany, Hoda (Department of Surgery. Alexandria University) ; Bonilla, Pablo (Centro de Investigación Príncipe Felipe (València)) ; Giraldo, Esther (Universitat Politècnica de València. Departament de Biotecnologia) ; Alastrue-Agudo, Ana (Centro de Investigación Príncipe Felipe (València)) ; Edel, Michael J (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vicent, María Jesús (Polymer Therapeutics Laboratory) ; Gisbert Roca, Fernando (Universitat Politècnica de València) ; Marínez Ramos, Cristina (Universitat Politècnica de València) ; Rodríguez Doblado, Laura (Universitat Politècnica de València) ; Monleón Pradas, Manuel (Universitat Politècnica de València) ; Moreno Manzano, Victoria (Neuronal and Tissue Regeneration Laboratory)
Tissue engineering, including cell transplantation and the application of biomaterials and bioactive molecules, represents a promising approach for regeneration following spinal cord injury (SCI). We designed a combinatorial tissue-engineered approach for the minimally invasive treatment of SCI-a hyaluronic acid (HA)-based scaffold containing polypyrrole-coated fibers (PPY) combined with the RAD16-I self-assembling peptide hydrogel (Corning® PuraMatrix™ peptide hydrogel (PM)), human induced neural progenitor cells (iNPCs), and a nanoconjugated form of curcumin (CURC). [...]
2021 - 10.3390/biomedicines9121928
Biomedicines, Vol. 9 Núm. 12 (december 2021) , p. 1928  
2.
25 p, 5.7 MB Human-induced neural and mesenchymal stem cell therapy combined with a curcumin nanoconjugate as a spinal cord injury treatment / Bonilla, Pablo (Centro de Investigación Príncipe Felipe (València)) ; Hernández Martín, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Giraldo, Esther (Universitat Politècnica de València. Departament de Biotecnologia) ; González-Pérez, Miguel A. (Centro de Investigación Príncipe Felipe (València)) ; Alastrue-Agudo, Ana (Centro de Investigación Príncipe Felipe (València)) ; Elkhenany, Hoda (Centro de Investigación Príncipe Felipe (València)) ; Vicent, María J. (Centro de Investigación Príncipe Felipe. Laboratorio de Terapéutica de Polímeros) ; Navarro, X. (Xavier) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Edel, Michael J.. (Institut Barraquer. Laboratori de Medicina Regenerativa) ; Moreno-Manzano, Victoria (Centro de Investigación Príncipe Felipe (València))
We currently lack effective treatments for the devastating loss of neural function associated with spinal cord injury (SCI). In this study, we evaluated a combination therapy comprising human neural stem cells derived from induced pluripotent stem cells (iPSC-NSC), human mesen-chymal stem cells (MSC), and a pH-responsive polyacetal-curcumin nanoconjugate (PA-C) that al-lows the sustained release of curcumin. [...]
2021 - 10.3390/ijms22115966
International journal of molecular sciences, Vol. 22, Issue 11 (June 2021) , art. 5966  
3.
22 p, 486.6 KB "Accountability" en la prensa española : la publicación de los escritos de rectificación / Moreno Gil, Victoria (Universidad Carlos III de Madrid)
La transparencia y salvaguarda de la credibilidad de los medios de comunicación se encuentran en la base de la llamada rendición de cuentas o media accountability. Este concepto está estrechamente ligado al importante papel del periodismo en cualquier sociedad democrática, donde tiene asignada la enorme responsabilidad no solo de informar de forma veraz, sino también de escuchar y dar voz a la ciudadanía. [...]
Transparency and the safeguarding of press credibility are the basis of the so-called "media accountability". This concept is closely linked to the importance of journalism in any democratic society, where it has been assigned the enormous responsibility of informing truthfully while giving a voice and listening to citizens. [...]
La transparència i salvaguarda de la credibilitat dels mitjans de comunicació es troben a la base de l'anomenada rendició de comptes o media accountability. Aquest concepte està estretament lligat a l'important paper del periodisme en qualsevol societat democràtica, on té assignada l'enorme responsabilitat no només d'informar de forma veraç, sinó també d'escoltar i donar veu a la ciutadania. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3231
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 61 (December 2019) , p. 55-75 (Articles)
2 documents
4.
36 p, 1.1 MB La movilidad de los universitarios en España : estudio sobre la participación en los programas Erasmus y Sicue Movilidad / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria ; Belvis Pons, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El «Proceso de Bolonia» ha cobrado un innegable protagonismo en el desarrollo del propio Espacio Europeo de Educación, al poner en marcha de manera primigenia la creación efectiva de un marco compartido en la enseñanza superior. [...]
The Bologna process has taken an undeniable role in the development of the European Higher Education Area by putting in motion for the first time the creation of a shared framework at the higher education level. [...]

