Resultats globals: 84 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 31 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 13 registres trobats
Materials acadèmics, 35 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 31 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
12 p, 3.3 MB Spanish cohort of VEXAS syndrome : clinical manifestations, outcome of treatments and novel evidences about UBA1 mosaicism / Mascaro, Jose Manuel (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Rodriguez-Pinto, Ignasi (Hospital Universitari MútuaTerrassa) ; Poza, Gabriela (Hospital Universitario Virgen de la Arrixaca) ; Mensa-Vilaro, Anna (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Fernández-Martín, Julián (Hospital Álvaro Cunqueiro) ; Caminal-Montero, Luis (Instituto de Investigación Sanitaria del Principado de Asturias) ; Espinosa, Gerard (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Hernández Rodríguez, José (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Diaz, Marina (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Rita-Marques, Joana (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Sanmartí, Raimon (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Castañeda, Santos (Universidad Autónoma de Madrid) ; Colunga, Dolores (Hospital Universitario Central de Asturias) ; Coto-Hernández, Rubén (Instituto de Investigación Sanitaria del Principado de Asturias) ; Fanlo, Patricia (Hospital Universitario de Navarra) ; Elejalde, Jose Ignacio (Hospital Universitario de Navarra) ; Segundo, Bujan (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Figueras, Ignasi (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Marco, Francisco Manuel (Hospital General Universitario de Alicante Dr Balmis) ; Andrés, Mariano (Universidad Miguel Hernandez de Elche) ; Suárez, Silvia (Hospital Valle del Nalón) ; Gonzalez-Garcia, Andres (Hospital Universitario Ramón y Cajal) ; Fustà-Novell, Xavier (Fundació Althaia de Manresa) ; Garcia-Belando, Clara (Hospital Universitario Virgen de la Arrixaca) ; Granados-Maturano, Ana (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Fernandez Figueras, Maria Teresa (Hospital Universitari General de Catalunya) ; Quilis, Neus (Hospital Universitari de Vinalopo) ; Orriols-Caba, Maria (Hospital comarcal Alt Penedès) ; Gómez de la Torre, Ricardo (Hospital Universitario Central de Asturias) ; Cid, María Cinta (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Espígol-Frigolé, Georgina (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Alvarez-Abella, Alba (Hospital Universitari MútuaTerrassa) ; Labrador, Eztizen (Hospital San Pedro) ; Rozman, Maria (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Lopez-Guerra, Monica (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Castillo, Paola (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Alamo-Moreno, Jose R (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Gonzalez-Roca, Eva (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Plaza, Susana (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Fabregat, Virginia (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Lara, Rocio (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Vicente-Rabaneda, Esther F (Universidad Autónoma de Madrid) ; Tejedor Vaquero, Sonia (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Magri, Giuliana (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Bonet, Nuria (Universitat Pompeu Fabra) ; Solis-Moruno, Manuel (Universitat Pompeu Fabra) ; Cerutti, Andrea (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Fornas, Òscar (Universitat Pompeu Fabra) ; Casals, Ferran (Universitat de Barcelona) ; Yagüe, Jordi (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Aróstegui, Juan Ignacio (Hospital Clínic i Provincial de Barcelonaa) ; Universitat Autònoma de Barcelona
The vacuoles, E1-enzyme, X linked, autoinflammatory and somatic (VEXAS) syndrome is an adult-onset autoinflammatory disease (AID) due to postzygotic UBA1 variants. To investigate the presence of VEXAS syndrome among patients with adult-onset undiagnosed AID. [...]
2023 - 10.1136/ard-2023-224460
Annals of the rheumatic diseases, Vol. 82 (september 2023) , p. 1594-1605  
2.
