No s'ha trobat cap coincidència exacta per Palacios Balbuena, Leonor, però canviant-lo per Palacios Balbuena Leonor...
Resultats globals: 44 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Documents de recerca, 17 registres trobats
Materials acadèmics, 23 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
4 p, 104.9 KB Symposium grafica : Cuarto encuentro académico en diseño gráfico / Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El IV Symposium Gráfica contó con la presencia de profesionales y estudiantes del ámbito de la comunicación y la creatividad gráfica. Además de tener el soporte de las revistas "grafica" y "questiones publicitarias". [...]
El IV Simposi Gràfica va comptar amb la presència de professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació i la creativitat gràfica. A més de tenir el suport de les revistes "gràfica" i "questions publicitàries". [...]
The IV Graphic Symposium was attended by professionals and students in the field of communication and graphic creativity. In addition to having the support of "graphic" magazines and "advertising questions". [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.147
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 69-72 (Reseñas)  
2.
10 p, 4.0 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este trabajo analiza la publicidad de fragancias desde el punto de vista de la dirección de arte y el mensaje publicitario. Para ello se han estudiado en primer lugar las bases teóricas que definan las variables de análisis en cuanto a los elementos de la composición visual y audiovisual. [...]
Aquest treball analitza la publicitat de fragàncies des del punt de vista de la direcció d'art i el missatge publicitari. Per a això s'han estudiat en primer lloc les bases teòriques que defineixin les variables d'anàlisi pel que fa als elements de la composició visual i audiovisual. [...]
This work analyzes the advertising of fragrances from the point of view of the art direction and the advertising message. For this, the theoretical bases that define the analysis variables in terms of the elements of the visual and audiovisual composition have been studied first. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.133
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 53-62 (Ensayos)  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
11 p, 145.6 KB Biblioteca virtual per al treball en ECTS / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Agirrezabala, Leire (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Tébar, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'estudi dels estudiants de la Llicenciatura de la Prova Pilot DURSI de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tota la titulació. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
2.
7 p, 57.4 KB Propuesta de una metodología docente para aprender diseño gráfico en el marco del Espacio Europeo de Educación Superior / Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez Bouza, José Manuel ; Enrique, Ana Mª (Ana María) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La asignatura de Diseño y Comunicación Gráfica, correspondiente a la Licenciatura de Publicidad y Relaciones Públicas de la UAB, se imparte desde el curso 2004-2005 en el marco del EEES con créditos ECTS. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Documents de recerca 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
213 p, 73.8 MB Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical / Soto Mollfulleda, Laia ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. [...]
Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. [...]
This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
130 p, 68.2 MB Rebranding de La Nit de Calafell : viajando al pasado para progresar en el futuro / Pujol Corrales, Núria ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Nit de Calafell és un bar familiar que va ser creat amb il·lusió fa un parell d'anys, però que no ha donat els resultats que els seus amos esperaven. A través d'aquesta proposta de rebranding, s'analitzen els possibles punts de millora del negoci, i es crea una nova proposta d'imatge corporativa i de funcionament per a la millora del seu rendiment.
La Nit de Calafell es un bar familiar que fue creado hace un par de años con ilusión, pero que no ha dado los resultados que sus dueños esperaban. A través de esta propuesta de rebranding, se analizan los posibles puntos de mejora del negocio, y se crea una nueva propuesta de imagen corporativa y de funcionamiento para la mejora de su rendimiento.
La Nit de Calafell is a family run bar that was created a few years ago, but that has not given the results that their owners expected. Through this rebranding proposal, possible improvement points are analized, and a new corporate image is proposed aswell as some changes in operation in order to improve the bar's efficiency.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
208 p, 86.3 MB Agosto The Brand : creació de la identitat, el pla de comunicació i la campanya de llançament d'una marca de roba sostenible i inclusiva / Cuesta Moreno, Clara ; Federico Batlle, Berta ; Fornas García, Laura ; Garcia i Aguilar, Silvia ; Hernández Moya, Laia ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte està enfocat en la comunicació del llançament d'una marca emergent de roba sostenible i inclusiva. Es desenvolupa la recerca de mercat de la marca, la creació de la seva identitat visual, l'estratègia de marca, el pla de comunicació 360º per a la campanya de llançament i la producció de les seves accions.
El proyecto está enfocado en la comunicación del lanzamiento de una marca emergente de ropa sostenible e inclusiva. Se desarrolla la investigación de mercado de la marca, la creación de su identidad visual, la estrategia de marca, el plan de comunicación 360º para la campaña de lanzamiento y la producción de sus acciones.
