Resultats globals: 60 registres trobats en 0.06 segons.
Materials de curs, 15 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 27 registres trobats
Articles, 12 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Materials de curs 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 72.4 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces. 2. Conèixer la indústria creativa per dins amb defensa de propostes creatives a les agències. 3. Conèixer la indústria creativa amb contacte directe amb professionals. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
3 p, 66.0 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
4 p, 71.6 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. El book creativo como estrategia de contratación. 2. La entrevista 3. El mercado publicitario: perfil de agencias (posibles contratantes). 4. Perfil de creativos (posibles contratantes) 5. Recursos para creativos (publicaciones, festivales, escuelas. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
3 p, 66.1 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
3 p, 95.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Conèixer 3 de les 4 Ps de la creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
3 p, 96.1 KB Pràctiques Externes [103151] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant aquesta assignatura, l'alumnat hauria de: 1. Conèixer el món professional. 2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient. 3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències esperades, a través d'un blog informatiu de les pràctiques externes. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
4 p, 97.9 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. El book creativo como estrategia de contratación. 2. La entrevista 3. El mercado publicitario: perfil de agencias (posibles contratantes). 4. Perfil de creativos (posibles contratantes) 5. Recursos para creativos (publicaciones, festivales, escuelas. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
3 p, 95.4 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetius generals de l'assignatura són: 1. Conèixer la relació entre creativitat publicitària i nou talent. 2. Realitzar un book creatiu d'almenys 5 peces noves. 3. Pulir les peces creatives realitzades al llarg de la carrera. [...]
2013-14  
9.
4 p, 11.0 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un cop l'alumne ha conegut a l'assignatura "Creativitat Publicitària" de segon curs el concepte de creativitat i dues de les 4Ps de la creativitat (Person i Press), l'assignatura de tercer curs "Processos i tècniques creatives" es centra el les dues Ps restants (Process i Product). [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
5 p, 776.6 KB Estratègia, Conceptualització i Redac. del Missatge Públic. [20672] / Castellblanque, Mariano R. ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1998-99
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  

Materials de curs : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
12 p, 122.3 KB Ús del fons virtual BREVIA als estudis de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'ensenyament dels estudiants de la prova pilot de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tots els estudis. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 75-86
4 documents
2.
10 p, 144.8 KB Comunitat virtual dinàmica d'integració academicolaboral en creativitat publicitària / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Fernàndez, Betsaida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El projecte d'una comunitat virtual dinàmica (CVD) pretén facilitar als alumnes de Publicitat i Relacions Públiques la seva incorporació al món laboral com a culminació del seu aprenentatge, a través de la vinculació de dos tipus de públics: alumnes i apallones que ja estan inserits al món laboral. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 65-74
4 documents

