Resultats globals: 33 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 28 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Multimèdia, 1 registres trobats
Materials de curs 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 134.9 KB Rúbrica de autoevaluación de competencias y habilidades personales y prosociales. / París, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada, Joan ; Gimeno, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Las competencias y habilidades personales y prosociales de los estudiantes son centrales para la formación docente y a menudo son complejas de evaluar en el marco de la formación universitaria. Con la intención de promover estas competencias y su evaluación, el Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborado una rúbrica de evaluación para evidenciar el desarrollo de las competencias personales y prosociales para facilitar la reflexión de alumnos, profesores y maestros. [...]
2017  
2.
11 p, 146.2 KB Rúbrica d'autoavaluació de competències i habilitats personals i prosocials / París, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch, Sílvia ; Comes, Pilar ; Edo, Mequè ; Estrada, Joan ; Gimeno, Xavier ; Morón, Mar ; Peire, Tomás ; Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Les competències i habilitats personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu ha elaborat una rubríca d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
2017  
3.
5 p, 95.6 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i els autors i tendències més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
- To provide students with knowledge of the theoretical and the authors who have studied trends signified and interpret the processes of development and motor learning, emphasis on Early Childhood Education and Primary. [...]
- Proporcionar al alumnado el conocimiento de las bases teóricas y los autores y tendencias más significadas que han estudiado e interpretan los procesos del desarrollo y del aprendizaje motor, haciendo énfasis en las etapas de Educación Infantil y Primaria. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
4.
6 p, 85.0 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
5.
10 p, 1.0 MB Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials / Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu (ERSCE) ; Blanch Gelabert, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Comes Solé, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Moron Velasco, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. [...]
Bellaterra 2016  
6.
5 p, 41.6 KB Aprenentatge i desenvolupament motor [102053] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Proporcionar a l'alumnat el coneixement de les bases teòriques i les escoles i tendencies més significades que han estudiat i interpreten els procesos del desenvolupament i de l'aprenentatge motor, fent èmfasi en les etapes d'Educació Infantil i Primària. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
6 p, 33.8 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, les estudiants haurien de ser capaces de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
8.
6 p, 35.7 KB Joc i iniciació esportiva [102048] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a objectiu general dotar l'alumnat dels coneixements teòrics i dels recursos didàctics per progressar en la comprensió de la importància i el potencial educatiu del joc i l'esport i per saber aprofitar-los en el desenvolupament curricular a través de la docència de l'Educació Física a l'etapa primària. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
9.
5 p, 107.2 KB Educació física i la seva didàctica I [102051] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es desenvolupa a tercer curs i dóna continuïtat a l'assignatura d'Educació Física en l'Etapa Primària de 5 crèdits que es va realitzar a segon curs del Grau de Magisteri d'Educació Primària. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
10.
6 p, 112.7 KB Joc i iniciació esportiva [102048] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a objectiu general dotar l'alumnat dels coneixements teòrics i dels recursos didàctics per progressar en la comprensió de la importància i el potencial educatiu del joc i l'esport i per saber aprofitar-los en el desenvolupament curricular a través de la docència de l'Educació Física a l'etapa primària. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

Materials de curs : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
5.3 MB Els Oficis del cavall : propostes de renovació curricular i d'estructuració laboral del sector equí / Peire Fernández, Tomás ; Solà, Pere, 1945-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Aquesta investigació parteix de la percepció sobre el sector professional eqüestre a Catalunya i de l'estudi i l'anàlisi de dades resultat de la recerca bibliogràfica i documental. Han estat de gran utilitat les opinions expressades per professionals i experts del món del cavall. [...]
The starting point of this study is the perception of the equestrian professional sector in Catalonia and the interpretation and analysis of the data as a result of the bibliographic and documentary research. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
2 documents
2.
83 p, 6.4 MB Programa d'activitats físiques a l'entorn natural de Sant Esteve Sesrovires (PAFENSES) per a l'alumnat del cicle superior de l'Escola La Roureda / Rios Rallo, Jordi ; Peire Fernández, Tomas, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Disseny i posada en marxa, amb l'alumnat de cicle superior (CS) de l'Escola La Roureda, d'un programa d'activitats físiques en l'entorn natural de Sant Esteve Sesrovires (Comarca del Baix Llobregat. [...]
2013
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  

Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 243.9 KB Sistemas y procedimientos de Evaluación Formativa en docencia universitaria : resultados de 34 casos aplicados durante el curso académico 2007-2008 / Buscà Donet, Francesc (Universidad de Oviedo. Departamento de Ciencias de la Educación) ; Pintor, Patricia (Universidad de Oviedo. Departamento de Ciencias de la Educación) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universidad de Oviedo. Departamento de Ciencias de la Educación) ; Martínez, Fernando ; Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este estudio se presentan los resultados obtenidos por la Red Nacional de Evaluación Formativa en Docencia Universitaria durante el curso académico 2007-2008. Esta Red agrupa a 60 profesores de diferentes titulaciones y universidades españolas. [...]
This study presents the results obtained by the Higher Education National Network of Formative Assessment during the academic year 2007-2008. This Network is made up of 60 teachers with different Degrees and from several Spanish Universities. [...]

2010
Estudios sobre educación, Vol. 18 (2010) , p. 255-276  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
32 p, 2.6 MB Recerca sobre l'educació física i l'esport / Galera, Antonio D. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Peire Fernández, Tomás (Universitat Autònoma de Barcelona)
Fonaments doctrinals i proposta d'organització de serveis d'investigació i de documentació universitaris sobre educació física.
1982
Jornades sobre l'esport a la Universitat. Esplugues de Llobregat, : 1982  

Multimèdia 1 registres trobats  
1.
Ordago a la pista / Ramón Fernández, José ; Blay, Irene ; Gil, Marta ; Martínez, Lucas ; Gili, Pep ; Martínez, Luis S. ; Peire, Tomás ; Solàs, Manuel ; Mallofré, Joan ; Torme, Germán ; Tricas, Manel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de producció de ficció cinematogràfica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 2002 (Taller de producció de ficció cinematogràfica)
   

Vegeu també: autors amb noms similars
15 Peire, Tomàs
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.