Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
15 p, 564.1 KB Contrarios y aprendizaje : preferencia por las diferencias salientes entre objetos / Llach Carles, Sílvia (Universitat de Girona) ; Ribot, M. Dolors de (Universitat de Girona)
A partir de la hipótesis de que los contrarios son un elemento adecuado para las tareas de aprendizaje, en este estudio se ha investigado la respuesta de niños y adultos ante una serie de estímulos que se han agrupado en más opuestos y menos opuestos. [...]
A partir de la hipòtesi que els contraris són un element adient per a les tasques d'aprenentatge, en aquest estudi s'ha investigat la resposta de nens i adults davant una sèrie d'estímuls que s'han agrupat en més oposats i menys oposats. [...]
Based on the assumption that the opposites are appropriate in learning tasks, this study investigates the children's and adults' responses to a series of stimulus that have been grouped into two categories: the more and the less opposites. [...]

2010 - 10.5565/rev/educar.87
Educar, Núm. 46 (2010) , p. 107-121  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Ribot, M. Dolors de
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.