Resultats globals: 13 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 13 registres trobats
Materials acadèmics 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 107.1 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Ayala Sanchez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer com la tecnologia pot servir d'eina per a alinear les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Understand the customer-company relationship, within the framework of loyalty. Appreciate the differences in the viability of the companies according to their customer focus. Assimilate what are the basic business strategies customer focused. [...]
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2023-24
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
2.
5 p, 104.5 KB Pràctiques Externes [102155] / Blabia Girau, Daniel ; Bosch Dalmau, Ramon ; Recuenco Osa, David ; Gallart Gonzalez Palacio, Josep Maria ; Espluga Campabadal, Sergio ; Casablancas Segura, Carme ; Lopez Anton, Margarita ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Les pràctiques curriculars són experiències de treball durant les que els estudiants completen (amb l'ajut i supervisió d'un tutor a l'organització on les realitzen, així com amb un tutor acadèmic) un conjunt d'activitats o projecte(s) dissenyats per tal de proporcionar una primera immersió en el món laboral. [...]
1 Internships are worksite experiences during which students - with guidance and supervision at the work place, as well as with an academic tutor - complete a planned series of activities or project(s) designed to give a broad understanding of a business occupational area. [...]
Las prácticas curriculares son experiencias laborales en las que los estudiantes completan (con la ayuda y supervisión tanto de un tutor/a en la organización en la que se realizan, como la de un tutor/a académico) un conjunto de actividades o proyecto(s) diseñados para proporcionar una primera inmersión en el mundo laboral. [...]

2023-24
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
3.
5 p, 106.2 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Ayala Sanchez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer com la tecnologia pot servir d'eina per a alinear les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Understand the customer-company relationship, within the framework of loyalty. Appreciate the differences in the viability of the companies according to their customer focus. Assimilate what are the basic business strategies customer focused. [...]
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2022-23
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
4.
5 p, 104.0 KB Pràctiques Externes [102155] / Blabia Girau, Daniel ; Bosch Dalmau, Ramon ; Recuenco Osa, David ; Gallart Gonzalez Palacio, Josep Maria ; Espluga Campabadal, Sergio ; Casablancas Segura, Carme ; Lopez Anton, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Les pràctiques curriculars són experiències de treball durant les que els estudiants completen (amb l'ajut i supervisió d'un tutor a l'organització on les realitzen, així com amb un tutor acadèmic) un conjunt d'activitats o projecte(s) dissenyats per tal de proporcionar una primera immersió en el món laboral. [...]
Internships are worksite experiences during which students - with guidance and supervision at the work place, as well as with an academic tutor - complete a planned series of activities or project(s) designed to give a broad understanding of a business occupational area. [...]
1 Las prácticas curriculares son experiencias laborales en las que los estudiantes completan (con la ayuda y supervisión tanto de un tutor/a en la organización en la que se realizan, como la de un tutor/a académico) un conjunto de actividades o proyecto(s) diseñados para proporcionar una primera inmersión en el mundo laboral. [...]

2022-23
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
5.
5 p, 106.5 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer com la tecnologia pot servir d'eina per a alinear les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Understand the customer-company relationship, within the framework of loyalty. Appreciate the differences in the viability of the companies according to their customer focus. Assimilate what are the basic business strategies customer focused. [...]
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2021-22
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
6.
5 p, 104.3 KB Pràctiques Externes [102155] / Estapé-Dubreuil, Glòria ; Blabia Girau, Daniel ; Bosch Dalmau, Ramon ; Recuenco Osa, David ; Gallart Gonzalez Palacio, Josep Maria ; Espluga Campabadal, Sergio ; Casablancas Segura, Carme ; López Antón, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1 Les pràctiques curriculars són experiències de treball durant les que els estudiants completen (amb l'ajut i supervisió d'un tutor a l'organització on les realitzen, així com amb un tutor acadèmic) un conjunt d'activitats o projecte(s) dissenyats per tal de proporcionar una primera immersió en el món laboral. [...]
1 Internships are worksite experiences during which students - with guidance and supervision at the work place, as well as with an academic tutor - complete a planned series of activities or project(s) designed to give a broad understanding of a business occupational area. [...]
1 Las prácticas curriculares son experiencias laborales en las que los estudiantes completan (con la ayuda y supervisión tanto de un tutor/a en la organización en la que se realizan, como la de un tutor/a académico) un conjunto de actividades o proyecto(s) diseñados para proporcionar una primera inmersión en el mundo laboral. [...]

2021-22
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
7.
5 p, 105.0 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2020-21
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
8.
5 p, 104.9 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2019-20
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
3 documents
9.
5 p, 77.8 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2018-19
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
10.
5 p, 75.2 KB Sistemes d'Informació per a la Gestió de Relacions Comercials [102168] / Recuenco Osa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Entendre la relació client-empresa, dintre del marc de la fidelització Apreciar les diferències en la viabilitat de les empreses segons la seva orientació cap al client Assimilar quines són les estratègies empresarials bàsiques centrades en el client Conèixer cóm la tecnologia pot servir d'eina per a aliniar les necessitats dels clients amb els interessos de l'empresa Entendre quins són els fluxos d'informació en la relació amb el client i quins són els factors crítics d'èxit.
Entender la relación cliente-empresa, dentro del marco de la fidelización Apreciar las diferencias en la viabilidad de las empresas según su orientación hacia el cliente Asimilar cuáles son las estrategias empresariales básicas centradas en el cliente Conocer cómo la tecnología puede servir de herramienta para alinear las necesidades de los clientes con los intereses de la empresa Entender cuáles son los flujos de información en la relación con el cliente y cuáles son los factores críticos de éxito.

2017-18
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
2 documents

Materials acadèmics : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.