Determination of the time constant distribution of a defect-centric time-dependent variability model for Sub-100-nm FETs / Saraza-Canflanca, Pablo (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Castro-Lopez, Rafael (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Roca, Elisenda (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Martin Martinez, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Rodríguez Martínez, Rosana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Nafría i Maqueda, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Fernandez, Francisco V. (Instituto de Microelectrónica de Sevilla)
The origin of some time-dependent variability phenomena in FET technologies has been attributed to the charge carrier trapping/detrapping activity of individual defects present in devices. Although some models have been presented to describe these phenomena from the so-called defect-centric perspective, limited attention has been paid to the complex process that goes from the experimental data of the phenomena up to the final construction of the model and all its components, specifically the one that pertains to the time constant distribution. [...]
2022 - 10.1109/TED.2022.3198383
IEEE Transactions on Electron Devices, Vol. 69, issue 10 (Oct. 2022) , p. 5424-5429  
3.
On the impact of the biasing history on the characterization of random telegraph noise / Saraza-Canflanca, Pablo (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Castro-Lopez, Rafael (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Roca, Elisenda (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Martin Martinez, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Rodríguez Martínez, Rosana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Nafría i Maqueda, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Fernandez, Francisco V. (Instituto de Microelectrónica de Sevilla)
Random telegraph noise (RTN) is a time-dependent variability phenomenon that has gained increased attention during the last years, especially in deeply scaled technologies. In particular, there is a wide variety of works presenting different techniques designed to analyze current traces in scaled FET devices displaying RTN, and others focused on modeling the phenomenon using the parameters extracted through such techniques. [...]
2022 - 10.1109/TIM.2022.3166195
IEEE Transactions on Instrumentation and Measurement, Vol. 71 (2022) , art. 2003410  
4.
27 p, 376.6 KB Promoviendo Admiración hacia Foucault Ocultando su Defensa de la Violación y la Pederastia / Valls, Rosa (Universitat de Barcelona) ; Racionero-Plaza, Sandra (Universitat de Barcelona) ; Elboj, Carmen (Universidad de Zaragoza) ; Vidu, Ana (University of California, Berkeley (UC)) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roca, Esther (University of Valencia) ; Diez-Palomar, Javier (Universitat de Barcelona) ; Joanpere, Mar (Universitat Rovira i Virgili) ; Aiello-Cabrera, Emilia (Harvard Kennedy School) ; De Aguileta, Ane López (Superior Conservatory of Music of Aragon)
Foucault ha sido citado como un gran contribuyente intelectual al feminismo y a la educación, a pesar de defender la despenalización de la violación y la pederastia. Desde el MeToo hay una creciente crítica a la persona y obras de Foucault. [...]
Foucault has been quoted as a great intellectual contributor to feminism and education, despite his defense of decriminalizing rape and pederasty. Since the MeToo movement, there is an increasing criticism of Foucault's persona and works. [...]

2022 - 10.17583/rimcis.9560
RIMCIS : International and Multidisciplinary Journal of Social Sciences, Vol. 11 Núm. 1 (2022) , p. 1-26  
5.
13 p, 3.2 MB Homozygous R136S mutation in PRNP gene causes inherited early onset prion disease / Ximelis, Teresa (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Marín-Moreno, Alba (Centro de Investigación en Sanidad Animal (CISA-INIA-CSIC)) ; Espinosa, J. C. (Centro de Investigación en Sanidad Animal (CISA-INIA-CSIC)) ; Eraña, Hasier (Center for Cooperative Research in Biosciences (CIC bioGUNE). Basque Research and Technology Alliance (BRTA)) ; Charco, Jorge M. (Center for Cooperative Research in Biosciences (CIC bioGUNE). Basque Research and Technology Alliance (BRTA)) ; Hernández, Isabel (Ace Alzheimer Center Barcelona) ; Riveira, Carmen (Neurology Service. Hospital de León) ; Alcolea, Daniel (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; González-Roca, Eva (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Aldecoa, Iban (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Molina-Porcel, Laura (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Parchi, Piero (IRCCS. Istituto delle Scienze Neurologiche di Bologna) ; Rossi, Marcello (IRCCS. Istituto delle Scienze Neurologiche di Bologna) ; Castilla, Joaquín (IKERBasque Basque Foundation for Science) ; Ruiz-García, Raquel (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Gelpi, Ellen (Medical University of Vienna) ; Torres, Juan María (Centro de Investigación en Sanidad Animal (CISA-INIA-CSIC)) ; Sanchez-Valle, Raquel (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Background: More than 40 pathogenic heterozygous PRNP mutations causing inherited prion diseases have been identified to date. Recessive inherited prion disease has not been described to date. Methods: We describe the clinical and neuropathological data of inherited early-onset prion disease caused by the rare PRNP homozygous mutation R136S. [...]