Documents de recerca 27 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
36 p, 2.9 MB Campañas de seguridad vial con diferentes niveles de sangre: un estudio cross-cultural entre consumidores de España y Estados Unidos / Barchilón Elbaz, Esther Camila ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi té la intenció d’entendre la influència de la cultura a les campanyes de seguretat vial amb tres nivells de sang a les seves imatges. Es va realitzar un experiment amb participants espanyols i nord-americans. [...]
El presente estudio tiene la intención de entender la influencia de la cultura en las campañas de seguridad vial con tres niveles de sangre en sus imágenes. Se realizó un experimento con sujetos españoles y norteamericanos. [...]
The present study is intended to understand the influence of culture on road safety advertising campaigns with three levels of blood presence in their images. An experiment was conducted with Spanish and North American subjects. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
114 p, 3.4 MB Regulación y control de la publicidad de productos dirigidos al público infantil. Leyes y códigos de Publicidad televisiva de juguetes y alimentos dirigidos al target infantil en Cataluña y España. / Alsina Torra, Aida ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L’infància és un sector molt vulnerable davant els estímuls publicitaris. És per aquest motiu que la publicitat dirigida a aquest públic està especialment regulada y que existeixen diferents òrgans que controlen el compliment de les lleis reguladores. [...]
La infancia es un sector de la población muy vulnerable ante los estímulos publicitarios. Es por esta razón que la publicidad dirigida a este público está especialmente regulada y que existen distintos organismos que controlan el cumplimiento de las leyes reguladoras. [...]
Childhood is a very vulnerable sector in front of advertising stimuli. That’s the reason why childhood advertising is specially regulated and there are organizations that control the fulfilment of those regulation laws. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
3.
184 p, 15.0 MB La creativitat publicitària d'IKEA : Anàlisi de contingut de les campanyes audiovisuals de la companyia sueca a Espanya / Baldoví Ramos, Laura ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació s'ha basat especialment en fer una anàlisi de contingut amb una mostra de 109 espots creatius que IKEA va produir entre 1999 i l'abril del 2016 a l'Estat espanyol. S'han trobat diferències significatives entre les peces de catàleg i les convencionals pel que fa a l'enfocament de la campanya i als aspectes formals que han portat a mantenir aquesta comparativa durant tot el treball. [...]
La investigación se ha basado especialmente en hacer un análisis de contenido con una muestra de 109 anuncios creativos que IKEA produjo entre 1999 y abril de 2016 en España. Se han encontrado diferencias significativas entre las piezas de catálogo y las convencionales en el enfoque de la campaña y los aspectos formales que han llevado a mantener esta comparativa durante todo el trabajo. [...]
The research is specially based on the creation of a content analyisis with a sample of 109 creative spots that the company IKEA produced in Spain between the years 1999 and 2016. Important differences between catalog spots and conventional spots have been found while researching the main purpose and focus of the campaign. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
404 p, 2.9 MB Un modelo de construcción de la identidad postmoderna desde la perspectiva del consumo simbólico : el creativo publicitario junior como caso de estudio / Vidal Portés, Eduard ; Roca, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
En la sociedad postmoderna, la búsqueda de la identidad se ha convertido en uno de los puntos clave (Elliott, 1998) y el consumo es un instrumento vital para construirla, al estar más vinculado al intercambio de significados que a la satisfacción de necesidades fisiológicas. [...]
In postmodern society, the search for identity has become one of the key points (Elliott, 1998) and consumption is vital instrument to build it, being more tied to the exchange of meanings to the satisfaction of physiological needs. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
314 p, 3.4 MB Redaccción publicitaria en Internet : la ilusión de conversar / Pallares Maíques, Majo ; Ruiz Collantes, Xavier, dir. ; Roca, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Planeamos esta tesis para observar si determinado uso de los recursos de manipulación enunciativa es un aspecto bien considerado por los profesionales de la redacción publicitaria en internet. Nos centramos especialmente en la deixis como rasgo que hace los textos publicitarios más dialogantes. [...]
We plan this thesis to observe if determinate use of the marks of utterance manipulation is well considered by the professionals of the advertising copywriting in internet. We centre especially in the deixis as a factor approaching the advertising texts to dialogue. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
2 documents
6.
404 p, 3.8 MB The Advertising creative process : insights from the Brazilian AD industry / Felipetti, Daniel ; Roca, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta investigación busca verificar y explorar el alejamiento entre la academia y la industria publicitaria. Más allá de esto, intenta confirmar si estas dos realidades comparten conocimiento común en algún punto. [...]
This investigation aims to verify and explore the estrangement between the academia and the advertising industry. Beyond this, intend to verify if these two realities share common knowledge in some extent. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
109 p, 27.4 MB Mujeres en Publicidad : Líderes creativas en un mundo de hombres / Montes Mojonero, Clara ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De la intersecció entre lideratge, creativitat i estudis de gènere, neix la primera investigació que entén a les directores creatives publicitàries com a líders, centrant-se en la seva presència als departaments creatius, enlloc d'en la seva absència. [...]