The project is focused on communicating the launch of an emerging sustainable and inclusive clothing brand. The brand's market research is developed, as it is its visual identity, branding strategy, 360-degree communication plan for the launching campaign and the production of its actions.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
204 p, 91.1 MB Creació, desenvolupament i disseny d'un projecte editorial: Revista de moda / Garanto Vallés, Alexandra ; Lleida Estradé, Anna ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament integral d'un projecte editorial de moda, des del seu plantejament com a proposta de negoci, fins al disseny gràfic, maquetació de la primera revista i estratègia de comunicació, per la seva possible immersió en el mercat editorial nacional. [...]
Desarrollo integral de un proyecto editorial de moda, desde su planteamiento como propuesta de negocio, hasta el diseño gráfico, maquetación de la primera revista y estrategia de comunicación, para su posible inmersión en el mercado editorial nacional. [...]
Comprehensive development of a fashion editorial project, from its approach as a business proposal, to the graphic design, layout of the first magazine and the proposal of a communication strategy, for its possible immersion in the national publishing market. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
5.
134 p, 288.0 MB Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje / Solé Sinués, Clara ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...]
El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...]
This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
106 p, 8.6 MB Booktrailer animado "Lo mejor de ir es volver" / Campaña García, Ainhoa ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Producció d'un bibliotràiler del llibre "Lo mejor de ir es volver" de l'autor català Albert Espinosa, amb tècniques d'animació.
Producción de un booktrailer sobre el libro "Lo mejor de ir es volver" del autor catalán Albert Espinosa, con técnicas de animación.
Production of a booktrailer of the book "Lo mejor de ir es volver" by Albert Espinosa, a Catalan author, with animation techniques.

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
133 p, 18.4 MB Fútbol femenino : el camino hacia la consolidación / Arévalo González, Alicia ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta la història del futbol femení espanyol, des del seu origen fins a l'actualitat. Focalitza l'atenció en un camí ple de dificultats per les dones que volien gaudir d'un esport considerat d'homes i que van haver de lluitar contra una ideologia patriarcal per a fer-se un lloc dins el món del futbol.
Este trabajo presenta la historia del fútbol femenino español, desde su origen hasta la actualidad. Focaliza la atención en un camino lleno de dificultades para las mujeres que querían disfrutar de un deporte considerado de hombres y que tuvieron que luchar contra una ideología patriarcal para hacerse un hueco en el mundo del fútbol.
This project presents the history of Spanish women's football, from its beginnings till the present day. Its main focus is to illustrate the difficulties women had to face so that the could enjoy a sport that wasa considered masculine and the fact that they had to fight a patriarchal ideology in order to join the world of football.

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
187 p, 35.4 MB Creación del sistema visual para una aplicación de adopción de mascotas / Naveros Fretes, Beatriz ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix a crear el sistema visual d'una app mòbil destinada a l'adopció de mascotes (inexistent) en base a l'afinitat entre els adoptants i les mascotes. Per a això, s'han analitzat les apps de la competència (elements visuals, contingut i funcionament), s'ha concretat el desenvolupament de la imatge visual, i finalment, s'ha desenvolupat el prototip de la nostra app.
Este trabajo consiste en crear el sistema visual de una app móvil destinada a la adopción de mascotas (inexistente) según la afinidad entre los adoptantes y las mascotas. Para ello, se han analizado las apps de la competencia (elementos visuales, contenido y funcionamiento), se ha concretado el desarrollo de la imagen visual, y por último, se ha desarrollado el prototipo de nuestra app.
This project consists in creating the visual system of a nonexistent mobile app, which allows people to adopt pets according to the affinity among them. For that purpose, the competitior apps have been analysed (its visual elements, content and functioning), the visual system of our app has been defined, and finally, the prototype has been developed.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
122 p, 29.6 MB Diseño discográfico : desarrollo de la identidad visual de un grupo de música / López Gamero, Cristina ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament de la identitat visual d'un grup de música.
Desarrollo de la identidad visual de un grupo de música.
Development of the visual identity of a music group.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
167 p, 20.4 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació aplicada consisteix a analitzar la publicitat audiovisual des del camp de la direcció d'art en les 10 marques de perfums més venudes. L'instrument d'estudi que s'utilitza és una anàlisi de contingut on es recullen els ítems primordials en la direcció d'art. [...]
La investigación aplicada consiste en analizar la publicidad audiovisual desde el campo de la dirección de arte en las 10 marcas de perfumes más vendidas. El instrumento de estudio que se utiliza es un análisis de contenido donde se recogen los ítems primordiales de la dirección de arte. [...]
This applied research consists of analysing audiovisual advertising of the top 10 best-selling perfume brands from art direction way. A content analysis has been used as study instrument where the most important items of art direction are collected. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 105.9 KB Fotografia Publicitària [104898] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La FOTOGRAFIA PUBLICITÀRIA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació mitjançant la creació d'imatges simbòliques. La imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i dimpacte visual. [...]
ADVERTISING PHOTOGRAPHY is the ability to find creative solutions to communication problems through the creation of symbolic images. The image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. [...]
