Resultats globals: 10 registres trobats en 0.04 segons.
Documents de recerca, 9 registres trobats
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
239 p, 19.4 MB Nuevos usos de las redes sociales en las series de ficción. / Mota Villalba, Beatriz ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de recerca té com a objectiu estudiar el paper que tenen les xarxes socials, en concret Twitter, en l'estudi de l'audiència de les sèries de ficció. Per a això s'analitzaran els hashtags de dues sèries de ficció recentment estrenades: A Series of Unforntunate Events, de Netflix, i Big Little Lies, de HBO.
Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar el papel que tienen las redes sociales, en concreto Twitter, en el estudio de la audiencia de las series de ficción. Para ello se nalizarán los hashtags de dos series de ficción recién estrenadas: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, y Big Little Lies, de HBO.
This research project aims to study the role of social networks, specifically Twitter, in the study of the audience of fiction series. To achieve this, the hashtags of two recently released fictions series will be analyzed: A Series of Unfortunate Events, de Netflix, and Big Little Lies, de HBO.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [1196]  
2.
321 p, 41.9 MB Creación de una plataforma de mobile marketing PYMOB : El mobile marketing de las PYMES / Galvany Sánchez, Carla ; Hidalgo Portero, Enrique ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció del mobile de la mà d'internet ha comportat redefinir i innovar en publicitat a diferents nivells. Els usuaris estan permanentment connectats, motiu pel qual ens referim al mobile com una realitat. [...]
La irrupción del mobile de la mano de Internet ha conllevado redefinir e innovar en publicidad a todos los niveles. Los usuarios están permanentemente conectados, por lo que nos referimos al mobile como una realidad. [...]
The emergence of the mobile by the hand of the internet has led to the redefinition and innovation in advertising. The users are mobile, so we are referring to mobile as a reality. Various companies in the market offer mobile services in their portfolio of services. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
121 p, 4.9 MB El uso de las redes sociales en Gran Hermano VIP 4 / Martínez Zambrana, Lorena ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte d'investigació té com a objectiu estudiar quin és l'ús que donem a les xarxes socials, concretament al programa Gran Hermano VIP. Així doncs, s'analitzaran les estratègies principals que utilitza el reality show per incitar els espectadors a participar per les xarxes socials. [...]
Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar cuál es el uso que damos a las redes sociales en el programa de Gran Hermano VIP. Así pues, se analizarán las estrategias principales que utiliza el reality show para incitar a los espectadores a participar por las redes sociales. [...]
This research project aims to study how we use social networks in "Big Brother VIP 4" (Spain). Firstly, the project will analyse different strategies that the reality show use to encourage viewers to participate on social networks. [...]

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
4.
70 p, 1.6 MB La cerca i l'obtenció d'imatges a les agències de comunicació. L’optimització dels bancs d'imatges / Sebastià Martínez, Aina ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de la tasca de descripció de les imatges que duen a terme els bancs d'imatges utilitzats a les agències de comunicació i elaboració d'una proposta de millora per tal d'optimitzar aquesta eina.
Análisis de la tarea de descripción de las imágenes que llevan a cabo los bancos de imágenes utilizados en las agencias de comunicación y elaboración de una propuesta de mejora con el fin de optimizar esta herramienta.
Analysis of the task of describing images carried out by the banks of images used in the communication agencies and to devise a proposal of improvement to optimize this tool.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
79 p, 10.2 MB ÚLTIM DESIG : Guió, producció i realització d'un curtmetratge / Ribes Valls, Natalia ; Sànchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Consisteix en la producció d'un curtmetratge de ficció a partir d'un guió original per tal de posar en pràctica tots aquells coneixements adquirits durant els quatre anys de grau en Comunicació Audiovisual a la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
Este trabajo consiste en la producción de un cortometraje de ficción a partir de un guion original con el objetivo de poner en práctica todos aquellos conocimientos adquiridos durante los cuatro años de grado de Comunicación Audiovisual en la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
This piece of work consists in the making of a short fictional film based in an original screenplay in order to implement all the acquired knowledge during the four-years-grade of Comunicació Audiovisual in Universitat Autònoma de Barcelona. [...]

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
114 p, 4.5 MB Da xou mast gou on / Porta Pardo, Laura ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Procés de creació de la fase de preproducció d'una websèrie, arribant a la ideació completa de la primera temporada. El projecte gira al voltant de Nina, una jove actriu sense feina, i tots els entrebancs que es va trobant pel camí. [...]
Proceso de creación de la fase de preproducción de una webserie, llegando a la ideación completa de su primera temporada. El proyecto gira alrededor de Nina, una joven actriz sin trabajo, y todas las trabas que se va encontrando por el camino. [...]
Creative process of a webseries' preproduction phase, getting to conceive its whole first season. The project is based around Nina, a young and unemployed actress, and all the trouble that she comes across on her way. [...]

