Resultats globals: 9 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 9 registres trobats
Materials de curs 9 registres trobats  
1.
5 p, 80.2 KB Perspectives de Recerca en Formació, Avaluació i Equitat Educativa [43210] / Pineda Herrero, Pilar ; Úcar Martínez, Xavier ; Agud Morell, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, investigació i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. [...]
2017-18  
2.
5 p, 83.0 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Pérez Romero, Antonio ; Pineda Herrero, Pilar ; Fajardo Martínez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions, ja que sobre aquests elements organitzatius es desenvoluparà el contingut i estratègies de l'assignatura. [...]
The Psychopedagogy in Organizations Course has three basic characteristics that define its design: 1. The first thing to note is that this is an optional course. 2. It focuses on internal or institutional perspective of educational and labour organizations, thus it is essential to have a elementary knowledge about the structure, objectives, dynamics and relationships established in educational institutions and organizations; since these subject will be developed around organizational elements of the content and strategies. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
3.
5 p, 81.8 KB Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521] / Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén desenvolupar en els futurs professionals les competències necessàries per a la seva intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en els estudiants les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del professional de la formació inicial i continua. [...]
The course aims to develop future professionals the skills needed for pedagogical intervention in organizational and work settings. The skills to develop in students are to analyze, manage and evaluate educational processes in work contexts, and specifically to perform the functions of professional initial and continuing training. [...]
La asignatura pretende desarrollar en los futuros profesionales las competencias necesarias para su intervención pedagógica en contextos organizativos y laborales. Así se pretende desarrollar en los estudiantes las competencias básicas para analizar, gestionar y evaluar los procesos educativos en los contextos laborales, y en concreto para realizar las funciones propias del profesional de la formación inicial y continua. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
4.
5 p, 85.0 KB Economia i Planificació de l'Educació [103528] / Pineda Herrero, Pilar ; Merino Pareja, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén desenvolupar en els futurs professionals les competències bàsiques per a comprendre, analitzar i gestionar els aspectes econòmics i la planificació dels processos educatius, amb la finalitat de possibilitar una intervenció eficaç en els diferents àmbits de l'educació des d'una òptica econòmica i de planificació. [...]
The course aims to develop future professionals basic competences to understand, analyze and manage the economic aspects and planning of educational processes; these competences will enable effective action in the different fields of education from an economic perspective and planning . [...]
La asignatura pretende desarrollar en los futuros profesionales las competencias básicas para comprender, analizar y gestionar los aspectos económicos y la planificación de los procesos educativos, con el fin de posibilitar una intervención eficaz en los diferentes ámbitos de la educación desde una óptica económica y de planificación. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
5.
5 p, 82.7 KB Gestió i desenvolupament dels recursos humans en les organitzacions [101635] / Pineda Herrero, Pilar ; Fajardo Martínez, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La gestió i el desenvolupament dels recursos humans a les organitzacions representa un gran repte pels professionals de l'educació en tant que han de ser capaços d'integrar les necessitats i els interessos de les organitzacions amb els dels treballadors i treballadores. [...]
Management and development of human resources in organizations is a major challenge for education professionals as they must be able to integrate the needs and interests of organizations with those of workers. [...]
La gestión y el desarrollo de los recursos humanos en las organizaciones representa un gran reto para los profesionales de la educación ya que deben ser capaces de integrar las necesidades y los intereses de las organizaciones con los de los trabajadores y trabajadoras. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
3 documents
6.
5 p, 79.2 KB Perspectives de Recerca en Formació, Avaluació i Equitat Educativa [43210] / Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, investigació i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades. En este módulo se desarrollan las competencias necesarias para investigar sobre la formación y la evaluación desde la óptica de la equidad educativa. [...]

2016-17
3 documents
7.
5 p, 84.7 KB Economia i Planificació de l'Educació [103528] / Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén desenvolupar en els futurs professionals les competències bàsiques per a comprendre, analitzar i gestionar els aspectes econòmics i la planificació dels processos educatius, amb la finalitat de possibilitar una intervenció eficaç en els diferents àmbits de l'educació des d'una òptica econòmica i de planificació. [...]
The course aims to develop future professionals basic competences to understand, analyze and manage the economic aspects and planning of educational processes; these competences will enable effective action in the different fields of education from an economic perspective and planning . [...]
La asignatura pretende desarrollar en los futuros profesionales las competencias básicas para comprender, analizar y gestionar los aspectos económicos y la planificación de los procesos educativos, con el fin de posibilitar una intervención eficaz en los diferentes ámbitos de la educación desde una óptica económica y de planificación. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
8.
5 p, 82.7 KB Gestió i desenvolupament dels recursos humans en les organitzacions [101635] / Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La gestió i el desenvolupament dels recursos humans a les organitzacions representa un gran repte pels professionals de l'educació en tant que han de ser capaços d'integrar les necessitats i els interessos de les organitzacions amb els dels treballadors i treballadores. [...]
Management and development of human resources in organizations is a major challenge for education professionals as they must be able to integrate the needs and interests of organizations with those of workers. [...]
La gestión y el desarrollo de los recursos humanos en las organizaciones representa un gran reto para los profesionales de la educación ya que deben ser capaces de integrar las necesidades y los intereses de las organizaciones con los de los trabajadores y trabajadoras. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents
9.
5 p, 81.9 KB Models i Estratègies de Formació en les Organitzacions [103521] / Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura pretén desenvolupar en els futurs professionals les competències necessàries per a la seva intervenció pedagògica en contextos organitzatius i laborals. Així es pretén desenvolupar en els estudiants les competències bàsiques per a analitzar, gestionar i avaluar els processos educatius en els contextos laborals, i en concret per a realitzar les funcions pròpies del professional de la formació inicial i continua. [...]
The course aims to develop future professionals the skills needed for pedagogical intervention in organizational and work settings. The skills to develop in students are to analyze, manage and evaluate educational processes in work contexts, and specifically to perform the functions of professional initial and continuing training. [...]
La asignatura pretende desarrollar en los futuros profesionales las competencias necesarias para su intervención pedagógica en contextos organizativos y laborales. Así se pretende desarrollar en los estudiantes las competencias básicas para analizar, gestionar y evaluar los procesos educativos en los contextos laborales, y en concreto para realizar las funciones propias del profesional de la formación inicial y continua. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.