La FOTOGRAFÍA PUBLICITARIA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de la creación de imágenes simbólicas. La imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
5 p, 107.6 KB Creativitat Gràfica [103147] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La CREATIVITAT GRÀFICA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació a través de productes gràfics. L'assignatura de Creativitat Gràfica aborda el procés de la realització de peces gràfiques i visuals de caràcter publicitari des de la conceptualització, fins a l'art final. [...]
GRAPHIC CREATIVITY is the ability to find creative solutions to problems posed by communication through graphic products. The Graphic Creativity subject addresses the process of making graphic and visual advertising pieces from conceptualization to final art. [...]
La CREATIVIDAD GRÁFICA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de productos gráficos. La asignatura de Creatividad Gráfica aborda el proceso de la realización de piezas gráficas y visuales de carácter publicitario desde la conceptualización, hasta el arte final. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
6 p, 108.6 KB Disseny en Publicitat i Relacions Públiques [103144] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Olive Calvo, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aplicar els coneixements de la publicitat i de les relacions públiques en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics . Transmetre informació a través dels missatges gràfics. [...]
Applying the knowledge of advertising and public relations to organize information and communicate in the graphic formats. Transmitting information through graphic messages. Using the formal elements and adapt the graphic messages taking into account the recipients of the information. [...]
Aplicar los conocimientos de la publicidad y de las relaciones públicas en la organización de la información y en la comunicación de los medios gráficos. Transmitir información a través de los mensajes gráficos. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
5 p, 105.6 KB Fotografia Publicitària [104898] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La FOTOGRAFIA PUBLICITÀRIA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació mitjançant la creació d'imatges simbòliques. La imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i dimpacte visual. [...]
ADVERTISING PHOTOGRAPHY is the ability to find creative solutions to communication problems through the creation of symbolic images. The image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. [...]
La FOTOGRAFÍA PUBLICITARIA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de la creación de imágenes simbólicas. La imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
5 p, 107.2 KB Creativitat Gràfica [103147] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La CREATIVITAT GRÀFICA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació a través de productes gràfics. L'assignatura de Creativitat Gràfica aborda el procés de la realització de peces gràfiques i visuals de caràcter publicitari des de la conceptualització, fins a l'art final. [...]
GRAPHIC CREATIVITY is the ability to find creative solutions to problems posed by communication through graphic products. The Graphic Creativity subject addresses the process of making graphic and visual advertising pieces from conceptualization to final art. [...]
La CREATIVIDAD GRÁFICA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de productos gráficos. La asignatura de Creatividad Gráfica aborda el proceso de la realización de piezas gráficas y visuales de carácter publicitario desde la conceptualización, hasta el arte final. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
5 p, 104.8 KB Producció, Expressió i Disseny de Productes Periodístics [104984] / Colet, Jordi ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
To train professionals prepared to organize information in the graphic media. To apply knowledge of journalism in the organization of information and communication in the graphic media. To transmit information through graphic messages. [...]
Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]

2022-23
Grau en Periodisme [1432]
3 documents
7.
5 p, 104.8 KB Creativitat Gràfica [103147] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La CREATIVITAT GRÀFICA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació a través de productes gràfics. Per això, la imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i d'impacte visual. [...]
GRAPHIC CREATIVITY is the ability to find creative solutions to the problems posed by communication through graphic products. For this reason, the image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. [...]
La CREATIVIDAD GRÁFICA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de productos gráficos. Por ello, la imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
5 p, 120.2 KB Producció, Expressió i Disseny de Productes Periodístics [104984] / Colet, Jordi ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Badajoz Dávila, David ; Freixa Rubio, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
To train professionals prepared to organize information in the graphic media. To apply knowledge of journalism in the organization of information and communication in the graphic media. To transmit information through graphic messages. [...]
Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
3 documents
9.
7 p, 111.7 KB Disseny en Publicitat i Relacions Públiques [103144] / Entenza Rodríguez, Ana Isabel ; Colet, Jordi ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aplicar els coneixements de la publicitat i de les relacions públiques en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics . Transmetre informació a través dels missatges gràfics. [...]
Applying the knowledge of advertising and public relations to organize information and communicate in the graphic formats. Transmitting information through graphic messages. Using the formal elements and adapt the graphic messages taking into account the recipients of the information. [...]
Aplicar los conocimientos de la publicidad y de las relaciones públicas en la organización de la información y en la comunicac Transmitir información a través de los mensajes gráficos. Utilizar los elementos formales, y adaptar los mensajes gráficos, teniendo en cuenta lo Formar profesionales de la publicidad y de las relaciones públicas para organizar la in Descubrir las funciones de creatividad, diseño y producción de piezas publicitarias. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
5 p, 102.0 KB Producció, Expressió i Disseny de Productes Periodístics [104984] / Badajoz Dávila, David ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) ; Colet, Jordi ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
3 documents

Materials acadèmics : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.