2008
Revista de educación (Madrid), Num. 346 (Mayo-Agosto 2008) , p. 157-159  
5.
14 p, 147.4 KB La participación de los estudiantes universitarios en programas de movilidad : factores y motivos que la determinan / Belvis Pons, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Espacio Europeo de Educación Superior pone en marcha de manera primigenia la creación efectiva de un marco compartido a nivel de enseñanza superior. Dentro de este nuevo marco se busca y se promueve, de manera esencial, la movilidad de los estudiantes y profesores como una línea fundamental de actuación en materia de política educativa. [...]
2007
Revista iberoamericana de educación, Núm. 42/5 (2007) , p. 1-14  
6.
13 p, 122.8 KB Necesidades, retos y propuestas de acción para la formación permanente del profesorado de educación infantil / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona)
El trabajo que se presenta a continuación se enmarca en una investigación realizada, entre enero y septiembre del año 2006, sobre la formación permanente del profesorado de educación infantil. El objetivo de este artículo no consiste, sin embargo, en la descripción o el análisis en profundidad de la formulación, el desarrollo o los resultados de aquella investigación. [...]
2007
Revista iberoamericana de educación, Núm. 44/4 (2007) , p. 1-13  
7.
15 p, 223.8 KB El 'grupo de trabajo' como método innovador de formación del profesorado para potenciar la transferencia del aprendizaje / Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
El 'Grupo de Trabajo' (G-T) es una estrategia de organización del trabajo basada en los principios del aprendizaje cooperativo (Johnson y Johnson, 1989), efectiva para la adquisición del aprendizaje y para su transferencia al puesto de trabajo en contextos formativos (Moreno, 2009). [...]
The "Working-Group" (W-G) is a strategy of organizing work based on the principles of the cooperative learning (Johnson & Johnson, 1989), effective to acquire both learning and transfer to the job in training contexts (Moreno, 2009). [...]

2010
Revista española de pedagogía, Vol. 68, núm. 246 (2010) , p. 281-296  
8.
26 p, 473.7 KB Derecho a la calidad : evaluación de la formación permanente en el sector de la educación infantil en España / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La Educación Infantil es una etapa clave como puerta de entrada al sistema educativo y base para el desarrollo físico, social, afectivo y moral de los niños y niñas de 0 a 6 años. Recibir una educación de calidad es un derecho de los niños y niñas, que por motivos evolutivos se hace aun más patente en las primeras edades. [...]
The pre-school education is a key stage as an entrance door to the educative system and as a base for physical, social, affective and moral development of children from 0 to 6 years old. A good pre-school education is a children's right, and needs professionals who have a solid and updated training. [...]

2008
Revista de educación (Madrid), Núm. 347 (2008) , p. 101-126  
9.
14 p, 361.5 KB Evaluation of the impact of training in the health sector / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Duran-Bellonch, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona)
The impact of training refers to the effects generated by training in the organization. In this paper we present a research on the impact of several training programs framed in a Training Plan on Rational Use of Medicines in the region of Catalonia (in the northeast of Spain), where almost 3000 health professionals participated. [...]
El impacto de la formación se refiere a los efectos que genera la formación en la organización. En este artículo se presenta una investigación sobre el impacto de varios programas de formación enmarcados en un Plan de Formación sobre el Uso Racional del Medicamento en Cataluña, en el que participaron casi 3. [...]

2014
Journal for Educators, Teachers and Trainers, Vol. 5, núm. 2 (2014) , p. 180-193  
10.
16 p, 252.9 KB Las propuestas educativas en los yacimientos de la Sierra de Atapuerca (Burgos) / Moreno Lara, Victoria
La dimensión social de Atapuerca se ha generado tanto por los espectaculares hallazgos realizados en el campo de la Arqueología y Paleontología humana como por la política de difusión que está llevando a cabo el equipo investigador de los yacimientos. [...]
La dimensió social d'Atapuerca s'ha generat tant per les espectaculars troballes realitzades en el camp de l'Arqueologia i la Paleontologia humana com per la política de difusió que està portant a terme l'equip investigador dels jaciments. [...]
The social dimension of Atapuerca results from its important archaeological and human palaeontological finds and from its dissemination policy. The arrival of visitors attracted by publicity contrasts with the almost absence of presentation infrastructures of the archaeological sites. [...]

