Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 3 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
15 p, 268.5 KB First-year students' conflicts during their construction of an academic identity in English as a foreign language : implementing cultural-historical activity theory / Oliva Girbau, Àngels (Universitat Pompeu Fabra)
This paper constructs a theoretical framework that views academic writing from a context-based perspective. The shift from text to context results from implementating the concept of activity system into the academic community, envisioning academia as the sum of the interactions among its components (users, tools, goals and results), which was applied into an instrumental English course for first-year students through reflective activities that promoted awareness and discussion of the components of the academic community during students' inititiation. [...]
Aquest article construeix un marc teòric que presenta l'escriptura acadèmica des d'una perspectiva contextual. El pas de text a context prové de la implementació del concepte de sistema d'activitat a la comunitat acadèmica, tot reinterpretant-la com el conjunt d'interaccions entre els seus components (usuaris, eines, metes i resultats), aplicat a un curs instrumental d'anglès per alumnes de primer a través d'activitats reflexives per promoure la presa de consciència i el debat sobre els components de la comunitat acadèmica durant la iniciació dels estudiants. [...]
Este artículo presenta un marco teórico que conceptualiza la escritura académica desde una perspectiva contextual. El paso de texto a contexto es el resultado de la implementación del concepto de sistema de actividad a la comunidad académica, reinterpretándola como la suma de las interacciones entre sus componentes (usuarios, herramientas, metas y resultados), aplicada a un curso instrumental de inglés para alumnos de primer año a través de actividades reflexivas que promueven la conciencia y discusión de los componentes de la comunidad académica durante la inciación de los alumnos. [...]

2011 - 10.5565/rev/jtl3.421
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 3 (2011) , p. 38-52  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 3 registros  
1.
342 p, 11.2 MB AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore de Luca, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral Mateu, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells, Pere ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado Martín, Natalia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  
2.
5 p, 23.1 KB Classroom experiences: a comparison of CLIL in secondary and higher education / Walsh, Mary Louise (Escola Universitària de la Salut i l'Esport) ; Oliva Girbau, Àngels (Universitat Pompeu Fabra) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 301-305  
3.
13 p, 241.4 KB The puzzle of academic discourse. Students' essays from a genre-based perspective. Applying genre theory to the analysis of students' written product in first-year Humanities essays in L2 / Oliva Girbau, Àngels ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
The internationalisation of present day university demands from students the ability to understand and produce academic discourse in English. However, students find themselves entrapped by problems regarding not only their foreign language skills, but also their ignorance of the culturally-coined conventions of their knowledge communities, its domain-specific procedures and its substantive concepts. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
13 p, 378.3 KB Students' essays from a genre-based perspective : Applying genre theory to the analysis of students' written productions in first-year Humanities essays in L2 / Oliva Girbau, Àngels (Universitat Pompeu Fabra)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques, 2011, p. 113-125  
2.
342 p, 11.2 MB AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques / Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Evnitskaya, Natalia, ed. ; Moore de Luca, Emilee, ed. ; Patiño Santos, Adriana, ed. ; Costa, Francesca ; Gallart i Rosas, Marta (IES La Roca) ; Planas, Núria (Planas i Raig) ; Horrillo Godino, Zoraida ; Infante, Debora ; Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Labajos, Diana ; Martín Rojo, Miguel ; Martín Rojo, Luisa ; Menegale, Marcella ; Moate, Josephine ; Oliva Girbau, Àngels ; Sagasta, Pilar ; Pedrosa, Begoña ; Madinabeitia, Monika ; Nazabal, Ainara ; Barnes, Julia ; Sainz Osinaga, Matilde ; Ozaeta, Arantza ; Garro, Eneritz ; Perez, Karmele ; Egizabal, Diego ; Vallbona González, Anna ; Barbero, Teresina ; Canet Pladevall, Roser ; Evnitskaya, Natalia ; Coral Mateu, Josep ; Hernández Sierra, M. Àngels ; Lupu, Olesia ; Maggi, Fabrizio ; Martínez Feito, Rosa Ángeles ; Oliver Guasp, Mª Victoria ; Sandberg, Ylva ; Camacho, Mar ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Canal Santos, Imma ; Mayans Balcells, Pere ; Lorenzo Galés, Maria Nieves ; Margelí, Jordi ; Bou, Núria ; Vidal, Francesca ; Maldonado Martín, Natalia ; San Isidro Agrelo, Fco. Xabier ; CLILSI ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
175 p, 1.7 MB First-year students' construction of an academic persona in the academic activity system / Oliva Girbau, Àngels ; Milian, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Aquesta tesi estudia la construcció de la identitat acadèmica a través de l'aprenentatge de l'escriptura acadèmica en anglès com a llengua estrangera, en base a un marc teòric que recull aportacions del socioconstructivisme, la teoria de gèneres, la lingüística sistèmica-funcional i la teoria de l'activitat històricocultural. [...]
This paper studies the construction of an academic identity through writing in English as a foreign language, using a theoretical approach based on socio-constructivism, genre theory, systemic-functional linguistics and cultural-historical activity theory. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.