2021 - 10.1186/s13195-021-00912-6
Alzheimer's research & therapy, Vol. 13 Núm. 1 (december 2021) , p. 176  
6.
11 p, 852.5 KB Salivary immunity and lower respiratory tract infections in non-elite marathon runners / Cantó, Elisabet (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Roca, Emma (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Perea, Lidia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Rodrigo-Troyano, Ana (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Suarez-Cuartin, Guillermo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Giner, Jordi (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Feliu, Anna (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Soria Fernández, José Manuel (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Nescolarde, Lexa (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Vidal, Silvia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Sibila, Oriol (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Respiratory infections are common after strenuous exercise, when salivary immunity may be altered. We aim to investigate changes in salivary immunity after a marathon and its relationship with lower respiratory tract infections (LRTI) in healthy non-elite marathon runners. [...]
2018 - 10.1371/journal.pone.0206059
PloS one, Vol. 13 (november 2018)  
7.
15 p, 939.3 KB Evaluating the Genetics of Common Variable Immunodeficiency : Monogenetic Model and Beyond / de Valles-Ibáñez, Guillem (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Ciències Experimentals i de la Salut) ; Esteve-Solé, Ana (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Piquer, Mònica (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; González-Navarro, E. Azucena (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Hernandez-Rodriguez, Jessica (Universitat Pompeu Fabra) ; Laayouni, Hafid (Universitat Pompeu Fabra) ; González-Roca, Eva (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Plaza-Martin, Ana María (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Deyà-Martínez, Ángela (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Martín-Nalda, Andrea (Jeffrey Modell Diagnostic and Research Center for Primary Immunodeficiencies) ; Martínez Gallo, Mónica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Garcia-Prat, Marina (Jeffrey Modell Diagnostic and Research Center for Primary Immunodeficiencies) ; del Pino-Molina, Lucía (Instituto de Investigación Sanitaria del Hospital Universitario La Paz) ; Cusco, Ivon (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Raras) ; Codina Solà, Marta (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Raras) ; Batlle-Masó, Laura (Universitat Pompeu Fabra) ; Solís-Moruno, Manuel (Universitat Pompeu Fabra) ; Marquès-Bonet, Tomàs (Barcelona Institute of Science and Technology (BIST)) ; Bosch, Elena (Universitat Pompeu Fabra) ; López-Granados, Eduardo (Instituto de Investigación Sanitaria del Hospital Universitario La Paz) ; Aróstegui, Juan Ignacio (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Soler-Palacín, Pere (Jeffrey Modell Diagnostic and Research Center for Primary Immunodeficiencies) ; Colobrán Oriol, Roger (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Yagüe, Jordi (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Alsina Manrique, Laia (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Juan, Manel (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Casals, Ferran (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Ciències Experimentals i de la Salut)
Common variable immunodeficiency (CVID) is the most frequent symptomatic primary immunodeficiency characterized by recurrent infections, hypogammaglobulinemia and poor response to vaccines. Its diagnosis is made based on clinical and immunological criteria, after exclusion of other diseases that can cause similar phenotypes. [...]
2018 - 10.3389/fimmu.2018.00636
Frontiers in immunology, Vol. 9 (may 2018)  
8.
8 p, 530.2 KB Altered GDF15 and FGF21 Levels in Response to Strenuous Exercise : A Study in Marathon Runners / Campderrós, Laura (Universitat de Barcelona) ; Sánchez-Infantes, David (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Villarroya, Joan (Universitat de Barcelona) ; Nescolarde, Lexa (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Bayés-Genís, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Cereijo, Rubén (Universitat de Barcelona) ; Roca, Emma (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Villarroya, Francesc (Universitat de Barcelona)
Recreational marathon runners face strong physiological challenges. Assessment of potential biomarkers for the biological responses of runners will help to discriminate individual race responsiveness and their physiological consequences. [...]
