1.
|
213 p, 73.8 MB |
Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical
/
Soto Mollfulleda, Laia ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. [...] Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. [...] This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
130 p, 68.2 MB |
Rebranding de La Nit de Calafell : viajando al pasado para progresar en el futuro
/
Pujol Corrales, Núria ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La Nit de Calafell és un bar familiar que va ser creat amb il·lusió fa un parell d'anys, però que no ha donat els resultats que els seus amos esperaven. A través d'aquesta proposta de rebranding, s'analitzen els possibles punts de millora del negoci, i es crea una nova proposta d'imatge corporativa i de funcionament per a la millora del seu rendiment. La Nit de Calafell es un bar familiar que fue creado hace un par de años con ilusión, pero que no ha dado los resultados que sus dueños esperaban. A través de esta propuesta de rebranding, se analizan los posibles puntos de mejora del negocio, y se crea una nueva propuesta de imagen corporativa y de funcionamiento para la mejora de su rendimiento. La Nit de Calafell is a family run bar that was created a few years ago, but that has not given the results that their owners expected. Through this rebranding proposal, possible improvement points are analized, and a new corporate image is proposed aswell as some changes in operation in order to improve the bar's efficiency.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
208 p, 86.3 MB |
Agosto The Brand : creació de la identitat, el pla de comunicació i la campanya de llançament d'una marca de roba sostenible i inclusiva
/
Cuesta Moreno, Clara ;
Federico Batlle, Berta ;
Fornas García, Laura ;
Garcia i Aguilar, Silvia ;
Hernández Moya, Laia ;
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte està enfocat en la comunicació del llançament d'una marca emergent de roba sostenible i inclusiva. Es desenvolupa la recerca de mercat de la marca, la creació de la seva identitat visual, l'estratègia de marca, el pla de comunicació 360º per a la campanya de llançament i la producció de les seves accions. El proyecto está enfocado en la comunicación del lanzamiento de una marca emergente de ropa sostenible e inclusiva. Se desarrolla la investigación de mercado de la marca, la creación de su identidad visual, la estrategia de marca, el plan de comunicación 360º para la campaña de lanzamiento y la producción de sus acciones. The project is focused on communicating the launch of an emerging sustainable and inclusive clothing brand. The brand's market research is developed, as it is its visual identity, branding strategy, 360-degree communication plan for the launching campaign and the production of its actions.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
204 p, 91.1 MB |
Creació, desenvolupament i disseny d'un projecte editorial: Revista de moda
/
Garanto Vallés, Alexandra ;
Lleida Estradé, Anna ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament integral d'un projecte editorial de moda, des del seu plantejament com a proposta de negoci, fins al disseny gràfic, maquetació de la primera revista i estratègia de comunicació, per la seva possible immersió en el mercat editorial nacional. [...] Desarrollo integral de un proyecto editorial de moda, desde su planteamiento como propuesta de negocio, hasta el diseño gráfico, maquetación de la primera revista y estrategia de comunicación, para su posible inmersión en el mercado editorial nacional. [...] Comprehensive development of a fashion editorial project, from its approach as a business proposal, to the graphic design, layout of the first magazine and the proposal of a communication strategy, for its possible immersion in the national publishing market. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
134 p, 288.0 MB |
Hella Beauty : diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje
/
Solé Sinués, Clara ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el disseny de la identitat visual d'una nova marca de maquillatge: Hella Beauty. Per a fer-ho, es va realitzar un estudi de mercat, analitzant la competència, a nivell d'empresa i com a marca gràfica per, posteriorment, desenvolupar la seva conceptualització, essència, missió, visió i valors. [...] El present Trabajo de Fin de Grado consiste en el diseño de la identidad visual de una nueva marca de maquillaje: Hella Beauty. Para ello, se realizó un estudio de mercado, analizando la competencia, a niverl de empresa y como marca gráfica para, posteriormente, desarrollar su conceptualización, esencia, misión, visión y valores. [...] This Final Degree Project consists of the visual identity desing of a new makeup brand: Hella Beauty. To do this, a market study was carried out, analyzing the competition, as a company and as a graphic brand to later develop its conceptualization, essence, mission, vision and values. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
|
7.
|
133 p, 18.4 MB |
Fútbol femenino : el camino hacia la consolidación
/
Arévalo González, Alicia ;
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta la història del futbol femení espanyol, des del seu origen fins a l'actualitat. Focalitza l'atenció en un camí ple de dificultats per les dones que volien gaudir d'un esport considerat d'homes i que van haver de lluitar contra una ideologia patriarcal per a fer-se un lloc dins el món del futbol. Este trabajo presenta la historia del fútbol femenino español, desde su origen hasta la actualidad. Focaliza la atención en un camino lleno de dificultades para las mujeres que querían disfrutar de un deporte considerado de hombres y que tuvieron que luchar contra una ideología patriarcal para hacerse un hueco en el mundo del fútbol. This project presents the history of Spanish women's football, from its beginnings till the present day. Its main focus is to illustrate the difficulties women had to face so that the could enjoy a sport that wasa considered masculine and the fact that they had to fight a patriarchal ideology in order to join the world of football.
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
187 p, 35.4 MB |
Creación del sistema visual para una aplicación de adopción de mascotas
/
Naveros Fretes, Beatriz ;
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix a crear el sistema visual d'una app mòbil destinada a l'adopció de mascotes (inexistent) en base a l'afinitat entre els adoptants i les mascotes. Per a això, s'han analitzat les apps de la competència (elements visuals, contingut i funcionament), s'ha concretat el desenvolupament de la imatge visual, i finalment, s'ha desenvolupat el prototip de la nostra app. Este trabajo consiste en crear el sistema visual de una app móvil destinada a la adopción de mascotas (inexistente) según la afinidad entre los adoptantes y las mascotas. Para ello, se han analizado las apps de la competencia (elementos visuales, contenido y funcionamiento), se ha concretado el desarrollo de la imagen visual, y por último, se ha desarrollado el prototipo de nuestra app. This project consists in creating the visual system of a nonexistent mobile app, which allows people to adopt pets according to the affinity among them. For that purpose, the competitior apps have been analysed (its visual elements, content and functioning), the visual system of our app has been defined, and finally, the prototype has been developed.
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
|
10.
|
|