2000
Treballs d'arqueologia, N. 6 (2000) , p. 77-90  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
267 p, 5.3 MB Avaluació de la transferència de la formació a l'administració pública de Catalunya / Pineda i Herrero, Pilar, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Moreno Andrés, Maria Victoria ; Escola d'Administració Pública de Catalunya
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Escola d'Administració Pública de Catalunya, 2011 (Estudis de recerca digitals ; 2)
3 documents

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
20 p, 363.5 KB Políticas educativas en el ámbito local : un estudio sobre las prácticas educativas en la ciudad de Barcelona / Escobar Moreno, Victoria ; Argelaguet i Argemí, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'educació, com a dret, s'inclou dins de les previsions normatives que conformen la Constitució Espanyola (més concretament a l'article 27). No obstant això, aquest dret és interpretat pel text constitucional com a educació pròpiament reglada (doncs es refereix a l'ensenyament) i es vincula competencialment a l'Administració General de l'Estat, deixant en un paper secundari a altres agents educatius com serien les administracions locals.
La educación, como derecho, se incluye dentro de las previsiones normativas que conforman la Constitución Española (más concretamente en el artículo 27). No obstante, este derecho es interpretado por el texto constitucional como educación propiamente reglada (pues se refiere a la enseñanza) y se vincula competencialmente a la Administración General del Estado, dejando en un papel secundario a demás agentes educativos como serían las Administraciones Locales.
Education, as a right, is included within the normative provisions that make up the Spanish Constitution (more specifically in article 27). However, this right is interpreted by the constitutional text as properly regulated education (because it refers to teaching) and is linked to the General State Administration, leaving other educational agents, such as Local Administrations, in a secondary role.

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
2.
124 p, 5.3 MB Evaluación de la Iniciativa de bonificaciones de acciones de formación en las empresas : Ejercicio 2007 y 2008 / Pineda i Herrero, Pilar, dir. ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Calero, Jorge 1963- ; Fernández-Salinero, Carolina ; Mediavilla, Mauro ; Moreno Andrés, Maria Victoria ; Quesada Pallarès, Carla ; Vilaseñor, Carla ; Lozano, Verónica ; Espona Barcons, Berta ; Holton, Elwood F. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
La presente publicación se ha elaborado a partir de los resultados de la Evaluación de la iniciativa de bonificaciones de acciones de formación en las empresas, Ejercicios 2007 y 2008, realizada Pilar Pineda (dir. [...]
Madrid : Fundación Tripartita Para la Formación del Empleo, 2010  
3.
1 p, 627.9 KB Krabbe disease : cytototicity and neuroinflammation / Gil Moreno de Mora de Haas, Maria Victoria ; Molinero Egea, María Amalia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2014
Grau en Biologia [812]  
4.
171 p, 1.9 MB Informe final de resultats : avaluació del Programa de Formació per a l'Ensenyament de les Matemàtiques en pràctica reflexiva / Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Belvis Pons, Esther ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Lozano, Verónica
Aquest estudi presenta els resultats de l'avaluació d'un nou programa de formació per a l'ensenyament de les matemàtiques basat en la pràctica reflexiva i dut a terme per la Subdirecció General de Formació Permanent i Recursos Pedagògics del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. [...]
2008  
5.
100 p, 1.8 MB Proyecto de creación de un sistema de evaluación de la formación del profesorado en la Comunidad Foral de Navarra : Informe de resultados, Julio 2008 / Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther
El presente estudio responde a la petición de asesoramiento, por parte de los responsables de la formación permanente del profesorado en la Comunidad Foral de Navarra, para la creación de un sistema de evaluación de la formación del profesorado completo, que permita detectar los resultados de la misma en términos de aplicación y que aporte información relevante para mejorar la formación. [...]
2008
3 documents
6.
99 p, 1.3 MB Evaluación de la calidad de la formación continua en el sector de la Educación Infantil / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther ; Álvarez Cánovas, Isabel 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Garrido Riquenes, Vilma ; Vilaplana, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Forés i Miravalles, Anna ; Roig, Sònia
El presente estudio pretende evaluar la formación continua en el sector de la educación infantil, identificar sus fortalezas y debilidades, y, por último, emitir propuestas que permitan optimizarla.
2006
9 documents
7.
120 p, 6.0 MB El Radó en activitats laborals : instrumentació, protecció radiològica i geologia / Moreno Baltà, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Baixeras Dívar, Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Font, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física
Aquesta tesis doctoral s'emmarca dins els estudis de radó que es duen a terme en la Unitat de Física de les Radiacions (UFR) del Departament de Física de la UAB i les seves principals aportacions es poden agrupar en tres blocs: Instrumentació, Protecció Radiològica i Geologia. [...]
This thesis is part of radon studies carried out in the Radiation Physics Unit (UFR) of the Physics Department of UAB and its main contributions can be grouped into three sections: Instrumentation, Radiation Protection and Geology. [...]

Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012
4 documents
8.
376 p, 2.8 MB Avaluació de la transferència de la formació contínua per a directius/ves de l'administració pública de Catalunya : creació, aplicació i anàlisi d'un model d'avaluació de la transferència / Moreno Andrés, Maria Victoria ; Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Tant els professionals de la pràctica com els investigadors troben diverses dificultats per mesurar l'efectivitat de la formació contínua amb precisió, i la majoria de vegades no són capaços de determinar si una acció formativa ha estat transferida al lloc de treball, produint millores en l'actuació professional de les persones participants en la formació. [...]
Both practitioners and researchers find several difficulties in order to measure training effectiveness in precise terms, and most of the times are not able to determinate whether a training program has been transferred to the work, producing improvements into trainees' performance. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
9.
154 p, 4.9 MB Nivells de radó en recintes tancats de la zona volcànica de la Garrotxa i la falla d'Amer / Moreno Baltà, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Baixeras Dívar, Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Font, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
La importància radiològica i geofísica del gas radó, un gas radioactiu que neix de la desintegració del radi present a l'escorça terrestre, ha motivat una extensa campanya de mesures d'aquest gas a l'interior de recintes tancats de la zona volcànica de la Garrotxa i de la falla d'Amer, una zona que per les seves característiques geològiques, com ara la presència de falles que poden ser actives, podria afavorir la presència de radó. [...]
2006  

Materials acadèmics 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 109.3 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Llavina Esparza, Alexandra ; Gimeno Sanchez, Anna ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2023-24
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
2.
6 p, 108.8 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Roca Batlle, Monica ; Gimeno Sanchez, Anna ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
3.
6 p, 108.4 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
4.
4 p, 102.7 KB Física I [105035] / González Silveira, Marta ; Moreno Baltà, Victòria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Aquesta assignatura pretén que els alumnes coneguin els principis bàsics de la natura, des del més petit (nucli atòmic i partícules elementals) al més gran (planetes i estels), i que siguin capaços d'aplicar-los a la descripció qualitativa i quantitativa dels fenòmens físics. [...]
Esta asignatura pretende que los alumnos conozcan los principios básicos de la naturaleza, desde lo más pequeño (núcleo at cualitativa y cuantitativa de los fenómenos físicos. Los alumnos adquirirán las herram Este aprendizaje pretende, además, ayudar a los alumnos a razonar de forma crítica.

2020-21
Grau en Química [1431]
3 documents
5.
5 p, 112.8 KB Física [100810] / Ceron Hurtado, Nathalie Marcela ; Moreno Baltà, Victòria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Arribar a comprendre com la física resulta útil com a instrument d'exploració i de comprensió dels sistemes biològics, i dels instruments utilitzats per a observar-los. Identificar alguns temes de biofísica i de física mèdica, per a apreciar la relació entre física i biologia com una de les fronteres actuals més actives del coneixement. [...]
Llegar a comprender la utilidad de la física como instrumento de exploración y de comprensión de los sistemas biológicos, y de los instrumentos utilizados para observarlos. Identificar algunos temas de biofísica y de física médica, para apreciar la relación entre física y biología como una de las fronteras actuales más activas del conocimiento. [...]

2020-21
Grau en Biologia [812]
3 documents
6.
5 p, 108.4 KB Laboratori de Mecànica [100150] / Domingo, Carles ; Font, Lluís ; Caballero Pacheco, Miguel Ángel ; Moreno Baltà, Victòria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Els objectius de les pràctiques del Laboratori de Mecànica i Ones es poden resumir en: 1. Aplicar les lleis fonamentals i els principis teòrics de Física General adquirits per l'alumne durant els primers semestres del Grau Física així com dels Grau de Física i Matemàtiques i de Física i Química 2. [...]
Los objetivos de las prácticas del Laboratorio de Mecánica y Ondas se pueden resumir en: Aplicar las leyes fundamentales y los principios teóricos de Física General adquiridos por el alumno durante los primeros semestres del Grado Física así como de los Grado de Física y Matemáticas y de Física y Química Consolidar las competencias relacionadas con una asignatura experimental: importancia de la instrumentación en el diseño de experimentos, utilización de aparatos de medida, adquisición de datos en el laboratorio, introducción a los métodos de análisis de datos, utilización de ordenadores en el laboratorio , etc. [...]