2020 - 10.3389/fphys.2020.550102
Frontiers in physiology, Vol. 11 (november 2020)  
9.
13 p, 1.9 MB Relationship Between Bioimpedance Vector Displacement and Renal Function After a Marathon in Non-elite Runners / Nescolarde, Lexa (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Roca, Emma (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Bogónez-Franco, Paco (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Hernández-Hermoso, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia) ; Bayés-Genís, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Ara del Rey, Jordi (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol)
Purpose: This study investigates the relationship between whole-body bioimpedance vector displacement, using bioelectrical impedance vector analysis (BIVA), and renal function through serum biomarkers [creatinine, urea, sodium, C-reactive protein (CRP), and creatine kinase] and urine biomarkers after a marathon. [...]
2020 - 10.3389/fphys.2020.00352
Frontiers in physiology, Vol. 11 (may 2020)  
10.
5 p, 521.8 KB Unified RTN and BTI statistical compact modeling from a defect-centric perspective / Pedreira Rincon, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Martin Martinez, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Saraza-Canflanca, Pablo (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Castro-Lopez, Rafael (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Rodríguez Martínez, Rosana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Roca, Elisenda (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Fernandez, Francisco V. (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Nafría i Maqueda, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica)
In nowadays deeply scaled CMOS technologies, time-dependent variability effects have become important concerns for analog and digital circuit design. Transistor parameter shifts caused by Bias Temperature Instability and Random Telegraph Noise phenomena can lead to deviations of the circuit performance or even to its fatal failure. [...]
2021 - 10.1016/j.sse.2021.108112
Solid-state electronics, Vol. 185 (November 2021) , p. 108112  

Articles : 31 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
Challenges and solutions to the defect-centric modeling and circuit simulation of time-dependent variability / Martin Martinez, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Diaz-Fortuny, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Saraza-Canflanca, Pablo (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Rodríguez Martínez, Rosana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Castro-Lopez, Rafael (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Roca, Elisenda (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Fernandez, Francisco V. (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Nafría i Maqueda, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica)
Time-Dependent Variability (TDV) phenomena represent a serious concern for device and circuit reliability. To address the TDV impact at circuit level, Reliability-Aware Design (RAD) tools can be used by circuit designers to achieve more reliable circuits. [...]
Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2023 - 10.1109/irps48203.2023.10118334
2023 IEEE International Reliability Physics Symposium (IRPS) Proceedings  
2.
Circuit reliability prediction : challenges and solutions for the device time-dependent variability characterization roadblock / Nafría i Maqueda, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Diaz-Fortuny, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Saraza-Canflanca, Pablo (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Martin Martinez, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Roca, Elisenda (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Castro-Lopez, Rafael (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Rodríguez Martínez, Rosana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Martin-Lloret, Pablo (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Toro-Frias, Antonio (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Mateo, Diego (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Barajas, Enrique (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Aragones, Xavier (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Fernandez, Francisco V. (Instituto de Microelectrónica de Sevilla)
The characterization of the MOSFET Time-Dependent Variability (TDV) can be a showstopper for reliability-aware circuit design in advanced CMOS nodes. In this work, a complete MOSFET characterization flow is presented, in the context of a physics-based TDV compact model, that addresses the main TDV characterization challenges for accurate circuit reliability prediction at design time. [...]
2021 - 10.1109/laedc51812.2021.9437920
2021 IEEE Latin America Electron Devices Conference, (2021), p. 1-4  
3.
Simulating the impact of random telegraph noise on integrated circuits / Saraza-Canflanca, Pablo (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Camacho-Ruiz, Eros (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Castro-Lopez, Rafael (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Roca, Elisenda (Instituto de Microelectrónica de Sevilla) ; Martin Martinez, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Rodríguez Martínez, Rosana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Nafría i Maqueda, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica) ; Fernandez, Francisco V. (Instituto de Microelectrónica de Sevilla)
This paper addresses the statistical simulation of integrated circuits affected by Random Telegraph Noise (RTN). For that, the statistical distributions of the parameters of a defect-centric model for RTN are experimentally determined from a purposely designed integrated circuit with CMOS transistor arrays. [...]
