Resultats globals: 6 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 4 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles, 1 registres trobats
Materials de curs 4 registres trobats  
1.
5 p, 83.0 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Pérez Romero, Antonio ; Pineda Herrero, Pilar ; Fajardo Martínez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...]
The Psychopedagogy in Organizations Course has three basic characteristics that define its design: 1. The first thing to note is that this is an optional course. 2. It focuses on internal or institutional perspective of educational and labour organizations, thus it is essential to have a elementary knowledge about the structure, objectives, dynamics and relationships established in educational institutions and organizations; since these subject will be developed around organizational elements of the content and strategies. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
2.
5 p, 81.7 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Pérez Romero, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...]
The Psychopedagogy in Organizations Course has three basic characteristics that define its design: 1. The first thing to note is that this is an optional course. 2. It focuses on internal or institutional perspective of educational and labour organizations, thus it is essential to have a elementary knowledge about the structure, objectives, dynamics and relationships established in educational institutions and organizations; since these subject will be developed around organizational elements of the content and strategies. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2016-17
Psicopedagogia [1168]
3 documents
3.
1 p, 9.1 KB Practicum I [23203] / Pérez Romero, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  
4.
6 p, 58.5 KB Integració educativa i sociolaboral [23194] / Pérez Romero, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
758 p, 4.5 MB Els processos d'ensenyament i aprenentatge dels joves tutelats en Centres Residencials d'Acció Educativa (CRAE) / Pérez Romero, Antonio ; Jurado de los Santos, Pedro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Els adolescents que viuen en Centres Residencials d'Acció Educativa (CRAE) formen part d'una població que es troba clarament en situació de desprotecció i risc social greu a causa de les circumstàncies personals i sòciofamiliars per les quals travessen. [...]
The adolescents who live in Welfare Residential Centres (CRAE) are part of a vulnerable population who experience defencelessness and social risk as a consequence of their personal and social/family circumstances. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 131.7 KB Los jóvenes en situación de vulnerabilidad y los programas formativos de transición al mundo del trabajo / Jurado de los Santos, Pedro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Pérez Romero, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
En este trabajo, pretendemos mostrar una alternativa de transición hacia el mundo del trabajo para jóvenes en situación de vulnerabilidad y provenientes del fracaso académico. Los programas de cualificación profesional inicial se presentan como un ejemplo de alternativa formativa para la transición, y entendemos que dicha elección debe determinar la asunción de marcos de flexibilidad que faciliten el desarrollo personal, social y profesional de estos jóvenes, puesto que es necesario implementar modelos de colaboración y comunicación entre los diferentes sistemas que intervienen en los procesos de transición que tienen lugar desde la finalización de la escolarización obligatoria. [...]
En aquest article, volem mostrar l’alternativa de transició cap al món del treball en el cas de joves en situació de vulnerabilitat i provinents del fracàs acadèmic. Els programes de qualificació professional inicial es presenten com un exemple d’alternativa formativa per a la transició, i entenem que aquesta elecció ha de determinar l’assumpció de marcs de flexibilitat que facilitin el desenvolupament personal, social i professional d’aquests joves, atès que és necessari implementar models de col·laboració i de comunicació entre els diferents sistemes que intervenen en els processos de transició des de l’escolarització obligatòria. [...]
This paper explores an alternative to transition to work for young people in a situation of vulnerability who have experienced academic failure. Initial professional qualification programmes are described as an example of a training alternative for transition. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.648
Educar, Vol. 51 Núm. 1 (2015) , p. 211-224 (Puntos de vista)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.