1.
|
42 p, 13.3 MB |
Páradais
/
Muñoz Alcaráz, Daniel ;
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La bambolla immobiliària va ser un fenomen que va tindre lloc des dels anys noranta fins a la crisi de 2008. Durant aquest període, Torrevella va ser un dels llocs on més habitatges es van construir de tota Espanya i, per tant, que demogràficament i econòmicament més van créixer. [...] La burbuja inmobiliaria fue un fenómeno que tuvo lugar desde los años noventa hasta la crisis de 2008. Durante este periodo, Torrevieja fue uno de los lugares donde más viviendas se construyeron de toda España y, por tanto, que demográficamente y económicamente más crecieron. [...] The housing bubble was a phenomenon that took place from the 1990s until the 2008 crisis. During this period, Torrevieja was one of the places where the most homes were built in all of Spain, and therefore the most demographically and economically grew. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
2.
|
87 p, 24.9 MB |
Les narratives sonores i l'espai
/
Cid Cerdà, Marçal ;
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca es basa en tres apartats. Els dos primers expliquen diferents disciplines que fan servir el so com a forma d'expressió (el so en l'audiovisual i l'art sonor). La tercera part investiga sobre la relació espai i so. [...] La investigación tiene tres apartados. Los dos primeros explican diferentes disciplinas que utilizan el sonido como forma de expresión (el sonido en el audiovisual y el arte sonoro). La tercera parte investiga sobre la relación espacio y sonido. [...] The investigation is composed by three chapters. The first two explain different disciplines that use sound as a medium of expression (the sound in the audiovisual industry and sound art) and the third part investigates about the relationship between sound and space. [...]
2022 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
3.
|
112 p, 1.6 MB |
Approaching New Journalism : a case of study of its nowadays presence in the US magazines The New Yorker, New York, and Esquire
/
Morell Peña, Cristina ;
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El nou periodisme és un estil periodístic que va tenir molta repercussió durant els anys 60 i 70, però es podria continuar veient la seva influència al segle XXI? Aquest estudi té com a objectiu principal abordar el nou periodisme des d'una perspectiva actual, retratant la seva presència a tres de les revistes estatunidenques més influents: The New Yorker, New York i Esquire. [...] El nuevo periodismo es un estilo periodístico que tuvo mucha repercusión durante los años 60 y 70, pero ¿Se podría seguir viendo su influencia en el siglo XXI? Este estudio tiene como objetivo principal abordar el nuevo periodismo desde una perspectiva actual, retratando su presencia en tres de las revistas estadounidenses más influyentes: The New Yorker, New York y Esquire. [...] The New Journalism is a style that had its glory days between the 60s and the 70s, but could its influence still be seen in the 21st century? This study aims to approach New Journalism from a current perspective by portraying its nowadays presence in three of the US most influential magazines: The New Yorker, New York, and Esquire. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
4.
|
|
5.
|
173 p, 8.9 MB |
Pyus : el joc interactiu com a eina per apropar el periodisme als infants
/
Millán Pruna, Clara ;
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Pyus és una eina interactiva que neix de la necessitat d'apropar el periodisme als infants. En un moment històric en què les nenes i els nens neixen en un món de constants innovacions tecnològiques, es proposa la creació d'una aplicació infantil, per a mòbil o tauleta, que utilitzi el joc com a instrument d'aprenentatge. [...] Pyus es una herramienta interactiva que nace de la necesidad de acercar el periodismo a los más pequeños. En un momento histórico en que las niñas y los niños nacen en un mundo de constantes innovaciones tecnológicas, se propone la creación de una aplicación infantil, para móvil o tableta, que utilice el juego como instrumento de aprendizaje. [...] Pyus is an interactive tool which emerges from the need to bring journalism closer to children. In a historical moment in which girls and boys are born in a world of constant technological innovations, a chlidren's adapted application, for both mobile and tablet, which uses the game as a tool for learning development is proposed. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
132 p, 4.0 MB |
Análisis de las narraciones futbolísticas del programa radiofónico 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE
/
Peña Franco, Jose Manuel ;
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu apropar al lector al mon de la narració esportiva mitjançant el programa capdavanter a Espanya en matèria de retransmissions esportives: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. [...] Este trabajo tiene como objetivo acercar al lector al mundo de la narración deportiva a través del programa líder en España en materia de retransmisiones deportivas: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. [...] This paper has the objective of approaching the sport narration world to the lector through the leader program in Spain in sport matters broadcasts: 'Tiempo de Juego' from COPE's channel. So, it has been made a deep analysis of the program basic and essential, the football narration, starting at the corresponding determing of the human being of the narrations: the role of participant actors, the locution style, and the football language. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
79 p, 4.1 MB |
Creació d'una pàgina web interactiva que compara l'educació tradicional i el Mètode Montessori
/
Noel Garcia, Maria ;
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'una web interactiva que aporta informació en forma de text, podcasts, mapes, taules i llistes sobre el Mètode Montessori i l'educació tradicional per a una posterior comparativa, a càrrec de l'usuari. [...] Creación de una web interactiva que aporta información en forma de texto, podcasts, mapas, tablas y listas sobre el Método Montessori y la educación tradicional para una posterior comparativa, a cargo del usuario. [...] Creation of an interactive website that provides information by text, podcasts, maps, tables and lists about the Montessori Method and traditional education for a later comparison, by the user. The project collects the whole process of documentation and creation of the web space, understood as a tool of reference necessary for the world of education, as well as a market analysis, the project budget and a detailed and studied design of the page.
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
92 p, 3.4 MB |
La comunicació de moda en l'era digital : el sorgiment i la consolidació del fenomen influencer
/
Rodríguez Bosch, Oriol ;
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
D'ençà de l'aparició de la web 2. 0, les relacions entre els diferents actors socials s'han modificat i han aparegut noves formes de negoci. Des de ben aviat, en aquest nou escenari, els 'bloggers', especialment els de moda, van assolir un important protagonisme com a líders d'opinió i l'entrada en crisi del model de publicitat tradicional, acompanyada de l'aparició d'Instagram, va propiciar la seva consolidació. [...] Desde la aparición de la web 2. 0, las relaciones entre los diferentes actores sociales se han modificado y han aparecido nuevas formas de negocio. Desde muy pronto, en este nuevo escenario, los 'bloggers', especialmente los de moda, alcanzaron un importante protagonismo como líderes de opinión y la entrada en crisis del modelo de publicidad tradicional, acompañada de la aparición de Instagram, propició su consolidación. [...] Since the emergence of web 2. 0, the relationship between the different social actors has changed and new ways of business have arisen. Very soon, in this new context, bloggers reached an important role as opinion leaders and the beginning of the crisis of the traditional advertising model, next to the appearance of Instagram, promoted their consolidation. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
108 p, 2.9 MB |
Comunicació de les empreses de moda a través d'Instagram
/
Giménez Allepuz, Mireia ;
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'era d'Internet i l'entrada de les Xarxes Socials el món de la moda ha canviat. Les empreses de moda han modificat les seves estratègies de comunicació i han utilitzat la plataforma Instagram com una nova eina. [...] Con la era de Internet y la entrada de las Redes Sociales el mundo de la moda ha cambiado. Las empresas de moda han modificado sus estrategias de comunicación y han utilizado la plataforma Instagram como una nueva herramienta. [...] With the Internet era and the entry of Social Networks the world of fashion has changed. Fashion companies have modified their communication strategies and have used the Instagram platform as a new tool. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
|