Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
18 p, 857.8 KB Una propuesta de adaptación del Marco Europeo para los ESL / Coehlo, Elizabeth (University of Toronto. Ontario Institute for Studies in Education) ; Oller, Judith (Universitat de Girona. Departament de Psicologia) ; Serra, Josep Maria (Universitat de Girona. Departament de Psicologia)
This article deals with the evaluation of the linguistic progress of immigrant or minority students who start learning the language of the school years after their native born peers; whether the language be Catalan, Castilian, or another language of the country or a foreign language, as in CLIL classrooms where they vehicular language is English or French, for example. [...]
En aquest article abordem l'avaluació del progrés lingüístic de l'alumnat immigrant o minoritari que comença a aprendre la llengua de l'escola anys després que els seus companys nadius, ja sigui català, castellà, o una altra llengua del país o una llengua estrangera, com a les aules de CLIL on li llengua vehicular és l'anglès o el francès, per exemple. [...]
En este artículo abordamos la evaluación del progreso lingüístico del alumnado inmigrante o minoritario que empieza a aprender la lengua de la escuela años después que sus compañeros nativos, ya sea catalán, castellano, u otra lengua del país o una lengua extranjera, como en las aulas de CLIL donde le lengua vehicular es el inglés o el francés, por ejemplo. [...]
Cet article traite de l'évaluation des progrès linguistique des immigrants ou minoritaires étudiants qui commencent à apprendre la langue de l'école après leurs homologues autochtones, soit catalan, castillan, ou autre langue du pays ou dans une langue étrangère, et dans les classes EMILE où il lingua franca est l'anglais ou le français, par exemple. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.612
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 1 (february-march 2015) , p. 10-27 (Invited Authors)  
2.
14 p, 92.7 KB Práctica educativa y adquisición de la lengua de la escuela / Oller, Judith (Universitat de Girona. Departament de Psicologia) ; Fresquet, Montserrat (Universitat de Girona. Departament de Psicologia) ; Serra, Josep Maria (Universitat de Girona. Departament de Psicologia) ; Siques, Carina (Universitat de Girona. Departament de Psicologia) ; Vila, Ignasi (Universitat de Girona. Departament de Psicologia)
Este texto se presentó como comunicación al II Congreso Internacional de Etnografía y Educación: Migraciones y Ciudadanías. Universidad Autónoma de Barcelona, Barcelona, 5-8 Septiembre 2008.
La presencia de alumnado extranjero en las aulas de Cataluña aumenta en número cada año. Ante esta realidad -que provoca nuevos retos en relación a la igualdad de oportunidades y la cohesión social- se han desarrollado actuaciones diversas desde el Departamento de Educación de la Generalitat de Cataluña: el plan de acogida para la infancia extranjera y sus familias centrado en el período de matriculación, el apoyo específico a la escolarización de los niños y niñas extranjeros, así como diversas actuaciones encaminadas al aprendizaje de la lengua catalana para los alumnos que se incorporan tardíamente a nuestro sistema educativo. [...]

2007
EMIGRA working papers, Núm. 23 (2007) , p. 1-14  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
27 p, 100.1 KB Els jocs de la il·Iusió : la integració del disminuït psíquic a través de l'esport i del moviment Special Olympics / Miguel Huguet, Cristina ; Raduà i Serra, Josep Maria ; Centre d'Estudis Olímpics
Aquest treball es va realitzar per a l'assignatura Campus "Olimpisme, Esport i Societat" durant el curs 1996-97. En ell es proporcionen els principis de la institució Special Olympics, i es descriu l'organització de la cinquena edició dels Jocs Special Olympics de Catalunya que van tenir lloc a Reus, el 1996.
Este trabajo se realizó para la asignatura Campus "Olimpismo, Deporte y Sociedad" durante el curso 1996-97. En él se proporcionan los principios de la institución Special Olympics, y se describe la organización de la quinta edición de los Juegos Special Olympics de Catalunya que tuvieron lugar en Reus, en 1996.
This working paper was writen for the Campus subject "Olimpisme, Esport i Societat" during the year 1996-97. It is provided with rudiments of the institution Special Olympics, and with an overview of the organization of the fifth edition of Catalonia Games Special Olympics taken place in Reus, in 1996.

Centre d'Estudis Olímpics, UAB 1997 (Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB ; 75)  

Vegeu també: autors amb noms similars
2 Serra, J.
1 Serra, J. Teixidor
1 Serra, J.I.
1 Serra, Jaume
1 Serra, Jean.
4 Serra, Joan
1 Serra, Joana
3 Serra, Joaquim
3 Serra, Joaquím
5 Serra, Jordi
1 Serra, Jordi Teixidor
2 Serra, Jorgina
3 Serra, Josep
1 Serra, José
1 Serra, José Antonio
2 Serra, José María
3 Serra, Juan Ignacio
2 Serra, Judit
4 SerrÃ, Joan
4 Serrà, Joan
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.