VDE Verlag GmbH, 2021
SMACD/PRIME 2021, (2021), p. 1-4  
4.
5 p, 52.0 KB Desenvolupament personal observat en alumnes formats com a mediadors escolars : estudi de cas / Torralbas Gumà, Mireia ; Roca Casa, Enric
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de publicacions 2018 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 114)
Mediació escolar, 2018, p. 143-147  

Documents de recerca 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
157 p, 5.2 MB Desde Dentro : conceptualización y creación de una sección IGTV en UAB Campus Media / Arbolí Simó, Ariadna ; Hodda, Inass ; Robres Roca, Emma ; Vila Triadú, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desde Dentro és un projecte que s'emmarca dins d'UAB Campus Mèdia per donar veu als interessos i preocupacions de la comunitat universitària a través d'una secció d'IGTV. Consta de sis capítols protagonitzats per joves que aborden, de manera personal, les temàtiques escollides, on la interactivitat beneficia la connexió entre els espectadors i els protagonistes mitjançant les funcions que proporciona Instagram.
Desde Dentro es un proyecto que se enmarca dentro de UAB Campus Media para dar voz a los intereses y las preocupaciones de la comunidad universitaria a través de una sección de IGTV. Consta de seis capítulos protagonizados por jóvenes que abordan, de manera personal, las temáticas escogidas, donde la interactividad beneficia la conexión entre espectadores y protagonistas mediante las funciones de Instagram.
Desde Dentro is a project included in UAB Campus Media to give a voice to the interests and concerns of the university community through and IGTV section. It is composed of six episodes led by young people who adress, on a personal point of view, the chosen subjects, where the interactivity benefits the connection between the audience and the leads via Instagram's features.

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
470 p, 2.8 MB Estrategias didácticas en la supervisión de las prácticas profesionales en la formación de trabajadores sociales : un estudio en tres universidades de Santiago, Región Metropolitana - Chile / Godoy Ormazábal, Wendy Martiza de Lourdes ; Roca i Casas, Enric, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
La presente investigación analiza el proceso de supervisión en tres Escuelas de Trabajo Social, de la ciudad de Santiago de Chile. El interés de este estudio radica en valorar un ámbito de la docencia universitaria escasamente conocida que adquiere una nueva relevancia en un contexto universitario que transita, desde modelos centrados en la enseñanza hacia otros que ponen énfasis en el aprendizaje de los estudiantes. [...]
This piece of research analyzes the monitoring process in three Schools of Social Work, in the city of Santiago de Chile. The interest of this study lies in valuing a scarcely known field of university teaching which acquires a new relevance in a university context which goes through models focused on teaching to others that emphasize student learning. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
252 p, 3.5 MB Formas de adopción generadas en los profesores ante la práctica educativa de un currículum innovador / Gil Flores, Hugo Cristóbal ; Roca i Casas, Enric, dir. ; Pàmies Rovira, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
El propósito de esta investigación fue identificar por una parte, cuáles son las formas de adopción a innovaciones de los profesores de Artes Visuales de la Universidad de Guadalajara, que permiten caracterizar su disposición al cambio; por otra parte, cuáles son las características sociodemográficas y laborales que determinan su disposición al cambio y su relación con la práctica educativa del currículum innovador. [...]
The purpose of this research was to identify the one hand, what forms of adoption innovations of teachers of Visual Arts at the University of Guadalajara, which can characterize their willingness to change are; on the other hand, what are the personal and occupational characteristics that determine their willingness to change and their relationship to educational practice innovative curriculum. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
4.
