Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
20 p, 212.5 KB Formación del profesorado de educación secundaria obligatoria para la prevención e intervención en acoso escolar : algunos indicadores / Pérez Carbonell, Amparo (Universitat de València) ; Ramos-Santana, Genoveva (Universitat de València) ; Serrano Sobrino, Macarena (Universitat de València)
La formación que recibe el profesorado de educación secundaria obligatoria sobre el acoso escolar es un soporte básico para el desarrollo de la convivencia en las instituciones docentes donde se imparte esta etapa. [...]
La formació que rep el professorat d'educació secundària obligatòria sobre l'acaçament escolar és, actualment, un suport bàsic per al bon desenvolupament de la convivència en les institucions docents on s'imparteix aquesta etapa. [...]
The training secondary education teachers receive in bullying prevention is essential to ensure coexistence in the secondary school setting. This study aims to determine what training these teachers receive; the preventive and intervention actions implemented in the classroom and in the schools; the degree of association between some personal characteristics of the teachers and their knowledge about bullying; and potentially key indicators for designing training programs tailored to meet teachers' needs. [...]

2016 - 10.5565/rev/educar.716
Educar, Vol. 52 Núm. 1 (2016) , p. 51-70 (Monográfico)  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.