Resultats globals: 20 registres trobats en 0.05 segons.
Materials de curs, 13 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Articles, 4 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Materials de curs 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
8 p, 96.1 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Barrera Fusté, Jaume ; Morón Velasco, Mar ; Paris Romia, Gemma ; González Martín, Cristina ; Molins Macau, Nuria ; Mora Romagosa, Josep Oriol ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation and musical listening as the basis of musical understanding Educational applications in the field of music around and hearing the song.
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
4 p, 77.6 KB Llenguatges audiovisuals i expressió artística [102031] / Barrera Fusté, Jaume ; Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1- Utilitzar els llenguatges audiovisuals com element de comunicació fonamental en el decurs de l'assignatura. 2- Lligar la pràctica artística, la pràctica instrumental, la pràctica didàctica i la teoria. [...]
1- Using audiovisual languages as a fundamental element of communication during the course. 2- Linking artistic practice, instrumental practice, teaching practice and theory. 3- Audiovisual languages. [...]
1- Utilizar los lenguajes audiovisuales como elemento de comunicación fundamental en el transcurso de la asignatura. 2- Ligar la práctica artística, la práctica instrumental, la práctica didáctica y la teoría. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
17 p, 158.8 KB Rúbrica de autoevaluación de competencias y habilidades personales y prosociales. / París, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada, Joan ; Gimeno, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover estas competencias y su evaluación, el Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborado una rúbrica de evaluación para evidenciar el desarrollo de las competencias personales y prosociales para facilitar la reflexión de alumnos, profesores y maestros. [...]
2017  
4.
17 p, 156.1 KB Rúbrica d'autoavaluació de competències i habilitats personals i prosocials / París, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada, Joan ; Gimeno, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborat una rubríca d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
2017  
5.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes Solé, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Moron Velasco, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016  
6.
4 p, 27.1 KB Llenguatges audiovisuals i expressió artística [102031] / Paris Romia, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1- Utilitzar els llenguatges audiovisuals com element de comunicació fonamental en el decurs de l'assignatura. 2- Lligar la pràctica artística, la pràctica instrumental, la pràctica didàctica i la teoria. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
3 p, 25.1 KB Educació Visual i Plàstica [21959] / Font, Montse ; París, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
8.
2 p, 18.6 KB Sistemes de representació [21957] / París, Gemma ; Verger, Emília ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
9.
2 p, 18.6 KB Sistemes de representació [21957] / París, Gemma ; Verger, Emília ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
10.
4 p, 24.3 KB Didàctica de les Arts Plàstiques I [21961] / Font, Montse ; París, Gemma ; Barrera, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  

Materials de curs : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
10 p, 80.6 KB Multimèdia i educació artística : un model metodològic dels estudis de Magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior / Torres, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Paris, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'un arxiu amb material digital d'ampliació i suport a la docència presencial. Amb aquest material, es pretén fer una aportació metodològica per facilitar el treball autònom dels estudiants en l'adquisició de les seves competències professionals, en el sentit dels crèdits europeus ECTS. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 173-182
5 documents

Articles 4 registres trobats  
1.
11 p, 565.0 KB Espacios de creación artística en la escuela / Velasco Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
A lo largo de la historia han existido diversos modelos de educación artística, pero únicamente en algunos se ha dado importancia en defender espacios de creación en el ámbito educativo que permitan al individuo crear de forma libre y autónoma, entendiendo el arte como manera de comprender el mundo y de construir la propia experiencia. [...]
Along the history there have existed diverse models of artistic education, but only in some one has given importance in defending spaces of creation in the educational area that they allow to the individual to create of free and autonomous form, understanding the art as way of understanding the world and of constructing the own experience. [...]

2013
Arte y Movimiento, Num. 9 (2013) , p. 53-63  
2.
25 p, 441.2 KB Jeff Wall, pintor de la vida posmoderna / París, Gemma
Through the work of Jeff Wall (Vancouver, 1946), we will see the rich relationships that the Canadian artist establish between photographic media and other art forms such as painting, theatre and cinema. [...]
2016 - 10.17583/brac.2016.1761
Barcelona, Research, Art, Creation, Vol. 4, Num. 3 (2016) , p. 300-323  
3.
4 p, 977.0 KB Tallers d'art en família a l'escola / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
2015
Infància, Vol. 203 (2015) , p. 21-24  
4.
18 p, 7.3 MB Els meus desitjos. La fotografia contemporània com a medi expressiu en la formació del professorat / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Aquest article pretén reflexionar sobre la presència de la fotografia contemporània en els centres educatius per potenciar-ne els seu ús com a estratègia per a la recerca. Considerem que la fotografia és un llenguatge interessant perquè desencadena processos creatius en contextos educatius poc habituats a la creació artística, ajudant a preguntar-nos sobre la realitat que ens envolta. [...]
2015
Temps d'educació : revista de la Divisió de Ciències de l'Educació, Vol. 48 (2015) , p. 215-232  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
11 p, 123.6 KB Multimèdia i educació artística. un model metodològic dels estudis de magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior / París, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Moron, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Torres, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El projecte “Multimèdia i Educació Artística” consisteix en l’elaboració d’un material digital d’ampliació i suport a la docència presencial de l’assignatura Didàctica de les Plàstiques de la Diplomatura de Mestre. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
10 p, 67.7 KB Multimèdia i educació artística. Un model metodològic dels estudis de magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior" / Torres i Tarrés, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font i Solà, Montserrat ; Moron Velasco, Mar ; París Romia, Gemma
El projecte Multimèdia i Educació Artística consisteix en l’elaboració d’un material digital i interactiu d’ampliació i suport a la docència presencial. Es tracta de fer una aportació metodològica per facilitar el treball autònom de l’alumnat en l’adquisició de les seves competències professionals, en el sentit dels crèdits europeus ETCS.
Aquest material és per a l’assignatura: Didàctica de les Plàstiques. Es una assignatura troncal de 6-8 crèdits del primer curs de la diplomatura de mestre de la Facultat de Ciències de l’Educació.

2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Vegeu també: autors amb noms similars
14 Paris, Gemma
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.