263 p, 3.2 MB El proceso de construcción de la identidad profesional en alumnos universitarios / Meléndez Vizcarra, Dora ; Roca i Casas, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Esta tesis profundizó en el conocimiento y la comprensión de los alumnos universitarios, de un programa educativo de la Universidad de Guadalajara (México), haciendo especial énfasis en el proceso de construcción de la identidad como docentes de lengua extranjera (inglés). [...]
This thesis went deep in the knowledge and comprehension of students of an academic program of the University of Guadalajara (Mexico), putting special emphasis in the process of construction of identity as teachers of a foreign language (English). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
527 p, 4.9 MB La Dimensión didáctica en la construcción de la identidad docente en estudiantes en practicum / Ortiz López, Juan Eduardo ; Roca i Casas, Enric, dir. ; Bertran, Marta, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
Esta tesis tiene como propósito explorar las estrategias y técnicas didácticas dispuestas por estudiantes practicantes de pedagogía en inglés como lengua extranjera en prácticum y las razones detrás de sus elecciones. [...]
This thesis aims to explore the methodological strategies and techniques displayed by EFL student teachers in practicum and the reasons why they select them. The study follows an explanatory, sequential mixed-method approach where the first quantitative phase provided insights about the on-hands student-teachers performance in comparison to theory, and the second qualitative phase elucidated the power relationships that influence their performance and teacher identity construction. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
249 p, 1.8 MB Caracterización de los directores/as de establecimientos educacionales de excelencia académica : un estudio de la región del Biobío-Chile / Ulloa Becerra, Sergio Fernando ; Roca i Casas, Enric, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
La investigación tuvo como propósito conocer las características de los directores/as de establecimientos educacionales de excelencia académica y de alta vulnerabilidad económica y social en la región del Bio-Bío-Chile. [...]
The purpose of the research was to know characteristics of headteachers in educational establishments with academic excellence and high social and economic vulnerability in Bío-Bío Region, Chile. It was investigated some variables such as education reform in the 1990s, pedagogical leadership, school management, educational leadership ideas, professional competences, school environment, and relationship between socioeconomic status and academic results that get students. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
392 p, 2.0 MB Hacia un modelo de intervención para la inserción profesional de los profesores noveles en la Educación Municipalizada chilena / Peralta Valdés, Lina ; Roca i Casas, Enric, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
El impacto que produce la confrontación con la realidad escolar genera grandes dificultades y desafíos para los docentes noveles cuando inician su carrera, hecho que afecta tanto su autoestima como su imagen profesional. [...]
The impact produced by facing the reality of school generates great difficulties and challenges for new teachers at the beginning of their careers; this affects teacher's self-esteem and reputation. In international and national literature, there is an agreement regarding these difficulties and worries; some of them are related to emotions towards their new role, and others related to solving bureaucracy aspects of schools. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
8.
743 p, 5.8 MB Llengua de signes i llengua escrita en la modalitat educativa bilingüe i en la intervenció amb l'infant sord / Sánchez Amat, Jordina ; Roca i Casas, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Quer, Josep, 1965- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
L'objectiu d'aquesta tesi és estudiar el paper de la llengua de signes catalana (LSC) a l'aula d'agrupament de la modalitat educativa bilingüe intermodal, concretament en l'ensenyament/aprenentatge de la llengua escrita a primària, i en el context general català d'assessorament i atenció a l'infant amb sordesa, per proposar estratègies d'intervenció amb l'alumnat sord. [...]
The aim of this thesis is to study the role of Catalan sign language (LSC) in the small sign bilingual education class groups, in particular on teaching/learning written language in primary education, and in the general Catalan context of guidance and care for deaf children, in order to propose intervention strategies with deaf pupils. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
9.
372 p, 2.4 MB Troubling "race" and power in preschool : an ethnographic study of "race" and identity discourses circulating in a culturally diverse primary school in South Africa / Murray, Jaclyn ; Roca i Casas, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Pàmies Rovira, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El present estudi etnogràfic explora les complexitats de com els nens d'edats compreses entre cinc/sis anys construeixen i exploren les seves identitats racials durant la seva etapa educativa infantil en la Sudàfrica post-apartheid. [...]