De la intersección del liderazgo, la creatividad y los estudios de género, nace la primera investigación que entiende a las directoras creativas publicitarias como líderes, centrándose en su presencia en los departamentos creativos, en vez de en su ausencia, Median e la realización de entrevistas a 6 directoras crea -vas españolas, este estudio desvela cómo piensan, ejercen, autoperciben y proyectan su liderazgo las pocas mujeres que consiguen, no sólo llegar a directoras creativas sino también mantenerse como tales en una industria liderada por hombres como es la publicidad. [...]
From the intersection of leadership, creativity and gender studies concepts the first research that sees female creative directors in advertising as leaders, focusing on their presence in the creative departments rather than in its absence. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
12 p, 8.7 MB Desenvolupament d'una aplicació de reportatge d'incidències sobre DTN / Cara Roca, David ; Navarro-Arribas, Guillermo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La xarxa DTN (Delay and Disruption Tolerant Network) permet la comunicació suportant llargues interrupcions i endarreriments en l'enviament de informació entre xarxes. Ha revolucionat les possibilitats de la comunicació inalàmbrica, trencant amb les limitacions de mobilitat dels dispositius. [...]
The DTN network (Delay and Disruption Tolerant Network), allows communication supporting long interruptions and delays in sending information between networks. It has incredibly increased the possibilities of wireless communication, solving the devices mobility limitations. [...]
La red DTN (Delay and Disruption Tolerant Network) permite la comunicación soportando largas interrupciones y retrasos en el envío de información entre redes. Ha revolucionado las posibilidades de la comunicación inalámbrica, rompiendo con las limitaciones de movilidad de los dispositivos. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
78 p, 2.5 MB La eficacia de las modelos delgadas vs las modelos normales en anuncios de lencería ¿Quién vende más? / Peña Guardia, Mariona Ariadna ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La industria de la moda ha tendit a utilitzar models excessivament primes des de l'entrada als anys 80. A partir d'aleshores, aquest patró s'ha vist com l'únic viable per anunciar productes de moda dirigits a un públic femení. [...]
La industria de la moda tiende a utilizar modelos excesivamente delgadas desde los inicios de los 80. Desde entonces, este patrón ha sido el único considerado válido para anunciar productos de moda dirigidos a un públcio femenino. [...]
Since 80' the Fashion Industry increase to contract extremley thin models . From the beganings, this patern as been the only one that they consider to announce fashion clothe's for female. This study are based on the models with a norml BMI will increase the eficiency of lingerie advertising by the perception of the announcement, perception of the brand and the intention.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
125 p, 1.2 MB One Direction : las claves del éxito de una boy band / Pardo Calvo, Sheila ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les boy bands compleixen una fórmula o patró que garanteix el seu èxit entre les adolescents des de finals dels 80. A partir de l'anàlisi d'aquesta fórmula i de la realització d'entrevistes i enquestes a fans de One Direction s'han identificat els punts d'aquesta que són imprescindibles i també aquells que ja no funcionen actualment. [...]
Las boy bands cumplen una fórmula o patrón que garantiza su éxito entre las adolescentes desde finales de los 80. A partir del análisis de esta fórmula y de la realización de entrevistas y encuestas a fans de One Direction se han identificado los puntos de ésta que son imprescindibles y también aquellos que ya no funcionan en la actualidad. [...]
Boy bands play a classic formula or pattern that ensures its success among teenagers since the late 80's. From the analysis of this formula and conducting interviews and surveys to One Direction fans, essential formula points have been identified. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 27 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
8 p, 97.0 KB El director de arte publicitario. 80 años después de su nacimiento / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
1998
Revista latina de comunicación social, Núm. 12 (Diciembre 1998)  
2.
4 p, 60.2 KB El papel del publicitario ante un nuevo contexto tecnológico / Fajula Payet, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona)
2000
Revista latina de comunicación social, Núm. 30 (2000)  
3.
28 p, 304.4 KB Vanishing acts : creative women in Spain and in the United States / Grow, Jean (Marquette University) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
This exploratory cross-cultural study examines the experiences of women in advertising creative departments in Spain and the United States. The study, an exploration of the creative environment and its impact on female creatives, is framed by Hofstede's dimensional model of national culture (Hofstede 2001; de Mooij & Hofstede 2010) and signalling theory (Spence 1974). [...]
2012 - 10.2501/IJA-31-3-657-679
International journal of advertising, Vol. 31, Num. 3 (2012) , p. 657-679  
4.
3 p, 45.3 KB A vision of Advertising Creativity from Philosophy / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Obra ressenyada: A. MCSTAY, Creativity and Advertising: Affect, Events and Process. New York : Routledge, 2011.
2013
Trípodos.com: revista digital de comunicació, Núm. 33 (2013) , p. 204-206  
5.
17 p, 242.0 KB La incidencia de la RSC en la marca : del ensayismo español al cientificismo anglosajón / Orozco Toro, Jaime Alberto ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Este artículo describe, por un lado las investigaciones que demuestran científicamente la correlación entre la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) y la marca, desde la perspectiva de la imagen y la reputación, y por el otro, el ensayismo sobre la RSC, poco asociado a las investigaciones cualitativas o cuantitativas. [...]
This article describes the scientific research showing the correlation between corporate social responsibility (CSR) and brand, from the perspective of the image and reputation, and, the essay writing on CSR, some associated with qualitative or quantitative research. [...]