2020-21
Grau en Física i Grau en Química [1104]
Grau en Física [1281]
Grau en Física i Grau en Matemàtiques [1286]
Grau en Física i Grau en Química [1287]
Grau en Física i Grau en Química [1434]
Grau en Física i Grau en Matemàtiques [779]
3 documents
7.
6 p, 109.0 KB Iniciació a la Física Experimental [100145] / Font, Lluís ; Domingo, Carles ; Gaug, Markus ; Navau Ros, Carles ; Àlvarez Calafell, Francesc Xavier ; Moreno Baltà, Victòria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
En aquesta assignatura es pretén que l'alumne: 1. Adquireixi uns coneixements i unes habilitats bàsics per a poder desenvolupar-se correctament en un laboratori. 2. Sàpiga interpretar els resultats obtinguts, veure quins són els fenòmens físics que hi ha darrera l'experiment i comprendre el procés que ha observat. [...]
En esta asignatura se pretende que el alumno: 1. - Adquiera unos conocimientos y unas habilidades básicos para poder desenvolverse correctamente en un laboratorio. 2. - Sepa interpretar los resultados obtenidos, ver cuáles son los fenómenos físicos que hay detrás del experimento y comprender el proceso que ha observado. [...]

2020-21
Grau en Física i Grau en Química [1104]
Grau en Física [1281]
Grau en Física i Grau en Matemàtiques [1286]
Grau en Física i Grau en Química [1287]
Grau en Física i Grau en Química [1434]
Grau en Física i Grau en Matemàtiques [779]
3 documents
8.
5 p, 106.8 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Maria Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Lamberti, Giuseppe ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2020-21
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
9.
5 p, 107.9 KB Laboratori de Mecànica [100150] / Domingo, Carles ; Font, Lluís ; Gaug, Markus ; Caballero Pacheco, Miguel Ángel ; Moreno Baltà, Victòria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Els objectius de les pràctiques del Laboratori de Mecànica i Ones es poden resumir en: 1. Aplicar les lleis fonamentals i els principis teòrics de Física General adquirits per l'alumne durant els primers semestres del Grau Física així com dels Grau de Física i Matemàtiques i de Física i Química 2. [...]
Los objetivos de las prácticas del Laboratorio de Mecánica y Ondas se pueden resumir en: Aplicar las leyes fundamentales y los principios teóricos de Física General adquiridos por el alumno durante los primeros semestres del Grado Física así como de los Grado de Física y Matemáticas y de Física y Química Consolidar las competencias relacionadas con una asignatura experimental: importancia de la instrumentación en el diseño de experimentos, utilización de aparatos de medida, adquisición de datos en el laboratorio, introducción a los métodos de análisis de datos, utilización de ordenadores en el laboratorio , etc. [...]

2019-20
Grau en Física [1281]
3 documents
10.
5 p, 105.9 KB Iniciació a la Física Experimental [100145] / Font, Lluís ; Domingo, Carles ; Gaug, Markus ; Maggio, Camilla ; Moreno Baltà, Victòria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
En aquesta assignatura es pretén que l'alumne: 1. Adquireixi uns coneixements i unes habilitats bàsics per a poder desenvolupar-se correctament en un laboratori. 2. Sàpiga interpretar els resultats obtinguts, veure quins són els fenòmens físics que hi ha darrera l'experiment i comprendre el procés que ha observat. [...]
En esta asignatura se pretende que el alumno: 1. - Adquiera unos conocimientos y unas habilidades básicos para poder desenvolverse correctamente en un laboratorio. 2. - Sepa interpretar los resultados obtenidos, ver cuáles son los fenómenos físicos que hay detrás del experimento y comprender el proceso que ha observado. [...]

2019-20
Grau en Física [1281]
3 documents

Materials acadèmics : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
10 Moreno, V.
7 Moreno, Victor
7 Moreno, Victor
1 Moreno, Victoriano
7 Moreno, Víctor
7 Moreno, Víctor
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.