Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 148.4 KB Esquemes argumentatius i coneixement científic. Un estudi sobre la comprensió de la flotabilitat a diferents nivells educatius / Polonio Castro, D. (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica) ; Konstaninidou, A. (Universitat de Barcelona) ; Castells Llavanera, Marina (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica) ; Cerveró, Josep M. (Universitat de Barcelona)
Es presenta un estudi sobre les respostes escrites d'estudiants de diversos nivells educatius a una activitat presentada com una narrativa en forma de conte. L'anàlisi es basa en identificar arguments dels estudiants que són estudiats en base a teories d'argumentació. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3389-3393  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.