2011
Questiones publicitarias, Vol. 1, Núm. 16 (2011) , p. 91-107  
6.
16 p, 307.2 KB The Absence of creative women as judges in advertising awards : a case study of El Sol (1998-2008) / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Alegre Rodríguez, Isam (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pueyo Ayhan, Natalia (Universitat Autònoma de Barcelona)
This study examines the issue of the absence of women in advertising creative jobs by observing their presence as members of the juries of the El Sol Iberoamerican Festival of Advertising Communication. [...]
Aquest estudi tracta l’absència de dones treballant com a creatives publicitàries observant la seva presència com a membres del jurat de El Sol: Festival Iberoamericano de la Comunicación Publicitaria. [...]

2012
Trípodos.com: revista digital de comunicació, Núm. 31 (2012) , p. 143-157  
7.
30 p, 2.8 MB La Productividad científica en comunicación a través de la revista Zer / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Pueyo Ayhan, Natalia
Esta investigación estudia los artículos publicados en Zer (Revista de Estudios de Comunicación) durante sus diez primeros años (1996-2005) para diagnosticar la contribución de autores y universidades a la publicación vasca. [...]
This article presents the results of a study on the individual and institutional research productivity in Zer Journal of Communication Studies, during its first ten years of history (1996-2005). This journal has been chosen for four reasons: it is the highest ranked publication; it is the journal in which most researchers want to publish their latest work; it is one of the top three journals in terms of impact in the field of communication; and it is one of the twelve Spanish journals of communication indexed in international databases. [...]

2012 - 10.4185/RLCS-067-957-292-321
Revista latina de comunicación social, Vol. 67 (2012) , p. 292-321  
8.
1 p, 39.5 KB Per què no hi ha dones creatives treballant en publicitat? / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Grow, Jean ; Broyles, Sheri J. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Un investigador del GRP (Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques de la UAB i l'ICTA) ha dut a terme, conjuntament amb la Marquette University i la University of North Texas, les dues dels Estats Units, un estudi sobre l'absència de dones creatives a les agències de publicitat. [...]
2013
UAB divulga, març 2013, p. 1-1  
9.
28 p, 134.1 KB Las metodologías utilizadas en las investigaciones de creatividad publicitaria (1965-2007) / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Mensa Torras, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques)
Esta investigación estudia los artículos sobre creatividad publicados en los journals anglosajones sobre publicidad durante el período 1965-2007. Se examinan 36 artículos utilizando el análisis de contenido para diagnosticar la contribución de la creatividad al campo de la publicidad. [...]
This research studies the creativity articles published in the advertising Anglo-Saxon journals during the period 1965-2007. In fact, we examine 36 articles with content analysis method because we would like to determinate how creativity is important for academic advertising. [...]

2009
Comunicación y sociedad, Vol. 22, N. 2 (2009) , p. 7-34  
10.
22 p, 185.1 KB El briefing creativo en las agencias de publicidad : una comparativa de la gestión de información entre España y Portugal / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Algunos de los elementos fundamentales previos a la generación de ideas creativas de venta en publicidad son las fuentes de información. Éstas permiten la redacción del briefing creativo. Este documento contiene la información estratégica que una agencia de publicidad utiliza como guía para desarrollar la creatividad publicitaria. [...]
Some of the fundamental elements prior to the generation of creative sales ideas in advertising are the sources of information. These make it possible to draw up the creative briefing. This document contains the strategic information that an advertising agency uses as a guideline for developing advertising creativity. [...]

2006
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 11, Núm. 21 (Noviembre 2006) , p. 75-96  

Articles : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
17 p, 1.5 MB Is there gender bias in the assessment of advertising creativity? / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Gender discrimination in creative departments has been studies using surveys, content analyses, and qualitative methods (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that there exists interest in variables related with assessing advertising creativity (Koslow et al. [...]
2012
International Conference on Research in Advertising, 11a : 2012  
2.
10 p, 100.1 KB Materials virtuals d’autoaprenentatge en aplicacions gràfiques per a la Llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
El projecte d’elaboració de materials virtuals d’autoaprenentatge en programari gràfic per al Grau de publicitat i Relacions Públiques té l’objectiu de desenvolupar unitats videotutorials adaptades a les necessitats docents d’alumnes i professors de cara a complir els perfils professionals que hi són relacionats. [...]
The project of virtual materials for graphical software tools has the objective of developing video-tutorial units adapted to the educational needs of professors and students of advertising and public relations degree at UAB. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
9 p, 70.7 KB Desenvolupament d’una comunitat virtual dinàmica d'integració acadèmico-laboral en creativitat publicitària dins el pla pilot de publicitat i relacions públiques / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El projecte ve motivat per l’absència en l’actualitat d’una eina tecnològica que lligui el món acadèmic amb el professional per a perfils especialitzats que genera el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. [...]
This project tries to solve a current lack of technological tools that allow to link the professional with the academic world, according the specific profiles of graduates that the career in Advertising and Public Relations is providing. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
11 p, 96.7 KB Compliment dels indicadors i competències del perfil / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
El present treball incideix en especificar un mètode que permeti esbrinar el nivell d’assoliment dels perfils, i com les diferents assignatures que es veuen implicades aporten el seu treball perquè així sigui. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Vegeu també: autors amb noms similars
17 Roca, David,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.