Resultats globals: 36 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 5 registres trobats
Materials acadèmics, 31 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
26 p, 416.4 KB Pragmatic competence of children with cochlear implants in linguistic activities / Mieres Maldonado, Daniela Viviana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cambra, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Losilla Vidal, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Pérez Pérez, Encarna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
The objective of the study was to analyze the pragmatic competence of children with cochlear implants (CIs). The researchers explored whether children with CIs participated in communicative exchanges in a similar way to children with typical hearing (TH), as well as how the participation of children with CIs was regulated by the activity they performed. [...]
2023 - 10.1353/aad.2023.a922850
American Annals of the Deaf, Vol. 168 Núm. 4 (2023) , p. 174-190  
2.
10 p, 1.0 MB Production of nouns and adjectives of children with cochlear implants and of children with typical hearing / Cambra, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pérez, Encarna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Losilla Vidal, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
This analytical cross-sectional study aimed to investigate the production of nouns and adjectives in 62 children between the ages 5 and 7, with 31 children having Cochlear Implants (CIs) and 31 children having Typical Hearing (TH). [...]
2024 - 10.1016/j.heliyon.2023.e23496
Heliyon, Vol. 10 Núm. 1 (2024)  
3.
Linguistic Intervention Strategies Speech-Language Pathologists Use With Children Using Cochlear Implants / Mieres Maldonado, Daniela Viviana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Losilla Vidal, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Pérez, Encarna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cambra, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The aim of this study was to explore the strategies that speech-language pathologists (SLPs) use during their linguistic interventions on children with cochlear implants (CIs). The sample comprised 7 SLPs in interactions with 62 children, 31 with CIs and 31 with typical hearing (TH), from 5 to 7 years of age. [...]
2023 - 10.1093/deafed/enad030
Journal of deaf studies and deaf education, 09 August 2023  
4.
7 p, 502.8 KB Differences in picture naming between children with cochlear implants and children with typical hearing / Cambra, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Losilla Vidal, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Mena, N. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pérez, Encarna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Increase in the auditory abilities of children with cochlear implants (CIs) has led to an improvement in naming tasks, although divergent results are still being reported; this strongly suggests that further studies are needed. [...]
2021 - 10.1016/j.heliyon.2021.e08507
Heliyon, Vol. 7 (november 2021)  
5.
26 p, 515.1 KB El papel de la enfermería en el desarrollo de la salud pública española (1923-1935): la visitadora sanitaria / Bernabeu Mestre, Josep ; Gascón Pérez, Encarna
Se analiza el proceso de institucionalización de la enfermería de salud pública en España durante el periodo 1923-35. En primer lugar, se estudian los programas de socialización en el marco de las Escuelas Nacionales de Puericultura (1926) y de Sanidad (1933), así como el convenio de formación de postgrado en el extranjero firmado con la Fundación Rockefeller (1931). [...]
1995
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, V. 15 (1995) p. 151-176  

Materials acadèmics 31 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 123.7 KB Intervenció en alteracions del llenguatge oral i escrit [101706] / Pérez Pérez, Encarna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Portar a terme la intervenció en un infant amb una dificultat evolutiva del llenguatge oral i escrit, requerirà que decideixis quins objectius treballar i com prioritzar-los i seqüenciar-los al llarg de tot el procés que desenvolupis. [...]
Carrying out the intervention in a child with an evolutionary difficulty in oral and written language, will require decisions on which objectives to work and how to prioritize them and sequence them throughout the entire development process. [...]
Desarrollar la intervención en un niño o niña con una dificultad evolutiva del lenguaje oral y escrito, requerirá que decidas qué objetivos trabajar y como prioritzarlos y secuenciarlos al largo de todo el proceso que desarrolles. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
2.
6 p, 109.4 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Pérez Pérez, Encarna ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Expand the professional training of speech therapy, providing it with the theoretical and practical contents that enable their qua.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2021-22
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
3.
6 p, 121.3 KB Intervenció en alteracions del llenguatge oral i escrit [101706] / Pérez Pérez, Encarna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Portar a terme la intervenció en un infant amb una dificultat evolutiva del llenguatge oral i escrit, requerirà que decideixis quins objectius treballar i com prioritzar-los i seqüenciar-los al llarg de tot el procés que desenvolupis. [...]
Carrying out the intervention in a child with an evolutionary difficulty in oral and written language, will require decisions on which objectives to work and how to prioritize them and sequence them throughout the entire development process. [...]
Desarrollar la intervención en un niño o niña con una dificultad evolutiva del lenguaje oral y escrito, requerirá que decidas qué objetivos trabajar y como prioritzarlos y secuenciarlos al largo de todo el proceso que desarrolles. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
4.
5 p, 107.6 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Pérez Pérez, Encarna ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documents
5.
6 p, 121.2 KB Intervenció en alteracions del llenguatge oral i escrit [101706] / Pérez Pérez, Encarna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Portar a terme la intervenció en un infant amb una dificultat evolutiva del llenguatge oral i escrit, requerirà que decideixis quins objectius treballar i com prioritzar-los i seqüenciar-los al llarg de tot el procés que desenvolupis. [...]
Desarrollar la intervención en un niño o niña con una dificultad evolutiva del lenguaje oral y escrito, requerirá que decidas qué objetivos trabajar y como prioritzarlos y secuenciarlos al largo de todo el proceso que desarrolles. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
6.
5 p, 106.7 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Pérez Pérez, Encarna ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documents
7.
6 p, 110.5 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Padrós Castells, Marta ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Secanilla Campo, Esther Maria ; Pérez Pérez, Encarna ; Albizu Soriano, Maria Belen ; Peralta Serrano, Alicia ; Martorell Soldevila, Nuria ; Arenas i Guarch, Sergi ; Cirera Amores, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos cíclics (d'estabilització i de canvis) en els àmbits de socialització, de desenvolupament emocional, afectiu-sexual, d'identitat i de valors morals. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documents
8.
6 p, 111.7 KB Intervenció en alteracions del llenguatge oral i escrit [101706] / Pérez Pérez, Encarna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Portar a terme la intervenció en un infant amb una dificultat evolutiva del llenguatge oral i escrit, requerirà que decideixis quins objectius treballar i com prioritzar-los i seqüenciar-los al llarg de tot el procés que desenvolupis. [...]
Desarrollar la intervención en un niño o niña con una dificultad evolutiva del lenguaje oral y escrito, requerirá que decidas qué objetivos trabajar y como prioritzarlos y secuenciarlos al largo de todo el proceso que desarrolles. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
9.
5 p, 79.5 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Pérez Pérez, Encarna ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2018-19
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documents
10.
4 p, 77.0 KB Psicologia evolutiva I: infància [101728] / Castelló i Tarrida, Antoni ; Cambra, Cristina ; Serrano Pau, Carrasumada ; Pérez Pérez, Encarna ; Calaf Gozalo, Neus ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
a. Aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de les nenes i nens fins els dotze anys. [...]
2018-19
Grau en Logopèdia [1383]  

Materials acadèmics : 31 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
5 Perez, E.
1 Perez, E.F.
1 Perez, Eduardo
3 Perez, Elena
3 Perez, Encarna
2 Perez, Esther
9 Perez, Eulalia
1 Perez, Ezequiel Jesús
1 Pérez, E
5 Pérez, E.
1 Pérez, Eddy
3 Pérez, Elena
2 Pérez, Elisa
1 Pérez, Elsa
1 Pérez, Emilio M.
1 Pérez, Esteban
2 Pérez, Estefanía
2 Pérez, Esther
1 Pérez, Eudald
9 Pérez, Eulàlia
2 Pérez, Eva María
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.