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
7.
17 p, 2.5 MB "El Tiro" : procés creatiu en l'adaptació cinematogràfica / Pavón Roig, Sonia ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un curtmetratge audiovisual a partir del procés d'adaptació d'un text literari a un producte cinematogràfic. El projecte engloba totes les etapes del procés creatiu per dur a terme el canvi de llenguatge, des del plantejament de la història original fins als documents definitius de guió i tractament visual. [...]
Creación de un cortometraje audiovisual a partir de el proceso de adaptación de un texto literario a un producto cinematográfico. El proyecto engloba todas las etapas del proceso creativo para realizar el cambio de lenguaje, desde el planteamiento de la historia original hasta los documentos definitivos de guión y tratamiento visual. [...]
Creation of a short film adapting a literary text to a film product. The project involves all the stages of the creative process in order to make language changes, going from the approach of the original story until the elaboration of the final script and visual treatment documents. [...]

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
135 p, 6.1 MB La premsa digital. Anàlisi de SMO (Social Media Optimization) de la premsa esportiva : estudi del cas EFEI / Alert Zenón, Elena ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "La premsa digital. Anàlisi de SMO (Social Media Optimization) de la premsa esportiva. Estudi del cas EFEI consisteix en l'estudi de la premsa digital esportiva amb l'objectiu d'optimitzar la pàgina web digital esportiva "El fútbol es injusto" per tal d'oferir-ne una proposta de SMO, complementada amb l'anàlisi previ de quatre pàgines web digitals esportives segons els paràmetres de SMO estudiats al marc teòric.
El trabajo "La prensa digital. Análisi de SMO (Social Media Optimization) de la prensa deportiva. Estudio del caso EFEI" consiste en el estudio de la prensa digital deportiva con el objetivo de optimizar la página web deportiva "El fútbol es injusto" para ofrecer una propuesta de SMO de la página, complementada con el análisi previo de cuatro páginas web digitales deportivas siguiendo los parámetros de SMO estudiados en el marco teórico.
"The digital press. Analysis of SMO (Social Media Optimization) of sportive press. Study of EFEI case " consists on a study about digital sportive press with the aim of optimize the digital sportive web "El fútbol es Injusto" in order to offer a proposal of SMO of the web, complemented with the analysis of four different digital sportive webs following the SMO trends that I have studied previously.

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
123 p, 5.0 MB Creación y planificación de un proyecto propio gastronómico ambulante / Recuerda Hernández, Núria ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació i planificació d'un projecte d'empresa de menjar ambulant amb la seva pròpia identitat corporativa, sorgit d'una idea personal. Introducció innovadora d'un producte clàssic d'una manera poc convencional.
Creación y planificación de un proyecto de empresa de comida ambulante con su propia identidad corporativa, surgido de una idea personal. Introducción innovadora de un producto clasico de una manera poco convencional.
Creating and planning an own intinerant business gastronomy project with its own corporate identity, grown out of a personal idea. Innovating introduction of a classic product in an unconvetional way.

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Articles 1 registres trobats  
1.
30 p, 8.6 MB La metodología de la evaluación participativa de planes y acciones comunitarias. Tres experiencias de evaluación participativa en Cataluña / Planas Lladó, Anna (Universitat de Girona) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gil Pasamontes, Esther (Universitat de Barcelona) ; Sánchez Casals, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona)
La Evaluación Participativa (EP) se utiliza con frecuencia para evaluar los planes y acciones comunitarias. Pero, ¿cómo se diseña y se lleva a cabo un proceso de EP?, ¿qué elementos metodológicos diferencian la EP de otras prácticas evaluativas?, ¿qué tipo de herramientas e instrumentos se utilizan? Este artículo intenta responder a estos interrogantes; para ello, se revisa la bibliografía y guías más recientes sobre metodología de la EP. [...]
Participatory evaluation (PE) is frequently used to assess community plans and actions. But how is a PE process designed and carried out? Which methodological elements differentiate PE from other assessment practices? And what kind of tools and instruments are used? This article attempts to answer these questions, though a review of the most recent literature and guidebooks on the EP methodology. [...]
A Avaliação Participativa (AP) se utiliza com frequência para avaliar os planos e ações comunitárias. Mas, como se desenha e se realiza um processo de AP? Que elementos metodológicos diferenciam a AP de outras práticas avaliativas? Que tipo de ferramentas e instrumentos se utilizam? Este artigo procura responder a estas questões; para isso se revisa a bibliografia e guias mais recentes sobre metodologia da AP. [...]

2014 - 10.7179/PSRI_2014.24.05
Pedagogía social, Núm. 24 (2014) , p. 105-134  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.