This ethnographic study explores the complexities of how young children aged five to six years construct and perform their 'race' identities in early schooling in post-apartheid South Africa. Set within the broad framework of transformation and integration within the education system, official, formal and informal discourses of diversity, difference and identity are examined in order to understand how dominant ideological and discursive frameworks serve to structure social categories and imbue them with power. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2013  
10.
1 p, 847.6 KB El paper dels fongs en el declivi dels esculls coral·lins : Aspergillus sydowii en Gorgonia ventalina / Roca Caro, Elena ; Santamaria, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2013
Grau en Biologia Ambiental [813]  

Documents de recerca : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 35 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 126.0 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Merino Pareja, Rafael ; García Gracia, Maribel ; Monereo Font, Carlos ; Troiano i Gomà, Helena ; Roca Casas, Enric ; Suñe Soler, Nuria ; Henao Agudelo, Claudia ; Morodo, Andy ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; París Mañas, Georgina ; Arderiu Rodríguez, Melània ; Giralt Romeu, Mireia ; Burriel Manzanares, Francesca ; Miro Marti, Eva ; Adell Meseguer, Maria Inmaculada ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Tarrés Vallespí, Anna ; Tarabini-Castellani, Aina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
3 documents
2.
3 p, 1.2 MB El sistema educatiu i les funcions del psicopedagog [23226] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2002-03
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  
3.
4 p, 1.7 MB El sistema educatiu i les funcions del psicopedagog [23226] / Roca, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2003-04
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  
4.
11 p, 103.2 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; García Gracia, Maribel ; Merino Pareja, Rafael ; Monereo Font, Carlos ; Troiano i Gomà, Helena ; Henao Agudelo, Claudia ; Ramirez Serrano, Juan Ramon ; Burriel Manzanares, Francesca ; Tarabini-Castellani, Aina ; Donada, Susana ; González Parera, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
General objectives: To understand the current educational system and its social and historical evolution, especially regarding to secondary schooling To analyse different educational policies and the impact of educational reforms on educational and social inequalities. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
5.
11 p, 102.2 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; García Gracia, Maribel ; Merino Pareja, Rafael ; Monereo Font, Carlos ; Martinez Fernandez, J. Reinaldo ; Ramirez Serrano, Juan Ramon ; Tarabini-Castellani, Aina ; González Parera, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
6.
6 p, 89.5 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d'orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l'alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d'orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Objectives and contextualization The objetives of this module are: 1. Identify and explain the requirements of the tutorials and guide candidates in personal, academic and professional / vocational areas. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
7.
10 p, 99.9 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2016-17
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
8.
6 p, 89.4 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d'orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l'alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d'orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Objectives and contextualization The objetives of this module are: 1. Identify and explain the requirements of the tutorials and guide candidates in personal, academic and professional / vocational areas. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2016-17
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
9.
9 p, 335.7 KB Psicopedagogia a les Organitzacions [42979] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul Psicopedagogia a les Organitzacions té tres característiques bàsiques que defineixen el seu disseny: 1. El primer que cal destacar és que es tracta d'un mòdul de caire optatiu. 2. Es focalitza en la perspectiva interna o institucional de les organitzacions educatives i laborals, per això és imprescindible tenir un coneixement mínim sobre l'estructura, finalitats, dinàmiques i relacions que s'estableixen en les institucions educatives i en les organitzacions. [...]
El módulo Psicopedagogía en las Organizaciones tiene tres características básicas que definen su diseño: 1. Lo primero que hay que destacar es que se trata de un módulo de carácter optativo. 2. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
10.
7 p, 461.8 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d'orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l'alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d'orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents

Materials acadèmics : 35 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Les tasques escolars en temps de confinament / Roca Casas, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Aportacions divulgatives del personal docent i de recerca de la UAB en relació amb la pandèmia del coronavirus.
2020 (La UAB respon)  

Vegeu també: autors amb noms similars
2 Roca, Eduard
12 Roca, Elisenda
4 Roca, Emma
10 Roca, Enric
1 Roca, Estanislau
1 Roca, Esther
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.